30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suussuus

suussuus Niet meer actief

@femke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    super super super, wat fantastisch dat alles goed is, en dan wordt het voor jou nu eindelijk tijd om ECHT te gaan genieten !!!:p
    ik ben zo ontzettend blij voor jou
    wat hebben we hier met zijn allen in de rats gezeten dat wemaar niks hoorden !!!
    Dit goeie nieuws konden we hier hard gebruiken, en laat dit een voorbode zijn voor nog meer goed nieuws :p

We gaan geloof ik allemaal voor een roze juli. tenzij knuffel met een verrassing komt !!!

@knuffel, jij hoeft niet te wachten tot juli hoor, ik hoop zo dat het raak is ( alhoewel ik me net bedenk dat het morgen 1 juli is)
    zorg gewoon dat je de eerste roze juli bent)

liefs suus:p

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Knuffel, Spannend hoor!? Trap jij juli maar af met een positieve boodschap! Ik ben er klaar voor..... ;)

3. suussuus

@mvl, jij mag nu eindelijk ook meedoen voor juli !!!
    dikke knuffel ik duim voor je :p

4. suussuus

@mykelti, wat heb jij een schattig muizenhuis !!!
    konden wij ons maar soms zo gemakkelijk voortplanten als de muizen dat kunnen, niet ?

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanx meiden! Het zou geweldig zijn maar ik durf er niet op te hopen.

6. suussuus

jij hoeft niet te hopen lieverd, doen wij wel voor je !!!;)

7. leonieke

Dat geeft niet, dan hoop ik wel voor jou :D
    En ... iemand moet de eerste zijn.. ;)
    Dus: *roept luid door megafoon*
    Attentie: KV2v5....... roze kleuren bij Knuffel, ik herhaal: roze kleuren bij Knuffel..

:p :p :p

8. suussuus

ik zie het al voor me :D
    ik roep met je mee hoor, hoe harder hoe beter

9. leonieke

We gaan lekker vanavond Suus, zelfde post-jes.. :D :D
    Hoe is het bij jou? Drukke dagen voor de boeg zo te zien.. ;) Hopelijk iets minder warm.. (klus-technisch gezien..)

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat doet een mens goed zeg, al die positieve energie!
    Ik ben er deze maand na mijn ei sprong eigenlijik niet meer zo mee bezig geweest (niet de hele dag: ik voel iets, of wanneer voel ik nou iets). Dat is wel beter dan dat gestress, maar ja uiteindelijk moeten we allemaal toch gewoon weer wachten. Wellicht dat ik van het weekend een testje waag als oma nog niet gesignaleerd is.....

11. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik hoefde zowaar niet zoveel bij te lezen....Je kunt wel zien wie onze grootste kletsters zijn....:D:D:D

@Shadow We gaan je missen, maar hou ons wel op de hoogte he, Ben wel benieuwd hoe je zwangerschap verloopt, aangezien het (als het bij mij zover is) de eerste zou zijn..

@Femke Wat leuk!!! Een meisje!!!! Maar ben nu wel heel erg benieuwd naar je verhaal. Ik zit er helemaal klaar voor, dus kom maar op!

12. suussuus

inderdaad, we moeten volop aan de klus met dit kleffe weer, ondanks dat er aan de ene kant zo niks spontaans aan is , probeer ik het voor mezelf en hubbie toch leuk te houden en niet teveel aan te denken, alhoewel, ik laat hem er niet aan denken, hij weet volgens mij niet eens wanneer ik mijn eisprong heb, en dat laat ik liever zo.
    hoe is het met jou, we lopen geloof ik vier dagen na elkaar !!!

succex ermee, knuffel suus:D

13. leonieke

Wellicht...?? Vrijdag is je nod... ik hou dat niet vol hoor :$ (hahaha.. alsof ik er iets over te zeggen heb ook :) ..lol)

14. suussuus

@sanne, voor jou nog een spannende week en dan net als knuffel ook voor roze !!!:p

15. leonieke

Ik ben ook gestopt met vertellen over ei-moment. Leverde onnodige spanning op bij mijn lief.. :)

Op de een of andere manier heeft hij extreem veel zin als ei niet in de buurt is en niet veel zin als het wel 'moet' dus dat levert bij mij ook weleens stress op.. moet hard werken voor mijn succes zeg maar..:p

Ja, ik volg je op de voet! Doe jij maar voor hoe je roze wordt, dan hobbel ik achter je aan... met zijn allen voor juli.. hoera!

Jij ook sucsex..:D
    xleo

16. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Nog een weekje in spanning.....Vanmorgen had ik wel 1 keer iets verkleuring met afvegen en mijn borsten lijken wat gevoeliger, maar je gaat er natuurlijk ook meer op letten of je wat voelt...

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Rustig adem blijven halen, dan wordt het vanzelf weekend:D:D:D

18. leonieke

Oeh.. spannend! Heel voorzichtige suggestie: Is wel innestelings-bloedings-tijd.. week voor nod..

Wat duurt een week wachten dan nog lang he..
    Hopelijk wordt dat wachten mooi beloond!!!

19. leonieke

Dankje... :D
    Nou voor uit, ik ga het proberen.... :p

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Erg he, die "kwaaltjes"... Maar voor jou begint het nu inderdaad ook wel weer spannend te worden. Ik stem voor een roze juli, want ongi zijn op vakantie is ook niets.....

Deel Deze Pagina