Dag Sweetie! Maarre wat voor dvd set hebben jullie dan? Is voor hier misschien ook wel een goed idee! En waarom niet, als het alleen voor in de auto is...
Kristel, kan me voorstellen dat je je een beetje ongerust maakt, dat je wat bruin gespot hebt... Hoe is het er nu mee? Het is vast helemaal niks hoor, niet teveel zorgen maken hoor!!! Zo te horen voel je je nog zwanger genoeg En wat zou dat leuk zijn zeg, een kleine meid erbij... Wanneer heb je de volgende echo? Hier gaat het wel oke. Maar wat bedoel je met spotless??
ben ik ook even in de rust van een waardeloze wedstrijd. Het bloeden begint echt minder te worden... maar ik ben gisteraaf nog wel een dik stolsel verloren. Ik heb nog niet getest, dat doe ik morgen denk ik.. enig lichtpuntje is dat mijn borsten nog zeer doen.. Maar dat is wel een heel klein beetje hoop, omdat men altijd hoop wil houden.. @bieb.. ik hoop dat het raak is meis.
@ Nanette ben nog steeds voor je aan het duimen hoor *knuff* @ marjolein wat goed om te horen dat de vlekken voor nu weg zijn ik hoop dat het zo blijft! Zo hier ook bijna vakantie wij gaan vrijdag op zaterdag nacht weg.... richting tjechie heb net even gekeken en het blijft er rond de 20 graden hangen dus daar ben ik wel blij mee En eigenlijk was het 1-0 hé Als die kluns geen eigen doelpunt had gemaakt
Op 2 juli wordt Alexandraman onderzocht. Niet lang daarna zullen we dan wel horen hoe en wat. @Sweet Turkije is altijd heerlijk warm deze tijd van het jaar.
Jeetje dat duurt nog lang, hoewel juni is al op de helft. blijft nog even spannend dus voor jullie.... ben benieuwd wat eruit komt.... en jullie natuurlijk nog meer. Ik hoop voor jullie dat er op 2 juli voldoende goede zwemmertjes te zien zijn al is er in principe maar 1-tje al genoeg.... schrijf je die afspraak ook erbij op de lijst? nanette; ja 24 juni lijkt inderdaad ver weg... nog 10 dagen pff. gelukkig heb ik vakantie en kom ik zo wel redelijk mijn daagjes door.... lijkt daardoor wel sneller te gaan. Is t bloeden bij jou inmiddels gestopt? alweer opnieuw getest?
@marjolein; wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje nu. En als het al een paar dagen minder is, mag je best wel juichen hoor! Enneh, Roermond is heel dicht bij Weert! Dus je kan mij ook altijd op komen zoeken! @nanette: nee, ik heb een kaarsje aangestoken, dus het moet goed gaan!!! Ik duim nog steeds! Ik heb net ook Nederland-Denemarken gekeken. Ik vond het een leuke wedstrijd. 1e helft was wat saai, maar 2e helft was best leuk! Ik heb helaas m'n pool niet goed (ik had 3-1 gezegd), maar ja, ben al lang blij dat Nederland gewonnen heeft!
Hoi meiden, heb ook voetbal gekeken op school met de kids. Er was niet veel aan want ze hielden het niet vol haha..Ik moest dus verplicht toch iets anders gaan doen. Tja wat wil je met jonge kinderen. We waren wel allemaal in het oranje dat was wel echt leuk. Misschien straks wat uitgebreider reageren, nu eerst lekker even de douche in ben kapot
Kristel, Oei dat was ff schrikken dus.. Gelukkig is het verlies weer opgehouden. Geen gekke dingen hoor! 24 juni dat klinkt idd best nog wel ver weg... (is mijn nod hihihi..) geluksdag van maken dan maar..? Gaan jullie zodra het kan een geslachtsbepalings echo doen? Wel leuk een jongen en een meid.. Met mij gaat het goed hoor. Niet al te veelhoop deze ronde, maar het zou welkunnen. Rustig afwachten dus maar. Heb wel weer rust in mijn kont moet ik zeggen. Best prettig na de voorgaande stressy-rondes.. Marjolein, Hey.. Ga je naar Egmond aan Zee? Ik zal zwaaien als ik dagelijks langs rij naar mijn werk! Wij gaan in de zomer-maanden bijna elke week wel ff de avondmarkt over. Hapje eten, strandje op.. ik zal opletten of ik je spot..
Pff, hier wordt inderdaad wel heel veel afgekletst Ik heb zo'n druk weekend achter de rug, dat ik geen eens tijd heb om in ieder geval tussentijds bij te lezen! Ik hoop wel dat het me gaat lukken, want zo is het wel heel veel werk, maar ik kan alleen maar thuis lezen en reageren. Op het werk wordt het erg lastig aangezien ik in het ziekenhuis werk en aan de balie zit en mijn collega's dit niet hoeven te weten. We hebben hier een verjaardagen weekend achter de rug, wel erg gezellig maar toch ook wel druk. Het waren 2 kinderverjaardagen waaronder die van mijn nichtje. Die is alweer 2 geworden, het gaat zo hard dat ik er soms treurig van wordt, omdat wij het ook zo graag willen. Vandaag weer gewerkt, halve dag, en daarna naar mijn zusje waar we met de familie gezellig voetbal hebben gekeken. Betreffende mezelf zit ik weer goed in mijn ongi tijd :x:x Ik haatte het altijd al, maar nu wordt het toch wel elke keer moeilijker als het dan toch weer komt. Alleen mijn ongi is sinds vorige maand niet meer op tijd, terwijl ik daarvoor altijd 1 dag ervoor of precies op de dag zelf het kreeg. Misschien is mijn lichaam er dan toch mee bezig Voor iedereen een dikke knuf gewenst die hem kan gebruiken, maar ook iedereen die ervan houdt krijgt hem gewoon van me. (sorry voor het lange bericht)
afternoon ladies, wat een verhalen weer, hoop dat alles goed met jullie gaat en duim voor jullie! vanmiddag op het werk voetbal gekeken met een aantal, was erg gezellig. Had 1ste helft wel wat meer verwacht maar we hebben gewonnen daar gaat het uiteindelijk toch om dus Ga zo door Oranje alweer bezig met klussen. Gister ook maar nu zag ik via mijn calculator dat ik vandaag het meest vruchtbaar zou moeten zijn. Zal straks nog even een ovu test doen kijken of ik daadwerkelijk ook al zover ben Hoop eigenlijk morgen want dan kunnen we er nog wat mee. Rest van de week ben ik 's avonds niet thuis hahaha dus dan wordt het lastig Goed ik ga zo even de was doen en dan nog wat pilates, vakantie kilo's moeten er weer af kom straks nog wel ff spieken fijne avond!
Haha in Roermond langs bij Eternity en in egmond afspreken met Leonieke... Mn man ziet me aankomen @kristel, gelukkig is het hierbij gebleven... Ik ga er ook zeker vanuit dat het hierbij blijft! @En Nanette, bij jou ook hoor, het gaat gewoon helemaal goedkomen!!! En ja de plekjes lijken nog steeds weg, dus ik juich zelf ook wel een beetje nu! En wat het nu geweest is, geen idee...waarschijnlijk toch een of andere allergische reactie!
ondanks alle kaarsjes en duimen denk ik voor 99% te weten dat het over en uit is. Zonet echt de wereld aan stolsels verloren.. Bloeden is eigenlijk gelijktijdig zo goed als gestopt.. Ga zo mijn tekst aanpassen.... We zien dit maar als ongesteldheid.. Da's beter voor mij...
Oh neee Nanette!!!! Oh nee...wat ontzettend *#&^$#I& Ik heb er echt even geen woorden voor... Snap dat je het als een ongi wilt zien, maar het is echt verschrikkelijk... Hoe kan dit nou??? Ik heb er even geen woorden voor, ben er wel door aangeslagen, kan je je voorstellen hoe jij je nu moet voelen... Is er wel iemand bij je? Een hele dikke knuffel van mij...Ik denk aan je!!!