Wat fijn dat je je weer beter voelt! Pff.. 14 weken is best lang om zo misselijk te zijn... Hoop dat je er kwaaltjes-vrij door heen rolt komende maanden! Ja duur he? Ik heb er het zonder mopperen zo voor over hoor, maar 12 euro verschil op hezelfde produkt...??? wbt de man: Ik heb zo'n man die het niet begreep en ook niet zo heel erg meewerkte op cruciale momenten.. en nu wel hahah!
Knuffel, Vast wel! Ik kon hem ook wel wat aandoen een paar rondes terug. Nu hem overal buiten gehouden en schijnbaar werkt dat. Alleen dus 'as we speak' een positieve ovu test.. Ben benieuwd of hij vanavond nog steeds zo meegaand is... hihi.. heb ik weer..
Ik geloof nooit dat hij het erg zou vinden als ik hem overal buiten hou, en alleen maar aangeef wanneer er geklust moet worden. Ik vind het alleen wel heel erg jammer. Elke maand hoop ik op verbetering (misschien wel tegen beter weten in maar goed). We hebben het er dit weekend wel weer over gehad. Hij gaf aan niet zo goed te weten wat hij mest zeggen. Nu hebben we afgesproken dat als hij even niet weet wat hij zeggen moet, maarw el aan wil geven dat hij er mee bezig is hij roept: baby, baby, baby. Op die manier weet ik dan dat het wel "in zijn hoofd zit". Whahaha, ik ben benieuwd wanner hij het voor de eerste keer gaat zeggen (als die keer al komt).
Ja 14 weken misselijk is idd geen pretje hoor dat kan ik je wel vertellen . Idd gelukkig gaat het nu een stuk beter, krijg weer meer energie, de misselijkheid is ver verdwenen alleen bij vlagen komt 't nog opzetten maar gelukkig niet meer zo erg dat ik boven de wc hang, kan 'm redelijk goed wegpuffen (alvast voorbereiding op de puf in december haha). Ik heb het ook zonder mopperen over hoor dat geld maar ja toch he, kom zeg 12 euro verschil! Da's gewoon teveel om het niet via internet te bestellen. Haha nou ben blij hoor dat je man nu wel meewerkt, dat scheelt toch een stuk . Die van mij werkte gelukkig wel altijd mee, kreeg wel een klein beetje protesteren toen ik rond m'n eitje in maart 3 dagen achter elkaar wilde maar hij deed 't wel .
Nod 03-06- Bieb - 31 jaar - 1ste kindje 04-06- Chantal78 - 31 jaar - ronde 11 - 1e kindje 04-06- Jeanine1976 - 33 jaar- ronde 6 - 1e kindje 05-06- lentebloempje - ronde 12 - 3e kindje 13-06????- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 13-06- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 16-06?- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 10 na mk - 1e kindje 19-06- Suussuus - 41jaar - ronde6 - 3de kindje 24-06- Leonieke - 33jr - ronde 7 - 1ste kindje - mk mrt'10 26-06- Saskia33 - 34 jaar - ronde 10 -1 e kindje 26-06- Eternity - 30 jaar - ronde 4 - 1e kindje 26-06- Elba - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje 27-06- Rieanne - 32jaar - ronde 2 -2e kindje zoontje van bijna 6 jaar 28-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 5 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 29-06- Jippiejee - 30 jaar - ronde 11 - 1e kindje 30-06- Saffron - 35 jaar - 5de ronde - dochter bijna 4, zoon 2 01-07-Biancje-30 jaar-ronde3 ,1e kindje 03-07- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4 ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA ?? - Marjolein, 30 jaar - 1e ronde na miskraam - eerste dochtertje geboren en gestorven januari 2008, 2e dochtertje december 2008 ????? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 5 - zoontje van 2 jaar -------------------------------------------------------------- AFSPRAKEN 08-06 Goofychick tweede (termijn) echo gyn 10 wkn 09-06 Marjolein afspraak gyn 10-06 kristel79 intake vk 10-06 Glimworm 1e echo met 7 weken 14-06 MVL bloed prikken hcg bepaling 15-06 MVL belafspraak gyn. 18-06 Goofychick controle VK + echo 22-06 snoetetoet 20 weken echo 24-06 kristel79 1ste echo 24-06 Goofychick combinatietest (misschien een week later) 05-07 Shadowcat76 vk controle 20-07 Shadowcat76 20 weken echo --------------------------------------------------------------- BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 20-01- kristel79 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 24-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 ---------------------------------------------------- Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen : 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) Zo, de lijst er maar even bij gezocht, en ook de afsprakenlijst aangepast. Dat lichtgroen deed trouwens zeer aan m'n ogen dus ben zo vrij geweest om de kleur aan te passen als niemand het erg vindt .
@ Marjolein hoe gaat het nu met je meissie? @ Nanette als getest??? @ Glimworm mag ik ook in je schuilkelder???? @ MvL jeetje meis al 12 dagen ongi pffff...... hoop dat ze snel wat voor je kunnen doen. @ Jel thx...wat een verhaal meis geef je een hele dikke knuff en ben blij dat je lichaam het zelf aan het opruimen is. Is het nu nog gevaarlijk voor je??? @ Femke strijk politie die is een dag of 2 te laat het is alweer gedaan Maar knuffel heeft me geholpen En niet poetsen wie kan me dat leren???? En niet te vergeten ik zal 23 juni ook heel hard voor je duimen hoor lieverd..... het komt vast allemaal goed gezien dat je het eerder hebt gehad.... maar kan me je angst goed voorstellen maar ik ben het met de meiden eens hoor je kindje is vast hardstikke gezond! dikke knuff @ Knuffel misschien moet je wishkey proberen om oma de deur uit te krijgen OMA VERLAAT KNUFFEL EN WEL NU! JEN HEBT HAAR WEL WEER LANG GENOEG LASTIG GEVALLEN *HELPT HET AL???* @ Lentebloempje klinkt idd zielig brilletje maar het valt vast allemaal wel mee vroeger is gelukkig niet meer vroeger.... Hier ook brilkippie Kan helaas door littekenweefsel in mijn rechter oog geen lenzen maar heb gewoon een gifgroene Al sik dan wat op mijn neus moet dat moet hij ook wel hip zijn natuurlijk @ Leonieke grappig mannen hebben nu eenmaal plaatjes nodig om iets te begrijpen En vergeet het kussentje onder je kont niet Was tip van Marjolein en je ziet bij mij wat er van is geworden @ Knuffel en dit roept hij ook echt Cool @ shadow 14 weken misselijk pffff heb ik gelukkig nog geen last van laat ik nou niet te hard schreeuwen haha was vandaag aan het werk en kreeg een bepaald (poep) lucht in mijn neus en ging zo ineens kokhalzen dacht weg wezen hier Heb ik normaal nooit dan kan ik het knopje uit zetten maar die was even stuk geloof ik Zo hoop dat ik niemand ben vergeten DIKKE KNUFF to all
Whahaaaa Knuffel!!! Ik (en mijn man) hebben wel even moeten lachen om jullie baby, baby, baby afspraak! Maar wel goed hoor!!! Hoop dat ie het snel en heel vaak gaat roepen!!
Hier blijven mn ovutesten trouwens negatief. Ben bang dat ik een beetje te laat ben begonnen met testen, maar wie weet duurt het ietsje langer door mn vmk... Dus ik blijf stug doortesten!
Hey meiden, wat een berichten weer, zeg... @Marjolein: Hopelijk is er vrij snel beterschap voor jouw kleine meisje, want dit is inderdaad wel heel erg zielig zo. Ik snap het volkomen dat jullie je zorgen maken. Veel sterkte. @Jel: Hey, meis, wat heftig zeg, een BBZ. Hopelijk is alle gevaar nu geweken en kan je snel weer positief vooruit (vooral positief... ). @Femke: Ook bij jou best wel heftig, alweer. Toch sluit ik me bij de andere meiden aan en ben ik er ook vrij zeker van dat jullie een gezond kindje krijgen. Ik weet trouwens niet of het hier om de triple test gaat, maar als het daarom gaat, zou ik me zeker niet al te veel zorgen maken. Ik ken namelijk ongeveer drie vriendinnen waarbij die verhoogde waarden aangaf en waarbij het kindje toch gezond was (mijn zus is vroedvrouw en zegt dat dit ontzettend vaak zo is bij deze bloedtest). Helaas heb ik ook een vriendin bij wie de waarden niet verhoogd waren en waarbij er wel een downkindje is geboren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik om die reden steeds heb geweigerd deze test te doen en ook al ben ik nu al 36, dan blijf ik hem nog weigeren... teveel onzekerheden en fouten bij deze test... dus, meid, ik ben wel zeker dat het goed zit. Hopelijk kun je heel snel echt gaan genieten van je zwangerschap. Je verdient het!!!! Sterkte, meid... eneuh, je mag je verhaal hier altijd kwijt hoor, het is zeker geen geklaag... @Lentebloempje: Ik snap je zorgen ivm het brilletje van je kindje, maar zoals eerder al gezegd: gelukkig heb je nu wel heel leuke modelletjes en worden kindjes er niet meer zo vaak mee gepest. Het komt dus allemaal wel goed... @MVL: Oh, meid, wat naar zeg... 12 dagen ongi . Ik hoop echt dat hier heel snel zekerheid in komt, want dit is maar niks... sterkte, meid! @Nanette: Het wordt spannend, hé? Ik duim voor jou... @All: Knuffel... Wat mezelf betreft: Ik ben weer over de heftigste emoties heen en ben weer voorzichtig positief. Ik probeer elke dag te laten komen zoals hij komt en ga zo langzaamaan weer vooruit. Ik heb vandaag nog met mijn moeder gesproken... we zijn allebei bang voor de volgende maand en de eventuele teleurstelling, maar ik zal uiteindelijk toch moeten leren leven met heftige emoties, zijn het niet deze, dan wel andere... een andere mogelijkheid is stoppen met alles en dat is voorlopig zeker nog geen optie... al heb ik er wel al aan gedacht. Ben ook blij dat ik steeds weer kan terugvallen op mijn therapeuten. Ik kom er uiteindelijk wel... ik weet dat ik een handicap heb en er mee zal moeten leren leven... maar dat lukt gelukkig wel steeds beter...
' Donderdag 27 mei begon het bloedverlies. Dus als ik dat als dag 1 tel, vandaag op dag 13. Dus het kan nog alle kanten op. Hoop snel op een mooie test!
Karen, Wat goed en fijn dat je toch weer de positieve kant uitgaat. Kan me voorstellen dat het allemaal hartstikke eng en spannend is, maar zoals je zelf ook aangaf, stoppen is, nu in ieder geval, geen optie... We gaan gewoon voor een hele mooie roze maand, met alleen maar positieve emoties en veel blijdschap!!
Dat kan inderdaad nog alle kanten op. Laat maar komen die test Ik heb antwoord van de VK van deze site, je cylus kan van slag zijn na MK, in heftigheid, lengte van dagen etc. Ik kan zelfs de hele cyclus oma op visite houdenHopelijk krijgt ze geen gelijk.. Ben wel aan het tempen, dus kom hopelijk vanzelf wel een eisprong tegen en dan weet ik weer wat meer qua cyclus. Dan hoop ik op een roze juli.... Karen, gelukkig ben je weer op de goede weg, houden zo...