30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Jel, Ook ik schrik van je bbz-ervaring Hoe zijn ze daar achter gekomen? Leek in eerste instantie toch op een 'gewone' mk? Maar verder heb je geen gevolgen begrijp ik? Pff.. sommige mensen denken zo makkelijk over zwanger worden/zijn, maar hier inhet kippenhok wordt je toch echt wel met je neus op het feit gedrukt dat het gewoon een groot wonder is!!

MvL, Bellen! 5 weken onduidelijkheid en wachten zijn genoeg! Snappen ze daar toch ook wel..? Vind ze daar erg vaag als ik eerlijk ben... Kom voor jezelf op!

Marjolein, Duurt nu wel lang genoeg he, met die uitslag! Hoop dat het snel over is, maar ook dat je snel weet wat het nu precies is.. Heeft ze veel jeuk? Kan me voorstellen dat ze zich naar voelt!Sterkte!

Knuffel, Ik sluit me erbij aan. Er hangt iets in de lucht. Allemaal rare cyclussen en ongi's en oma's die hun afspraken niet nakomen.. :x

Lentebloempje, En dat je evt zwanger bent is uitgesloten?? Vreemd dat het anders dan anders niet doorzet..

Ach jee, kan me voorstellen dat je even moet slikken om je kind met een brilletje voor te stellen. Gelukkig zijn er veel leukere monturen dan vroeger, maar dat maakt het feit niet minder vervelend..

All, Was vandaag ff ovu testen (CB digi) bij kopen, betaal gewoon 32,50 bij de ETOS..
    Tipje van mij: testen in alle soorten maten en merken kun je qua kosten het beste bestellen bij econdooms.nl. Op die testen van mij scheelt dat 12 euro! :$

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @marjolein.. Ik hoop datje meiske snel opknapt! En als je het niet vertrouwt blijf bellen naar de arts.. Tot het hen de strot uitkomt! Ik geloof heilig in de intuitie van de mama!

@mvl.. 12 dagen lijkt mij ook wat van het goede.. pfff daarzou ik ook naar willen laten kijken.

@lentebloempje.. ik vind het altijd wel leuk staan! Ga er als papa en mama gewoon heel ontspannenmee om, dan is hetvoor de kleine ook geen issue!

mijn zusje komt net binnen.. dus ik wilde meer mensen wat dingen zeggen.. maar dat moet een andere keer maar;)

3. Als ik het niet vertrouw blijf ik zeker bellen hoor! Ik hoorde alleen net van een arts op mn moeders werk dat de kuur even moet aanslaan, dus ik wacht het nog even af...

Leonieke, welke testen bestel je dan? Ik heb die van sensitest en ik ben er zeer tevreden mee... Misschien nog goedkoper ook? Denk zelf om wondfo te bestellen, die schijnen ook goed te zijn!

4. leonieke

Heb die digitale van Clear Blue. Ovu-testen voor dummies zeg maar ;) Ik werd stapelgek van streepjes vergelijken.
    En een smiley is voor echtgenoot ook duidelijk: :) = aan het werk!
    Na mijn eerste smiley stop ik altijd, maar deze ronde duurt weer lang (Grr....)

5. Oh haha! Tja dan is het wel meteen duidelijk he!!!
    En nu duurt het dus weer langer. Ik heb vanochtend ook weer negatief getest...dus wie weet gaan we straks gewoon weer gelijk op! Daar gaan we voor toch?! En dan over een weekje of 2 4 hele duidelijke strepen op die testen van ons!!

6. leonieke

Wel gezellig, als we weer samen lopen! Heb je dan wel een aanloop streepje? of is ie ineens duidelijk..?

Gisteren gelachen joh, manlief is volgens mij op internet aan het zoeken geweest. (Male chicken farm 40+??? hihi...) Hij neemt nu al bijna een week lang om de dag het initiatief en heeft ook zijn favoriete positie zeg maar :)->) aan de wilgen gehangen. Nu ineens de meest bevruchtbare variant..
    Ik zeg er niks van en doe blij verrast mee, maar inwendig lig ik helemaal in een deuk.
    Dus wie was het ook alweer?
    Knuffel... wonderen bestaan!!

7. WAUW!!! Wat goed zeg!!! Haha!! Echt super!!! En ook echt wel heel fijn dat ie nu zo laat blijken er helemaal voor te willen gaan en niet meer kan wachten! Geniet ervan meis!

(oh en welk standje is het nu dan? Dacht dat missionaris gewoon het beste was...?)

8. leonieke

Klopt... :)

hahaha.. weet je dat ook weer van mij...

9. Haha! En waarschijnlijk van (bijna) alle andere vrouwen die zwanger willen worden;):D

10. Heb je nou trouwens al een foto op zp staan??

11. Oh ja, ik zie het!! Leuke foto!!:) Had me je heel anders voorgesteld!

12. leonieke

Volgens mij snappen (veel) mannen het gewoon niet direct, en hebben ze meer tijd nodig als wij om het uit te knobbellen. Ze (mijne dan) Gaan natuurlijk niet toegeven dat ze het niet weten.
    Als ik dan tegen hem ga aanpiepen werkt het averechts.
    Maar dit is wel heel erg leuk en schattig om te merken. En hij denkt dat ie het heel 'tralala' aanpakt.. lief!

13. Haha, die man van jou! Nou ik vind het iig super! Echt fijn om te merken dat hij ook zo zn best doet!!! Kan me voorstellen dat je er helemaal happy mee bent! (En nu resultaten zien:D)

14. leonieke

Grappig is dat he?! Ik had dat met Hexje... :$

Zal er nog ff een andere opzetten. Zit nu toevallig achter de laptop met de goede foto's.

15. Ik weet eigenlijk ook niet hoe HExje eruit ziet.... Die heeft nu een hele dikke buik toch??;)

Leuk, meer foto's!!!:)

16. Leonieke, ik zie nog geen nieuwe foto;s...lukt het niet?
    Maar ik kijk snel een ander keertje, moet er nu weer vandoor!

17. leonieke

Marjolein,
    Nee lukte niet erg :x .. hihi... ben niet zo heel handig.

Maar.. ze staan erop!!! tot later! Ga ook weer even iets doen hier in huis..

18. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Gelukkig maar! Ja misschien zeiden ze dat wel in het ziekenhuis om de fouten een beetje te bedekken, maar ik zou me er niet al te druk om maken meer. Het komt idd allemaal wel goed :). Fijn dat Knuffel het heeft opgezocht trouwens!

@Nanette : spannend! Ook mijn duimen draaien op volle toeren hoor, je verdient het zo dat het uiteindelijk allemaal goed gaat! Het WK gaan wij niet volgen, m'n lief is gelukkig helemaal niet van de voetbal dus het zal misschien heel even op staan en verder niet, waar ik echt heel erg blij mee ben :D.

@mvl : pfff jemig 11 dagen :$ da's nogal wat! Ik heb echt geen id of ze kunnen zien waar je in je cyclus zit, hoop dat het binnenkort goed komt!

@Jel1978 : ben blij dat je je wat beter voelt! Nu maar hopen dat de HCG ook snel uit je lichaam is verdwenen... oei, een BBZ is idd gevaarlijk, heb al verhalen gelezen van vrouwen waarbij het niet ontdekt was "want op de echo zien we niets in je baarmoeder dus ben je ook niet zwanger" en die op het nippertje gered zijn... ben blij dat het bij jou op tijd ontdekt is en dat je niet geopereerd oid hoeft te worden!

@Femke : jemig meid da's nogal wat. Van mij krijg je groot gelijk dat je een vruchtwaterpunctie laat doen, je wilt toch zekerheid. Ik help het je hopen, dat je allerliefste kleintje toch gezond mag zijn. En je doet helemaal niets fout, alleen wordt er helaas wat dit soort dingen betreft niet gekeken naar de goedheid van de mens anders zouden we nu allemaal gezond zwanger zijn :(. Voel je niet schuldig tegenover je kindje als er iets mis is, jij kunt er niets aan doen. Heel veel sterkte meis, ik zal aan je denken. Dikke knuff!

@Eternity : ja gelukkig dat de wc nu ook weer voor andere dingen gebruikt wordt :D. Ik kan er nu idd weer meer van genieten, en da's wel zo prettig :).

@Lentebloempje : Hoe oud is je dochtertje als ik vragen mag? Er zijn tegenwoordig zoveel leuke brilletjes voor kinderen gelukkig. Toen ik in de eerste klas van de lagere school een bril moest waren het nog echt van die lelijke dingen, gelukkig is dat nu niet meer!

@Leonieke : wow zoveel bij de Etos :$. Niet normaal die prijzen, ik schrok toen ook al van die CB digi zwtest bij het kruidvat dat ding was iets van 15 euro dacht ik, vond het erg veel! Hihi die man van je, leuk toch! Geniet er van zou ik zeggen :D:D!

19. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

pfff ben ik er weer is iedereen weg ;).

Nou ja ik ga de was maar ophangen en de andere wegruimen, ik kijk straks nog wel even!

20. leonieke

Femke, Pfff.. meis toch. Kan me voorstellen dat je je af gaat vragen waarom het allemaal op jouw bordje terecht moet komen. Waarschijnlijk gaat het net als met je dchter helemaal goedkomen en blijkt dat je 'gekke' waardes van jezelf hebt. Ik hoop zoooo voor je dat jullie kleintje helemaal perfect is!
    Aleen dat waardeloze wachten he?? Heel veel sterkte de komende weken, en hou je vast aan alle positieve verhalen..
    Denk aan je! knuf!

Deel Deze Pagina