30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @beschuitje: wij zijn dus al wel "serieus" bezig. Maar mijn vriend denkt er eigenlijk nog steeds hetzelfde over als die van jou hoor. Dat levert af en toe beste discussies op maar ja, ik hoop gewoon dat het snel raak is dan heeft hij niets meer te zeggen (hij wil wel hoor, maar ziet enorm veel beren op de weg, het begint nu heel langzaam minder te worden).

@jippiejee: spannend!!!!!!!! Je laat het toch wel weten morgen????? Het is dan wel rustig (ook ik ben hier even veel minder door weer, werk enz), maar ik wil wel weten hoe het gaat hoor!

@Bieb: ik ben jalours, zou ook wel op vakantie willen.... Ach, komt nog wel. En over die "bloeding", zou goed kunnen hoor een innesteling. Ik hoop het echt zo!!! Gaan de tests mee op vakantie? Als je dit nog leest: een hele fijne vakantie en ik hoop dat je met roze nieuws terug komt!

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    tja knuffel, ik denk ook dat we gewoon moeten beginnen en dat hij dan vanzelf aan het idee gaat wennen.
    Zeker nu èèn van onze beste vrienden zover is ..misschien helpt het hem ook wel wat. Je weet het nooit hoe het zal zijn, ik weet het ook niet en vind het minstens zo spannen ( hallo wij moeten het kind ook nog baren tegen die tijd...daar hebben we het maar niet over haha)

3. eternity

eternity Niet meer actief

@bieb: heeeeeeeeeeeeel veel plezier op vakantie! En dat je met mooi roze nieuws terug mag komen!!

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

inderdaad heel erg rustig hier, maar we hebben ook zo lang op dit mooie weer moeten wachten !!!
    ik kom net terug van mijn moeder met de kids (ze heeft een heerlijk overdekt zwembad in de tuin)

@eternity,bieb, jippie,knuffel jullie moeten allemaal op roze hoor anders kloppen de verhoudingen niet meer in de lijst
    HET WORDT NU TOCH ECHT EENS TIJD VOOR WAT POSITIEVE TESTEN !!!:p
    @lentebloempje, heerlijk bijna vakantie , geniet ervan !

en wie weet komt marjolein binnenkort terug met positief nieuws,ze had geloof ik gisteren haar nod toch , ik hoop het zo !

@beschuitje, heel herkenbaar jou verhaal, die zogenaamde beren, zullen er altijd zijn, of je wel of geen kinderen hebt, of er overtwijfelt om eraan te beginnen, het belangrijkste is jullie liefde voor elkaar en de liefde voor je kinderen, en als dat goed zit, maken die beren niet meer uit, voor alles is een oplossing wat dat betreft
    ik zou zeggen gewoon beginnen, er bestaat geen ideaal moment;)

heel veel liefs voor iedereen en een heerlijk vruchtbaar weekend, vol positieve testen !!!

knuffel suus:D

5. eternity

@suus: ik ben het met je eens! De lijst met roze wordt echt niet langer gewoon! Zo oneerlijk!!!
    Ik ga m'n best doen om positief te testen volgende week.
    Ik durf echt niet eerder te testen, mocht m'n ongi uitblijven... :)

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik kom ook weer kletsen, maar het is erg goed weer, dus ben ik veel buiten.
    Ook ben ik voor het werk veel weg 's aafs...

eigenlijk heb ik weinig te meldn, behalve dat het wk niet goed is voor babymakings...

MAnnen... zucht...

eternity..jij kunt testen.. owhhhhhhhhhhhhhhhh

femk.. waar ben je nou

leonieke..las ik nou dat je toch ongi bent geworden..

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Bieb, als je dit nog leest, ik duim heeeeeel hard voor je hoor!!! Laat het asjeblieft een innesteling van een plakbeebje zijn!!! Ik gun het je zoooooo....

@ de rest, ja hoor ik laat nog wel even weten hoeveel streepjes.. 2 graag hahaha. Ik heb zaterdag 12 juni een posi ovu test gehad, dus wat er ook uit komt, ik geloof het dan ook...

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ik ben er nog......

ja ik hoop het ook zo erg dat het nu eindelijk rond is.
    Nog even wachten en dan weten we het hopen dat de dagen snel voorbij gaan en dat ik heel snel goed nieuws kan melden.

Succes allemaal met babymaking, wk, testen en wachten.

Dikke knuffel.

9. leonieke

leonieke Niet meer actief

Yep.. balen weer. Voel me in ieder geval goed, dus gaan gewoon met frisse zin de volgende ronde in..

All, Hebben jullie het boekje van Claudia de Breij gelezen? Lag me suf te lachen (in bad) ...!

10. leonieke

Op hoeveel dagen staat je banner?
    Sterkte met wachten... stoere! :p

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja die van krijg nou tieten.............die is echt lachen ja!!!

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hier staat oma op de stoep, me te behoeden dat ik een test zal gaan verbruiken, dussssss
    Ronde 12 pffffffff:(

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    NOD

24-06 Marjolein, 30 jaar - 2 miskramen - ronde 6 - eerste dochtertje geboren en gestorven januari 2008, 2e dochtertje december 2008 (Vakantie 19 juni t/m 4 juli)
    26-06- Saskia33 - 34 jaar - ronde 10 -1 e kindje (vak: v.a.18-06 2wkn)
    26-06- Eternity - 31 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    26-06- Elba - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje
    27-06- Rieanne - 32jaar - ronde 2 -2e kindje zoontje van bijna 6 jaar
    28-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 5 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    28-06 -Bieb-31jr -Ronde-kan-niet-meer-bijhouden-1ste kindje (vak van 26-06 t/m 04-07)
    ronde - dochter bijna 4, zoon 2
    01-07-Biancje-30 jaar-ronde3 ,1e kindje
    03-07- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje
    04-07 - Jeanine1976-33 jaar-ronde 7- 1e kindje
    05-07- Beschuitje- 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -waars. start juli/aug ronde 1
    06-07- lentebloempje 34 jaar , ronde 13 , gaat voor derde kindje
    08-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    13-07- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    17-07- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 11 na mk - 1e kindje
    18-07- Suussuus - 41 jaar - ronde 7 - 3de kindje
    22-07- Leonieke, 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje - mk mrt'10
    22-07- Jippiejee - 30 jaar - ronde 12 - 1e kindje
    30-06- Saffron - 35 jaar - 5de

24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje
    ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA
    ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 5 - zoontje van 2 jaar
    ?? - Kristel79-31 jaar-ronde ("18")in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008

AFSPRAKEN

28-06 MVL bloed prikken
    29-06 MVL belafspraak gyn uitslag hcg
    02-07 Alexandraman onderzoek
    05-07 Shadowcat76 vk controle
    12-07 Hexje intake gesprek Vk (16 uur)
    13-07 Hexje eerste echo voor nekplooimeting (9 uur)
    16-07 Sweetvienna afspraak gyn
    18-07 Marjolein MRI SCAN
    20-07 Shadowcat76 20 weken echo

BEVALDATA

22-10- Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    06-11- snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje - ronde 10
    11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje
    25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje
    29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje
    30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20
    09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3

Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen:

01. Kristel (Leiden)
    02. Eternity (Weert)
    03. Evelyn (Elst Gld)
    04. Alexandra (Den Haag)
    05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september
    06. Jippiejee (Oost Groningen)
    07. Goofychick
    08. Hexje (Ommen, Ov)
    09. Suussuus (BE omgeving Maastricht)
    10. Knuffel (omgeving Amstelveen)
    11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH)
    12. Mykelti (Beverwijk NH)
    13. Saffron (omgeving Amstelveen)
    14. Femke32 ( omgeving Antwerpen )
    15. Karen1974
    16. Shadowcat76 (Roosendaal)

14. eternity

@nanette: Hahaha, mijn vriend vind babymaking toch een HEEL stuk belangrijker dan het WK.
    Er gaat bij hem niks boven het klussen volgens mij!
    En ik zou vandaag kunnen testen ja, maar ik doe het niet. ;)

@leonieke; mijn banner staat op 28 dagen. Maar hij begon vandaag uit zichzelf overnieuw. :(
    Dus ik ga dalijk even een nieuwe aanmaken. Vandaag zit ik op NOD.
    Hihi, ik ben helemaal niet stoer, ik ben juist een schijterd, daarom test ik niet! :D

@jipiejee: oh meid, wat enorm balen!!!!! Stomme oma altijd!!! :(
    Dikke knuffel!

15. leonieke

Eternity, Ja gek he met die banner? Hij is wel leuk, maar liep bij mij ook een dag voor (ik zei nod 24 juni, hij zei 23 juni :() en je kunt hem niet overtijd laten meelopen.. toch jammer!

Hmmm..ja.. dan kan ik me voorstellen dat je het nog even afwacht.. dadelijk is het door de pil nog een keer 34 dgn.. Weet je wel wanneer je eisprong was? Anders kun je daarop varen?

Jippiejee, Shit shit en nog eens shit! Oma was (op verzoek) onderweg naar mvl.. niet naar jou!:(

Hier, buitengesloten door mijn man! Hij is naar zijn werk en ik kan er niet in (door verbouwing, heel verhaal) Moet nu naar de supermarkt voor een broodje.. Je maakt wat mee! :p

16. leonieke

Hoe ze het verwoord vooral. Hilarisch! Ben halverwege gestopt. Die bewaar ik voor 'later' ;)

17. eternity

Ja, dat was idd gek ja. Ik heb nu die van ZP zelf maar weer genomen. En ik wacht het idd nog ff af ja, want die negatieve testen hakken er bij mij echt in. Zoals ik zei: ik ben een schijterd! :)

Hahahaha, fijn dat je bent buitengesloten door je man. Houdt het wel spannend allemaal zo hè. ;)

Hoe heet dat boekje van Claudia de Breij? Ik kan ook wel wat lachen gebruiken! :)

18. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    mama,heb een kleine kinderopvang thuis,voorheen zi
    Gelderland zuid
    De rode duivel heeft zich laten zien vanochtend,2 dagen overtijd:(
    Ik heb het zolang volgehouden met niet testen en voelde me echt zwanger,hoezo schijnzwanger!!!!!!
    Vanmiddag verjaardagsfeestje,niet zoveel zin in.

Wie een positieve test heeft van harte gefeliciteerd!!!!en degene die ook de rode duivel hebben gezien of negatieve test hadden sterkte!
    We houden de moed erin...

19. eternity

@lisavs: ik weet niet of je al eerder hier bent geweest in 't kippenhok, maar het is mij even ontgaan denk ik. Welkom!
    Balen van je ongi meid.
    Zeker omdat je je echt zwanger voelde. :(
    Sterkte!

20. leonieke

Het heet "krijg nou tieten" :$
    Gaat over zwanger worden, het net zijn , het zat zijn, en bevallen..
    Vooral het eerste stukje is hilarisch en herkenbaar.

Heb maar ontbeten bij de supermarkt. Daar kopje koffie genomen bij zo'n koffie zuil ..lol.. was mijn eerste keer.. ;)

Gelukkig is het mooi weer en kan ik wel bij mijn laptop, maar eten en drinken (en plassen...oei...) moet even wachten tot 1 uur.. :p

Deel Deze Pagina