30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia, Tja moet nog even kijken of het wel of niet lukt... Maar we hebben de afgelopen week wel heel goed ons best gedaan, dus dat scheelt weer.;) En mn ovutesten zijn op, dus geen idee of ie nog positief zou zijn vanmorgen... Maar we zullen eens zien vanavond;)

2. eternity

eternity Niet meer actief

@marjolein; wat balen dat er toch weer vlekjes bij Mayra te zien zijn. :( Ik hoop echt dat de dermatoloog er wat mee kan.
    Want het is wel vervelend elke keer!
    Succes!!!

@karen; zoals ik al tegen Alexandra zei; ik ken het ook, om heel erg depressief te zijn.

Ik ben eigenlijk mijn hele leven al wisselend depressief geweest. Maar ik moet echt zeggen dat het de laatste 1,5 jaar steeds beter gaat.
    Ik heb gewoon al zoveel mensen verloren waar ik van hou (oa. mijn zus, mijn broer, mijn halfzus, mijn oma, mijn opa)... Iedereen wordt ziek, en sterft. Mijn ouders waren vroeger allebei alcoholist, en dat was ook echt heel zwaar. Ze zijn allebei 5 jaar geleden gestopt met drinken, toen mijn zus stierf. Mijn moeder had levercirrose, en heeft ook een tranplantatie gehad, 3 maanden geleden.
    En dat allemaal, plus mijn onzekerheid door dat ik zoveel gepest ben, heeft ervoor gezorgd dat ik ook heel vaak depressief was...
    De druppel kwam 3 jaar geleden, toen ik heeeeeeeeel erg verliefd was op een man, en hij ook op mij. Maar ik kwam erachter dat hij getrouwd was, en hij koos uiteindelijk voor haar. Dat heeft me de genadeklap gegeven. Ik werkte ook nog bij hetzelfde bedrijf als hij.
    Ik zag het gewoon echt niet meer zitten!!
    Maar ik ben er langzaam aan bovenop gekomen, dankzij mijn nieuwe werk, mijn lieve collega's, en door de tips van mijn psycholoog.
    En nu heb ik een geweldige vriend, zijn we bezig om zwanger te worden, heb ik een nieuwe hobby in het stijldansen. En ik ben dankbaar voor mijn zus die ik nog heb, en mijn moeder en vader (ookal zijn ze niet meer bij elkaar). En de baan die ik nu heb (wel in hetzelfde ziekenhuis) is gewoon NOG leuker.
    Dus vanuit een hele donkere plek, kan het ineens heel goed uitpakken. Dat zie je maar aan mij.

Sorry voor dit lange ego-bericht, maar ik wil gewoon laten weten dat ik het helemaal begrijp, sommige depri-kipjes hier.

Dikke knuffel voor iedereen!

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ha meiden,

Ben niet meer zo actief hier aanwezig de laatste dagen. Ik lees wel af en toe mee maar reageer even minder.

Marjolein; wat balen dat ze nou weer vlekjes heeft! Goed dat jullie doorgestuurd worden naar een allergoloog. Het is toch niet niks, zo'n reactie bij je meisje. Sterkte ermee meid.

Beschuitje; welkom!

Mykelti; spannend! Weet je al wat meer?

Nanette; spannend! op naar een dikke vette tweede streep!

Glimworm; wat heerlijk van je echo! Geniet ervan meid!

Jel: nog eventjes, meid, dan is al het HCG weg en dan ga je weer voor nieuw HCG! Wel goed dat je lichaam het allemaal netjes 'opruimt' (raar woord maar wist even geen beter). Hou vol. Sterkte ermee, t is niet niks een BBZ.

Goof; sterkte meid. Het is vast goed! Maar kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Dikke knuff.

Saskia; alvast een fijne vakantie! Wij gaan ook bijna!

Leo; succes met de verbouwing! Nieuwe keuken? Leuk hoor! maar eerst de ellende van de bende he...sterkte ;) Je man al beter?

Karen; dikke knuffel.

Bieb; succes vandaag! Laat je af en toe nog wel wat van je horen?

Alexandra; gaat het weer een beetje. Dikke knuffel meis. Sterkte met alles.

Eternity; jeetje meid wat een verhaal, jij hebt ook behoorlijk wat meegemaakt. Dikke knuffel.

Knuffel; hoe gaat het met je? Knuff

Nou ik hoop niet dat ik nu nog iemand vergeten ben...en anders sorry!

Hier gaat het redelijk. Ben van de week naar de huisarts geweest voor die verwijzing naar de gyn. Heb daar ook meteen mijn darmklachten beschreven. Ik dacht altijd dat ik 'gewoon' prikkelbare darmen had (ooit door een vorige huisarts gezegd), blijkt dat ik een darmontsteking heb! Zit nu aan de medicijnen, hoop dat dit gaat helpen! Zou wel fijn zijn, eindelijk van die klachten af. Verder heb ik na mijn vakantie een afspraak staan bij mijn favoriete gyn. Ik wil alleen haar en niemand anders. Zij gaat ook op vakantie dus ben blij dat er nog een plekje vrij was voor haar vakantie.

Dikke kus voor iedereen

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Oh en natuurlijk Femke niet te vergeten...meis wat ontzettend spannend weer...kan me voorstellen dat je er even flink doorheen zat van de week...eerst die migraine en nu dit weer..wij gaan allemaal heeeel hard voor jullie duimen! dikke knuffel

5. Sweet het viel me al op dat je er minder was... Fijn hoor, weer even een berichtje van je te lezen! En wat schrikken zeg van je darmen... Soms maken dokters zich er toch echt te makkelijk vanaf zeg:x Hopelijk werken de medicijnen snel en heb je er geen last meer van! En wat fijn van de gyn! Wanneer kun je precies terecht? Hopelijk kan zij je verder helpen!!!

@Eternity, mooi je berichtje... Uit een diep dal klimmen en dan toch zo positief en dankbaar kunnen zijn! Je bent een sterke vrouw en je mag met recht trots op jezelf zijn!!

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja, natuurlijk.... oeps.. :)

Ik bedoelde roze als in roze streepje.. :) :)

7. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej Marjolein. Ja ik had er zo de balen van, van dit alles. En we gaan eerdaags op vakantie dus dan moet ik toch afkicken ;)

Ik hoop ook dat die medicijnen gaan helpen. We wachten het maar af he. Vind het wel gek want als ik op internet kijk (typisch ik) zie ik maar 2 soorten onstekingen en dat zijn allebei ziektes; ziekte van crohn en colitis ulcerosa ofzoiets. En dat heb ik niet. En het is ook geen buikgriep.
    Maar goed, misschien bestaat er ook zoiets als een 'gewone' darmontsteking. Hoef die medicijnen ook maar een week in te doen (zetpillen...;)8)).

Ik heb een afspraak op 16 juli. Ben benieuwd.

Sterkte met je dochtertje!

8. eternity

Dank je wel Marjolein!! Betekend heel veel voor me dat je dat zegt!

9. eternity

@sweet: sommige huisartsen zijn echt zo laks he!!
    Mijn huisarts heeft mij 2 jaar lang met galstenen rond laten lopen, omdat ie dacht dat mijn buikpijn "gewoon van de stress" kwam!
    Galstenen zijn normaal zo groot als een flinke zandkorrel. Ik had er 3 zo groot als olijven. Tadaa!! Fijn hè, zo'n arts!!
    En ik maar elke keer terug gaan dat de medicijnen voor die "maagzweer" niet werkte.
    Ik hoop voor je dat je nu snel van je ontsteking af komt!
    Hou ons op de hoogte hè!
    Dikke knuffel terug!

10. Sweet, dat is wel een beetje vreemd ja... Hoe heeft ie dit gediagnostiseerd dan??
    Wel spannend hoor de 16e!! Hoop dat het relatief makkelijk verholpen kan worden! Zet je de afspraak ook effe in de lijst?? En volgens mij gaan we tegelijk met vakantie:)

@Eternity, graag gedaan hoor!:)

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he meis! Duurt wel lang zo... moedig hoe jij je er door heen slaat!
    En kan mij voorstellen dat de reactie van je man je troost

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jij maakt ook een hoop mee he!
    De zon moet nou toch wel eens gaan schijnen!

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha.. met twee vingers in mijn neus zie ik er niet zo charmant uit;)

Maar hij mag blijven dromen:D

toch hoor ik tegenwoordig ook wel andere verhalen..
    Ik ga straks testen en dan zullen we zien of het duidelijker is;)

@marjolein.. wat balen dat de vlekjes terug zijn! hoop dat de allerloog wat vinden kan. Maar de dermatoloog zou toch beter kunnen bepalen of het allergie is? Of zie ik dat fout?

14. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Galstenen beginnen klein en "groeien" dan. Ik heb ze ook gehad en ook mijn huisarts scheepte me af met een maagdrankje. De 3e keer dat ik een aanval kreeg ben ik liggen over mijn fietsstuur naar de Eerste Hulp van het ziekenhuis gefietst. Ik mocht meteen blijven. Mijn hele galblaas is verwijderd. Had trouwens een paar stenen nog mee gekregen als souvenir. Net knikkers. xD

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemiddag allen, ben lekker vrij. Heerlijk weekeind, was ik wel aan toe. Ik sta trouwens voor de klas. Er zijn toch meer juffen hier aanwezig ? Dacht dat ik dat eerder gelezen had.
    Ik ga nu een poging doen om bij te lezen.........

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    IK IK IK IK IK

*steekt haar vinger in de lucht*
    in het vo

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Dames, daar ben ik heel even..... heb alleen de laatste pagina ff gelezen hier..... is er nog nieuws????

Aangezien ik allemaal lieve pb's en e-mail krijg dacht ik: ik vertel ff hier hoe het gaat met mij.....

Nou, ik heb eergisteren het gesprek met mijn vriend gehad, ik kon niet wachten tot vanavond..... ik merkte gewoon dat het moest.....
    Nou ja, we lopen hier dus nu al 2 dagen aangeslagen rond.... mijn vriend weet het ook ff niet meer.... Ik heb hem verteld dat ik ingeschreven sta en dat het nu wachten is tot ik een woning heb (zal denk ik nog een poosje duren)..... heb verteld dat ik het gevoel heb dat we alleen nog maar goede vrienden zijn en dat ik op moment niet intiem wil zijn.... dat hakte er goed in bij hem..... tranen liepen over zijn wang....
    We zien nu hoe het gaat.... maar tot nu toe is mijn besluit dat ik wegga. Ik zei tegen hem dat ik hem niet kan dwingen om vader te worden en hij mij niet kan dwingen om geen moeder te worden... en dat begrijpt hij gelukkig...... en beseft ook dat dit op moment het grootste struikelblok is.....

Heksje en Marjolein en nog een paar van hier weten ook dat er iets moois is gebeurt bij me, wat mijn besluit alleen maar versterkt...... ik heb een geweldige, lieve man ontmoet (via een ex-collega via msn whahahha). We chatten al een tijdje en vorige week vrijdag hebben we elkaar voor het eerst ontmoet. Pfffffffffff wist eerst niet of ik zou gaan, maar ja.... moet aan mijn toekomst en geluk werken whahahaah. Hij was al via msn en te tel heel lief en begripvol maar in echt pffffffffff lijkt wel een wereld man!! Ik voel me super op mijn gemak bij hem.... Hij kent mijn hele thuissituatie en ook dat mijn wens is om ooit een keer moeder te worden. Hij is zelfs 43 en heeft 2 dochters uit zijn eerdere huwelijk van 13 en 15. HIj zit nu 7 jaar in een relatie en is ook niet helemaal happy en denkt er ook aan bij zijn vriendin weg te gaan........ wie weet ligt er een leuke toekomst voor ons in het verschiet...... hij gaf aan het rustig met mij te willen opbouwen en dat ik het verdiende om moeder te worden aangezien kids geweldig zijn ...... nou - dat ik dat nog een keer mee mag maken dat een man zoiets zegt.......
    Ik moet eerlijk bekennen dat naast 2 uur praten afgelopen vrijdag ook een zoenpartij heeft plaatsgevonden...... ik had al vlinders in mijn buik als ik hem voor die tijd sprak, maar nu .... pfffff whahahah

Heb nu ook al 2.5 werkdagen achter de rug en moet zeggen, het bevalt me super goed... collega's zijn relaxt en het werk is ook geweldig. Binnen een jar mag/kan ik doorgroeien van commercieel medewerker binnendienst naar buitendienst. Dus dan ga ik zelfs naar klanten en bemiddel mijn eigen uitzendkrachten.....

Dus - ondanks dat de sfeer nu hier scheef hangt - denk ik dat ik een mooie en leuke toekomst tegemoet ga.

Meiden, succes allemaal en we houden contact!!!

einde ego off topic bericht.....

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Half mannelijk NL valt geloof ik op d'r. (Mijn man vind 'r een bimbo en totaal oninteressant. :D)
    Vertel je je man toch lekker dat je hem altijd nog kan inruilen voor B.Pitt /G.Clooney /J.Depp /whoever ;)

19. eternity

Ik weet het!
    Ik kreeg eerst ook pillen voor maagklachten.
    Ik ben na 1,5 jaar zo boos geworden dat ze me niet hielpen, dat ik een echo gevraagd heb. (ik werkte toen nog niet in 'n ziekenhuis)
    En bij mij hebben ze ook m'n galblaas verwijderd, en ik heb m'n stenen ook mee naar huis gekregen! :D
    Zijn echt joekels! Bij jou dus ook?

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    @Marjolein ik ben ook al helemaal blij dat ik op de lijst sta haha;)....grappig hè ik hoef me nu nog helemaal niet druk te maken over testen enzo. Dit is al leuk op zich !

Ik lees toch wel dat er wel veel zijn die er behoorlijk vaak een teleurstelling op hebben zitten.
    Dat lijkt me op lange termijn ook wel moeilijk:(.
    Weet je, eigenlijk ben ik best heel zenuwachtig en bang om zwanger te worden. Vindt het allemaal zo spannend. Ben bang voor de kwaaltjes en zeker ook heel erg voor de bevalling:$.
    Hebben jullie dat niet ?!?!?! ( Nou ja degene die voor de eerste kleine gaan dan)
    Pff.. moet soms wel vreselijk lachen om mezelf,ben nog niet eens begonnen en nu al bang lol:D
    Ik heb trouwens niet alles kunnen lezen hoor, wat een boel leesvoer.
    En dan nog schrijven dat dit nog maar een beetje is, wat dan als jullie 'los' gaan met kakelen. Ik zal proberen dit weekeind mijn best te doen om het een beetje bij te houden.
    Moet nog wel even wennen hoe het allemaal werkt hier hoor met dat berichtjes sturen enzo.

Deel Deze Pagina