Moeilijk om je geen zorgen te maken, maar probeer het iets van je af te zetten. Ik zou me ook gelijk zorgen maken, maar probeer positief te blijven denken. Knuffel terug....
@Knuffel Gefeliciteerd ! @ Kristel Moed houden hoor, wie weet is het niets ergs...kan me voorstellen dat je je druk maakt jakkes.. @Nanette wat een narigheid, heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je steun vindt bij je man en wie weet hier op het forum
@Knuffel Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!! @Nanette Weet echt even niet wat ik moet zeggen....... Echt heel veel sterkte!!!! @Kristel Meteen morgenochtend de VK bellen, dan heb je hopelijk snel duidelijkheid wat er nu aan de hand is. @MvL Zou je niet schamen voor je tranen hoor!! Ik ben ook panisch voor naalden......
Meiden, we zijn verplaatst!! Moderator Josien vindt ons, met al ons geklets een club, dus we zitten nu bij de "zwanger worden clubs" hihihihihi
Dat is ook wat, maar ik kon 'm bij de clubs niet vinden.... (ik heb een anonnement, dus ik zoek ook eigenlijk nooit meer).
uhmmm nu ben ik waar ik wezen moet.. zag ik dat ik erzowiezo al was... zucht.. het is geen nieuw topic, maar het hele topic is verplaatst.. BlonTTTT van nature
kan zijn dat het wat oud bloed is omdat je deze ronde niet ongie bent geworden of een adertje wat gesprongen is? zolang je niet (enorme) buikkrampen hebt, kan het nog niks betekenen, maar ik snap heel goed dat je behoorlijk schrikt. mss idd even een goed idee om de vk te bellen, al is het alleen maar voor je eigen gevoel. @nanette: wat verschrikkelijk weer! Dikke knuffel voor jou
@marjolein; ja, dus je moet gewoon bij ons op visite komen! @nanette: NEEEEE!!! Dat kan niet!!!! Ik heb echt zo voor je gehoopt en geduimd!!!! Heel veel sterkte meid!!! Hele dikke knuf voor jou! @kristel: wow, meis, ik snap dat je je zorgen maakt. Maar misschien betekend het gewoon niks. Hou je ons op de hoogte wat de VK zegt? @knuffel: gefeliciteerd met je nieuwe baan meis!!! @leonieke; ik ben het helemaal met je eens! Het zijn echt super lieve kipjes hier allemaal!!! Weltrusten meiden!!!
Joehoeeee we zijn een club geworden Is dat leuk of niet ? Ohh ja trouwens, goedemorgen allemaal. Een drukke dag voor de boeg ? Ik best wel, hoop dat de kinderen de drukke voetbalmiddag van gister een beetje vergeten zijn. Ga nu snel naar het werk Laterzzzzzzz
goeiemorgen beschuitje, jij bent hier al lekker ingeburgerd fijne dag @kristel succes vandaag bij de vk !!! ik duim voor je meid @all, ook fijne dag en een dikke knuffel
Goedmorgen, Dus we zijn verhuisd...!!? Ook gezellig. Ik lees sommigen van jullie over abbonement op 30+ kippenhok-topic.. Nu dacht ik dat ik aardig was ingeburgerd hier, maar ehh.... hoe doet ik dat? (donkerblont ) Hier laat de aannemer (bevriend iemand, dom dom dom!) Het voor de 2e dag afweten ivm ziekte.. Kan gebeuren natuurlijk maar met de bouwvak voor de deur zitten we waarschijnlijk nog weeeeeeken in de troep.. En de keuken is er al uit Lang leve de magnetron maaltijden en de verse salades (!) van AH... Fijne dag allemaal!
Lieve nanette: nee wat een rotnieuws! Weet even niet wat te zeggen behalve heel veel sterkte en dikke knuf! Kristel: hoop dat de verloskundige/gynaecoloog je snel kan geruststellen. MVL: hoop dat dit de laatste keer was dat ze moesten prikken en dat HCG nu voldoende gedaald is! Knuffel: gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Meiden, ik zit op mn werk, maar kom even kijken of er al nieuws is van Nanette en/of Kristel... Helaas.. Nouja, geen nieuws is goed nieuws hoop ik dan maar! Probeer tussendoor ook nog wel even te komen kijken, ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!!
Oh, gezellig dat we een club zijn geworden! Betekend dat ook dat we nu niet meer bij de 5000 berichten een nieuw topic aan hoeven te maken? Ik ben ook weer aan het werk vandaag! Maar ik voel me helemaal niet lekker. Ben hardstikke moe, en ik heb echt helemaal geen zin om te werken. Het is hier hardstikke warm! Bah! Maar gelukkig is het wel wat drukker dan zondag.
Eternity, ik heb ook geen zin, blehhh... maar goed, nog 3 daagjes en dan vakantie!!! Verder nog geen nieuws van Kristel/Nanette??