@Saffron : goed dat je de stap naar de HA hebt gezet, en fijn te horen dat er actie is ondernomen. Jammer dat je zo lang moet wachten tot je bij de gyn terecht kan, maar de weken gaan snel genoeg. En hopelijk dan goed nieuws! @Hexje : hihi ja wennen gaat vanzelf hoor . @Eternity : 't was idd een heerlijk gevoel, en nu ik weet hoe 't voelt, voel ik 't natuurlijk vaker . 't Vlindert lekker rond daar binnen, niet altijd maar toch af en toe voel ik wat. Oh enne gefeliciteerd meis dat je gaat trouwen!! Vind 't echt zo super leuk om te horen . Klinkt als een hele mooie jurk! @Marjolein : net wat Eternity zegt, 't is jouw keuze en jouw lichaam. Doe waar je je goed bij voelt! Niet handig idd om zwanger te zijn als je een mri krijgt. Lastig om in te plannen wel... Dikke knuff in ieder geval, succes met beslissen wanneer! Voor de rest allemaal natuurlijk ook een dikke knuffel, en ik kom zeker nog wel een keertje langs .
@ Marjolein, iedereen mag zijn mening hebben, maar gelukkig hoef jij niet met iedereens mening wat te doen dus doe het lekker op jou manier en in jou tijdsschema en als iemand het er niet mee eens is vette pech zolang jij je er maar goed bij voelt
Dank jullie meiden, voor jullie reacties! Jullie hebben gelijk, mijn lichaam, mijn keuze! Maar door zo'n smsje kan je wel eens aan het twijfelen gaan he! Shadowcat, heeeerlijk gevoel he!!! Geniet ervan!!!
Je kan idd gaan twijfelen door zo'n smsje, en dan heb je ons om je weer even wakker te schudden of zoiets lol
@shadowcat: waren wij nog geen vriendjes hier??? We moesten ons schamen! Gelukkig op Hyves al wel! @marjolein: zo is dat meid! Lekker gewoon doen wat jij wil! Het is jouw lichaam. En je broer mag daar best een mening over hebben, maar zoals Hexje al zegt: met iemand anders z'n mening hoef jij lekker niks te doen! Meiden, ik zit me net te bedenken dat ik m'n ei heb, rond de WK finale! Hahahaha
Klopt jouw banner niet dan? Want die zegt dat je ei nog 11 dagen duurt... En het weekend is al over 3 of 4 dagen.
Das inderdaad raar..........Als je de calculator gebruikt, dan zou ik echt vanaf de 11e a 12e moeten klussen omdat dat de meest vruchtbare dagen zijn.....
Hoi meiden, Ik ben er weer. Had eigenlijk de hele dag de tijd om lekker achter de pc te zitten maar puntje bij paaltje komt er nu pas van. Bezoek gehad en nog even weg geweest. Ik lees dat de trouwjurk er prachtig uit gaat zien. Hou ´m nog maar lekker even geheim tot dat de dag geweest is hoor !! Gister een verjaardag gehad met heeeeeel veel kinderen. Sterker nog ik was de enige die niet zwanger was of geen kids had. Begint nu toch een beetje vreemd te voelen hoor. Ze kunnen ook nergens anders meer over praten..is dat nou normaal ? Voel me zo onderhand echt een beetje buitengesloten.. Vriendlief zei nou dan moeten we ook maar snel aan de slag. Komende maand gaan we echt van start zoals het er nu uit ziet. JOEPIE maar ook BRRR... ENG !!
Eternity, Klinkt nu al mooi, je jurk!! Kon je hem gelijk meenemen zeg maar, of moet er nog veel vermaakt en doorgepast worden?? Haha.. ja een halve finale kindje.. zou dat ff leuk zijn! Marjolein, Tja moeilijk... ik zou ook zeggen, jouw lijf jouw leven! Wat een ander ervan vindt moeten ze zelf vinden.. Helemaal als je dan een vervelend smsje krijgt.. Maar ik zat ook te denken van: wil je dan niet weten wat er is? Straks ben je zwanger of gaat het weer mis (laten we het in godsnaam niet hopen!) en dan blijkt misschien achteraf dat er een reden voor was... Kunnen ze je niet heul snel mri-en? Ik bedoel dat als je ongi bent dat je dan diezelfde week belt en mag/kan komen? Het is immers via de gyneacoloog.. kun je daar niet een dealtje mee maken? Die snapt het dillema vast ook. Maar ik zou denk ik in jouw plaats wel zsm die mri willen. Duidelijkheid voor alles.. evt zelfs maandje niet zwanger worden.. (makkelijk praten hier vanaf de zijkant, dat wel...) Sterkte meis! knuf!
Koudwater vrees... hihi..heel normaal hoor. Het is toch ook niet niks waar je aan begint! Met een paar weken ben je eraan gewend en is het een heel speciaal geheimpje tussen jullie 2 (en je kippe-vriendinntejes!! )
@beschuitje: oh, wat leuk dat jullie komende maand gaan beginnen! Spannend is dat hè!! Dat vond ik ook echt heel erg! Maar ik ben alweer 5 maanden verder, en nu wil ik alleen nog maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg graag zwanger zijn!!! Dat spannend zal wel weer komen als ik daadwerkelijk zwanger ben straks. @leonieke: hij moet nog wel vermaakt worden, dus dat duurt nog ff. Over 5 weken heb ik 'm ongeveer. Hij is echt zo mooi! Of ja, IK vind 'm zo mooi!!
Hoi meiden, ben ik weer. Bedankt voor alle lieve berichtjes het doet me goed te weten dat jullie me steunen. Hier gaat het redelijk goed ben wel nog thuis omdat ik heel veel hoofdpijn heb en heel erg moe maar verder gaan we gewoon weer verder. En natuurlijk hopen dat het hcg snel weg is want ik wil weer verder. En hoe gaat het hier met iedereen? Knuffel voor ieder kippetje
Leonieke en Eternity, tja koudwatervrees zou je het wel kunnen noemen...We moeten nu gewoon de condooms opmaken en geen nieuwe meer kopen. Dan is het makkelijk ! Kunnen we niet meer terug, augustus here i come !!
@Saffon: heel goed hoor, dat je toch de stap gezet hebt. Ik kan me vorstellen dat je nu even denkt: oei, wat is er aan de hand. Maar voor hetzelfde geld is er helemaal niets mis en vertelt de gyn je dat de 27ste... Als er wel wat mis iets (iets 'simpels' gaan we dan maar even vanuit), kan hij dat mooi oplossen en ben jij binnen no-time zwanger. @Marjolein: over je MRI. Tja, moeilijk hoor. Volgens mij Leonieke het ook al: misschien wil je het toch wel weten. Maar iedereen moet vooral doen wat hij zelf wil en wat een ander daar ook over denkt... Je moet voor jezelf beslissen wat jij zelf graag wilt. En ik kan me heeeeel geod voorstellen dat je "het hele gebeuren" niet een maand stillegt voor een MRI. Misschien toch nog een keer proberen zo te plannen dat de kans op zwanger zijn zonder het te weten het kleinst is..... Maar laat je nou niet van de wijs brengen door anderen (en ik ben er daar gewoon 1 van hoor ). Oh ja, sterkte met de ei-stress... Is manlief inmiddels vertrokken? @Beschuitje: erg he, alleen maar mensen met kinderen om je heen op zo'n feestje. Heeeeeel herkenbaar. Het lijkt dan ook wel of iedereen naar je kijkt en denkt: wanneer zouden zij nou eens...... Ach, hier ook nog genoeg kippen zonder kuikens hoor, en dan ook met de bibbers van de "spanning" voor het nieuwe. Bij mij wel in ieder geval. @Eternity: dit is wel weer hele leuke spanning zo. Leidt lekker af wellicht??? Hier niets bijzonders te melden. Oma zit nog heerlijk te genieten van de koffie:x:x. Zal nog wel even duren voor ze weg is helaas.
Hey lieve Bieb. Wat een klap zal dat voor je geweest zijn zeg. Doe het vooral lekker rustig aan. Dat werken komt wel weer hoor. Heb je al een idee hoe het nu verder gaat. Op naar de volgende IUI???? Of ben je nog niet zover dat je daar over na wilt denken? Knuffel van Knuffel!
@Beschuitje, ohw spannend!!! Eindelijk voor de eggie! Ik weet nog dat ik en mijn man voor het eerst onbeschermde seks hadden. Ik was niet eens in mijn vruchtbare periode, maar vond het toch ontzettend spannend! Ik hoop voor je dat het snel mag lukken hoor, en dat ook jij heel snel met je buik(je) mag pronken!!! (En vervolgens nergens anders meer over kan praten..) Meiden, bedankt voor de reacties op mijn vraag. Ondertussen hebben we het er over gehad en het kwam puur voort uit bezorgdheid. Hij is bang dat er iets mis zou kunnen gaan Heb gewoon een hele lieve broer @Leonieke en Knuffel, jullie ook bedankt. De risicos weet ik eigenlijk al wel. Stel de MRI laat zien dat de rechterkant dicht is, dan is er niks aan de hand. Is het open dan heb ik kans dat daar een vruchtje nestelt en dat zou daar niet kunnen groeien en zou zo snel mogelijk weggehaald moeten worden. Maar als ze met de MRI zien dat het open is, gaan ze waarschijnlijk toch niks doen. Ik bedoel dan zouden ze het eventueel kunnen opereren (denk ik, zover konden ze nog aangeven) en dan zou ik misschien wel een hele tijd moeten wachten (een jaar zoals met keizersnede?) tot ik weer zwanger mag worden in verband met de wond. Dus MRI of geen MRI, uiteindelijk verandert het niks... Maar goed, ik ben ook wel benieuwd hoor. Ook of ik rechts misschien toch een eierstok heb met eitjes en misschien wel heeeeele lange cyclussen heb omdat er daar ook een kan springen Maar aan de andere kant, ik ben zooo moe van alle ziekenhuisbezoeken. Sinds Luna* ben ik meer in het ziekenhuis geweest dan daarbuiten zo voelt het, ik ben zo klaar met al die onderzoeken, mezelf zien als een medisch geval en steeds weer naar bericht krijgen over mn lichaam (of mn kindje). Ik heb mezelf op een bepaald moment voorgenomen dat de eerstvolgende keer dat ik een ziekenhuis bezoek ik erheen ga voor een echo, een echo omdat ik zwanger ben er nergens anders voor!!! Maar goed, ik vind die deal met die gyn wel een goed idee, ik zal er zeker eens over nadenken en met mn man over hebben! (Die gyn ziet me vast aankomen, heb je haaaar weer .) Pff da was een lang verhaal he... @Lieve Bieb, wat fijn weer even wat van je te horen en te horen dat het naar omstandigheden redelijk gaat. Heb veel aan je moeten denken Hele dikke knuffel voor jou meis! Ik hoop ook voor je dat je snel weer naar de toekomst mag kijken! Gaan ze controleren wanneer je weer hcg vrij bent?? En krijg je nu misschien preventief progesteron voorgschreven misschien? (Of krijg je dat al ivm IUI?) @Knuffel, mn ei stress is wel weg. Heb nog steeds geen positieve ovulatietest, dus ik ga voor een laat ei! Mn man is sinds gisterochtend weg en komt zoals het er nu naar uitziet vrijdagnacht terug. Hopelijk hebben we dan toch nog een kansje! @En jij moet zo onderhand oma toch maar eens de deur wijzen hoor!! Ze zit er nu toch alweer lang genoeg niet??? Gewoon geen koffie meer zetten!!
lieve bieb, wat fijn om wat van je te horen... goed om te horen dat het naar omstandigheden toch wel redelijk oke gaat. heel veel sterkte meid, en ik hoop voor je dat 't kleintje de volgende keer heeeeeeeeeel goed blijft plakken! Hele dikke knuffel!
Economisch verantwoord zeg! Ik zou bij de eerste de beste JA van mijn man de condooms weg gepleurd hebben...hahaha.. maarja ik kan dan ook heeeeel slecht tegen wachten! Dat augustus maar een groot succes mag zijn voor jullie!