Ow wat gaan jullie vlot, ik heb nog niet zoveel te melden. Wel even zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben hoe het dit weekend met de testers gaat verlopen! Succes Leonieke en Kristel!! Zelf blij dat mijn ongi is gestopt nu en het klussen voorspoedig verloopt Over een week zou mijn ei op springen moeten staan, dus nu nog maar even goed oefenen. Fijn weekend allemaal!
@ Rieanne ...ook succes met de test! Meer gevoelige borsten en misselijke buiken gewenst voor alle kippies in het kippenhok
@Hexje Ik lees net dat je er 2 krijgt. Wauw, gefeliciteerd! Een dubbel wonder! Zou ik ook wel willen hoor, 2 tegelijk, lekker meteen klaar. (Of niet ) Ze zeggen altijd wel dat het niet wenselijk is omdat er meer risico's zijn bij meerlingen zwangerschappen, maar in de praktijk valt dat allemaal wel mee volgens mij. Als ik IVF moet gaan doen plaatsen ze ook maar 1 embryo terug om "het risico op een meerlingen zwangerschap uit te sluiten". Nou pfff, wat nou risico. Double the fun! *grin*
Tsja, soms is dat wel overdreven ja. Iedere zwangerschap draagt immers enig risico met zich mee... Of dat tegenwoordig nou bij een tweeling zoveel meer is dan bij een eenling...denk dat dat wel los loopt. Tenzij je natuurlijk octomam 2 wil worden!
hier gaat die niet zo goed, althans, mijn voor gevoel klopt helaas als een bus !!! Moest vandaag van 9 tot 17 werken, en ging om 10 uur naar ,t toilet en ja hoor , daar was OMA gearriveerd(ook nog een dag te vroeg). Kon ik ook nog naar het kruidvat lopen tegenover onze winkel maar, ik was daar vandaag liever een test gaan uithalen dan een pak maandverband:x:x:x Gelukkig was het super druk in de winkel en heb ik daar geen moment tijd gehad om me verdrietig te voelen . Dus ronde 8 HERE I COME !!!
he suus balen zeg.... een dag te vroeg, betekend ook een dag korter in je cyclus nieuwe ronde nieuwe kansen, blijft een beetje Russisch roulette.... volgende ronde heb jij de hoofdprijs
ik klink misschien wel even stoer..........op naar de volgende ronde, maar zo stoer als ik hier wel klink zo stoer ben ik in het echt niet hoor ik heb gewoon nog geen gelegenheid gehad om mijn echte gevoel toe te laten
Ik wilde eerlijk zijn, net als Mykelti, en zie het gewoon niet zo zitten zo'n dag, dus zwangere dames, voel je niet bezwaard of wat dan ook, lekker meegaan en ervan genieten. Echt waar, ik wil niemand voor het hoofd stoten en gun iedereen het geluk en een voorspoedige zwangerschap. Ben ook blij voor jullie dat alles goed gaat. Alleen wil dit zelf ook zo graag....De tranen zitten nog steeds af en toe hoog... Op internet kakelen gaat mij ook beter af, dan in een grote groep kippen in real life.. Alexandra, jammer alweer oma op visite, hopelijk kunnen ze inderdaad in het ziekenhuis wat doen met het zaad, zodat IUI eerst nog mogelijk is. Suussuus, jammer van oma. Hopelijk inderdaad volgende ronde beter nieuws. Laat je gevoelens maar even de vrije loop hoor, dat doe ik ook. Baal er ook goed van af en toe. Kristel, die opmerking van russisch roulette moest ik wel weer om lachen, zo had ik het nog niet bekeken, maar daar lijkt het wel een beetje op.
Suus, Hè verdorie! Dat hadden we niet afgesproken.. Sta je dan in de kruidvat.. Ik zeg.. even paar dagen goed de handleiding doornemen, 's mans TomTom resetten en op start drukken... Balen dat het weer een ronde later komt, maar het komt.. heus! *knuffel* Kristel, Russisch roulette, nou inderdaad. Je doet je uiterste best maar het blijft een kwestie van geluk.. Je wordt echt niet goed als je percentages gaat zitten lezen op internet.. Allen, vanmiddag naar kraamfeest van vriendin, heeeeeeel veel kindertjes.. vooral babytjes.. tjaa... Is ons wel 10 keer gevraagd "of wij niet eens aan de kinderen moeten" (?????) Waar halen sommige mensen het lef vandaan he! Manlief heeft ze kurkdroog zitten mededelen dat wij ons uiterste best doen om het te perfectioneren... en dat wachten altijd lang duurt.. En dan die gezichten..
Dikke knuffel terug meid !!! na de ,roeie klats, inderdaad de tom tom resetten, en op start drukken ondertussen hoop ik wel dat jij positief test hoor !!!
Ja, dit is ook weer zo'n typische vraag die mensen stellen, maar waar ze eigenlijk geen eerlijk antwoord op verwachten...zucht....
He meiden! Jammer dat we alweer wat oma's hebben. Echt balen!! Leo maakt het wel heel spannend!! Vanaf wanneer kun je eigenlijk misselijk worden? Is dat na de bevruchting of na de innesteling? Oja, misschien ga ik ook wel mee 4-9..... Dikke knuf voor iedereen!!!
@Sanne: gezellig als je ook mee gaat, hoe meer zielen hoe meer vreugd.... Ik ga zo mijn bedje maar weer opzoeken. Morgen kom ik vast nog wel even tokken tussen het pakken door. En dan ben ik er 3 weken niet, dat zal wel even tegen vallen. Ik hoop wel op veel roze als ik weer terug kom hoor (en Leo, jij gewoon morgen-ochtend roze????).
Goedemorgen allemaal, Hier een spierwitte test... Snap er niks van. Ik neem aan dat zwangerschapskwaaltjes met hcg in verband staan, dus ga er vanuit dat de afwezigheid van dat tweede streepje slecht nieuws is. Hoewel ik vroeg getest heb -3 dgn voor nod- (stomme engelse banner..) Baal ik ernorm en geloof dat ik mee doe in ronde 9... K*T!!!!! @Knuffel, Fijne vakantie!