@suussuus: wat een vreselijk bericht over de dochter van je vriendin. Daar zijn geen woorden voor... Heel veel sterkte voor iedereen. En over je test (beetje vreemd om daar op over te stapen), foto maken en plaatsen?? Hier, of bij je profiel. Dan kunnen we mee kijken. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je daar even eigenlijk helemaal niet mee bezig bent. En ja, leven en dood daar zit echt maar een heel dun lijntje tussen af en toe. @Marjolein: een hele fijne vakantie! En als je geen testen mee neemt, ze zijn daar toch ook te koop!!!! (Maar dan daarna wel even op ZP verslag doen hoor). Ik ga koken, tot later!
Haha, ja das waar! Maar niet zo goedkoop als via internet he.. Denk dat ik ze maar gewoon meeneem, samen met een pakje maandverband Eet smakelijk!
@Shadow: Gelukkig is alles goed! Gefeliciteerd! @Kristel: Sterkte vandaag. Hopelijk is morgen het meeste al achter de rug qua lichamelijke verwerking en kun je het rustig geestelijk gaan verwerken. @all: wat grappig dat meerdere van ons zoveel "voelen" deze maand. Hier ook al. Een aantal dagen niet zo'n last gehad van mijn buik/liezen, maar vandaag begint het weer. Gisteren nog een negatieve test, maar je weet het niet... Mijn gevoel zegt nog steeds dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Was gisteren en vandaag ook een paar keer heel duizelig. Het enige dat ik nu niet heb is ontzettend last van mijn (.)(.). Zou een leuk verjaardagscadeautje zijn maandag! Hoe lang na jullie ei worden jullie eigenlijk ongi? Heb hem nooit kunnen vinden tot nu, dus heb geen idee. En voelen jullie of hebben jullie ooit een innesteling gevoeld? (weet dat hier topics voor zijn, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen)
Hey Shadow, gelukkig was alles goed ! Wat was dat schrikken voor je vandaag zeg. Ben blij dat ik gelijk door kon lezen naar het positieve nieuws Kristel ik denk aan je. Hopelijk gaat het nu alweer ietsje beter? Wat super knap dat je zo positief kunt zijn tegen over de anderen. Dat is echt super ! Hier een drukke dag gehad op het werk. Eigenlijk niet zo veel te vertellen...saai....
Spannend zeg Myklti, Die gevoelige (.)(.) is niet perse nodig he! En mijn ervaring is dat je gevoel meestal goed is!!! Ga je morgen weer een testje doen?? Oh en mijn luteale fase (periode tussen ei en ongi) is meestal zo rond de 11 dagen... En ik heb volgens mij ook nog nooit mn ei gevoeld.
Nee, denk morgen niet testen. Probeer te wachten tot zondag ofzo. Vandaag is dag 9 na DPO, dus zou wel heel erg vroeg van tevoren zijn. Moet overigens wel zeggen dat ik alleen 's middags getest heb. Dat gevoel vind ik wel eng overigens. Heb het 1x eerder gehad, maar toen was het niet raak. Nu wel extra spannend ivm de kramp in mijn buik en geen ongi te zien.
Suussuus, wat een ontzettend naar bericht, daar krijg je het warm en koud tegelijk van. Moet er niet aan denken dat er hier iets gebeurd met 1 van de 3. Sterkte de komende dagen. Hopelijk kun je je vriendin tot steun zijn. Mykelti, wat betreft je vraag, zo'n 12 dagen later. Ik heb meerdere maanden ovu testen gebruitk vandaar dat ik dat nu weet. Marjolein, ook voor jou een hele fijne vakantie. Bij mij zou ook beide (testen en maandverband) meegenomen worden
Heb je je eisprong kunnen vinden met tempen?? of ovu testen?? Ik heb nog steeds niets kunnen vinden na de MK
Mykelti, dat is dan inderdaad nog wel heel erg vroeg... Zou ook nog eventjes wachten, zaterdag misschien? MVL, ja hoop dat ik het maandverband niet nodig zal hebben en voor de komende 9 maanden in de prullenbak mag gooien!
Ja, beiden op 8/9 juni. Da's ook voor het eerst hoor! Viel bijna van mijn stoel.... Temp schommelt nu wat tussen 37 en 36.9, dus afwachten maar. Heb sowieso niet zo'n supertemperatuurkaartje als je bij sommigen ziet, maar heeft zijn werk gedaan klaarblijkelijk. Had nu ook mega pijn bij het ei. Daarom zei ik toen dat ik een mega-ei had gelegd! Balen dat jij hem nog niet gevonden hebt. Volgens mij is dat ook niet helemaal vreemd na een miskraam, maar je bent nu in de 2e cyclus bezig toch? Hopelijk komt hij snel!
Ik zeg duidelijk positief hoor! Gefeliciteerd!!! (al zal het vast allemaal een beetje dubbel voelen...)
Ik zag hier net wat voorbij komen over mama's die komen meeluisteren naar het hartje. Zijn er ook meiden die zelf geen moeder meer hebben? Mijn eigen moeder is al 8 jaar dood en ik zal zoiets nooit met haar kunnen delen (als het al gebeurt) en dat vind ik soms wel heel moeilijk omdat zij heel graag oma wilde worden toen ze nog leefde. Als ik een kindje krijg zal er ook niemand in de omgeving zijn die die mama rol -je weet wel, met wijs advies en zo- zou kunnen vervullen. Ik ben benieuwd of er meerdere meiden zijn die het zonder eigen mama moeten doen en hoe zij daar tegenaan kijken.
@all, bedankt voor jullie opbeurende berichtjes, en inderdaad zo knap hoe positief jullie allemaal kunnen zijn terwijl je het zelf net zwaar zo niet veel zwaarder hebt. DUS DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN !!!