Coeliaki is geen prikkelbare darm syndroom. Coeliaki is dat je niet tegen gluten kan. Dat is heel wat anders. IBS is prikkelbare darm syndroom (Irritable Bowel Syndrome) @glimworm; dank je wel meid. Ik vind het echt fijn om te horen dat jullie me allemaal wel een sterkte meid vinden. Doet me echt enorm veel goed. En wat balen van je werk zeg!! Ik hoop dat het uitzendbureau snel weer wat nieuws voor je heeft! @bieb: goed nieuws meid!!! Dus zondag de IUI. Ik ga voor je duimen!!! @karen; jee meid, wat balen allemaal vandaag!! Maar gelukkig hebben jij en je beste vriendin het uit kunnen praten samen. Dat is het belangrijkste. De blikschade van de auto komt via de verzekering wel goed! @nanette: ik zie op de kv test wel een vaag lijntje. Op die van de C1000 kan ik zo niet goed iets zien. Maar spannend hoor! Ik hoop ook dat je gauw een knaltest hebt! Net zo 1 als Hexje had! @Mykelti; ik snap ook wel dat je niet zo goed durft te hopen. Spannend ook voor jou hoor!!
Oh shit sorry... gooi ff alles door mekaar.. Weet wel zeker dat je ook met coeliaki duidelijke irritatie plekken op het slijmvlies van je darmen kan waarnemen, maar IBS is wat ik bedoelde idd... Blij dat je met me meeleest..
@mykelti.. ik hoop zo dat jij zwanger bent.. spannend hoor! ga je nu een week wachten voor je gaat testen? @leonieke.. ik ben zo blij dat jij wel wat ziet @eternity.. ik ben idd jaloers op de knaltekst van hexje..zou ze een spreuk hebben uitgespoken ben trouwens ook blij dat jij hem ziet
ja das ook zoiets! ik had de vk verteld over vmk's maar ze wist helemaal niet wat het was of zou het echt forum taal zijn? (eerlijk gezegd weet ik niet eens waar de afkorting precies voor staat, ik dacht zelf altijd aan een vroegtijdige miskraam (?) @ beschuitje: ja dat was ik @ Bieb: dat kan ik me heel goed voorstellen hoor en het is helemaal niet zo'n slecht idee om die testen lekker thuis te laten liggen, op vakantie moet je genieten en niet met teststress zitten. @ Nanette: als ik mijn laptopscherm een beetje kantel zie ik wel een heel licht streepje, maar op foto's zijn ze altijd lichter dan in real life. bij de c1000 test zie ik helemaal niks wat spannend! ik hoop echt dat ze snel donker gaan worden
@Bieb: spannend joh! En groot gelijk hoor, geen testen mee op vakantie. Als je je toch niet meer in kan houden zjn ze daar ook wel te koop hoor! @nanette: op de foto's hier zie ik niets, sorry. Op je foto op jeander topic denk ik wel iets te zien. Spannend!!!!! Wanneer ga je weer testen? @Mykelti: bij jou ook al zo spannend. Ging jij nou morgen weer testen?? Hier weinig nieuws. Vandaag weer gewerkt, en het ging best aardig! Ik hoorde een nieuwtje op het werk wat misschien voor mij wel een heel goed teken kan zijn..... Ik kan niet wachten om te horen of het waar is of niet. Moet toch echt wachten tot maandag. Grrrrr, nou moet ik alweer wachten, maar nu op iets heel anders....
@nanette, zou het dan toch !!!!!!!!!!!!!!!!! ben superblij voor je meid, en ik ga toch even stiekem piepen bij dat andere topic, ik wil het zien dikke knuf, suus
hahahahaha bij de test afdeling.. zou het gelijk weer oid hb ik het genoemd.. maar de nieuwe foto moet ik nog maken hoor lief dat jullie zo blij reageren!
dat denk ik ook wel, maar ik weet uit ervaring dat het ook wel ff slikken is.. maar het doet me wel goed!!!!
Goedemorgen meiden, Jeetje wat een verhalen zeg! Wens jullie sterkte en voor degene op het wachtbankje hoop ik dat er snel duidelijkheid komt wat blijft het spannend allemaal zeg... Dat wachten is soms zo slopend...en die onzekerheid maakt me soms helemaal gek (of liever gezegd, ik maak me helemaal gek ) Gisteren was hier een kennis met haar kleintje van nu bijna 2 maand oud en wat een schatje... toen dacht ik even "dit wil ik ook". tijdje terug gesprekje gehad met vriendlief. had het gevoel dat hij er helemaal niet mee bezig is. maar hij is er alleen maar "minder" mee bezig hahaha. Soms heb ik het idee dat het wat langer duurt omdat wij een tijdje gehad hebben dat wij geen kinderen wilde (druk met andere dingen en nog te veel willen doen), dus dat we nu gestraft worden voor het feit dat we dat geroepen hebben als mensen vroegen of wij kinderen wilden later... Tja onzin, dat weet ik ook en zolang zijn wij, in vergelijking met anderen, nou ook weer niet bezig (gaan nu ronde 9 in) maar als je iets toch wel graag wilt duurt 1 dag al te lang ik duim voor jullie dat het maar snel raak mag zijn! liefs
Heeeee Nanette, goed nieuws ? WOW ! Ik ga natuurlijk ook wel even spieken bij die test als je een foto gemaakt hebt. Lijkt me heel gek om te geloven dat het dan echt zo is....
Ja, ga ws zelfs langer wachten. Denk nl nu echt dat ik van de week een mega ei heb gehad. Het zit zo: ik wilde me aanmelden op dat fertility friend om de temp zo bij te houden. Deze geeft dan ook aan wanneer eisprong geweest is e.d. Kon me niet aanmelden, dus hier gewoon een topic aangemaakt of er iemand was die me wilde uitnodigen...dus een email van een wildvreemde heeft me nu lid gemaakt... Vanmorgen was mijn temp weer zelfde als gisteren en eergisteren, waardoor nu dit programma beaamd wat de ovu testen aangaven, dat ik van de week mijn eisprong gehad heb (8/9 juni). Natuurlijk netjes gevreeën op de pos ovu dagen (8/9 juni) en daarvoor ook nog 2 dagen (4x in 5 dagen, pffff ). Vorige keer ws ook al heel snel klachten en de klachten van de eisprong zijn nog niet helemaal verdwenen, dus heb goede hoop. Hou jullie zeker op de hoogte!