Hallo allemaal, Ik wil me hier ook aan komen melden als dat mag. Ik ben rietje, 32 jaar en vanaf vorig jaar september bezig voor een eerste kindje, zonder resultaat. Ik ga nu ronde 10 in en ik hoop dat het toch een keertje raak mag zijn voor ons. Maar ook voor jullie hier hoop ik dat het raak mag zijn.
Rietje en Lisa, welkom! Nanette, Joehoe! Ik ga meteen door naar het de test afdeling. Wil hem zien! Wel sterkte met de eerste spannende dagen/weken... Knuffel, ben net zo'n nieuwsgierige aag als Nanette, maar ik hoop dat het hoe dan een ook goed-nieuws-roddel is! All, (of topic..) Ben ff naar boen gevlucht. Zijn de keuken aan het weghalen (verkocht via MP) Wat goor hoe zo'n ding eruit ziet ondanks dat je hem supergoed hebt schoongepoetst! Als ze zo weg zijn spring ik eerst ff lekker onder de douche! Tot later..
@nieuwsgierige aagjes: ik ben intern hard op zoek naar een andere baan. Ben nu buiten mijn "eigen afdeling" aan het reintegreren. Ik heb daar al eens aangegeven dat ik wel zou willen blijven. Nu hoorde ik gisteren dat er uit het niets ineens een vacature gecreeerd is terwijl daar eigenlijk vanuit de afdeling helemaal geen geld voor was. Ook kreeg ik gisteren een mailtje van de manager vd afdeling dat ze mij maandag even wil spreken.... Het zou dus kunnen dat die vacature voor mij gecreeerd is, en dat ik mogelijk zou kunnen blijven. En ik hoop echt zo dat dat waar is! Ik ben zo enorem toe aan goed nieuws en "positive vibes". Dus mijn duimen draaien overuren..... @lisa en rietje: welkom om dit kippenhok! Ik kan eindeijk zeggen dat ik me weer een beetje beter voel. En dan bedoel ik niet alleen de griep, maar gewoon in het geheel (een vriendin van mij vroeg vanmorgen al of dat een causaal verband had met het feit dat mijn vriend een paar dagen in La France zit...). Zou de vitamine B12 dan wellicht toch zijn werk doen? Ik hoop van harte dat deze stijgende lijn doorzet. En als het op mijn werk dan ook eindelijk de goede kant opgaat..... Durf het bijna niet te hopen.
Erg is dat he! Dan blijkt ineen dat we toch niet zo schoon zijn als we altijd denen.... Wanneer komt de nieuwe? Je mag nu dus even kamperen in je eigen huis??
@knuffel.. heerlijk.. mijn nieuwsgierigheid is gevoed Maar het klinkt zeker als goed nieuws!! Zal hier duimen dat het gesprek gaat zoals jij in je kopje hebt @leonieke.. het afbouwen is vreselijk.. het opbouwen is gaaf
@leonieke; hahaha, verwarrend allemaal hè! Ik weet dat toevallig omdat ik zelf prikkelbare darm syndroom heb, en dat een collega van mij Coeliaki heeft. Die moet alles gluten-vrij eten. Als die gluten eet, word ze hardstikke ziek, en idd erg aan de diarree enzo. Dus het heeft wel met je darmen te maken. @nanette: hm, daar zeg je me wat!! Misschien kan Hexje echt toveren! Hahaha. Ik zie 'm idd ja. En ik hoop dat je over een paar dagen ook je testen kan betoveren zoals Hexje! Oh, ik lees net dat je vandaag hebt getest en dat ie duidelijker is!! Wat goed!!!!!! En ik wil 'm ook zien hoor!!! En deze keer hoop ik ook dat je een goede plakbeeb hebt! @knuffel: en wat is dat nieuwtje dan???? (niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo hoor! hihi) Oh, ik lees het al! Spannend hoor!!! Ik hoop voor je dat je baas met goed nieuws komt!! En wat fijn dat je je beter voelt!!! Vitamine B12 kan echt veel doen. Lichamelijk maar ook geestelijk. Dat zei de dokter toen ook tegen mij. Maar ik hoop ook voor je dat deze trend door zet!!! Je verdient het! @rietje; welkom in het kippenhok meid! Hier verder weinig nieuws. Ik heb gisteren voor het eerst weer 8 uur op 1 dag gewerkt. En dat ging eigenlijk best goed. Vanavond moet ik weer 4 uurtjes werken, en dan morgen weer van 9 tot 5. Hopelijk houdt m'n rugje dat goed vol.
Lisa, welkom Rietje, ook welkom, kan zomaar lukken hoor in ronde 10. vorige keer was ik in ronde 11 zwanger. Succes. He, Nanette, dat zou super zijn zeg. Lekker laten zitten hoor dit beebje. Knuffel, ik hoop het voor je. Dat het goed komt met je vacature. Een leuke baan is nooit weg en je bent er wel aan toe. Ik heb gister ook gesolliciteerd. Maar het ging echt bagger slecht, dus ik ben bang dat het niet is gelukt. Ze waren ook zo negatief tijdens de sollicitatie. Ze vonden me heel fladderig en dat was niet positief bedoelt en ergens kreeg ik er ook gewoon niet meer zo'n zin in om te werken bij mensen die je een beetje zitten af te kraken. Maar het is wel een leuke baan. Alleen merk ik ook dat mijn ambitie niveau een beetje anders ligt nu ik mijn zoontje heb. Maar ik vind niet dat dat zou moeten ik vind dat ik ambitieus zou moeten zijn maar ergens vind ik het wel prima zo. Begrijpt iemand dit nog? Spijt, hoop en boosheid dat ik het niet beter heb gedaan wisselen elkaar af. Nu even wat anders, het is weer bijna pasen hier, heb m'n sexy setjes maar weer opgezocht.
En ehh, Lisa, je wordt heus niet gestraft hoor. Je mag zelf beslissen wanneer je eraan wil beginnen. Wat kan 9 maanden dan lang duren he. Ik ken het helemaal, hou helemaal niet van wachten als je het graag wil. En ik had dat ook dat mijn man er veel minder mee bezig was dan ik. Dan voelde ik me wel een beetje eenzaam. Dus ik hoop dat het snel raak mag zijn voor je! het heeft nu lang genoeg geduurt. Het helpt mij wel eens bij het wachten de positieve dingen van wachten en niet zwanger zijn op te noemen. Maar dat helpt natuurlijk maar een klein beetje. Want je wil gewoon zwanger zijn. Succes, Groetjes Elba
Noem het maar weinig nieuws, fijn dat je weer een hele dag hebt kunnen werken. Dan gaat het toch als een stuk beter met je rug. Hopelijk blijft-ie de komende werkdagen het ook volhouden
Hee meiden, ik ben er ook weer even! Mn dochtertje ligt op bed en mn moeder is net naar huis... ik plof nu ook definitief neer op de roze sofa. Geloof dat ik mn banner nog even aan moet passen, want helaas zal ik waarschijnlijk iets langer moeten wachten nog! @Nanette, super zeg!!! En reuze spannend ook!! BEn heel benieuwd naar de foto!!! @Knuffel, wat fijn dat jij je weer wat beter voelt!!! Goed om te horen! Nieuwe meiden, welkom hier!!
Mykelti, jij houdt het ook spannend zeg!!! Wanneer ga je een testje doen?? @BIeb, wat een super nieuws!! Eindelijk mogen jullie ook weer gaan proberen!!! Ik hoop heel hard voor jullie dat het deze ronde meteen raak mag zijn!! @Alexandra, hoe gaat het nou met jou? En Goofy en Femke, met jullie?
Hoi Karin, We gaan gelijk op. Succes straks. Zou leuk zijn als we allebei op roze gingen deze maand. Dan blijven we weer gelijk opgaan. Groetjes Elba
Dank je voor je lieve berichtje. Ik ben ook blij dat ik weer een hele dag heb kunnen vol houden. Ik ben inmiddels weer aan het werk, maar nu hoef ik maar 4 uurtjes. Morgen wel weer de hele dag. Dus ik hoop ook dat mijn rugje dat vol houdt. Hoe is het nu met jou? @elba; dank je wel! Balen van je sollicitatie gesprek hoor!! Maar ik zou 't ook niet echt fijn vinden om ergens te gaan werken waar ze je zelfs tijdens je sollicitatie gesprek al afkraken! Ik heb nooit echt heel veel ambitie gehad. Ik vind mijn privé leven veel belangrijker dan mijn werk. Ik las gister een quote die ik wel goed vond: "Ik vind werken niet erg, maar het moet niet te veel van mijn vrije tijd kosten". Dus ik vind het heel logisch dat je ambitie nu anders ligt, nu je een zoontje hebt. Die is toch belangrijker dan ambitie in je werk, lijkt mij zo.
Hier al twee keer ofzo getest, maar nog negatief. Dit omdat ik ws toch van de week pas mijn eisprong had...Tsja, je kunt er geen peil op trekken na een miskraam...
He meiden, hier goed, alleen zo futloos als ik weet niet wat vandaag. Had ik jullie het verhaal gestuurd van de gyn dat hij me opeens wel onder controle wilde houden???