30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Eternity: wat schattig dat hij die meegenomen heeft! :D

@Leonieke: wat doe je precies dan voor werk?

Over 4 september: afhankelijk van de exacte locatie ga ik waarschijnlijk met de trein. Dat is wat prettiger dan met mijn auto leuren. :D

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

#4762 leonieke, 16 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2010
    Mykelti,
    Rondwandeling is wel heel leuk.. Heb ik iig nog nooit gedaan in Utrecht. Alleen.... ben je niet bang dat we er voortdurend doorheen kakelen... :)

Kunnen wel poolen anders! Als ik met de auto ga dan rij ik praktisch langs jou.. moet hoe dan ook door wijker,- of velsertunnel.

Ik ben mondhygiëniste vlakbij jou.... :p

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Tsja, misschien wel, maar het breekt misschien ook wat ijs?? :D
    Is goed, als je toch langsscheurt... :D:D:D
    Wel fijn, zo voor jezelf werken. Maar dan lijkt het me zeker vervelend wanneer mensen niet op komen dagen....grrrrr :x

4. suussuus

suussuus Niet meer actief

5. leonieke

Ja, dat is ook wel waar. Hier kakelen we wel raak, maar in het echie is dat misschien toch anders...

Is goed hoor. Ik rij wel langs! Ken B'wijk redelijk goed. PB-en tegen die tijd wel even de carpool-plaats..;)

Is ook wel lastig als mensen niet komen opdagen. Maar het gebeurt vaak als het mooi weer is en het strand om de hoek.. risico van het vak..;)

6. leonieke

Dan doe jij de rondleiding toch.. :p :D
    Wel leuk hoor, om jullie allemaal eens te zien!

7. suussuus

dat zal niet gaan :Dik ben er geboren maar heb er slechts 1 jaar gewoond !
    het gekke is dat sommige mensen die horen dat ik daar geboren ben zeggen dat ik een Utrechts accent heb :D

8. suussuus

ik ga nu dringend even iets aan de was doen:x(geen zin)
    ik stel het veel te lang uit !!!

tot later;)

9. Haha, je schuldig voelen in je eigen praktijk! Bang dat je collega's de baas betrappen... Maar ik snap het wel hoor, als ze zien dat jij in je werktijd op internet zit, zullen ze daar zelf ook minder moeite mee hebben! (Je moet er toch niet aan denken dat je werknemers net zo zp verslaafd zijn als jij;))

10. Ja, ik ga natuurlijk ook voor de 28 weken echo!!!:D:D:D (En zoals het er bij mij uitziet, zal ik bijna wekelijks een echo krijgen, dus vast ook 1 met 28!:p)

11.  
  12. leonieke

Ik heb geen werknemers (gelukkig) wel collega's in zelfde pand. Vind het toch een beetje genant als ze weten wat ik onder werktijd uitvreet.. :)
    (zit zelfs op haar wekr nog zwanger te worden..hihihi)

13. Hihi, ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Wat voor werk doe je ook alweer?

Enne...nog niet getest??;):p

14. leonieke

Nou, dan gaan we voor de 28 weken echo! Of de 24 weken..
    Maar dan pas 20 de weken echo durrt nog veeeeeeeeeels te lang..;) ;)

Hier, meiden.. ik ben misselijk... kan er niet meer omheen. Gisteren alleen nog beete blehh-gevoel .. maar nu gewoon echt een rare maag...
    zou het...??!!

15. OOHHWWW.... Spannend!!! Ik zeg TESTEN!!! NU!!!!!!!

16. suussuus

ik zeg ook testen NU !!!
    al mijn hoop is op jou gericht meid , ik hoop het zo :p
    (we willen je ECHT niet opjutten hoor, hoe kom je erbij ??)
    WE WILLEN HET GEWOON HEEL GRAAG VOOR JE !!

17. leonieke

Nee, ik ga echt niet NU testen meiden.. ;)
    Jullie zijn wel lief...!!! (en nieuwgierig...hihihi..)

Ik wil echt tot na weekend wachten, en als ik het al eerder doe (duh..!) dan met ochtendurine... geen zin in witte testen..

Suus... en jij dan???????????????? :p

18. leonieke

Ben er vandoor... was doen bij mijn vriendinnetje... Lekker handig als ook de wasmachine door de verbouwing werkeloos staat te zijn...

later..XX

19. OHww...Leonieke, Dat je dat uithoudt?!?!!? Knap hoor!! Ik duim voor 2 mooie roze strepen!!!

20. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    mama,heb een kleine kinderopvang thuis,voorheen zi
    Gelderland zuid
    Heb de moed bijna opgegeven deze ronde,ik test nu al zolang smorgens en savonds maar geen ei gevonden,ik geloof nog steeds dat ik hem heb gevoeld pasgeleden dus ik hoop dat ik dat goed heb anders zou hij wel heel laat zijn toch?Mijn NOD is namelijk 27 Juli??Maar voor de zekerheid nog een dagje langer testen??
    Misschien drink ik wel teveel?Echt ik drink de hele dag water,misschien is dat wel niet goed,is de urine te veel verund?Ik weet het niet hoor,ben nog een groentje wat betreft ovulatietesten;)
    Ben nu ook aan het proberen om mijn slijm in de gaten te houden,het is nu niet rekbaar dus mijn ei is allang geweest denk ik,maar ook betreft slijm ben ik een beginneling dus wie weet heb/zie ik het wel helemaal fout.

Gr.Lisa

Deel Deze Pagina