30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Troost je dat moet ik over een paar dagen ook doen, en mijn kleine mannetje is alweer zes.... zucht dus die moet ik ook aanpassen maar daar wacht ik wel even mee tot zaterdag ;)

2. eternity

eternity Niet meer actief

Je hebt groot gelijk. 2 vliegen in 1 klap.
    Ik hoop dat ik de lijst binnenkort weer aan mag passen, maar dat mijn naam dan in het roze mag! :)

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Er blijft hoop hoor! Nog een paar dagen wachten!
    Mooi hoor. Maar er blijft altijd hoop zolang het pad niet ten einde is. Misschien kunnen wij de rest van het pad een beetje makkelijker maken voor jullie (al was het alleen maar door af en toe een glimlach op je gezicht te toveren).
    Balen meid! Heeft nu al echt doorgezet??

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    verdikiie!!!! zet het door?

yup! hoewel ik na mijn zw wel minder neem! zat ook op een kop of 15 per dag.. nu 6-8
    Ik drink zwart, dus dit is beter:)

je hebt oo veel minde hcg nodig dan hun gewone (normale s 50, digi MET indicator is 25) maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    er staat ook in de bijsluiter dat slechts 40%??? al positief test op 4 dagen voor nod;)
    dus60%niet!!!
    (alle 100% is dan zwanger.. dus los van het prcentagen nietzwangeren die dus negatief testen!)

@suus! Goed dat je dit positieve er voor jezelf uithaalt!!!!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @suus.. eigenlijk ben jij sterker dan ik ben! Ik had me de ogen uit mijn kop gehuild!!!!!!!!!!!

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi allemaal,

Hier lijkt het door te zetten, ook qua gevoel, maar ik kijk het nog even aan. Temperatuur was vanmorgen net als gisteren en die had ik eigenlijk lager verwacht, maar ook dat schijnt te kunnen verschillen. Het is nu oranje-achtig...lekker praatje zo rond etenstijd... :D

Wat mij wel opvalt is dat ik nu een aantal keren dacht zwanger te zijn ivm steekjes van onderen, maar de keer dat ik zwanger was, had ik helemaal geen steekjes, maar alleen heel zere (.)(.) en mega ongesteldheidskrampen. Deze zaten alleen lager (echt baarmoeder) dan normaal bij ongi (voor zover ik ze al heb). Deze eerste had ik deze maand ook bij eisprong en volgens mij innesteling, maar helaas dus ergens iets niet goed gegaan...

@Leonieke: ja, is ons eerste kindje. Pas 2 jaar geleden mijn man ontmoet. Helaas de eerste zwangerschap een MA geworden.

Ik vond overigens dat filmpje ook erg emotioneel, heel mooi.

7. suussuus

suussuus Niet meer actief

lieve schat, ik ben absoluut niet sterker dan jou, of wie dan ook hoor, juist dankzij jullie allemaal voel ik me sterker, en ik heb echt wel gejankt hoor :(

vroeger zou ik er veel langer kapot van zijn geweest , ik ben een echte emo-kikker, gelukkig komt wijsheid met de jaren en kan ik het nu beter relativeren!

dikke knuffel suus;)

8. suussuus

@femke, gaat het een beetje met de zenuwen ?
    ga maar niet teveel piekeren meid, en ik hoop dat je een beetje kunt slapen, want wij gaan allemaal ENORM hard voor je duimen morgen !!!

ik wil je gewoon even ontzettend veel sterkte wensen;)
    ik denk aan je meid, en alle kippetjes met mij, komt vast allemaal goed !

dikke knuffel suus

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    NOD

24-06- Leonieke - 33jr - ronde 7 - 1ste kindje - mk mrt'10
    24-06 Marjolein, 30 jaar - 2 miskramen - ronde 6 - eerste dochtertje geboren en gestorven januari 2008, 2e dochtertje december 2008 (Vakantie 19 juni t/m 4 juli)

26-06- Saskia33 - 34 jaar - ronde 10 -1 e kindje (vak: v.a.18-06 2wkn)
    26-06- Eternity - 31 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    26-06- Elba - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje
    27-06- Rieanne - 32jaar - ronde 2 -2e kindje zoontje van bijna 6 jaar
    28-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 5 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    28-06 -Bieb-31jr -Ronde-kan-niet-meer-bijhouden-1ste kindje
    29-06- Jippiejee - 30 jaar - ronde 11 - 1e kindje
    30-06- Saffron - 35 jaar - 5de ronde - dochter bijna 4, zoon 2
    01-07-Biancje-30 jaar-ronde3 ,1e kindje
    03-07- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje
    04-07 - Jeanine1976-33 jaar-ronde 7- 1e kindje
    05-07- Beschuitje- 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -waars. start juli/aug ronde 1
    06-07- lentebloempje 34 jaar , ronde 13 , gaat voor derde kindje
    08-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    13-07- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    17-07- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 11 na mk - 1e kindje
    18-07- Suussuus - 41 jaar - ronde 7 - 3de kindje
    24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje
    ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA
    ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 5 - zoontje van 2 jaar
    ?? - Kristel79-31 jaar-ronde ("18")in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008

AFSPRAKEN

22-06 snoetetoet 20 weken echo
    23-06 femke32 vruchtwaterpunctie 09.30 (duimen please)
    24-06 Glimworm intake en termijnecho met 9 weken
    24-06 Goofychick combinatietest (misschien een week later)
    28-06 MVL bloed prikken
    29-06 MVL belafspraak gyn uitslag hcg
    02-07 Alexandraman onderzoek
    05-07 Shadowcat76 vk controle
    12-07 Hexje intake gesprek Vk (16 uur)
    13-07 Hexje eerste echo voor nekplooimeting (9 uur)
    16-07 Sweetvienna afspraak gyn
    18-07 Marjolein MRI SCAN
    20-07 Shadowcat76 20 weken echo

BEVALDATA

22-10- Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    06-11- snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje - ronde 10
    11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje
    25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje
    29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje
    24-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20
    09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3

Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen:

01. Kristel (Leiden)
    02. Eternity (Weert)
    03. Evelyn (Elst Gld)
    04. Alexandra (Den Haag)
    05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september
    06. Jippiejee (Oost Groningen)
    07. Goofychick
    08. Hexje (Ommen, Ov)
    09. Suussuus (BE omgeving Maastricht)
    10. Knuffel (omgeving Amstelveen)
    11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH)
    12. Mykelti (Beverwijk NH)
    13. Saffron (omgeving Amstelveen)
    14. Femke32 ( omgeving Antwerpen )
    15. Karen1974
    16. Shadowcat76 (Roosendaal)

Ik ook ... :(

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Femke: heeeel veeel succes morgen!!!

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Drink ook zwart, en lekker sterk graag.. :)
    Je mag 1 zonde hebben toch..? haha..

Op die CB-digi met indicator staat:
    4 dagen voor nod 55% betrouwbaar
    3 dagen voor nod 86% betrouwbaar
    2 dagen voor nod 97% betrouwbaar
    1 dagen voor nod 98% betrouwbaar

En ik zit op 2 dgn ervoor.. niet hoopvol :(

Weet zeker dat mijn ei op woe.avond of donderdag was, dus het moet 1 dezer dagen duidelijk worden..

12. suussuus

@mykelti, ik vind het echt jammer voor je, het zag er eigenlijk zo goed uit, nu staan we weer ergens onderaan de lijst, en begint het circus weer van voor af aan !

maar we gaan er weer voor toch, en zolang we van onderen staan , gaan we de bovenste goed aanmoedigen zoals zij voor ons hebben gedaan toch !

sterkte en een dikke knuffel, suus;)

13. suussuus

@leonieke, frustrerend he dat wachten op zekerheid !!!
    maar die cb vind ik een K.....test, dan heb ik liever in het begin een wat vager streepje dan de tekst NIET ZWANGER.

IK DUIM VOOR JE HOOR, HET KAN NOG ALLE KANTEN OP !!!;)

14. leonieke

Heb het voor het eerst echt moeilijk mee vandaag. Vriendin zondag bevallen van 2e zoontje (oprecht helemaal blij voor haar hoor, is met de eerste ook alles behalve makkelijk gegaan..)
    Vandaag weer een goed gesprek met psych gehad ivm verstoorde relatie met gezin waar ik uit kom, en kreeg daar het advies om te richten op mijn eigen toekomst en mijn eigen toekomstige gezin: Ja... dat wil ik ook zo graag. Alleen lukt het niet..! (nouja, 7 rondes valt natuurlijk wel mee, maar het gevoel overviel me..)

Voel mezelf behoorlijk shit nu en vind mezelf zielig. Gaat wel weer over. Straks vroeg naar bed en morgen probeer ik het opnieuw..:)

15. leonieke

Mykelti, he nee, toch doorgezet dus? Getver getver getver!
    knuffel voor jou!

Grappig, ken mijn man ook 'pas' 3 jr nu. Gaat ineens hard als je wat ouder bent he?! Heb wel precies in hem gevonden wat ik 'zocht'. Heel fijne kant van ouder worden vind ik dat! Zijn jullie ook snel getrouwd? (zag je trouw foto's.. ;))

16. leonieke

Ja wel confronterend dat NIET ZWANGER, maar dat gestaar naar zo'n vaag streepje is ook niet goed voor mijn zenuwen.. ;)

Dank voor het vertrouwen. Ik hoop het zo!

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, ging heel snel. Kwam zelf uit een relatie van 15 maanden waarbij mijn ex ineens vertrokken was...weirdo, maar nu ben ik er zo blij mee! Had me toen weer ingeschreven bij een datingsite, maar het was helemaal niet mijn bedoeling dat alles zo snel ging. Toen na 2 weken al mijn man ontmoet en dat klikte gelijk. Pcies wat je zegt, mijn soulmate. Na 8 maanden woonden we samen en na 17 maanden zijn we "gepartnerschapt". Gaan ook nog wel eens trouwen, maar dan willen we alles erop en eraan en die centjes zijn er nu niet. En omdat we kinderen willen, wilden we alles geregeld hebben. En mijn vader is ziek en kan nu nog een beetje lopen, dus hebben we echt alles hetzelfde gedaan als een gewone trouwerij met weggeven door mijn vader, muziek e.d. Daarna gegeten met familie en in het weekend thuis een borrel gegeven. Lekker lang verhaal... :p

Ik herken ook wel wat je zegt hoor, dat je zo graag wilt en het lukt niet. Vind het ook zwaar oneerlijk en wil ook wel eens huilen en schreeuwen dat het niet eerlijk is, maar helaas is het nu eenmaal zo... :(

@Suussuus: Pcies we steunen elkaar giga hier op het forum, ook nooit gekijf of lelijke woorden. Dat is soms wel eens anders op bepaalde fora.

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, dat is echt super vervelend, beide kanten. Telkens als ik nega testte, werd ik toch echt ongesteld en snel ook... :(
    Hopelijk voor jou anders!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Nog even spannend Leonieke. Heb je wel symptomen? Ik ben niet zo'n tester, maar die keer dat ik nega testte werd ik ook daadwerkelijk ongesteld, maaarrrrrr dat zegt nog niets over jou.

@Mykelti: balen hoor dat het doorgezet heeft. En ook vervelend dat je lijf je zo voor de gek gehouden heeft! Dat vind ik soms nog wel het vervelendste. Dat je het gevoel krijgt zwanger te zijn en dat dat dan dus helemaal niet zo is...

@Suussuus: wat ben jij stoer zeg! De eerste dag van mijn ongi ben ik echt niet gezellig hoor, en jij gooit gewoon nog even een flinke stoot positieve energie het net op. Petje af! En dat de tranen er even waren/zijn is toch niet erg. Zeker niet als je nagaat hoe de afgelopen week voor jou verlopen is.

Hier verder geen nieuws. Lekker voor de buis met de laptop op schoot en ondertussen voetbal kijken (en nee, dat is niet verplicht, ik zet het eigenlijk nog eerder aan dan mijn vriend).

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He Jippiejee, gesnapt;););).
    Hoe is het met je?????

Deel Deze Pagina