mmmmm ben een beetje remi hier, dan ga ik maar eens even verder met de was en daarna even naar stal om het paardje buiten te zetten en stalletje te doen etc. kom vanmiddag nog wel even langs, doei
Hoi meiden, Ben inmiddels alweer een kleine 2 weken niet hier geweest (of eigenlijk wel af en toe mee gebliekt met sommige fora maar nergens op gereageerd, weinig te melden op het moment....). Het gaat vrij goed met me, geen buikpijn meer en HCG daalt ook goed al gaat het wel zo verschrikkelijk traaaaaaaaag..!! Vorige week donderdag stond hij op 260 en morgen heb ik weer een afspraak, hoop zo dat hij op 0 staat maar blijkbaar duurt het laatste beetje HCG vrij lang voor het je lichaam uit is dus we gaan maar nergens vanuit!! Maar wat heb ik nu gelezen, HEXJE ZWANGER?????!!! Gefeliciteerd!!! Wat een geweldig nieuws en wat een KNALtest zeg!! En zo snel al! Het is je gegund meis!! Lekker genieten nu! Heb wel het een en ander bijgelezen maar ben het inmiddels alweer vergeten ... sorry, het is ook zoveel.... Hoe is het met de testers, klussers etc. onder ons??
Ow ja, nog even vergeten te melden, het is trouwens geen miskraam bij mij maar een bbz die zich "gelukkig" zelf aan het opruimen is.. (klinkt zo vreemd, dat je elke keer blij bent als het HCG weer gedaald is). De gynaecoloog gaf ook aan dat je "beter" een miskraam kunt hebben, omdat een bbz gevaarlijk kan zijn en je hier veel langer zoet mee bent.. heb ik weer! Maar ben al lang blij dat ik niet geopereerd hoef te worden of injecties moet krijgen (daar was vorige week nog sprake van) want dat zou betekenen dat ik de komende 3-6 maanden niet zwanger zou mogen worden! Dus we bekijken het al met al gewoon van de positieve kant!
Jel, jeetje zeg wat een nieuws... Wat ontzettend vervelend dat dit jou nou weer moet overkomen. Inderdaad een geluk bij een ongeluk dat je lichaam alles zelf aan het herstellen is. Fijn dat je het toch probeert zo positief mogelijk te zien! Ik hoop dat jullie heel snel door mogen naar de volgende (vruchtbare) ronde!!
MVL, volgens mij kunnen ze idd wel veel zien hoor, zowel per echo als met bloeduitslagen... Dus toch maar eens vragen! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Saffron, met mn meisje gaat het ietsje beter. Vanochtend alleen wel weer plekjes. Had zo gehoopt dat het weg zou zijn. Ook heeft ze heel onrustig geslapen en is een huilerig. Misschien bijwerkingen? Ik weet het niet, hoop dat het allemaal snel achter de rug is iig!
Je hebt al antwoord gekregen van de andere meiden. Ik zou he zeker vragen. Als ze toch al moeten prikken is het een kleine moeite om dat mee te nemen... En dan maar hopen dat je HcG in ieder geval weg is! Jeetje meid. Hoe zijn ze daar achter gekomen, hebben ze een echo gedaan? Ik hoop dat je snel van je HCG af bent, dan kan je weer door naar de volgende ronde Had je al verteld dat je niet voor de MRI gaat? En gelukkig gaat het met je meisje iets beter. Had ze vanmorgen weer nieuwe plekjes, of zaten die er gisteren al? Hier verder geen nieuws. Ik probeer oma nog steeds de deur uit te werken....
Knuffel, nee de plekjes waren nieuw. Ik baalde er ook wel van, maar heb eigenlijk geen idee hoe snel prednison werkt. Het was wel minder dan andere ochtenden. Dus we wachten het maar weer even af. En ik ga morgen dus aangeven dat ik wrs geen MRI wil. Ben benieuwd wat ie ervan zegt! En is oma er nou nog steeds??? Je moet ook niet zoveel koffie zetten hoor! Dan heeft ze het vast wel een keer door...
hex wat fantastisch!!!!! zwanger!!!! ik ben zo blij voor je. echt! super gewoon. nu niet meer zoveel poetsen en strijken he!!!!!!! of de strijkpolitie komt achter je aan @ evelyn.....respect woman!!! kan niet anders zeggen dan respect. je kinderwens kun je nooit ontkennen en jij kiest voor jezelf! @ sweet...ook respect voor jou meid dat je niet meer de stoere meid ik kan alles aan uithangt...als je snapt wat ik bedoel. goed dat je gepraat hebt en goed dat jullie verder gaan voor een tweede. dat je snel zwanger mag worden ik gun het je zo. @ marjolein ...lieve meid wat schrikken zeg van je mooie dochter zeg. bah ik hoop zo dat het nu voorbij is en dat je samen mag verder genieten nu zonder ziek zijn. @ alle meiden hier....jullie zijn 1 voor 1 fantastisch en dat vind ik helemaal geweldig. ik moet ook nog wat vertellen....
ik ben verdrietig...heel verdrietig.... ik moet een vruchtwaterpunctie omdat ik verhoogd risico heb. dit heb ik al een keer moeten doorstaan met mijn dochter en nu opnieuw. ik had zo gehoopt dat het deze keer niet zou moeten maar helaas. ik moet terug 5 weken in zware onzekerheid zitten en elke dag denk ik wat als.... de nekplooi meting was goed, die was 0,8mm maar ze hebben iets gevonden in mijn bloed. was bij mijn dochter ook zo. gelukkig is mijn dochter kerngezond en ik hoop zo dat het bij dit kindje ook mag zijn. wanneer mag ik eens gaan genieten van een zwangerschap? eerst 7 weken bloedverlies, ondertussen alleen maar migraine. sinds 1 week voel ik me beter en paar dagen geleden dit nieuws weer. ik vraag me af wat ik fout doe soms. waar ik dit aan verdiend heb. ik weet dat ik mag blij zijn dat ik zwanger ben en dat ben ik ook. ik ben ook geen klager, ik kan alleen mijn verdriet niet meer wegsteken. dus lieve meiden heb wat geduld met me en ik hoop dat alles weer goed komt. 23 juni om 9.30 heb ik de vruchtwaterpunctie. duimen jullie mee? please? voel me wat verloren. zou zo graag genieten. ik wil geen discussie uitlokken over wel of niet doen van een punctie. daar heb ik geen zin in. ik doe het wel om die onzekerheid niet meer te hoeven voelen. dus heb daar alstublieft respect voor. hoop met mij mee dat mijn kindje kerngezond mag zijn. mijn hart doet pijn, mijn ziel doet pijn maar ik geef niet op!
Meisje toch wat schrik ik hier van...!!! Ohw wat verschrikkelijk spannend allemaal zeg. Hoe groot was de kans dan als ik vragen mag? Het eerste wat in me opkomt is als het bij de vorige zwangerschap ook zo was, ook alleen naar aanleiding van de uitslag van de bloedtest, kan het dan niet daardoor komen? Ik bedoel dat je standaard iets in je bloed hebt waardoor de uislag op risico verhoogd wordt. Dat het zeg maar helemaal geen relatie heeft met het lieve kleine kindje in je buik? Snap je wat ik bedoel? Dit is eigenlijk het eerste waar ik aan denk, maar ik weet natuurlijk niet of dit kan en zo ja, of ze dat dan (op dit moment) zouden kunnen uitzoeken... Maar wat een ontzettend spannend tijd ga je tegemoet zeg. Ik wil je heeeel veel sterkte wensen!!! En ik duim echt heel hard voor je dat alles goed mag gaan! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel heel veel vertrouwen in heb!! Het MOET gewoon goed gaan meis!!! Kop op!!! Jouw kleintje is vast kerngezond!!!
Oh nee, meid wat vervelend allemaal! Natuurlijk mag je klagen. Dat hebben we al zo vaak gezegd. Wat een nare tijd heb jij terwijl je eigenlijk zou moeten kunnen genieten. Ik vind dat je je juist heel erg sterk houdt (in ieder geval hier, en ik twijfel er niet aan dat je dat thuis ook doet). Maar wat een spanning en stress en ook verdriet. Nu wachten tot 23 juni, en wanneer weten ze dan de uitslag? Moet je daar echt 5 weken op wachten. Dat moet toch sneller kunnen (ze zijn in Belgie juist altijd zo snel met vanalles). Ik weet niet wat ik tegen je zeggen kan om je te steunen, behalve dat ik aan je denk.... Ik hoop vanuit mijn tenen dat alles net zoals bij je dochtertje oke is. Wat hebben ze dan in je bloed gevonden? Of weet je dat niet? (als je het niet wilt vertellen is dat ook oke hoor.) Een hele dikke knuffel! (En je weet me te vinden he!!!)
ik moet nog 2 weken wachten op de punctie, dan na drie dagen krijg ik uitslag over down en dan na 3 weken over andere afwijkingen. dus in totaal 5 weken snap je knuf? ik hou mij ook sterk omdat dat moet. heb hier een geweldige dochter lopen! maar af en toe bengelt er wel een traantje hoor in mijn oog. ik heb kans van 1 op 61 met die bloedwaarden. maar omdat die nekplooi zo goed was kom ik in totaal op een kans van 1 op 356. dus ik weet dat de kans dat ons kindje gezond is groot is, maar wat als he.....marjolein. dat snap je toch he.
Jeetje. Weet je nog wat je waarden waren met je dochter? Ik had namelijk wel een beetje hetzelfde gevoel als Marjolein.
Femke, ik snap dat je heel erg ongerust bent... Maar probeer vertrouwen te hebben hoor!!! Ik vind, als ik heel eerlijk ben, de uitslag niet schrikbarend heel hoog... Ik snap dat je de punctie doet hoor en heb hier ook alle respect voor, maar de kans dat het goed is, is zo vele malen groter!!!! Probeer daar aan te denken hoor!!! Het gaat vast goedkomen!! Dikke knuffel van mij!
thanks lieve meiden. dat jullie er voor me zijn. ik hou moed. vriendlief zei net hetzelfde wat jij zegt marjolein, en is zeker dat ons kindje gezond is. ik probeer me sterk te houden en te blijven geloven.
Dat moet je ook zeker doen hoor, moed houden! En als je even een opkikker nodig hebt kom je gewoon even langs en beuren wij je wel weer op!