Goed zo!!! Nog een reden om heel blij te zijn!!! Eerst op de lijst en nu een bannerrrrrr... je komt er wel hoor
hahaha Ja ben er helemaal blij mee....tis hier trouwens wel stil nu hoor. Zal je zien ben ik straks weg en barst het gekakel weer los. Vanavond weer tig blz om bij te lezen8)
Oh, nu lees ik dit pas... klinkt goed Evelyn... zoals ik al zei: "veel geluk" en inderdaad "geniet ervan".
Hey meiden, alweer bedankt voor jullie reacties, knuffels, Pb's... @Eternity: Je hebt inderdaad ook al best wat meegemaakt, maar zo te lezen ben je een sterke vrouw en heb je dat knap gedaan. Het is fijn om te lezen dat je vanuit het donker ooit weer het licht kunt zien. Veel geluk, meid! Ik heb vandaag zelf een nog slechtere dag meegemaakt, een dag die er, met de emoties van de afgelopen tijd, echt voor gezorgd heeft dat mijn man me deze ochtend letterlijk heeft moeten opvangen omdat ik compleet instortte. Ik kon echt niet meer, was totaal op en leeg. Ook nu nog voel ik me intens moe en leeggezogen. Alles begon toen ik een duidelijke grens stelde naar mijn vriendin toe en voor mijn mening opkwam. Nu moet ik zeggen dat ik dat iets teveel vanuit emotie heb gedaan en vanuit de typische borderline angst om afgewezen te worden. Ik heb dan ook gereageerd op een manier van een kat in het nauw... ik heb gebeten en gekrabt en verloor de volwassen, gezonde Karen-kant in mezelf... ik reageerde nogal sterk vanuit Karen-borderline. Mijn vriendin was er dan ook twee dagen niet goed van en toen ik haar vandaag wilde feliciteren voor haar verjaardag, barstte de bom en bleek al snel dat ze eigenlijk ontzettend kwaad op me was. Toen we elkaar deze ochtend aan de schoolpoort zagen, was het al snel verhit tussen ons. In mijn emotie reed ik weg en raakte toen de zijdeur van een geparkeerde Mercedes... een flinke deuk in de hele deur en kofferbak... ik stortte in... Uiteindelijk ben ik de hele dag bij mijn vriendin geweest en hebben we gepraat en gepraat tot het weer goed was tussen ons. Ze is mijn beste vriendin, al 20 jaar lang, een soort zus (en de toekomstige peettante van mijn eventuele vierde). Ze is dus heel erg belangrijk voor mij en ik voor haar... Het was er ook nog nooit zo hard aan toe gegaan tussen ons en ik dacht echt dat ik haar kwijt was. Gelukkig heeft zij leren leven met de borderline kant in mij en kan ze het ook wel plaatsen. Het is allemaal goed gekomen (dat met de auto zal wel voor de verzekering zijn, hoop ik, maar is nu nog in onderhandeling). Ik ben uitgeput en op en na vandaag en de confrontatie met mijn borderline kant stel ik mijn wens voor een vierde serieus in twijfel... Zal ik het allemaal nog wel aankunnen??? Hoe zal het zijn als ik overkop ga en een baby'tje heb waar ik toch steeds voor klaar moet staan. Ik denk dat ik mijn wens misschien even in de koelkast moet zetten... het is een strijd tussen gevoel en verstand... tussen mij en borderline. Het verlangen is groot, maar ik probeer dit nu even los te laten... misschien is het een teken dat ik nu niet zo snel meer zwanger word als in het verleden en is het voor mij niet meer voorbestemd...
@Jel: ik hoop dat he HcG snel weg is, zodat jullie weer verder kunnen! @marjolein: ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over jue kleine meid! En stoer hoor, weer een echte banner! Welkom "terug" @Sweet: wat een verhaal over je darmen. Ik hoop zo voor je dat de medicijnen aanslaan. Als dat nou niet zo is wel doorpakken hoor, je bent zo goed bezig nu! Wanneer gaan jullie op vakantie? Alvast heeeel veel plezier gewenst. Even lekker rust na een hectische periode! En wat goed dat je gyn nog een plekje voor je had! @evelynw: wat leuk om weer even wat van je te horen. Al was het nieuws (zoals verwacht) niet echt positief, alhoewel voor jou persoonlijk wel waarschijnlijk. Ik hoop van harte dat je snel uit deze situatie komt en weer kan gaan genieten van de leuke dingen in het leven! Het is al vaker gezegd: wees voorsichtig maar vooral: geniet lekker! @Beschuitje: ook ik moet niet denken aan een eventuele bevalling hoor! Brrrr. Maar goed, als al die andere vrouwen het kunnen, kan ik het vast ook wel. En staat je geod hoor, zo'n banner. En PB= prive bericht. Je kan iemand "off-topic" een berichtje sturen. Als je op iemand zijn avatar (zijn plaatje) klikt, kan je daar iemand een PB-tje sturen. Je kan trouwens ook nog vriendjes maken!
@ nanette: jij makt het wel weer spannend met je kv testen he? en die Jolanthe is echt geen partij hoor, je mannetje moet toch echt met iets veel beters/vergelijkbaarders komen @ Sweet: wat naar van je darmen. Gelukkig zijn ze er nu eindelijk uit wat het is en kun je er aan geholpen worden, ik hoop dat je er snel vanaf bent. @ evelyn: wat goed dat je het gesprek gehad hebt met je vriend, zal best even moeilijk zijn geweest voor allebei, maar nu ben je die steen van je rug kwijt en kun je weer vrijer ademen. Leuk dat je al een andere lieve man hebt ontmoet, doe het lekker rustig aan en geniet met volle teugen, dat heb je wel verdiend dacht ik zo! @eternity: wat een mooi verhaal van jou! Ik kan me voorstellen dat je het niet gemakkelijk hebt gehad en dat het aanvoelde alsof je bergen moest verzetten om het licht aan het eind van de tunnel weer te zien, maar je bent er gekomen en sterker dan ooit! super knap gedaan! @ Karen: Jeetje! wat een dag! Gelukkig is het bij die botsing maar bij wat blikschade gebleven, Kan me indenken dat je het even niet meer ziet zitten als je je allerbeste vriendin bijna kwijtraakt, je kent elkaar al zo lang en zo goed. gelukkig is de ruzie weer helemaal uitgepraat en bijgelegd een dikke knuffel voor jou, meid! voor iedereen die ik vergeten ben ook een dikke knuffel! vandaag een dag met een domper; ik kreeg vanmorgen te horen dat dit mijn laatste werkdag is waar ik nu werk. ze krijgen geen toestemming meer om onderdelen naar Afghanistan te leveren (ik werkte in de vliegtuigbranche) en nu komt er een hele personeelsverschuiving en mogen de uitzendkrachtjes ophoepelen:x nu kan ik wel overstappen naar mijn oude werkgever, wat eerder het plan was, maar dat is zover nu bekend maar voor een maandje om de vakantietijd door te komen en het is voor 5 dagen in de week ipv 4, ik moet er nog even over nadenken, ik heb het uzb in ieder geval laten weten dat ze gewoon verder voor me mogen zoeken.
Hoi meiden, zal even laten weten dat ik voor echo ben geweest en er is 1 eitje te zien een hele mooie dus mag vanavond meteen pregnyl spuiten en zondag hebben we de IUI. En dan is 28 juni mijn NOD. In onze vakantie. Dus toch nog juni. Het is heel raar maar ben voor het eerst een beetje bang dat het weer mis zal gaan. Heb me ook voorgenomen dat ik geen testen mee neem op vakantie. En ik kom pas 3 juli terug dus dan ben ik ongeveer 5 dagen overtijd nou dan weet ik al genoeg hoop ik. Of misschien weet ik het al voor dat we op vakantie gaan. We gaan de 26e. Het is weer spannend pfffff. P.s zal vanavond even reageren en terug lezen.
@ Bieb spannend!! Hoop snel op een mooie uitslag voor je. Eerst maar heerlijk genieten van je vakantie. 8) @Glimworm klopt het dat jij net een echo achter de rug hebt ? Was vast heel bijzonder om te zien. Het hartje klopte als een razende las ik ? @Karen veel sterkte hoor. Enne die auto is maar blikschade dat komt wel goed. Ik heb net lekker gegeten, manlief en ik zijn allebei erg moe dus vanavond vroeg in het mandje. Drukke week gehad beiden. Komend weekeind niet echt verplichtingen dus kunnen we heerlijk uitrusten.
Bieb, fijn dat de echo een goed eitje liet zien, en niet zoals vorige keer zoveel, spannend zondag de IUI. Daarna lekker op vakantie, ik hoop dat je dan met goed nieuws thuis komt. Het is je gegund..
@bieb wat spannend! @beschuitje en karen.. docenten eigenwijs.. heeeeeuuuuuulniet @all ik heb dus vanmiddag mijn 2e test gedaan.. weer een vaag lijntje, maar wel duidelijker.. krijg het niet mooi op de foto maar post hem straks even. Daarna naar de c1000 gegaan en zo'n eigenmerk ding gehaald. Die hebben meer hcg nodig.. maar ook daar een lijntje:O ook daar een foto van, mar volgens mij kun je die op e foto helemaal niet zien Mijn man gelooft het niet helemaal.. die wil eerst knaltesten zien.. maar deze lijntjes in combi met mijn klachtjes.. denk stiekem toch dat het wel eens raak kan zijn.. zeggen jullie maar eerlijk wat je denkt hoor. ook als je denk dat ik hallucineer
Dmv mijn verhaal over mijn klachten. Tja, ik weet t ook niet hoor. Ik neem die medicijnen gewoon maar braaf en dan merk ik wel of het helpt of niet. Zo niet, ga ik na mijn vakantie weer terug! Ik zie de man toch al zo weinig... Hoe is t met jou meid?