Dat dacht ik ook al. Misschien toch een VMK. Je had toch een positieve test??? Ik ga mijn bedje in, welterusten allemaal (nou ja, allemaal het was wel weer rustig vandaag/vanavond).
sweet dreams... en ik denk dat we een tekort aan marjolein en hexje hebben die kletsen meestal mega mee..
Ik was aan t Googlen op KID en stuitte op dit filmpje over infertiliteit: Tears and Hope - the infertility awareness project Uit het hart gegrepen.
Goedemorgen dames, Hier helaas vanmorgen bruinverlies. Heb het gisteren dus toch goed gevoeld. Helaas, helaas....
@knuffel & nanette, dacht ik zelf ook al, en eigenlijk bevestigde mijn zus dit ook, ik heb tussen de oudste en de jongste dit ook al eens meegemaakt. Mijn zus werkt in het ziekenhuis in roermond en heeft een jaar op gynecologie meegedraaid.. ik put er toch wel hoop uit dat het nog kan lukken, de zaadjes hebben toch nog een eitje kunnen vinden, nu alleen nog blijven plakken !!! fijne dag allemaal
mykelti, neeeeeeee wat vind ik dit rot voor je zeg !!! ik had het zo gehoopt voor je dat het deze keer goed zou gaan, alle symtomen leken erop te wijzen ik denk aan je meid knuffel suus
Ach ja, zou natuurlijk te mooi voor woorden geweest zijn, zo direct na de MA. Hopelijk duurt het nu alleen niet weer 9 maanden. Als ik over een paar maanden niet zwanger ben, gaan we maar weer naar de gynacoloog. Maarre, vlak jezelf ook niet uit! Een miskraam, hoe vroeg ook, is toch helemaal geen pretje! Sterkte!
Suussuus, Ik durfde het je niet te zeggen van het weekend, maar ook ik denk aan een vmk.. zoveel bloedverlies is niet 'gewoon'. Kan me ook voorstellen dat je er hoop uit put. Heb ik ook. Na mijn mk weet ik iig dat er zaad en eitjes zijn die het zouden kunnen. En helaas is dat niet voor iedereen zo.. Mylekti, He.. verdorie.. balen meis! Je had zoveel tekeken! Maar bruinverlies alleen zegt nog niets over het definitieve einde van deze ronde.. *Houdt nog wat hoop voor jou!* Wordt de komende zwangerschap jullie 1e kindje eigenlijk?? Nanette, Ah..! goed nieuws wat betreft de koffie. Ik ben ivm de wens al gaan minderen. Ben een heuze koffie-junk. Zit zo op een bak of 10-12 per dag als ik de kans krijg.. tegenwoordig hooguit 4 per dag.. Jij ook begrijp ik?? Glimworm, Soms moet je voor jezelf kiezen hè? Ik heb zo'n zus...grrr... All, Hier toch maar testje gedaan vanmorgen. Ik weet vrij zeker as donderdag NOD te hebben -hoewel banner morgen aangeeft- maar de digitale van CB zegt niet zwanger.. Gezien de klachten die ik heb: gespannen borsten en al een paar dagen licht misselijk zou dit toch moeten wijzen op hcg, en dat is er dus niet (genoeg).. Ik denk dat ik ronde 8 in ga, hoewel van ongi klachten/pijn ook nog geen sprake is...
he lieve meid, nog even niet denken aan ronde 8 er is nog hoop de cb heeft veel hcg nodig, dat lees ik overal ! ik blijf stug voor je door duimen hoor !!!
Dankje, je bent lief! Ja ik lees het op het forum ook overal van CB digi, maar in de bijsluiter staat dat je vanaf 4 dgn voor NOD kunt testen Dus ze vinden zelf iig wel dat ze een vroege test zijn.. hihi..
@leonieke: ik heb echt 0,0 tekenen die wijzen op dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik heb wel af en toe wat krampjes en steekjes in m'n onderbuik, maar verder echt niks. Gisteren na 't klussen had ik 'n beetje bruin/roze verlies, dus ik vrees dat de ongi er gewoon aan zit te komen. Ik ga het ook tot NOD redden hoor. Pas als ik 'n paar dagen overtijd zou zijn, ga ik testen. Ik heb het gehad met die negatieve testen telkens. Maar CB heeft volgens mij wel veel HCG nodig, dus het wil nog niks zeggen. Zeker omdat je donderdag pas je NOD hebt. @kristel: wat fijn dat het toch al wel een beetje beter met je gaat! Nogmaals, diepe respect heb ik voor jou! Dikke knuffel @femke: dank je wel meis! En natuurlijk ga ik morgen voor je duimen als je die punctie hebt!! @mykelti: oh balen meid!!! Maar bruin is nog niet altijd ongi hè Maar ik snap dat je er van baalt! Hier weer aan het werk. Bah! Helemaal geen zin vandaag. Ik ga maar even lunchen nu.
ja je "kan" testen. Het wil alleen niet zeggen dat je dan gelijk ook een positieve test in handen krijgt. De één maakt sneller hcg aan dan de ander. We blijven gewoon heel hard duimen voor je hoor! @ eternity: ik had echt het idee dat ik ongie zou worden, had ook helemaal nergens last van geen steekje of krampje, helemaal niks en uit nieuwsgierigheid ben ik gaan testen. ik viel zowat van me stoel toen ik die knaltest zag! Dit had ik echt niet zien aankomen.
Ja dat is ook wel waar natuurlijk. Baal dat ik uberhaupt heb getest Maarja manlief mag amper aan me komen vanwege pijnlijke... en niet lekker gevoel in mijn maag dus die had zelfs iets van: Test dan muts.. (vorige kr 3 dgn voor nl nod positief)
Nou, dan is er nog hoop voor mij dan! Ik hoop het echt zo! Wij (onze familie) al zoveel ellendige dingen meegemaakt in juni, ik hoop dat ik dan nog voor positief nieuws kan zorgen!
Wow, ik ben er stil van, wat mooi omschreven. Ik wens jullie toe dat er een einde aan het pad komt, dat jullie moeten doorlopen, en dat aan het einde van dat pad een mooi kindje op jullie wacht.
NOD 24-06- Leonieke - 33jr - ronde 7 - 1ste kindje - mk mrt'10 24-06 Marjolein, 30 jaar - 2 miskramen - ronde 6 - eerste dochtertje geboren en gestorven januari 2008, 2e dochtertje december 2008 (Vakantie 19 juni t/m 4 juli) 26-06- Saskia33 - 34 jaar - ronde 10 -1 e kindje (vak: v.a.18-06 2wkn) 26-06- Eternity - 31 jaar - ronde 4 - 1e kindje 26-06- Elba - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje 27-06- Rieanne - 32jaar - ronde 2 -2e kindje zoontje van bijna 6 jaar 28-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 5 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 28-06 -Bieb-31jr -Ronde-kan-niet-meer-bijhouden-1ste kindje 29-06- Jippiejee - 30 jaar - ronde 11 - 1e kindje 30-06- Saffron - 35 jaar - 5de ronde - dochter bijna 4, zoon 2 01-07-Biancje-30 jaar-ronde3 ,1e kindje 03-07- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje 04-07 - Jeanine1976-33 jaar-ronde 7- 1e kindje 05-07- Beschuitje- 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -waars. start juli/aug ronde 1 06-07- lentebloempje 34 jaar , ronde 13 , gaat voor derde kindje 08-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 13-07- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 17-07- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 11 na mk - 1e kindje 18-07- Suussuus - 41 jaar - ronde 7 - 3de kindje ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4 ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 5 - zoontje van 2 jaar ?? - Kristel79-31 jaar-ronde ("18")in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008 AFSPRAKEN 22-06 snoetetoet 20 weken echo 23-06 femke32 vruchtwaterpunctie 09.30 (duimen please) 24-06 Glimworm intake en termijnecho met 9 weken 24-06 Goofychick combinatietest (misschien een week later) 28-06 MVL bloed prikken 29-06 MVL belafspraak gyn uitslag hcg 02-07 Alexandraman onderzoek 05-07 Shadowcat76 vk controle 12-07 Hexje intake gesprek Vk (16 uur) 13-07 Hexje eerste echo voor nekplooimeting (9 uur) 16-07 Sweetvienna afspraak gyn 18-07 Marjolein MRI SCAN 20-07 Shadowcat76 20 weken echo BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 24-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen: 01. Kristel (Leiden) 02. Eternity (Weert) 03. Evelyn (Elst Gld) 04. Alexandra (Den Haag) 05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september 06. Jippiejee (Oost Groningen) 07. Goofychick 08. Hexje (Ommen, Ov) 09. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel (omgeving Amstelveen) 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving Amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving Antwerpen ) 15. Karen1974 16. Shadowcat76 (Roosendaal) Mijn leeftijd maar eventjes aangepast... :x