Meiden, meiden, meiden... wat zijn jullie toch lief!!!!! Wat een super reacties naar mij toe, dat had ik, eerlijk gezegd, echt niet verwacht... en nu ik er weer wat nuchterder tegenaan kan kijken, merk ik ook wel dat jullie allemaal overschot van gelijk hebben. Soms word ik zelf erg moe van mezelf en hoe ik emotioneel overdonderd kan raken door vaak toch maar een peuleschilletje... maar enfin, ik ben wie ik ben en dat heeft zo zijn negatieve, maar ook positieve kanten En uiteraard heeft Bieb ook wel gelijk. Er wordt vanzelfsprekend minder op je gereageerd als je hier minder schrijft... is eigenlijk helemaal logisch!! Ik kom nu net van mijn orthopeed vandaan, ben amper 5 minuten bij hem geweest, want eea was snel beslist (waren dure 5 minuten... 31 euro... erg snel uitgegeven, dus). Mijn knie doet nog zo'n pijn omdat er heel veel botontsteking aanwezig is. Ook is het nog niet goed met de kruisband. Een operatie zou de boel vooral belasten en de ontsteking alleen maar erger maken, dus een operatie is niet nodig (tot mijn grote vreugde). Ik moet nu wel medicijnen slikken en aangezien ik die nu eerst vijf dagen moet slikken, daarna moet wachten en dan weer een periode van vijf dagen, kan ik dit misschien zo regelen dat ik ze slik op de momenten dat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben. Ik bespreek dit nog even met mijn huisarts, want ben er wel bang voor (medicijnen en zwangerschap zijn namelijk niet zo'n goede combinatie). Hoedanook, ik ben al blij dat ik de knie gewoon mag laten voor wat ie is. De pijn neem ik er dan wel gewoon bij...
Botontsteking? Auw!! Gelukkig dat je niet onder het mes hoeft. Ik kan me je dubio voorstellen. Medicatie en niet zwanger worden of door lopen met knie en geen maand hoeven overslaan... Over het niet reageren, soms wordt na je laatste post net een andere post geplaats waar de anderen op inhaken, en dan 'zakt' jouw post (ook de mijn weleens) naar achteren. En zo wordt er overheen gebladerd. Gewoon nog een keer roepen dus.. lfs
En dan nu, lieve Bieb, speciaal voor jou: Van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws. Probeer er ondanks de angst, toch ook voldoende van te genieten, je hebt het zo verdiend. Lieve kleine biebbaby blijf maar lekker dicht bij mama, want daar ben je goed...! @Eternity: Jij ook van harte gefeliciteerd met je mooie scores voor dansen. Knap gedaan...!
Hey Saffron, bovenstaande viel me zo erg op, omdat ik precies hetzelfde ervaar. Ik lijk veel meer last te hebben van mijn ongi dan vroeger en ik heb ook die pijn in onderrug en buik tussendoor (en niet alleen tijdens eisprong). Ook is mijn cyclus van een perfecte 28 dagen gaan schommelen tussen 26 en 31 dagen. Net zoals jij begin ik me dan ook zorgen te maken... Ik hoop, voor jou en voor mij, dat het niks te betekenen heeft en dat het misschien toch een beetje psychisch is doordat we zo graag zwanger willen worden. Ik hoop en duim voor ons twee (en de rest van de meiden hier) dat we gewoon heel snel een lief klein baby'tje in onze armen mogen houden... Gisteren ben ik op uitstap geweest met mijn kinderen (in een dierenpark met speeltuin hier in de buurt) en hoewel ik er tegenwoordig goed in slaag neutraal te blijven in mijn verlangen, had ik gisteren elke schattige baby, elke zwangere buik en elke kinderwagen opgemerkt. Op een bepaald moment was ik echt kinderwagens aan het keuren om zo te beslissen welke ik zelf ooit nog eens zou kunnen aanschaffen (een beetje zoals mannen doen als ze auto's zien). Soms is het mijn oudste dochter die me weer met de neus op de feiten drukt, dan zegt ze: "Mama, je bent weer aan het wegdromen...". Nou, meiden, hopelijk wordt onze droom heel snel werkelijkheid...
@mykelti: dank je! Het is idd brons ja! Hihi. En ik ga nu door voor zilver. Ik vind het zo leuk!! Mijn vriend danst topklasse, dus ik heb het ook wel makkelijk met hem hoor! @mvl: dank je!! Ik was ook trots op mijn cijfers! Zeker omdat een 8,5 het hoogste was wat je kon halen! @kristel: ik zeg het nogmaals: meid, ik heb DIEPE respect voor je! Wat ben jij een super sterke meid! Zo, dat moest ik ff kwijt hoor! @suus: wat jammer dat ik dat nu pas weet!!! Ik zou wel een voet massage kunnen gebruiken! @leonieke: het was idd brons ja. Ik ga nu verder voor zilver! Ik vind het echt zo leuk!! En het was BLOEDHEET!!!!! Ik heb wat afgezweet! Zeker met de Jive! Pfffff. En het maakt mij idd niet uit wanneer we gaan trouwen. Ik zou het alleen fijn vinden als het niet regent. Maar ja, dat kan ook in de zomer gebeuren hè. We gaan zeker traditioneel! Dat past wel bij ons! @beschuitje: wat goed dat jullie er toch echt voor gaan!!! En ik hoop voor jullie dat het heel snel raak zal zijn! @karen: Dank je voor je felicitatie meid!! Ik kan me echt voorstellen hoe je je voelde hoor. Ik heb dat toen ook gehad. En echt mega lieve reacties gehad ook, en nu voel ik me echt helemaal thuis hier! Ik zou de meiden uit dit topic niet meer kunnen missen hoor! En wat fijn dat je geen operatie nodig hebt. Maar die pijn is ook niet echt prettig! Hopelijk is het heel snel over! Hier vandaag weer een volle dag aan het werk! En m'n vriend (mijn verloofde, hihi) is vrij. Dan vind ik het altijd extra balen als ik moet werken. En morgen ben ik vrij, maar dan moet hij werken! hahaha
Karen goed dat je weer een beetje helder kunt nadenken over alles. Het is niet fijn als je je niet goed voelt en denkt dat je er niet bij hoort. Je hoort er helemaal bij hoor . Ik heb buikpijn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb geen goede dag...bleh....
wow ik heb duidelijk een nieuwe computer..... pfff ben van pc naar imac gegaan. moet er nog aan wennen dus.... lieve karen, kristel saskia,bieb,rieanne,eternity,mvl,mykelti en alle andere lieve meiden die ik nog niet bedankt heb bij deze. BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIES!!! ben zo blij en vind het zo bijzonder dat jullie zo blij kunnen zijn voor mij ondanks jullie ook zo graag zwanger willen zijn. jullie zijn super speciaal. knuf? en? al iets verandert? marjolein? hoe is het met je? al terug aan het werk? eternity....wat goed zeg dat dansen van je. super! en in dat weer!!! karen..je hoort er gewoon bij. klaar. zo voel ik me ook vaak hoor omdat ik eigenlijk hier niet meer thuis hoor aangezien ik zwanger ben. maar ja....ik kan het niet laten om hier te komen. veeeeeeeels te gezellig. dus als jullie me weg willen moeten jullie er mij uit schoppen!!!! fijn die update over evelyn. is toch goed wat van haar te horen. joepie de eerst roze van julie...... wie volgt wie volgt?
Ben er een paar dagen niet geweest, want manlief had de laptop ingepikt om te leren voor zijn GVB. Gelukkig is hij dit weekend ook geslaagd! Kunnen we gezellig samen de baan op. @Bieb Van harte gefeliciteerd!!!! Echt waanzinnig!! @Eternity Jij ook gefeliciteerd. En ik spreek uit ervaring, september is een prachtige maand om te trouwen @Marjolein en Hexje Gezellig dat jullie er weer zijn!!! @Karen Zou je echt geen zorgen maken. Iedereen heeft wel eens dat je wat minder reageert op een bericht. Je bent hier absoluut helemaal thuis!! Zelf krijg ik steeds meer het idee dat het raak is deze maand. Alhoewel ik zaterdag heb getest en eens pierwitte test had, was ook wel erg vroeg om te testen, heb ik wel allemaal voortekenen. Heb veel last van mijn borsten, sinds 2 dagen slijm met afentoe een bruin streepje erdoor, misselijk en dan met name 's avonds in bed, steken links en rechts onderin mijn buik, humeur waar je u tegen zegt.......Zou het dan echt????
nou sanne...ik duim voor je. zou geweldig zijn. nog meer roze in juli dan!!!!!! woehoe....kom op meid. wanneer ga je weer testen?
Ik weet niet hoe snel je HCG stijgt? Vooral dat mijn borsten zo'n pijn doen, gisteravond ook een soort kramp gehad en dan zo nu en dan dat vleugje bruin zou toch iets moeten betekenen? Had jij dat ook met dat slijm (klinkt erg ranzig, ik weet het sorry!)
@karen, inderdaad gelukkig geen operatie, maar medicatie! ik weet natuurlijk niet hoeveel pijn je hebt, en in hoeverre die pillen invloed of gevolgen hebben voor het zwanger worden ik zou het in ieder geval eens navragen, en anders deze cyclus even afwachten met pijn of je zwanger bent en dan pas medicatie ? ik duim voor geen pijn en zwanger zijn (deal) @beschuitje, gewoon ervoor gaan dat zou super zijn, ondanks manlief zijn twijfels is er helaas ook geen garantie dat het meteen raak zou zijn, en dat geeft hem natuurlijk ook weer de tijd om eraan te wennen, dus wie weet maar de kans dat het wel meteen raak is is ook aanwezig, en ik weet zeker dat hij dan ook super blij is @femke, lekker hier blijven meid, vinden we veel te gezellig, jij steunt ons en wij jou, meermoet dat niet zijn @sanne, ik hoop zo dat het raak is meid, ik blijf voor je duimen totdat je die fel begeerde knalroze test hebt !!!!!!!!!!! we lopen hier een beetje achter in het roze lijstje dus jij mag eerst hoe is het met knuffel ? nu het weer een beetje is afgekoeld, heb ik me maar eens op de giga-gantische berg strijk gegooid brrrrrrrrrrrrrrrr:x ik heb trouwens een gevoel dat het hier deze maand niet raak zal zijn , ik ben natuurlijk veel te vroeg met mijn oordeel, maar t klussen liep nou niet echt van een leien dakje (niet mijn schuld) hm hm ik ga dat gevoel ook maar weer gauw wegstoppen, anders maak ik mezelf gek, en wat heeft t voor zin ? gauw weer naar de volgende lading was ! knuffel suus oh en mykelti, ben je al een beetje bekomen van de zonnebrand ? goed koel houden en heel zachtjes insmeren
sanne....ja had ik ook dat slijm. alleen had ik niet door dat dat een eventuele zwangerschap zou kunnen betekenen, omdat ik dat af en toe ook had als ik ongi moest worden. maar eh.....ik duim hoor. hup roze hup! suus......ik ben zwanger geworden door 3 keer klussen op een hele maand. dus no worries over dat klussen. 1 keertje kan genoeg zijn. jij ook naar roze hoor!!!
Ik heb het nooit als ik ongi moet worden. En het slijm is al sinds dit weekend en volgens mij moet ik donderdag pas ongi worden, dus dat zou dan wel heel vroeg zijn.....
@femke: ik vind het super dat je hier ook nog gewoon komt! Ik vind het altijd heerlijk om zwangeren in het topic te hebben. Zo zien we dat het ook nog gewoon lukt hè! Dat er ook veel positieve dingen toe te voegen zijn in het kippenhok! @sanne: Ohhhhh, spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop echt dat jij de volgende roze bent deze maand!!! Ik duim voor je!! En dank je wel voor de felicitatie meid!! Ik hoop echt dat het nog gaat lukken om in september te trouwen! Ik had net trouwens mijn mails van mijn pendels nog eens nagekeken, en ik heb 2 pendels voor juli! Dus ik hoop dat ze gelijk hebben!!!!
Beschuitje, als ik naar je dagen kijk vind ik 26 dagen helemaal niet gek hoor! Als je dan toch niet zwanger bent, kun je het maar beter zo kort mogelijk houden toch!! Hopelijk gaan jullie snel voor de volgende ronde!!! (Voor de vakantie nog) @Karen, de andere meiden zeiden het al, hier voeg ik me helemaal bij! Niet onzeker zijn hoor, gewoon blijven en heeerlijk meekakelen! En BIEB!!! Wauw wat een fantastisch nieuws!!! IK zag net de lijst en ik zag je naam bovenaan en ik dacht die is vast zwanger!!!! WAUW!!! Geniet ervan meiske! Wanneer heb je de eerste echo??? @Kristel, moed houden hoor! Dat 2e wondertje is jullie vast ook zeker gegund en hopelijk heel wat eerder dan de rondes die je afgelopen keer hebt moeten wachten. En wat betreft dat sterk zijn, tja uiteindelijk zul je wel moeten he. Tenminste zo voel ik het altijd. Ik weet ook zeker dat onze kleine engeltjes niet zouden willen dat we verdrietig zouden zijn. Dat geeft mij kracht! Ik hoop dat jij ook snel je naam weer in het roze schrijven! (Zou trouwens wel snel zijn toch als je nu alweer je ei hebt ?) @Sanne, spannend zeg!!! Wanneer ga je weer een testje doen?? @Femke, fijn dat je er weer bent meis! En wat ben ik toch nog steeds blij voor je!!
@Bieb, super gefeliciteerd, en laat de baby maar wat bizonkid gebruiken desnoods, @Eternity, ik hoop dat je pendels uitkomen. succes! @Kristel ik hoop dat je klussen werkt. Sommige vrouwen zijn extra vruchtbaar na een MA. Ik duim voor je. Hiero, nog even geduld. Misschien komt het klussen precies als we op de camping zitten. Niet heel relaxed vind ik, in zo'n tentje. En ik wil ook ovu testjes doen, zit ik daar op de camping. Ik weet nog niet hoe ik dat ga fixen. Ben niet zo'n handig type. Doeg Elba
Knuffel, jij nog nieuws trouwens?? En elba, kan me voorstellen dat je je betere plekken kan wensen dan een tenje op de camping om te testen en te vrijen... Misschien kunnen jullie een heel rustig plekje opzoeken? (Of juist een heel drukke plek, dan hoor je alles wat minder)