Bij gebrek aan aantoonbaar hcg net maar even een online zwtest gedaan, hihi je moet toch wat met je tijd niet dan?? Ik heb 80% kans om zwanger te zijn... tja erg leuk en grappig om te lezen maar geloof er niet echt in hihi... eerst maar even een duidelijk zwanger op de test!!
Snap het wel hoor! idd als je alleen bent kun je het even beter handelen.. Maar de uitvoering lijkt me wat ingewikkeld.. Kunnen we niet nu al vooruit rekenen wie er rond nod zitten op 4 sept..? Die krijgen dan een 'spreekverbod'... hihi
Hoe - Wat - Waar...??? ikke ook , ikke ook... Heb weleens die online test van CB gedaan, maar die zegt pas als je na nod invult dat je zomaar weleens zwanger kunt zijn.. alles darvoor kan ook heeeeeeel goed aankomende menstruatie zijn. Ja, hè hè.. dat kan ik zelf ook bedenken..!
@leonieke; dat zei mijn neuroloog ook al, toen ik zei dat ik een zwangerschapswens heb. Daar stond ik wel ff raar van te kijken, want normaal krijgen zwangere vrouwen toch pijn in hun rug? Maar goed, ik heb het wel vaker gehoord, dus er zit voor mij gewoon niks anders op hè: zwanger worden! Hahahaha, wat lief dat je hebt gelogen over de koffie!! Maar jouw kwaaltjes klinken echt wel heel erg als zwanger hoor! Super spannend meid!!! Ik kan me echt voorstellen dat je niet naar een witte test wil gaan zitten kijken. Ik heb dat ook. ALS ik ga testen, dan is het pas na m'n NOD. Of op m'n nod als oma er nog niet is. Dus ik begrijp je. @mykelti: ik snap wel wat je bedoeld hoor. Het is ook altijd ff slikken als iemand weer zwanger is. Maar iedereen is hier zo top, en we gunnen het elkaar ook gewoon allemaal. En misschien is het ook niet helemaal fair tegenover degene die dan zwanger is; dat ze dat niet kan delen met ons op die dag. Maar zoals ik zei; ik snap echt wel wat je bedoeld meid! Dikke knuffel! Ik moet het heel ff zeggen meiden: IK HEB VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oh, wat ben ik daar aan toe!
@Mykelti, iedereen leeft toch met elkaar mee???? Als je het zo beschrijft en zo voelt denk ik dat ik persoonlijk me al helemaal dan niet op mijn gemak ga voelen met mijn zwangere buik. En meerdere met mij denk ik. Leg eens uit meid?
Ik denk dat Mykelti bedoeld dat het nieuws het liefst al eerder in het kippenhok is aangekondigd in plaats van geheim gehouden tot date.. en dan; taa daa... Ik persoonlijk heb er geen moeite mee -al slik ik wel 3 keer- maar dat kan voor sommigen anders voelen..
ik had me voorgenomen vanmorgen weer en testje te wagen, zit ik op de wc vergeet ik er een bakkie onder te houden........... tssssssss hoe bedoel je blond
Whahahahahahahahaha, die is echt goed!!! Je WILT gewoon niet testen.........hahahahahahaha.............
Ik bedoel precies zoals Leonieke het omschrijft. En natuurlijk leven we allemaal met elkaar mee en gunnen we elkaar ontzettende hele fijne zwangerschappen, maar ik denk dat we allemaal wel moeite hebben met een face-to-face aankondiging, alleen ik kom ervoor uit. Ik kan helaas, sinds mijn miskraam, dit niet zonder tranen in mijn ogen ontvangen. Misschien slecht van mij, maar het heeft helemaal niets met jullie het niet gunnen te maken, of zoals in jouw geval, als je al lekker op die roze wolk loopt. Het lijkt me vreselijk wanneer iemand wel helemaal in de wolken is, het verteld en er een aantal (of misschien wel alleen ik) zijn grote best moet doen om er geen tranendal van te maken. Nee, dat is een feestje...
Oh ja, enne ik kom dagelijks zwangeren tegen en die merken niets aan me hoor, dus je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen!
Ik zou ook moeite hebben met die face-to-face aankondiging, en bij mij zijn die gevoelens na 2 miskramen zo erg, dat ik ook moeite heb met zwangeren om me heen. Kan er niets aan doen, dat is gewoon de realiteit. Daarom heb ik ook besloten niet mee te gaan 4 september, maar hoop wel dat ik daardoor niet buiten het kippenhok ga vallen na die tijd. Want ben wel blij om hier alles kwijt te kunnen en ook te lezen over jullie...
Ik begrijp het wel hoor,pasgeleden gehoord dat 2 van mijn vriendinnen zwanger zijn en natuurlijk ben ik héél blij voor hen en vind ik het superleuk maar toch is er ook ergens een beetje jaloezie,ik weet niet of het echte jaloezie is want ik ben geen jaloers typje en heb zelf al 2 schatten van kids maar het is meer iets van dat wil ik binnenkort ook kunnen vertellen...zoiets...eigenlijk heel dubbel gevoel,heel blij voor de ander maar meteen ook weer dat feit dat het bij ons nog niet zover is(als het al ooit zover komt).En dat kan hier ook inderdaad gepaard gaan met een traantje,ook een dubbel traantje,één van blijdschap en één van een gemis,ook al klinkt dat laatste meteen zo stom als je al 2x het allermooiste hebt gekregen in je leven!!
Dat gaat uiteraard niet gebeuren! Je hoort er toch bij, of je meegaat of niet!!??! Ik snap helemaal wat je bedoelt, en jou ook helemaal Lisa, maar dat heeft idd helemaal niets met persoonlijke misgunning te maken, maar met gevoel en ik denk dat we zo allemaal onze gevoelige plekken hebben... Ik had ook niet gedacht dat mijn punt zoveel misbaar teweeg zou brengen...voel me er bijna bezwaard over...
oei, wat klinkt dat kloppend, plus het feit dat ik hier nog niet zo heel lang meeschrijf heeft voor mij de keuze gemaakt me ook niet aan te melden. ben blij dat dat eruit is hihi
Geen misbaar maar meer dat iedereen er op zijn eigen manier mee omgaat en iedereen weer zijn eigen bagage met zich meesleept. Hoeveel zwangeren gaan er eigenlijk mee, als ik de enige ben blijf ik wel thuis, kunnen er een aantal gewoon mee gaan.
Heb net even mijn geschiedenis rondgespeurd maar kan hem niet terugvinden... solly!! Maar heb hem gewoon via google opgezocht en nu lukt me dat niet potjandorie haha... ga nog wel even door mocht ik hem vinden dan laat ik het je weten. liefs
Volgens mij gaat Hexje ook mee en die groeit dubbel zo hard dus wat dat betreft zal je misschien wel in het niet vallen trek je het niet persoonlijk aan lieve Goof, het gaat meer om de aankondiging ik ben zwanger en van jou weten we dat al zolang en het is jou zo ontzettend gegund!! en wie weet is tegen die tijd wel het hele kippenhok op een mooi roze wolkje aan het wegdromen knuf