Ik kom ook nog een keertje langs om eerst en vooral: Heel veel sterkte toe te wensen aan Kristel... Meid, wat een ellende heb jij meegemaakt. Dikke knuffel en hopelijk kom je er snel weer bovenop... Neem je tijd en verwen je jezelf af en toe maar eens goed... dit is niet niks...! Een gelukkige verjaardag te wensen aan Eternity en Mykelti. Ook wij waren dit weekend helemaal in feeststemming, want mijn dochtertje werd 7, een verjaardag waar ik best even stil bij ben blijven staan. Ik vind namelijk dat dit echt wel een leeftijd is waar op ze groot worden/zijn. 6 is voor mij nog klein, maar 7... dan is het kleine er toch echt wel af... Het verlangen naar nog een kleintje wordt hierdoor ook wel weer groter!!! Heel veel succes toe te wensen aan de testers en bijna-testers... op naar roze, meiden!!! En om als laatste aan jullie allen een dikke knuffel te sturen! Liefs, Karen.
En euh, Femke... voor jou duimen we extra (al ben ik vrij gerust in het feit dat de uitslag gewoon goed zal zijn). Toch begrijp ik jouw angst voor 100%. Sterkte, meid... En, Wanna... van harte welkom in het gezelligste kippehok...!
ja idd, ook omdat ze vrijdag jarig zou zijn en volgende week is haar sterfdag, 4 jaar geleden ik heb sporadisch contact met mijn zus, wij hebben nooit echt een zusterband gehad en dat is alleen maar erger geworden. bovendien kan ik haar man niet zien of luchten, de arrogante kwal heeft er mede voor gezorgd dat mijn zuster het contact met haar eigen familie (gezin) verbroken heeft voor haar schoonfamilie :x dus het liefst zie ik ze zo weinig mogelijk. ik mis er ook echt niks aan. tja mijn vader gaat gewoon door met zijn eigen leventje, die ziet overal wel weer het positieve van in en heeft het lekker druk met leuke dingen doen! Ben blij dat voor hem na al die ellende voor hem ook het zonnetje weer begint te schijnen. zoo en nu maar weer terug naar leuk nieuws hoor, meiden! anders zitten we straks met zijn allen in het putje
Mykelti: ik was het bijna vergeten (maaaaar, bijna is net niet helemaal). Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je ondanks alles (werk, ziekjes) toch een leuke dag gehad hebt...
@Femke: succes! Gaat vast helemaal goedkomen! @Karen: nog gefeliciteerd met je dochtertje! Alweer een hele leeftijd! Hier het idee helaas toch oma te worden... :x Hopelijk zet het niet door....
dochter op bed gelegd...computer stond nog aan... uiteraard nog even spieken hier en mykelti.....gelukkige verjaardag meid!!!! ik wist het niet. lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloooriiiaaaa in de gllooooooooriiiiiiaaaaaaaa in de glooooriiiaaa hiep hiep hoera!!!x3 p.s. thanks voor jullie duimen voor mij! nu ben ik echt weg hoor hihihi
Zo oud ben je toch nog niet geworden, Mykelti... Nee, ff serieus... ik duim voor jou van niet, hoor meid... zolang er niks echt te zien is, blijven we hopen, duimen... en weet ik wat nog meer... good luck!
Balen, je had zo'n goede hoop. Misschien is je lijf toch nog een beetje van slag door vorige maand. Maar we hopen natuurlijk nog op een roze uitkomst!
Femke,Ga maar, ik duim nog wel even door. Glimworm wat jammer van je zus en haar man. Ik heb zoiets bij m'n broer maar zijn vriendin vind ik wel aardig.
Als ik dit zo hoor (en volgens mij heb ik dat al eerder gezegd), is het helemaal niet erg om enigst kind te zijn (ik ben dan ook een enig kind ).
zowwwwww weer bijgélezen.. met mijn peuter op schoot, dus dat gaat lekker. ze wil steeds meetikken.. ze zit sowieso wat in haar tegendraadse fase.. maar ja.. dat schijnt er bij te horen glimworm.. wat fijn dat je vader zo blij werd.. leuk idee om het zo te vertellen leonieke.. koffie lusten wil niks zeggen.. Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochter gesmacht naar koffie..' femke..fijn dat de migraine voorbij is! En nu op naar een prachtig echo en verder wilde ik nog meer zeggen, maar dat ben ik vergeten
knuffel ik ben één van de zes kids en natuurlijk hebben we onze ups en downs, maar toch zou ik er niet 1 minder willen hebben! (behalve vroeger.. toen wilde ik ze allemaal wel kwijt)
Dat hoor je toch niet heel vaak. Dat bij een groot gezin nog steeds iedereen contact heeft. Mijn moeder komt ook uit een groot gezin. Een tijd lang heeft ze 2 zussen niet meer gesproken, maar sinds een jaar of 5 zijn ze toch weer bijelkaar gekomen. En nu is het gewoon een hecht cluppie. Ik vind dat wel bijzonder hoor. Maar ach, als enigst kind weet je niet zo goed wat je daaraan mist. Ik heb het nooit een probleem gevonden dat ik "alleen" was (hoe alleen ben je als je eigenlijk altijd wel met een vriendinnetje/vriendje, en natuurlijk paps en mams was)???
nee hoor dat is ook zo.. enig kind of 1 van vele, uiteindelijk draait het om de liefde die je krijgt!
@femke, heel veel succes meid, onze duimen hier zullen bont en blauw draaien voor jou, komt helemaal goed !!! @alle bijna nod-tjes, wat wordt het spannend, allemaal op roze, daar gaan we voor hier is de rust wedergekeerd, was rond 10 uur al terug thuis van mijn werk, het bloeden was zo hevig en bleef maar lopen, werken had echt geen zin. s, middags met een opengeknipte luierbroek(ja lach maar) van mijn jongste toch nog even naar mijn vriendin geweest, ze wilde ondanks haar enorme verdriet toch nog samen een stukje taart eten voor de verjaardag van haar jongste vandaag (logisch ook want ze is net 5 en het zou voor haar ook raar zijn om dat opeens niet te doen) we hebben gelachen en gehuild, was een mooie dag ! ga nu slapen,( ja je raad het al , voor alle veiligheid weer met een luierbroekje) nog even een praktische vraag.... ik wil een nieuwe banner, maar t lukt niet liefs suus