@knuffel.. BABY, BABY, BABY! ow.. moest ik dat niet roepen..... @ all.. ja het wordt spannend.. ik mag al bijna testen soms denk ik dat ik mijzelf voor de gek houd.. maar over een aantal dagen weet ik het.. (en jullie ook)
MVL, tja echt heftig eigenlijk he hoe je lichaam helemaal ontregeld is... hopelijk mag ook jij snel je ei vinden, of nouja, eigenlijk pas als je man net weer terug is!!! En dan gaan we voor een mooie roze juli!! (Want roze in juni voor mij, is nog steeds roze in juli, tenminste als het goed loopt...).
En de volgende ronde is mijn man precies tijdens mijn vruchtbare periode in het buitenland...dus het moet nu wel raak zijn eigenlijk... Mmmm anders misschien een kwakje in de vriezer leggen, zou dat werken...?
Hoewel.. het inbergen zelf gaat makkelijker als het een ijsklontje is... Doe je toch gewoon een sjaal om..!
mocht je je man dit voorstellen moet je me iets beloven.. bel me dan van te voren.. dan sjees ik julle kant op.. ik wil zijn gezicht zien dan!!!!!!!!!!!!!
Whahaaa dat zou ie wel snel genoeg doorhebben hoor denk ik!!! (hoop ik dan...anders heb ik er nog niks aan haha)
Ach die man van mij!!! Wil er alles aan doen zodat ie straks nog wel weg mag. Ben namelijk in staat hem verbieden te gaan als het verkeerd valt!! En dat weet ie haha! Hij voelt de bui al hangen
Hoi dames, Even snel een ego berichtje, want dit is echt strange... Graag jullie mening. Sinds een paar dagen weer ontzettend last van de hormo's, niet zo best geurende winden en pijnlijke liezen. Nu vandaag krampen in mijn baarmoeder. Dus ik dacht, ik word ongi. Nu net ovulatietesten gedaan en 2x positief! Uhhh, nog nooit gehad en ik heb ongi gevoel??? Ook maar zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid. Deze was negatief. Zo zout heb ik ze nog nooit gegeten! Denk ik ongi te worden, heb ik voor het eerst van mijn leven een posi ovu test! Wat denken jullie??