30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Wat ben je toch een lieve meid! Ondanks dat je zelf nu zo in de onzekerheid zit, toch nog hopen op een mooi verjaardags kado voor mij.

Als ik straks thuis kom, ga ik een kaarsje voor je aansteken!
    Het is nu gewoon genoeg geweest met die VMK's!
    Dit kleintje moet gewoon blijven zitten!
    Kleintje bij Nanette, hoor je me?? Blijf zitten!!!!!

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    jij hebt hard geschreeuwd en ik heb mijn buik naar voren gehouden! Dit moet goed gaan nu!;)

3. eternity

Dat kan niet anders!!!! ;)
    Ik ben om 5 uur klaar met werken, en dan ben ik om 5 over 5 thuis (hihi, lekker hoor, dicht bij huis werken!) en dan ga ik meteen een kaarsje aansteken! Het MOET gewoon goed gaan nu!!!

4. eternity

Wat is het hier stil.... :$
    Hier op het werk is het ook al zo super rustig...
    Waar zijn alle mensen toch heen?

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @nanette: ook ik blijf nog even hoop houden hoor! Ik ben nou eenmaal positief ingesteld;);). En als het bloeden wel stopt kan het alsnog goed gaan, dus ik blijf nog eeven positieve energie via het net jou kant op sturen.

@Leonieke: mijn manntje is op dit moment onderweg naar huis. Ik verwacht hem vroeg in de avond (als ze geen enorme file tegenkomen). Gezellig hoor, ben het wel zat dat alleen thuis zijn (alhoewel ik wel erg veel weg geeest ben...;););)).

@Beschuitje: 2 schermen tegelijk openen. In de ene lezen, en in de andere typen. Of zoals ik: als je ergens op wil reageren deze openen in een nieuw tab-blad. Daarna die tab-bladen doorlopen en in 1 bericht reageren....

@Eternity en Leonieke: ik heb 'm ook maar ergens "gejat". Maar je ziet nu wel steeds meer inderdaad. Gezellig, die eenheid:D:D.

Hier verder geen nieuws, behalve dan dat m'n mannetje vanavond weer thuis komt. Gezellig hoor.

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Nanette
    Je weet dat bruin bloedverlies niks zegt, maar ik snap dat de ongerustheid in elke vezel van je lichaam zit. Ik duim voor je. *knufs*

Straks komt mijn (stief)zusje met haar baby. Ik heb haar kindje nog nooit gezien. Manlief ziet er heel erg tegenop. Ik weet dat ik me wel goed hou. Klap zal achteraf komen, dus daar bereid ik me op voor...

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik hoop het ook voor je...:)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Veel strekter voor daarna, maar toch ook nog wel een beetje plezier met je (stief)zusje en kleintje:):).

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Sterkte dan, ik snap wel dat dit heel moeilijk voor jullie moet zijn....

10. eternity

@knuffel: ik vind het ook gewoon een leuke banner. :)
    Maar ik voel de eenheid nu ook wel hoor! Hahahaha.
    En wat fijn dat je mannetje weer thuis komt. :)

@mvl; dat is lief van je! Dank je!
    En ookal kan ik nog niet testen volgende week, hoop ik alsnog dat ik zwanger zal zijn.

@alexandra: heel veel sterkte voor straks. Kan me voorstellen dat het heel moeilijk zal zijn.
    Ik hoop dat je het toch nog wel een beetje leuk gaat hebben met je (stief)zusje en haar kindje.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

@ Nanette, ook mijn duimen draaien dat het dit keer goed afloopt en dat je een mooie plakbeeb hebt!

@ Eternity:
    ik weet hoe bijzonder het is als je op je verjaardag zo'n mooi kadootje mag krijgen,(heb het vorig jaar zelf ook gehad) daarbij vallen alle andere kado's in het niet.
    Ik hoop echt dat jij op je verjaardag een mooie knalroze test mag hebben!

12. eternity

Nou, een knaltest zal dat niet worden, want ik ben volgende week zondag jarig, en dat is nog 6 dagen voor NOD. ;)
    Maar ik hoop gewoon wel al zwanger te zijn op mijn verjaardag.

Ik verveel me echt te pletter op mijn werk. Er is echt niks te doen!!! :(
    En het is hier ook super rustig.

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zit in de auto op weg naar mijn schoonouders. Schoonmoeder is jarig. dus afleiding genoeg hier.

@alexandra ik snap best dat je dat spannend vindt. en dat mag best! Maar ik hoop dat je ook een beetje genieten gaat van het minimensje bij je thuis. en als ze weg zijn lekker een potje janken!

14. eternity

@nanette; gefeliciteerd met je schoonmoeder.
    Heb je wel leuke schoonouders?

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Nanette: Ook ik blijf nog even positief en zodoende keihard duimen dat het bruinverlies niets te betekenen heeft. Het moet gewoon goed zijn...!!! Veel sterkte, meiske!

@Eternity: Op 20 juni wordt mijn jongste dochtertje 7, dus volgende zondag ook bij ons cadeautjes, taart en feest... Ik wens jou van harte het allermooiste verjaardagscadeautje ooit!!!
    Mocht ik deze ronde zwanger worden, dan ben ik uitgerekend op 7 maart, mijn 37ste verjaardag... zou mooi zijn, toch???

@Alexandra: Veel sterkte, meiske, tijdens het bezoek met je stiefzusje. Misschien kun je toch ook even van het baby'tje genieten, ze zijn zo schattig namelijk. Neem daarna dan maar even lekker de tijd samen met je ventje om triest te zijn... ik denk aan je!

Zo, meiden,
    Ik kreeg zojuist in het stembureau te horen dat er genoeg tellers waren en dat ik weer naar huis mocht. Ze wensten me een fijne zondag. Was ik even blij...

Verder moet ik zeggen dat ik even wat minder zal reageren, heb wat te weinig energie de laatste dagen en zit er teveel doorheen. Ik lees wel mee en reageer ook daar waar ik dat kan, maar helaas dus niet op iedereen... sorry, meiden... want ik weet dat jullie allemaal schatten zijn!!!
    Ik heb gisteren een mail gestuurd naar peutje en kreeg een bijzonder steunend en lang antwoord terug. Ze is echt een schatje!! Ik zal blij zijn als ik er zaterdag weer heen kan...

*Hugs for all of you*

16. eternity

Mooie datum toch hè, 20 juni! :D
    Jij alvast ook gefeliciteerd met je dochtertje!

En wat fijn dat je niet hoeft te tellen!!!! :D
    Ik weet hoeveel zin je er in had! Hahaha.

En doe het lekker rustig aan! Gewoon goed voor jezelf zorgen, zorgen dat je er weer snel wat beter aan toe bent.
    Ik ga je wel missen hier hoor!
    Heel erg veel sterkte. Dikke knuffel.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Even heel kort een berichtje van mij: mijn ventje is bijna thuis Whoehoe, kan niet wachten:D:D:D:D:D

*einde off-topic bericht*

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @karen: wat fijn dat je weer naar huis mocht!

@Nanette: genoeg afleiding inderdaad maar hoe is het er nu mee? Zet het door of toch (nog) niet?

@Eternity: is het al wat drukker of nog steeds niemand? wat duurt een dag dan lang he??

19. eternity

@knuffel: ik ben nu klaar met werken, dus het maakt nu niet meer uit! :D
    Maar er zijn nog een paar patienten geweest, maar echt heel weinig!
    De tijd ging echt traag! Bah!

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Op zich natuurlijk goed nieuws dat het zo rustig is, alleen voor het personeel schiet het dan inderdaad niet echt op......

Deel Deze Pagina