30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Goedemorgen kippetjes, bij deze gun ik ons weer wat daglicht 8)

@Suus, *knuf* balen zeg dat oma op bezoek is, en ik herken dat wel dat stoere terwijl je van binnen even in een heel diep hoekje wil kruipen!!
    Even manlief heel veel chocola laten inslaan en het over je heen laten komen. ik hoop echt dat de volgende rond raak mag zijn!!
    @Leonieke, geweldig dat antwoord van je mannetje!!!! had al die koppetjes wel eens willen zien! Die denken er de volgende keer wel nog een keer over na voordat ze zo een vraag stellen.......
    Hoop dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt!! geen bloed geeft moed toch??
    @Sanne, ik heb geen flauw idee meer wanneer je last kan krijgen van verschijnselen... de een zegt pas na vijf weken en de ander loopt al sinds het ei met kwaaltjes.... durf het niet te zeggen.

Hier zit het bankje nog prima... al vind ik het altijd zo langzaam gaan.
    Vandaag gaan we lekker op pad maar waarheen is nog steeds een vraagteken, morgen komen paps en mams lekker eten voordat ze op vakantie gaan en dan dinsdag dagje werken en zo schieten we aardig op.
    Maar oooh wat duurt het lang tap tap tap, ben niet ongeduldig ofzo hoor!!

kippetjes word rustig wakker van de zonnestralen op jullie koppetjes en een hele fijne dag.
    @Kristel, niet vergeten in het bakje te plassen he?? :D:D:D:D:D:D

liefs Rieanne

2. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hihi, kan het wel proberen maar ik krijg denk ik nog geen tweede streepje hihi.
    banner klopt niet helemaal moet twee daagjes vanaf dus ik wil proberen te wachten tot woensdag met testen maar wat is dat moeilijk!!!!!!
    Had gister wel ontzettende ongikrampen maar gelukkig zijn die overboord geslagen.... aan de andere kant als ik wel een langere cyclus zoals vorige maand dan klopt het wel weer ;)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Leonieke: balen zeg! Maar wellicht blijft oma toch nog weg?!
    Het was bij mij wel zo dat de maand waarin ik eigenlijk alleen maar zere borsten had, ik zwanger was. De andere maanden steekjes, krampjes etc, maar nix...vreemd en irritant...maar hoop voor jou toch op goed nieuws.

@Knuffel: Fijne vakantie! Waar ga je ook alweer heen?

@Rieanne: ow, sorry :) Bedoelde Kristel dan zeker die ging testen vandaag.... Wij lopen soort van gelijk denk ik. Ik zit nu 7 DPO. Jij al symptomen?

4. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hier ook :$
    Ik heb meestal vanaf ei wel steken en lichte kramp. Nu niet eigenlijk (of heeeeeel licht op de achtegrond)
    Maar die (.) (.) !!! Dat heb ik nooit zo erg!
    Misselijk kan ook met virusje te maken hebben, dus het is vaag allemaal.
    Heb iig mijn banner weer veranderd. Van die verkeerde-tellers wordt je toch niet goed!
    Woensdag geen oma = nieuwe test op donderdag.
    En ik weet het nu zeker.. ik test noooooooit meer eerder dan NOD :p

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ja, gek wordt je ervan!
    Eigenlijk zou het wel makkelijk zijn als je een goed ei en een goede innesteling kon bestellen....grrrr.... :D

6. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    hihi, maakt toch niks uit, Kristel zou idd vandaag weer een poging tot testen doen als ze eraan denkt in het bakje te plassen haha :p
    Ik zit een dagje verder dan jou 8 DPO.
    Heb al een paar dagen een raar gevoel in mijn buik, veel plassen, constant trek in iets, hoofdpijn... tja de tijd zal het leren
    probeer me niet vast te houden aan de kwaaltjes maar mn lijf maakt het wel lastig op deze manier!!
    Ach we testen straks gewoon samen roze, maar eerst gaat Leo ons voor as donderdag!!!

@Knuffel, fijne vakantie, en het liefste roze terugkomen he!!

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    goedemorgen
    @suussuus, wat enorm balen dat oma op bezoek is!!!
    @leonieke; wat kunnen mensen soms toch dom zijn he! gelukkig kon manlief heel adrem reageren!geweldig! En wat die teste betreft; je hebt vroeg getest, dus volgens mij heb je nog alle kans op een positieve test, toch? laten we nog even lekker hopen, ik duim voor je!!!!
    @allen die nu vakantie hebben; geniet er van!!!!!

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ik heb even gemist waar en wanneer er precies afgesproken is...

maar ik begrijp diegene die liever niet live nieuwe uitslagen horen (positieve testen), je kan er thuis achte je pc vaak toch net even makkelijker mee omgaan denk ik.....
    maar het lijkt mij ook dat alle zwangeren (en hopelijk zijn dat er nog veel meer tegen die tijd!!!) gewoon welkom zijn!!!!!!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Helemaal mee eens! :D

10. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Leonieke: balen van die witte test zeg. Maar het is nog niet voorbij. Wellicht is er nog hoop. Wie weet ben je wel al een week of wat zwanger als ik terug kom.
    Ik moest wel een beetje lachen om jou opmerking: En ik weet het nu zeker.. ik test noooooooit meer eerder dan NOD . Maar gelukkig had je dat zelf ook al wel door!!!

Ik ga maar eens pakken, en kom vast nog wel koekeloeren vandaag. Zal straks ook de lijst even aanpassen...

En Mykeliti: we gaan naar zuid-Frankrijk met de tent....

11. Kom even snel kijken voor Leonieke... Jee meid, wat balen een nega test:(:x Maar we houden moed hoor!!!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Suus en Leonieke dikke knuff, Leonieke ik hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest, maar helaas weet ik ook dat je alle kwaaltjes kan hebben en niet zwanger kan zijn.
    Juist deze keer had ik nergens last van tot de avond ervoor, toen lustte ik opeens de chips niet meer die ik daags ervoor wel lustte.....dinnetje en ik zeiden aldoor,geen kwaaltjes = testen!!!!

13. Suussuus, voor jou natuurlijk ook ontzettend balen en een hele dikke knuffel!!:(

14. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Goedemorgen kippies! Nog geen haan die kraait voorlopig hier.. :(

@Suus; bah, wat een gedoe zo elke maand. Maar volgende ronde weer evenveel kans op wel roze!! SUCCES!
    @Leonieke: Ik blijf nieuwsgierig afwachte wat het gaat worden, je hebt nog alle kansen de komende week. Dat die HCG maar flink mag gaan borrelen! :)

Ik heb zelf ook wat vreemds. Afgelopen woensdag was mijn echte laatste ongi-dag. Maar nu sinds de laatste klusbeurt weer wat bruinrood weefsel. Misschien dat er nog wat afgestoten moest worden na de vorige ongi, maar nu al anderhalve dag. Ik heb het wel eens eerder gehad maar niet zo lang / veel. Nou ja, zal wel over gaan vandaag. Ook veel slijm overigens (wat een rotwoord...bleh). Kan dat zo kort na de ongi?

Een fijne zondag!!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan met het ontpillen te maken hebben hoor. En dag 12 zie ik.......kan ook een vroeg ei zijn want je moet er niet vanuit gaan dat je ei op dag 14 is, dat is een gemiddelde.

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik heb het zelf ook weleens, maar niet altijd (gelukkig). Ik denk zelf gewoon nog een "restje" of zo... En dat slijm is bij mij ook altijd vrij vroeg (maar of dat nou het beroemde vruchtbare slijm is weet ik niet hoor:D:D:D).

17. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Ik ben al 5 jaar van de pil af, dus dat zal het niet zijn..:D
    Maar vroeg ei? Net na je ongi, kan dat? Haha, ik moet nog veel leren hier! En waarom komt er dan wat bloedweefsel los..?

p.s. mijn ovu is meestal pas na 19/20 dagen. Ik heb een cyclus van 34-36 dagen.

18. Sprokkel

Sprokkel Fanatiek lid

6 jul 2010
    1.165
    0
    0
    Denk het niet...haha. Ik wacht wel af en gewoon genieten van mijn man 8)

19. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    nou dames, vanmorgen in een bakkie gepiest.... had m de avond ervoor al klaar gezet;):D
    Dit keer dacht ik dan maar de digitale van clearblue..... nou die gaf overduidelijk aan : NIET ZWANGER !!!!
    Dus ik ga er ook maar gewoon van uit dat ik dus niet zwanger ben en mijn lichaam nog compleet de kluts (hahaha wat een woordspelling) kwijt is. Kom maar op met die OMA dan weet ik tenminste waar ik zit in mijn cyclus.....
    WILT OMA ZICH DRINGEND MELDEN BIJ KRISTEL !!!!

20. eternity

eternity Niet meer actief

@femke: wat fijn dat het goed met je gaat. Hoofdpijn al helemaal over inmiddels?
    Maar zo lang je je poezewoefke wel een beetje voelt, dan is het toch goed he! :D

@suus: oh meid, wat enorm balen dat oma is gearriveerd!!! :(
    en dat terwijl je aan het werk bent. En je mag er best verdrietig om zijn!!
    Je hoeft hier niet stoer te doen hoor!
    Dikke knuffel meid, en ik hoop dat het in ronde 8 dan wel raak mag zijn!!!

@knuffel: ben je er 3 weken niet?????? :(
    Ik zal je missen meid!!!
    Heel veel succes met klussen in de tent, hihi. En voorzichtig doen met je rugje hè!
    Heel veel plezier op vakantie!! Dikke knuf!

@leonieke; shit zeg, wat balen van die witte test!!!! Die hakken er in hè?!
    Vloek maar even lekker alles bij elkaar! Maar er is nog hoop hoor! Misschien reageer jij wel heel
    gevoelig op de HCG. En dat je over een paar dagen wel posi test. 3 dagen is misschien ook nog wel iets
    te vroeg.
    Maar toch, hele dikke knuffel voor jou lieverd!

@kristel; wat raar toch allemaal hè?! Wel de kwaaltjes, maar dan een nega test.
    Ik hoop dat oma zich dan ook maar snel bij jou meldt hoor! (hoe stom dat dan ook klinkt)

Deel Deze Pagina