inderdaad voorzichtig hij moet eerst nog knallen wil ik erin geloven , we wachten het rustig af liefs suus
Maar Suus, hij is wel echt duidelijk hoor! Hoef er niet eens goed voor te kijken!!! Fijn voor je zeg! Ga je morgen weer een testje doen? En ik hoop ook op een hele roze vakantie!!!
Ik hoop het ook voor je..Wie weet, leuk nieuws in je vakantie, dan kan je vakantie helemaal niet meer stuk..
Suus, duidelijk positief. Voorzichtig gefeliciteerd..Al zal het wel heel dubbel zijn deze dagen.. Mykelti, super dat je cyclus het weer "doet", hoop dat dat hier ook niet lang op zich laat wachten, want ik word een beetje ongeduldig. Ik wil gewoon weten of dat lichaam het weer "doet"... Alexandra, ik kan daar niet over meepraten met je, ik heb beide moeders nog (schoonmoeder en eigen moeder), maar ik heb ze zelf nooit zoveel erbij betrokken bij echo's en hartje luisteren. Ik vond het wel iets heel speciaals van ons samen.
Suus, voor een leek als ik is dit zelfs duidelijk te zien !! Ik denk ook dat je wel zwanger bent hoor. Nou ja ik snap dat je nog niet gelijk van het dak af schreeuwt.
Alexandra, ook ik heb gelukkig mijn moeder nog. Maar ook zij is nooit mee geweest naar echo's ed. Maar kan me wel heel goed voorstellen dat je haar daar nu al voor mist!
Heej meiden, Even kort een berichtje voordat ik er weer vandoor ga. Suussuus; gefeliciteerd, dat is echt wel positief hoor! Maar wat vreselijk van je vriendin...ben er stil van...wat verschrikkelijk voor hen...veel sterkte hiermee, kan me voorstellen dat het dubbel voor je is. Marjolein; ben er nog wel hoor, ik lees af en toe mee maar reageren doe ik minder. Shadow; fijn dat alles goed is! Als ik zoiets had gehad tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje, was ik echt wel flink in paniek geweest dus kan het me goed voorstellen. Mykelti; spannend! Kristel; dikke knuffel...heel veel sterkte Nanette; hoe gaat het met jou? Bieb; spannend! Rest van de meiden; dikke knuffel!! Ik zal mezelf even op de lijst in de vakantiekleur zetten. Vanaf zaterdag ben ik er zo'n 3,5 week niet! Misschien dat ik morgen nog ergens een gaatje vind om hier even te koekeloeren maar kan niets beloven. Iedereen vast een hele fijne tijd toegewenst met alleen maar POSITIEF nieuws, meiden die op vakantie gaan fijne vakantie! Meiden die thuisblijven of moeten werken; veel plezier! En ik wil alleen maar een roze lijst zien als ik terugkom! Dikke kus!
NOD 19-06- Suussuus - 41jaar - ronde6 - 3de kindje 24-06- Leonieke - 33jr - ronde 7 - 1ste kindje - mk mrt'10 24-06 Marjolein, 30 jaar - 2 miskramen - ronde 6 - eerste dochtertje geboren en gestorven januari 2008, 2e dochtertje december 2008 (Vakantie 19 juni t/m 4 juli) 26-06- Saskia33 - 34 jaar - ronde 10 -1 e kindje (vak: v.a.18-06 2wkn) 26-06- Eternity - 30 jaar - ronde 4 - 1e kindje 26-06- Elba - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje 27-06- Rieanne - 32jaar - ronde 2 -2e kindje zoontje van bijna 6 jaar 28-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 5 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 28-06 -Bieb-31jr -Ronde-kan-niet-meer-bijhouden-1ste kindje 29-06- Jippiejee - 30 jaar - ronde 11 - 1e kindje 30-06- Saffron - 35 jaar - 5de ronde - dochter bijna 4, zoon 2 01-07-Biancje-30 jaar-ronde3 ,1e kindje 03-07- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje 04-07 - Jeanine1976-33 jaar-ronde 7- 1e kindje 05-07- Beschuitje- 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -waars. start juli/aug ronde 1 06-07- lentebloempje 34 jaar , ronde 13 , gaat voor derde kindje 08-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 13-07- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 17-07- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 11 na mk - 1e kindje ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4 ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 5 - zoontje van 2 jaar ?? - Kristel79-31 jaar-ronde ("18")in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 AFSPRAKEN 18-06 Goofychick controle VK + echo 22-06 snoetetoet 20 weken echo 23-06 femke32 vruchtwaterpunctie 09.30 (duimen please) 24-06 Glimworm intake en termijnecho met 9 weken 24-06 Goofychick combinatietest (misschien een week later) 28-06 MVL bloed prikken 29-06 MVL belafspraak gyn uitslag hcg 02-07 Alexandraman onderzoek 05-07 Shadowcat76 vk controle 12-07 Hexje intake gesprek Vk (16 uur) 13-07 Hexje eerste echo voor nekplooimeting (9 uur) 16-07 Sweetvienna afspraak gyn 18-07 Marjolein MRI SCAN 20-07 Shadowcat76 20 weken echo BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 24-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen: 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov)( Vakantie 19-06 tot 04-07) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal)
Sweetvienna, fijne vakantie alvast! Weten jullie nou al waar jullie naartoe gaan? We gaan tegelijk weg, samen op roze terug toch?!?!
Eerst dachten we Noord-Italie maar daar wordt het echt baggerweer, 13 graden en regen. Toen dachten we Zuid-Frankrijk, maar daar is het noodweer inmiddels achter de rug maar lijkt ons nu ook niet echt een optie. Dus we weten het nog niet!! Ik hoop jij in ieder geval!! Ik denk ik niet gezien mijn cyclussen... Jij ook een hele fijne vakantie!!
Volgens mij is het bijna overal in NEderland slecht weer op dit moment. Vroeg me dus al af of jullie een zonnige plekje hadden gevonden... Ben benieuwd wat het gaat worden uiteindelijk. Hoop dat we hier in Nederland ook een beetje zon te zien krijgen! En ik met mijn cyclussen...ja inderdaad. Maar als er om de maand een eitje zou springen uit mn andere eierstok, zijn mijn cyclussen uiteindelijk nog veel langer he (alleen weet ik het dan niet)
Je bedoelt Europa Ja, t is echt overal slecht :x dus weten we het nog steeds niet. Maar NL wordt ook slechter vanaf zaterdag (koud) dus hier blijven is ook niet echt een optie, tenminste niet als we warm weer willen...zucht...wat een luxe probleem he Je kan het maar beter niet weten
Ja, zaterdag 14 graden en regen grrr:x Maarja, ik hoef niet te werken en we zijn fijn met zn 3tjes, dus lekker vakantie wordt het toch wel! Al zou een beetje zon wel lekker zijn! Ben wel benieuwd hoor, hoe lang jullie doorrrijden! In Marokko schijnt de zon wel te schijnen En inderdaad, misschien is het maar beter om het niet te weten... Ben wel benieuwd of de MRI hier iets zinnigs over laat zien
@Alexandra: ik heb mijn moeder nog wel, maar mijn vader niet meer... Hij is bijna 4 jaar geleden overleden. Als het bij ons ooit zover komt zal ik het vast heel erg vinden dat mijn vader nooit opa is geweest. En andersom ook, dat mijn kindje zijn/haar opa "van mijn kant" nooit zal kennen. @Sweet: een hele fijne vakantie. En ik hoop dat jullie een mooi plekje vinden met heeeeel veel zon! @Suussuus: die lijkt wel positief hoor (is het streepje net zo bred als de controle, het lijkt een beetje een "pennestreepje"). Overmorgen nog maar eens proberen zou ik zeggen!!!!
Hmmm Marokko...ook een idee!!! Hahahaha Ik ben ook heel benieuwd! Jullie horen het wel Tja, wie weet of de MRI iets toont! Ik hoor het dan wel van je hoe het is geweest! Iedereen dikke zoen, ik ga er weer vandoor!
Sweetvienna, fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!Ik ben benieuwd waar jullie terecht komen, want inderdaad is het op het moment overal slecht weer. Bah, we willen ZON!!!!!!
jij slechte vrouw Nee hoor dat zou ik rustig doe, ware het niet dat ik de vorig maand ook al bij hm op de stoel zat voor de echo en lege bm... Dus hij weet exact min nod @suus.. wat vreselijk nieuws.. daar ben ik even stil van je test is echt wel positief nou mooi zwanger blijven! @bieb.. een innesteling.. wat zou dat gaaf zijn! @leonieke.. ik ben het met marjoleins verhaal eens over dat gevoel vaak goed is.. @kristel.. al jijdenkt dat het bloedenn te heftig is moet je bellen hoor! @shadow... fijn dat je het hartje hebt horen kloppen! @alexandra.. ik heb gelukkig mijn memmie nog.. maar ik heb geen vader (de man die het zaadje heeft geleverd leeft nog wel) maar dan mer je wel dat je iets mist op sommige momenten.. zeker als ik mijn schoonvader zie als opa! @iedereen die ik vergeten ben.. het spijt me.. Ik ben trouwens vanaf 12/7 op vakantie.. Aangezien wij deze ronde weer verder gaan weten jullie dus niet of ik ongesteld ben geworden of niet.. Sterker nog.. we blijven 5 weken weg (en ik neem denk ik geen testen mee op vakantie.. denk ik)