30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hier is het goed hexje.. denk dat manlief deze maand niet raak heeft geschoten:D maar verder is alles ok.

Zijn jullie met een groepsreis weggeweest oid? of gewoon met vrienden?

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he hexje meid.
    hoe is het. we hebben je hier ook gemist hoor!!!!!
    ik zie je naam staan en ik denk gelijk...
    oh ok moet nog strijken wahahahahahahaha:):):D:D

maar eh vakantie kon beter zeg je? door andere mensen?
    dat herken ik wel.
    vertel....
    die update die je kreeg klopt hoor.
    ik heb een vructhwaterpunctie moeten ondergaan en daar was ik bang voor maar nu gelukkig een goeie uitslag en we krijgen een meid!!!!!

hoe voel jij je?
    ben wel benieuwd hoor...

3. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he nanette...

je zal toch maar zwanger zijn he nu....
    ach in die 5 weken dat je dan weg bent ( dat schreef je toch he)
    kunnen ze toch nog niks zien dus geen zorgen moest het zo zijn.
    ik hoop stiekem van wel hoor....dat je toch zwanger mag zijn.

ik voelde ook niks...helemaal niks....

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Lief berichtje van je:)
    Natuurlijk hoop ik het stiekem ook wel;)
    Maar ik voel echt helemaal niks! Nog geen tepel die tintelen gaat en niet het weten dat heraak is..
    En dat had ik al die andere keren wel..
    Dus ik ga uit van bloed op de 12e...

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hee die Hex,
    Welkom thuis!
    Wat vervelend dat de vakantie niet is geworden wat je gehoopt had.
    Maar inderdaad, hoe voel je je? Vertel! Heb je al een buikje..?
    Nanette heeft je bijgepraat, niks aan toe te voegen.
    Helaas is de roze lijst geen centimeter langer geworden..:( rare maand!
    Nu met zijn allen aan het duimen draaien voor Knuffel en Marjolein..

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey lieve meiden,

Met mijn hormonen gaat het goed lees net jullie lieve berichten en heb de tranen over mijn wangen lopen, ben zo blij hier te horen.....

Ok ik zal het even in het kort vertellen, zijn met mijn schoonouders naar een huisje in Tsjechie geweest, leuk huisje hele mooie bosrijke omgeving (voor mij als natuur freak natuurlijk een perfecte plek).... helaas wel ver van de bewoonde wereld waardoor we veel met de auto moesten en daar begon het al! Elke dag zat er wel weer 1 te klagen dat we weer in de auto moesten, dat het zo warm was bla bla bla had soms het gevoel met een stel kleine kinderen op stap te zijn. Kwam er er achter dat ze alleen maar of konden klagen of commentaar konden leveren op de meest belachelijke dingen.... Ik bekijk altijd alles positief maar dat wordt na enkele dagen steeds moeilijker als je 2 van die negatieve-lingen om je heen hebt.... Na 5 dagen heb ik dan ook op het punt gestaan om aar huis te gaan, ben uiteindelijk gebleven omdat ik het lullig vondt voor hexenman maar als ik achteraf had geweten dat het allemaal nog veel erger werd en ik mezelf door de dagen heen moest gaan slepen was ik echt gegaan..... ( had gelukkig bieb om tegen aan te smsen anders had ik het nooit overleeft) de dag dat we naar huis gingen begon dan ook vrolijk.... maar na 2 uur ben ik midden op de snelweg gestopt en uit de auto van mijn schoonouders gestapt waar ik in reed en ben ik in onze eigen gestapt met het stoom uit mijn oren en dikke tranen..... wat een ego mensen bah bah.... dus was zo blij dat ik weer thuis was.... mijn beestjes zag mijn eigen plekje weer had......

Zo genoeg geweest ik bah bah bah wordt er verdrietig van......

Femke wat geweldig een meid!!! En alles is goed kijk daar wordt ik vrolijk van:D:D:D

Nannette misschien moet je weg bewijzering gaan uitzetten:D dan weet man waar hij ze heen moet sturen:D

Verder voel ik me prima:p :p Zere borsten, zo nu en dan een hormoon humeur dat je je beter kan bergen, soms krampen in mijn onderbuik en de misselijkheid neemt hier en daar op de raarste momenten hard toe 8) Maar verder gaat het prima ;):D

Enne ik wil meer |Roze zien dus kom maar op:D:D:D:D

7. leonieke

Dat is niet alleen heel vervelend, maar omdat het je schoonouders zijn ook nog eens heel lastig...
    Weten ze dat je zwanger bent? Meis toch... vervelende mensen om je heen en dan ook nog die hormonen...
    Fijn dat je tegen Bieb kon 'luchten'... haha zullen fraaie smsjes zijn geweest :p :p
    Heerlijk thuiskomen is dat he? Je beestjes weer om je heen.. Zijn ze dan blij om je weer te zien, of hangen de arrogante poes uit? Deden die van mij altijd.. zo van: ' jij wilde mij niet zien, dan ik nu jou niet..' Poezen karaktertjes zijn soms zo lachen!

8. leonieke

NB. er wordt achter de schermen KEI-hard gewerkt aan een roze juli.. :D

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    wow hexje....
    pffff...heftig zeg.
    ja ik zou ook helemaal onnozel worden van zulke mensen. en dan nog je schoonouders he. hoe reageerde hexman? vond hij het niet erg dat het zo liep? moet ook niet makkelijk geweest zijn voor hem he.
    ik leef met je mee...
    maaarrrrr

je bent weer thuis!!!!
    en de hormonen slaan toe lees ik...misselijk af en toe?
    ja been there seen it done it. hhahahahah maar ik ben er mooi vanaf!
    ( mag het na 13 weken ziek te zijn?)
    maar goed alles nu weer relax..

goeie vraag ja..weten je schoonouders wel dat je zwanger bent?

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    en jij leonieke...je weet he...
    klussen jij! en rap een beetje! roze duurt hier al veeeeeeeeeeeel te lang.
    dus hop naar boven jij met leonieke-man!!!

knuf weet jij al iets?
    oh please marjolein...kom met roze terug!!!

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ach wat is lastig haha ze hebben het maar met me te doen haha:D:D:D
    Ja de eerste avond hebben we verteld door een kaartje met een gedichtje dat ik zwanger ben.... eerst hele leuke reactie's de dagen erna werd er of niet naar gevraagd of gedaan als of ik geen idee heb waar ik aan begin en ze me vooral even moesten vertellen hoe ik het dan allemaal wel niet zou moeten doen! en dan als voorbeeld mijn schoonzusje van 25 die een dochter heeft van bijna een jaar! Nou toen wou ik er niet meer over praten hahahaha:D:D:D:D En arme bieb haha:D:D:D:D Ze was ook wel toe aan vakantie na mijn gezeur haha:D:D:D

# van de 4 katten heel blij wouden allemaal wel in me kruipen, de oudste was de arrogante tot ik in bed lag en hij dan toch wel even wou knuffelen en een uur aan de deur heeft zitten krabben:D Toen ik er maar uit en heerlijk met hem heb zitten knuffen :D:D:D Ja figuren zijn het LOL:D:D

Nou kom maar op met die roze juli:D

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D:D:D:DKNUFFEL:D:D:D:D:D:D:D:D

Hoe is het met je meis????:):p

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He meiden, even een berichtje van mij.

Als eerste: Hex welkom thuis. Hier zijn we wel leuk hoor! En wij zeuren nooooooit dat we in een auto moeten! Gezellig dat je er weer bent.

Verder ben ik "niet zo blij". Ben de hele dag al misselijk, voel me enorm zwanger (weet niet precies waarom?!?!?!). Maarrrrr vanmorgen een test die witter dan wit was. Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen ben ik dus niet heel blij. Het meest vervelend vind ik dat ik nu dus nog niet ongi ben, en dat ik enorm opzie tegen de weer een maand strijd leveren over klussen op dagen dat het er toe doet, weer iedere keer "zeuren" om aandacht/intresse rondom zwanger worden weer discussies over wat ik vind dat hij eigenijk zou moeten doen. Dat heb ik vandaag ook wel gezegd tegen hem, maar hij snapt het volgens mij niet. Ik begin ervan overtuigd te raken dat ik de wens voor betrokkenheid van hem maar van me af moet zeggen, dat gaat niet gebeuren ben ik bang. Heb gewoon even flink de balen in zeg maar.....

14. leonieke

#3974 leonieke, 3 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2010

Rustig Femke, rustig.. ;)
    Manlief nu helemaal into Duitsland-Argentiniƫ.
    Straks met zijn 2tjes ergens hapje eten.. met dat klussen komt het wel goed vanavond..

Ik wil wel een weekend-ei voor mijn verjaardag.. (hoewel, dat is pas in maart... hoop toch wel eerder goed nieuws te kunnen melden..;))
    Lijkt me stuk handiger dan ei steeds op woensdag of donderdag..
    Hebben jullie dat ook? Klussen in het weekend geen probleem maar door de week.... alles uit de kast om meneer zo ver te krijgen.. :p

15. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hahah leonieke....ik wil gewoon roze zien en snel!
    tja en voetbal he.....
    het komt goed dat weet ik wel hoor hihihih:D;):D

lieve knuffel,
    tuurlijk baal je. maar eh remember ik had ook eerst een witte test he.
    wil geen dingen in je hoofd steken hoor maar...
    en dat geregel met geklus, dat herken ik soms hoor.
    dat hadden wij ook aangezien we super onregelmatig werken en mekaar soms dagen niet zien...
    maar als knuffelman niet zo betrokken is dan word je daar moe van..dat geloof ik zeker.
    dus jij hebt een flinke baaldag. dat mag. baal maar lekker.
    maar misschien is er toch nog een kleine verrassing in het verschiet.
    you never know.
    ik zie aan je banner dat die gewoon doortelt maar eigenlijk ben je nu dus 1 dag overtijd of heb ik dat mis?

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Och liefie als eerste een dikke knuffel, had je berichtje wel gelezen over de strijd, maar is er bij in geschoten om te reageren.....:)
    En weet je zeker dat die test wel goed was??? Als je je toch zwanger voelt, niet ongi wordt dan moet het toch.............
    Bah wat een onzekerheid weer voor je kan me voorstellen dat je er enorm tegen op ziet, om weer je best te moeten doen in je up.... en dat je hem er weer aan zijn oren bij moet slepen..... mannen grrrr waarom kunnen ze ons vrouwen toch niet gewoon begrijpen....... Ik hoop dat die test gewoon lekker vals was..... en dat hij als no roze mag gaan kleuren... ik duim voor je tot het tegendeel is bewezen....

Dikke mega knuff

17. leonieke

Dikke knuffel voor knuffel!

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He meiden, bedankt voor de lieve woorden! Snik.... De test was echt heeel wit. Wel een roze vlekje op een plek waar dat niet hoort, maar verder echt helemaal niets.
    Ik zie gewoon echt als een berg op tegen weer het gevecht deze maand (en hoeveel zullen er nog volgen???). Maar goed, dat komt wel weer goed in de loop van de komende maand, dat is het tot nu toe altijd gekomen. Ik spreek het ook wel uit naar knuffelman toe, maar hij weet gewoon niet zo goed hoe dit te handelen geloof ik. Ach, nu is het even klein persoonlijk drama, maar ik weet dat dat wel weer bij trekt. Nu eerst maar ongi dan kunnen we weer verder (dat zou dan ronde 4 worden na de MK, vorige keer was ik in 4 rondes zwanger).

19. leonieke

Weet ik toch! Lief van je..

Voetbal, ach het is maar hoe je het bekijkt.. Ik zit hier heerlijk in mijn uppie te 'kippenhokken' zoals hij het noemt!
    En hij vind het zooooooo lief dat ie lekker kan kijken en dat ik af en toe mee ohhhh.. en ahhhh.. (voetballergewijs)
    Joh.. ik zit gebakken vanavond...whahhaha...:p

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Doe extra je best:D dan zit je voor de hele week gebakken:D:p

Deel Deze Pagina