30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    thanks lieve knuffel.
    jij verdient het zo om mama te worden. wat zal jouw kindje blij zijn met jou! dat weet ik zeker! knuffel terug hoor!

2. eternity

eternity Niet meer actief

@shadowcat: hahaha, die wc pot wordt nu ook voor andere dingen worden gebruikt dus?
    Wel fijn dat je je beter voelt! Nu kun je ook iets meer genieten lijkt mij, of maakt dat geen verschil?

@lentebloempje: dat klinkt gezellig, een sprookjescamping!! :)
    Ik ben jaloers hoor! Maar 12 dagen niet op ZP? Oef, ik weet niet of ik dat vol zou houden! Hihi
    Maar geniet ervan hoor!!! En laat je het ons weten hoe het is geweest als je terug bent?

@marjolein: ik ga mee hopen dat het heel snel over zal zijn! Wanneer krijg je de uitslag?
    Beterschap met je meisje!

@nanette: spannend voor jou allemaal hoor! Ik duim voor je!!
    En ik ga ook het WK volgen ja! Ik hou nogal van voetbal, dus het WK vind ik super!! :D

@jel: jeetje, een bbz?? Ik hoop voor je dat je lichaam het zelf dan snel allemaal regelt, en dat je snel weer
    HCG vrij bent. Hoe gek dat hier ook klinkt.
    Gaat het allemaal wel een beetje met je???

@femke: meisje toch!!!! Wat een onzekerheid voor jou weer!!!!
    En je mag gerust klagen hier hoor! Het is ook allemaal niet niks!!!!
    Ik ga 23 juni om 09.30 heel erg duimen voor jullie. En daarna ook, dat de uitslag gewoon goed zal zijn!
    En dat je dan eindelijk onbezorgd mag gaan genieten!
    Maar hou in je achterhoofd dat alles goed was op de echo, en dat de nekplooimeting goed was. Dat zijn
    toch ook echt positieve dingen!!!
    En zoals Marjolein al zei: als die waarden in je bloed standaard afwijkend zijn, wil het echt niet zeggen dat
    er iets aan de hand is met je kleintje.
    Dikke knuffel!!!!

3. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    dank je lieve eternity...
    ik ben zo moe. ik ga even liggen.
    hoop dat ik me straks wat beter voel. dan kom ik terug.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik ga er ook even van tussen. Tot laterrrrrrrrr

5. Femke, tuurlijk is het goed! Ik heb er alle vertrouwen in!!! Ik en je man hebben allebei gelijk!!! Moed houden hoor!!

Heb net het KDV gebeld en de bultjes waren eigenlijk alleen maar meer geworden. He baal er zo van... En maak me eigenlijk toch ook wel zorgen...:(

6. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jeetje Femke, wat een bericht. Snap heel goed dat je verdrietig bent en het moeilijk vind om te kunnen genieten. Wat lang wachten nog tot 23 juni en dan nog wachten op de uitslag. Ik zal heel hard voor je duimen en heel veel aan je denken.

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    jel, heftig hoor, en wat duurt dat lang, vind je niet... ik ben ook nog steeds bezig met bloed prikken, sta nu op 22. Ging in 2 weken van 261 naar 22 en nu weer 2 weken later prikken, hopelijk dan 0...

8. eternity

Rust lekker uit meis!!!
    En hoe moeilijk het nu misschien ook is: probeer een beetje positief te blijven, en te genieten van dat kleintje in je buik!
    Doe rustig aan hè!!

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Als jullie er zeker van zijn dat je dat in je bloed kunt zien, ga ik de gyn bellen en vragen of ze dat ook mee willen nemen in het prikken. Want ik heb nu echt geen flauw idee, 12 dagen ongesteld lijkt me ook vrij lang, dus wie weet is dit bloed nog van de MK. En met tempen snap ik er ook niets van, al 5 weken geen eisprong gezien...

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zeker doen hoor meid! Je mag toch zo langzamerhand wel weten waar je aan toe bent!

11. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej meiden,

Marjolein; he bah wat naar nou voor je meisje (en haar papa en mama). Dat schiet niet op zo, als er steeds nieuwe bijkomen...heel veel sterkte hiermee, ik duim voor jullie dat het nu toch echt wegtrekt! dikke knuff meis

Femke; wat een onzekerheid voor jou ook. Ik zal heeeel hard duimen voor je dat het allemaal goed is! heel veel sterkte ook voor jou, dikke knuff

MVL; dat is idd. wel lang ja! Gewoon bellen en vragen! succes en knuff

Jel; jee meid dat is schrikken! Hoe zijn ze daar nou achter gekomen? heel veel sterkte en hopelijk kun je snel weer verder!

Dikke kus voor iedereen hier!! tot gauw,

12. eternity

@sweet: hey, hoe is het met jou meis?
    Nog steeds de goede richting op?

@mvl; gewoon doen hoor! Je mag idd nu wel weten waar je aan toe bent! Hoe gaat het nu verder met je?

13. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Vanmorgen hele ochtend met dochtertje in zh gezeten. oogarts.
    heel oogonderzoek gehad en nu moet mijn kleine meid een brilletje , waar ze waarschijnlijk niet meer van af komt.
    Ik weet er zijn ergere dingen , maar ik vind het niks.
    Ik ben dan zo bang dat ze er later mee wordt gepest.

14. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik snap best dat je het niet leuk vind, het belemmert ze soms wel in hun doen en laten. De eerste dag kijken kinderen raar op van een bril, en daarna is er vaak niets meer aan de hand...Dan zijn ze het gewend.

Mijn zoontje moest ook voor oogonderzoek ( op 5 jarige leeftijd) en heeft toen ook een bril gekregen. Maar deze heeft hij nu nooit meer op en ik merk niets dat hij slecht ziet. Wie weet komt ze er nog vanaf.

En tegenwoordig mogen ze al vroeg lenzen, bij mijn dochter in groep 8 hebben kinderen al lenzen. Dat was toendertijd heel anders...

15. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ben nu al van af zaterdag dat ik hele kleine beetjes bloed verlies.
    Is de moeite niet. Ik voel wel dat ik ongesteld word , maar het duurt zo lang nu eer het doorbreekt.
    Normaal heb ik dit 2 dagen en dan begin ik leeg te lekken.(sorry)
    Mijn hele lichaam lijkt wel van slag.
    Ik vind dit niks hele buik is opgezwollen.

Ik ben niet zo van de voetbal. Mijn man wel dus er word wel gekeken. dochter vind het ook al leuk worden. vooral al die gratis w.k zooi. heeft al een hele verzameling handjes van digros.
    En laatst had mijn man zon kpn toeter op zijn werk gehad. Hier krijgt ze gelukkig geen geluid uit.

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik heb al gekeken, morgen tussen 8 en 10 kan ik bellen met medische vragen, nu alleen het afsprakenbureau, dus denk dat ik daar niets wijzer wordt. Verder gaat het wel goed, alleen na 5 weken ben ik het wel zat, ik wil gewoon verder kunnen....En er ook iets van snappen, want er is nu geen touw aan vast te knopen...

Hoe is het met jou??

17. lentebloempje

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ja dat is ideaal lenzen , heb ik zelf ook. Zou niet zonder willen.

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    war is dat toch met een vrouwenlichaam, zodra je zwanger wilt worden, lijkt alles wel tegen te gaan werken. Hier nu ook al 12 dagen ongesteld...en niet de normale hoeveelheid...

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het lijkt wel besmetttelijk, bij mij verliep het dit keer ook al heel anders da ik gewens was. Er zit vast iets in de lucht of zo... Ik hoop voor je dat het nu snel doozet of beter nog: dat het ophoudt en de eerste 8 maanden niet meer terugkomt!! Of is dat te optimistisch...

20. Lentebloempje, is inderdaad niet leuk, Maar denk idd ook dat ze er snel aan wennen hoor! Bij mij id straat wonen 2 kindjes, als je ze ziet denk je die worden vast en zeker gepest. Maar nee hoor, ze worden niet gepest, hebben juist veel vriendjes! Dus dat wil echt helemaal niks zeggen hoor!

En wat gek van je ongi...misschien zet het uiteindelijk toch niet door?

MVL, ik zou toch even bellen! Ze kunnen het anders altijd toch even navragen bij een gyn ofzo?

Deel Deze Pagina