@Karen & Alexandra: heel veel sterkte de komende tijd! Ook ik weet hoe het is om je ontzettende nutteloos, depressief en aan het einde van je latijn te voelen. Gelukkig is bij mij inmiddels deze wolk grotendeels opgelost, dus dat geeft jullie hopelijk de hoop dat dat bij jullie ook kan gebeuren. Jullie zijn hartstikke lief en aardig en denk vooral niet dat jullie niets waard zijn, hoe moeilijk dat ook is! Knuffel! @Glimworm: wat een super nieuws! Geweldig!
Mn man belde net, geen plekje te vinden!!! Ben heel blij! (Sorry hoor, steeds mijn gezeur over die plekjes, maar maak(te) me toch best wel behoorlijk zorgen...)
Ik vind het ook geen gezeur, hoor Marjolein. Gewoon blijven schrijven, dat lucht enorm op... toch? Eneuh, ik ben blij met jou mee... Jippie!
Overigens, meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Dat doet me nog maar eens heel veel deugd!!! Liefs.
Dank jullie. Het lucht idd enorm op en ik word er heel blij van!!! Karen, voel jij je al ietsje beter?
Nou, ik red me wel... het opschrijven lucht ook bij mij meestal al enorm op. Zo bestaat een deel van mijn therapie uit huiswerkopdrachten waarbij ik de situaties die me overspoelen moet opschrijven en ontleden en dat heb ik nu gedaan. Ik zit helaas echter in een periode waarin ik peutje even niet kan zien en ik moet dus nog een weekje wachten voor ik al die opdrachten uiteindelijk kan bespreken... het is dus best wel stapelen voor het moment... en dat valt niet mee. Heb peutje vier weken moeten missen, maar goed, het einde is in zicht. Kan haar wel mailen, maar ja, begin maar eens alles op te schrijven, hé!! Thanks for asking...
Fijn dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Beter in ieder geval. En als ik het zo lees al eventjes zonder hulp! Daar kun je toch ook trots op zijn!!
Maar ik wel Ik help je wel hoor om het positieve te blijven zien!! Tis trouwens verder wel rustig hier zeg
Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Soms wordt ik zo overspoelt met gevoelens en ga ik emotioneel zo onderuit en dan wil ik het gewoon even kwijt. Voel me vaak "dat deprimerende wijf" en misschien denken sommigen van jullie dat ook, maar de opbeurende reacties doen mij echt goed! Vandaag heb ik de hele dag in mijn pyjama op de bank gehangen tot mijn man thuis kwam van zijn werk. En toen ging het weer een stuk beter. @Marjolein Hoe gaat het nu met je meisje?
@Karen: zoals al door meer meiden gezegd, blijf je uiten. Probeer de kleine dingetjes te blijven zoeken die wel mooi zijn (neem bijvoorbeeld je kinderen, of het zonnetje, of het gezang van een vogeltje). Dat heeft je in het verleden geholpen, dat zal het nu ook weer doen.... Dikke knuffel. @Bieb: spannend hoor morgen. Ik snap heel goed dat je hety wat rustiger aan doet. Bieb moet goed om Bieb denbken!!! Maar je laat ons toch wel even weten hoe het verder gaat met je??? Kom je af en toe nog even spieken??? Verder is het hier vanavond inderdaad wel errug rustig.... Waar is iedereen???
He depri-kip , hier kan je je ei wel kwijt hoor! Er is (bijna) altijd wel iemand die even naar je wil "luisteren". Ach joh, wat anderen van je denken is niet belangrijk als wij je maar leuk blijven vinden toch. En voorlopig zijn we nog niet zat dus kom maar op met je depri-berichten, misschien klaart het dan een heeeeeeel klein beetje op
Alexandra, fijn om te horen dat het weer wat beter met je gaat, blijf vooral je gevoelens hier schrijven, zeker als je dat helpt. Wij helpen je graag, ik in ieder geval wel en ik denk een heleboel kippetjes hier ook..Pyjama-dag doet gelukkig goed werk.