30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tja, het had niet veel gescheeld of ik had dit weekend helemaal niets te doen! Het zijn een paar heftige dagen geweest. Mijn ventje kwam zondag thuis uit Frankrijk. Dat was erg gezellig;);). Ik was dan ook heel blij dat hij er weer was. Maar dinsdag avond had ik toch wel zoiets van: hij heeft nog met geen woord gerept over zwanger zijn/worden enz... (en dus ook geen baby, baby, baby geroepen;);)). Toen ik 's avonds probeerde "zijn aandacht te vangen" was zijn reactie: ik ben moe, en ga slapen. Hij merkte (gelukkig) wel dat er wat aan de hand was bij mij. Dit ontaarde in een discussie over zijn betrokkenheid. Hij was zich er niet echt van bewust want: je ei is toch pas dit weekend! Zoals jullie wellicht begrijpen werd ik toen een beetje boos :x:x. Na een biologie les dacht ik dat hij wel begreep hoe of wat. De volgende dag was ik dan ook vol verwachting, maar helaas weer niets. Toen hij in bed een kus gaf en wilde gaan slapen kon ik alleen nog maar janken van teleurstelling. Tijdens het gesprek wat toen ontstond heb ik serieus voorgesteld om maar van het hele plan af te stappen en weer met de pil te gaan beginnen. Ik wil dit gewoon niet in mijn eentje doen. Ik verwacht heus geen gouden bergen, maar als ik hem iets vraag over het hele gebeuren verwacht ik toch op zijn minst een antwoord. En ook verwacht ik van hem enige inzet, bijvoorbeeld een beetje zin maken op de dagen dat het er toe doet.... Hij heeft beloofd om meer "ermee bezig te gaan". Hij geeft ook aan dat ik hem daar wel een beetje toe moet zetten, omdat gebleken is dat het niet uit hemzelf komt. Hij heeft nu eindelijk ook uitgesproken dat ook hij een kindje wil met mij..... Ik hoop echt van harte dat dit allemaal geholpen heeft (dat zal dit weekend blijken), ik ben er namelijk wel achter dat ik dit echt niet alleen wil doen.....

Edit: oeps, het is wel een heel lang ego-berichtje geworden:):)

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja volgende keer ff korter graag...;) ;) :D :p

Lange ego berichtjes alleen maar oke! Helemaal als het belangrijke dingen zijn en in dit geval is het dat zeker! Ik herken dit zo..!
    Mijn man heeft begint er nooit uit zichzelf over. Ik ben er inmiddels (gesprekken, ruzie, huilen) achter dat hij het wel heel graag wil maar
    1. denk dat het uberhaupt wel lukt. Anders toch volgende maand
    2. niet op commando wil (ook niet kan trouwens.. :))
    3. dat ongi wordenleuk is ofzo..

En het is hem niet duidelijk te maken dat het voor mij -qua gevoelens- ander zit als bij hem.
    Ik weet ook niet hoe ik het voor elkaar krijg om hem te'dwingen' op de belangrijke dagen.. Ik wil het ook heel graag, maar vind het verplicht sexen eigenlijkook helemaal niet zo leuk..

Goed dat je het van hem hebt gehoord! Ik hoop dat jullie nu heel snel weer zwanger raken..!
    knuf!
    3.

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Kristel
    Wow wat heftig allemaal, ik werd er zelfs een beetje eng van toen ik het las. Brrr... Zo naar dat je dit moet meemaken allemaal. Hele dikke knuffel voor jou!

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Kristel,
    voor jou even een apart berichtje, meid wat je allemaal moet meemaken... Ik wens je HEEEL veel sterkte en beterschap!! Wat ongelooflijk vervelend dat je dit moet meemaken zeg.... Ik heb er geen woorden voor. Sterkte!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Kristel, jemig, dat verwacht je ook niet! Ben blij dat je je inmiddels weer wat beter voelt! Heel veel sterkte en beterschap en neem vooral de tijd!

7. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @kristel, jeetje zeg wat gebeurd er allemaal met je zeg. Nou het kindje wat er zat wil niet dat je hem/haar zomaar vergeet. Ik hoop dat je snel weer opknapt. Dikke knuffel.

@wanna, welkom in dit gezellige kippenhok. Kan je dat ding er niet meteen uithalen??? Wachten duurt zo lang.

@eternity, je huis zal wel gewoon vol zitten en anders kom je gezellig hier kletsen.

@knuffel, jeetje wat een gedoe met die man van je. Daarom ben ik ook wel een beetje blij dat we iui hebben dan heeft ie niks te willen. Misschien kan je hem dat duidelijk maken dat als hij nu niet af en toe spontaan wil dat hij het over een poosje op bepaalde tijden MOET gaan doen en anders in een potje in het ziekenhuis. Dus wat heeft hij liever......... (misschien een idee)

@suus, ooh wat maak jij het hier weer spannend, zit steeds van me af te poepen op me stok. (sorry voor de kip onder me:))

@nanette, oh wat lastig die hoofdpijn. Hoop dat je er snel vanaf bent.

@marjolein, haha wat lees ik nou ga je wachten tot je NOD???
    Haha dan doen wij dat ook voortaan hahahaha. Nee hoor meid gewoon lekker doen.

@all, ik begin al weer wat grotere borsten te krijgen ze doen een ietsiepietsie pijn al nou maar hopen dat het niet van mijn pregnyl is.
    Nog 9 dagen te gaan pfffff.

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Eternity: ik geloof niet dat geen van jouw vrienden iets van zich zouden laten horen. Doen ze dat normaal wel? Zo ja, is er dan misschien iets mis gegaan bij uitnodigen? Heb je dat per mail gedaan?
    Geloof in jezelf! Als niemand je aardig vond, had je ook geen vrienden en die heb je wel! Zelfs virtueel hier in het Kippenhok! :D

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Klinkt spannend! Hoop het voor je na al die tijd!

Hier juist het tegenovergestelde: zachte borsten, zonder heel zere tepels, terwijl ik dat de vorige keer wel had. Wel dezelfde krampen in mijn buik/baarmoeder als de vorige keer, maar nu meer pijn in mijn liezen en steken.
    En keelpijn...keelontsteking heerst op mijn werk.... :(

10. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Jeetje dat is ook gemeen dat je wel die krampen hebt maar dan weer net niet die zere tepels. Het blijft weer spannend met dei krampen en steken zeg we gaan echt duimen hoor.

11. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ach het schijnt te kunnen...daar houden we ons dan maar weer aan vast ... temperatuur ook nog zelfde als van de week, dus verwacht geen ongi op dit moment. :D

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Precies, dat doen we dan maar, wat moeten we anders;).
    Wanneer is jou NOD dan ergens of weet je dat nu niet???

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Uhhm, de eisprong was volgens test en temp op 8/9 juni. Ik zit nu op 10 DPO en sinds gisteren weer krampen en steekjes. Denk gisteren misschien innesteling geweest. Nog geen roze oid gespot, maar dat hoeft natuurlijk niet.
    Gaan volgens mij aardig samen op... :D

14. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Oke nou dat schiet toch al een beetje op.
    Nee ik zit pas 5 DPO dus dat duurt nog even, maar bij de vorige 2 vmk was ik ook een beetje ziekjes bij de innesteling en dat heb ik nu ook gehad en spierpijn in mijn buik en last van mijn onderrug. En mijn borsten beginnen nu al groter te worden dus wie weet.

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Leonieke: wat een gedoe soms he. Dat verplichtte vind ik uiteraard ook wel minder hoor, maar ja.... Ik heb tegen hem ook al gezed: zonder sex geen baby. En natuurlijk kunnen we wachten tot het vanzelf een keer komt, maar dat kan wel een eeuwigheid duren... Ik ben er gewoon wel achter gekomen dat ik het echt niet alleen wil doen. En dan heb ik het over het "voortraject". En ik geloof dat hij dat nu ook wel inziet en dat eigenlijk liever ook niet wil. Ik hou (nog) hoop! En nu maar duimen weer voor dit weekend.
    Ga je het volhouden niet te teten voor je NOD????

@Bieb: ik kan het hem eens voorleggen, maar of het daar nou gezelliger van zal worden:):):). Verder klinkt het bij jou toch wel heel spannend hoor! Weet je al wanneer je gaat testen?? ( en nee, ik geloof niet dat je netjes tot NOD gaat wachten....:p:p:p) Geeft Pregnyl ook zulke bijwerkingen dan????

@Mykelti: bij jou ook al zo spannend. We zijn wel toe aan wat roze hier hoor!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mykelti en bieb.. mijn duimen draaien blauw voor jullie

@eternity.. ze zullen vast wel komen! normaal zijn ze er ook toch?
    Maar los daar van is het niet leuk dat je je zo voelt..
    dus een knuffel van mij voor jou!

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    LOL
    dit heb ik mijn man laatst precies verteld!

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jij hebt er dus ook zo een.... Achter het behang plakken lijkt soms de beste oplossing:p:p:p. Maar zonder ze is het eigenlijk ook niet leuk.

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Pffff gelukkig hier geen man die ik met de zweep achter de broek hoef te zitten! :D:D:D
    Hier 6 maanden redelijk relaxed gedaan, daarna om de 2/3 dagen, maar is niet meer leuk hoor...hoor mijn man niet klagen, want hij wil ook heel graag, maar is niet meer echt gezellig "vrijen", meer echt productief sexen...
    Ervaren jullie dit ook zo?

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik houd van mijn man maar soms ;)

Deel Deze Pagina