30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goeie morgen meiden!

@Nanette, ik had het kunnen weten dat je dit zelf ook al bedacht had haha! Helaas gaat het niet lukken dus, die gyn tegenwoordig zijn veel te slim geworden voor al die listige leugentjes van die vrouwen van tegenwoordig;)
    Ik heb ook al zo'n last van hoofdpijn steeds. Hormonen, het weer, de spanningen, denk een combinatie van. Hoop dat het snel weg is!

@Wanna, welkom hier! Wat spannend! ik hoop dat je snel zwanger mag worden! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten, aangezien je dat al zo lang hebt gedaan!!

@Leonieke, ik ga hopelijk ook wachten tot mijn NOD;) Maar of ik het vol ga houden?!?!;):D En wat betreft die laptop, daar moet ik het nog even over hebben thuis of die mee mag op vakantie:D:D:D

Oh en als ik het zo lees verder, ga jij echt wel met vaderdag al testen!!!!:p

@Suussuus, voor een paar dagen voor NOD, vind ik je test best wel heel duidelijk hoor! Ben benieuwd naar de volgende!!;)

2. eternity

eternity Niet meer actief

@wanna: welkom in het kippenhok!! Ik hoop voor je dat het snel raak zal zijn.
    Ik heb geen ervaring met mirena spiraaltjes, dus ik kan je helaas niet helpen.

@kristel: hoe gaat het met je meid?

Ik ben wel een beetje verdrietig... :(
    Ik ben zondag jarig, en ik had voor zaterdagavond wat vrienden uitgenodigd om gezellig langs te komen.
    Maar er komt volgens mij gewoon niemand... Of ze kunnen niet, of ze hebben niks laten weten. :(
    Zo'n ellendig mens ben ik dus blijkbaar....dat ze niet eens de moeite nemen om iets te laten weten, of
    om op mijn verjaardag te komen...
    Dus ik voel me echt een loser...
    Sorry voor dit ego-bericht... :(

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Lieve Eternity,
    Misschien zijn ze gewoon vergeten te melden dat ze komen en staan ze zaterdagavond ineens bij je op de stoep. Wie weet. En al niet, dan toch niet, ga je je verjaardag lekker met je vriend-man vieren.. Je bent echt geen loser....zo moet je niet denken over jezelf. Je bent een leuke, lieve meid en dan zien die vrienden dat gewoon niet in.

Wanna, welkom op dit forum.

Kristel, hoe gaat ie???

Vakantiegangers, druk bezig met inpakken??? Lekker hoor vakantie, wij moeten helaas nog 5 weken wachten voordat we gaan...

4. Eternity, kan me voorstellen dat je hier toch wel verdrietig van wordt... Maar zoals MVL ook al zegt, misschien staan ze allemaal wel voor de deur zaterdag. En zo niet, hard maar waar, echte vrienden kun je op een hand tellen!:( Hoop dat je toch een hele fijne verjaardag met mensen om je heen die het waard zijn!

MVL, nee hoor, nog niet druk aan het pakken. Zit nu op mn werk... Ga wel een uurtje eerder weg, ff langs de bieb enzo! En jij nog 5 weken wachten? Nouja, wat in een goed vat zit... Tegen die tijd ben ik alweer toe aan vakantie;)

5. Kristel, hoe gaat het met je??

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Ik heb een moeizame relatie met mijn vader. Hij is na de scheiding met mijn moeder hertrouwd en zijn nieuwe gezin kwam op de 1e plaats en dat is nog steeds zo. Ik heb nooit een fijne gezinssituatie gekend en ja misschien is dat wel waarom ik zelf nu naar een eigen gezin verlang.

7. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Even snel bijgelezen.....
    Wanna Welkom in ons hok!
    Suus Gefeliciteerd!!

8. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hoi kippetje even een update:

gister nog heviger gaan bloeden, elke 10 min maandverband helemaal doordrenkt. ben op de wc flauw gevallen. manlief was toen net niet thuis. vk gebeld en is meteen gekomen.
    Zij vond dit ook te veel aan bloed en stolsels. ik had inmiddels 1,5 liter bloedverloren. met de ambulance en sirenes afgevoerd naar t ziekenhuis. gynacoloog met een inwendige echo gekeken en er zat nog restweefsel. moest gecurreteerd worden meteen. Ben helemaal lek geprikt, konden geen ader vinden omdat ik zoveel bloedkwijt was. pas na 7x prikken ader gevonden voor infuus. maar daar kwam niet genoeg bloed uit om bloed af t nemen. na4 zakken vocht eindelijk ader gevonden om bloed af te nemen. Hb was inmiddels gezakt naar 5. Onder narcose hebben ze gecurreteerd. heb bloed toegediend moeten krijgen...hb is in middels weer gestegen naar 7,2. ben nu net een uurtje terug uit t ziekenhuis..... voel me nog een beetje een vaatdoekje, maar t gaat.

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Jeetje meid, ben er gewoon stil van, wat een ellende heb je moeten meemaken, terwijl een MK op zich al zo erg is. Hopelijk gaat het nu snel een beetje beter met je. Ben je al een beetje van de schrik bekomen wat er allemaal met je is gebeurd. Doe rustig aan, om dit alles een plekje te kunnen geven, hoor...is echt niet niks...

10. leonieke

leonieke Niet meer actief

:) :) :) :) :)
    euh... die kans is vrij groot ja..

11. leonieke

Dat snap ik helemaal. En daarom is het extra moeilijk om te constateren dat het niet makkelijk gaat allemaal...
    Sterkte meis. De zon gaat heus voor jullie schijnen! misschien via en omweg, maar hij komt.. *knuffel*

12. leonieke

Lieve Eternity,
    Doe deze negatieve gedachten jezelf niet aan meisje.. Je bent echt wel wat waard! (vraag maar aan je vriend!)

Ik moet bekennen dat ik eigenlijk nooit reageer als ik hoor dat mijn vriendinnen hun verjaardag vieren.. ik ga gewoon! En als ik echt niet kan, dan bel ik af..
    Maar het is nog geen zaterdag, dus alles kan nog!
    En anders vier je het gewoon met ons... en hangen we de slingers op inhet kippenhok..! :D :D

*knuffel*

13. leonieke

@ Wanna,

Heeft 1 van jullie ervaring met het verwijderen van een mirena? Ik ga namelijk over een maand met vakantie en hoop niet de hele vakantie met een mega ongi te zitten.
    Ik heb hem 2 november jl laten verwijderen. Paar daagjes heel licht bloedverlies, geen kramp oid.
    De eerst ongi was wel weer even een flinke tegenvaller.. die kwam eind november. Duurde een dag of 5 maar wel met veel bloedverlies en kramp met een grote K! Dus ik zou wel ob's en paracetamol meenemen..
    Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik 9 jaar ongi-loos heb rondgehuppeld, dus het hele menstruatie gedoe viel uberhaupt tegen, want niet meer gewend (geen tampons bij me etc.... :p )

@Leonieke; een beter vaderdagkado kan ik me niet voorstellen
    Als het raak is niet nee!!! Stel je voor.. ontbijt op bed met een kv test en een rompertje... Oh god ik sla door..:p Maar als ie negatief is heb ik een 'rot' vaderdag..

Oh, ik moet snel weg. Er is een dagaanbieding bij Intertoys die ik graag wil kopen en dan moet ik er echt om 9 uur zijn, anders is alles alweer op.
    En, Was je er nog op tijd bij? Tussen de trekkende en duwende mensen..?? Hihihi

14. Kristel, effe snel vanaf mn werk. wat een heftig verhaal zeg. waarom moet je dit nu weer meemaken... Ik hoop echt voor je dat het ergste nu echt achter de rug is en het allemaal alleen maar beter mag gaan!!! Knuffel voor jou!!

15. leonieke

Jeetje meis wat een naar verhaal! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Was Jamie bij je?
    Pfff... zwanger worden gaat niet over rozen zeg...
    Doe het heel rustig aan, iedereen denkt aan je!
    Dikke knuffel voor jou!

16. suussuus

suussuus Niet meer actief

he lieve kristel, wat vreselijk zeg , met toeters en bellen naar het ziekenhuis, ook nog narcose, wat is dat allemaal snel gegaan zeg, nou moet dat ook wel want je bent zoveel bloed verloren.

laat je nu maar lekker verwennen, en rust lekker uit
    een hele dikke knuffel, liefs suus;););)

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @kristel.. wat vreselijk meis!!!!! wat zul je geschrokken zijn!!!

@wanna.. er is ook een topic over anti-concepti misschien vind je daar wat meer info:) Ik heb nog nooit de pil/spiraaltje oid gebruikt.. zou het dus niet weten:D:D:D:D
    (ps: natuurlijke anti-conceptie heeft een aantal minpunten hoor;))

@suus.. heb je al getest vandaag??? 'k wil zo graag een nog donkerder streepje zien;)

@marjolein.. de laptop mee op vakantie om op zp te komen.. mhhh het is wel de bedoeling dat je wat van de omgeving gaat zien hoor;)

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @eternity: maak jezelf niet gek joh! Net als iemand eerder al zei: ze staan vast voor de deur zaterdag. En de digitale slingers hangen al hoor:

19. leonieke

Zo is dat knuffel! Ze zal weten dat ze jarig is zondag...!! :D :D :D

Hoe is het bij jou? Druk weekend voor de boeg zie ik.. ;)

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Kristel: jeetje heftig zeg. Goed dat je gebeld hebt hoor! Dus toch die kraan die niet meer dicht ging.... Heel vervelend. Je zal je (lichamelijk) wel een stukje beter voelen nu je Hb weer een beetje op peil is. Maar die narcose hakt er dan wel weer in. Doe het vooral even rustig aan. Geef jezelf de tijd. Gelukkig was je man nog thuis, hij vond het vast ook fijn dat hij niet toch op zijn werk was en je nu bij kon staan. Sterkte met alles!

@Wanna: welkom in het kippenhok! Het is hier echt reuze gezellig, maar soms wel druk hoor:D:D:D. Ook ik heb geen ervaring met een spiraaltje....

Deel Deze Pagina