30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Johnny Depp, hè wat vervelend!! :D

2. aaah spannend Nanette!!! Je komt het resultaat wel effe hier showen toch!!!

En inderdaad, de huisarts heeft me terug gebeld. Hij gaf ook aan dat ik bij de dermatoloog moest zijn. Dus we wachten maar effe af. Mn moeder is nu aan het oppassen en ze smstje net dat alle plekjes weer weg zijn!:$ Snap er niks meer van... Maar goed, als ze er maandag weer zijn, ga ik zeker even langs de dermatoloog!

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Evelyn
    Wat fijn dat je de toekomst met zoveel goede hoop tegemoet ziet. Ik hoop dat het uitpakt zoals je graag wil. Wil je wel op het hart drukken heel voorzichtig te zijn. Deze nieuwe man zit immers nog in een relatie maar kiest er toch voor om met jou te zoenen. Pas op dat je geen "makkelijke prooi" wordt, want je verdient beter dan dat.

4. eternity

@ewelyn: ik ben blij voor je dat je de toekomst toch wat zonniger in gaat zien. :)
    Als je het niet erg vind ga ik verder in deze situatie waar je in zit met die andere man heel wijselijk mijn mond dicht houden, en je lekker laten genieten van je verliefde gevoelens! :)
    Ik hoop dat je erg gelukkig zult worden! Je hebt het verdiend!
    Dikke knuffel.

5. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hee nanette, jij was het dus die in het onderwijs zit.
    Leuk, ik zit in het bo.

Mag ik vragen wat een PB is ?
    ( Of ben ik dan heel dom:) )

6. Evelyn, wat fijn voor je dat het gesprek geweest is nu... Ik hoop dat je nu snel vooral naar de toekomst mag kijken en dat deze heel rooskleurig is voor je! Je hebt het verdiend!!! Sterkte met je man en geniet van al het moois!!

@Beschuitje, tja die angst... kan me wel goed voorstellen hoor! Vooral als je ook zoveel nare verhalen leest etc. Maar ik denk echt dat dit heel normaal is, maar vooral van je goede en positieve blijven uitgaan!!

7. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ik wordt geen prooi.... ik ben niet zoiemand die van een relatie in de andere stapt.... mijn motto is nu eerst maar: GENIETEN!!! en de rest komt van zelf een keer.... ;)

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Denk dat die van mij een doorsnede van 1,5 cm ofzo hadden.
    De reden dat dokters het niet diagnosticeren is omdat het vooral bij vrouwen van middelbare leeftijd voorkomt. Toeval wilde dat ik toen op de kamer lag met een meisje van 16(!) die er ook al 2 jaar mee liep. :O Vreselijk! Sinds die tijd zei ik ook:"Ik zal nooit meer klagen over pijn, want het valt in het niet bij de 'koliekpijn' die je hebt van galstenen."

9. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Marjolein en Eternity: bedankt voor jullie lieve berichten.... ik ga nu eerst maar eens weer genieten en zie dan wel of het wel of niet wordt..... voel me ineens weer vrouw - klinkt mest raar eigenlijk whahaha.... maar is wel zo....

Zo, buiten is mooi weer, ik denk dat ik maar ff naar de stad ga.... wat moet je anders doen als je vrijdag s'middags vrij bent en de boodschappen al in huis hebt whahahahah

meiden, tot gauw maar weer!!!

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha.. ja dat zou jammer zijn om daar tegenaan te kijken;)

11. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Evelyn: fijn dat je even een berichtje plaatst! Gelukkig is thuis dan nu het hoge woord eruit.
    Geniet van de verliefde gevoelens maar pas op dat deze nieuwe man je hart niet breekt (hij heeft immers nog een relatie).

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Evelyn, ik ken je verder nog niet echt van het forum ,maar als ik zo vrij mag zijn om even te reageren...doe wel voorzichtig. Er zijn zat mannen die geen keus kunnen maken. Blijf ik wel of niet bij mijn vrouw en straks ben jij daar de dupe van ! Ik wens je natuurlijk veel geluk. Wie weet heb je meteen de man van je dromen wel te pakken. Dat zou wel bijzonder zijn.

13. eternity

Ja, dat was bij mij ook de reden!
    Hij zei dat dat normaal niet voorkomt bij vrouwen van mijn leeftijd.
    Ik was net 26 toen ik geopereerd ben. :(:(:(
    Maar die pijn is lelijk hè!! pffff....
    Maar dan waren die van jou net zo groot als die van mij! ;)

@ewelyn; graag gedaan meid. Ik sluit me wel aan bij de andere meiden. Pas wel een beetje op hè.
    Verder ga ik er niet te veel op in, want ik heb echt een hele slechte ervaring daarmee. Die ervaring heeft mij in 'n heel diep dal gesleurd... :(
    Maar hopelijk gebeurd dat bij jou niet! :)
    Ik hoop gewoon dat je heel gauw gelukkig bent!!
    Veel plezier met winkelen meis!

14. Zo...het werd weer eens tijd voor een nieuwe banner:)

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Goed zo, dat betekent dat je er weer voor gaat!!!!!!!!!!!!!:)

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    :(Wie kan mij vertellen hoe ik een banner moet maken en een leuke foto of afbeelding kan plaatsen...Ben toch best handig met de computer maar ik kom er echt niet uit:(

17. Ja, al een hele week hoor;) Maar geen idee hoe mn cyclus zou zijn. Tot gisteravond, een hele mooie, dikke vette streep! :):)

18. Bovenaan deze site kun je banners aanklikken. Dan kun je een banner en alles selecteren. Dan krijg je een soort code en die plak je dan bij je handtekening (die vind je bij de gebruikersinstellingen!)

Succes!

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Bedankt Marjolein ik ga eens even aan het proberen...pff voel me echt zo'n groentje op alle gebieden...

20. Maakt niet uit hoor, zo zijn we uiteindelijk allemaal begonnen;) Als het niet lukt, laat maar weten hoor!

Deel Deze Pagina