30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee hoor, voor mij is het niet raak deze maand. Dat weet ik eigenlijk wel vrijwel zeker... Ben alweer naar de volgende ronde aan het kijken!

2. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant
    Hi ladies,

De lijst weer even aangepast, afgelopen zaterdag heb ik de duiveltjes helaas weer mogen verwelkomen ;(
    Op naar de volgende ronde dan maar!
    Zie dat er maar weinig roze bij komt, hoop zo dat we de soort van "achterstand" (procentueel gezien dan) in gaan halen de komende maand..!!!

NOD
    06-07-lentebloempje 34 jaar , ronde 13 , gaat voor derde kindje.
    18-07- Suussuus - 41 jaar - ronde 7 - 3de kindje

21-07- Saskia33 - 34 jaar - ronde 11 -1 e kindje
    21-07- Leonieke - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje - mk mrt'10
    22-07- Jippiejee - 30 jaar - ronde 12 - 1e kindje

23-07 - Marjolein - 30 jaar - ronde 8 - 2* - eerste dochtertje geboren en gestorven januari '08, 2e dochtertje dec '08
    24-07 (+/-) - Mykelti - 32 jaar - bezig sinds juni 09 - MA in ronde 9 op 6+4 -1ste kindje
    25-07- Elba- 30 jaar-2e kindje-ronde 4
    25-07- Eternity - 31 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    25-07- Rieanne - 33jaar - ronde 3 - 2e kindje zoontje van 6 jaar
    27-07- Saffron - 35 jaar - ronde 6 - dochter bijna 4, zoon net 2
    27-07- Karen74 - 36 jaar - ronde 6 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    27-07- Lisavs - 36(bijna 37) - ronde 5 - 3e wondertje
    28-07 - Jeanine1976 - 33 jaar - ronde 8 - 1e kindje

31-07- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    31-07- Beschuitje - 32 jaar, eerste kindje, pilstop sinds januari'10 -aug ronde 1
    03-08 - Bieb - 31 jaar - ronde? de tel kwijt bezig 1,7 jaar - 1ste beebje

04-08- Knuffel - 34 jaar - ronde 7 - 1e wondertje (tot 6 aug.)
    10-08- MVL- 36 jaar - 4e kindje, 2x MA nov09 en mei10
    11-08 - Sprokkel - 34 jaar - Ronde 1 - 1e kleine
    12-08- Nanette77 - 33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    14-08 - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - 1e kindje

16-08- Alexandra2008 - 33 jaar - bezig sinds juni 2008 - 1e kindje
    ?? - Sweetvienna, bijna 36...- ronde 6 - zoontje van 2 jaar
    ?? - Kristel79 - 31 jaar - ronde ("18") in afwachting op cyclus mk8w4d, 1 zoontje 01-12-2008

AFSPRAKEN

16-07 Sweetvienna afspraak gyn
    20-07 Shadowcat76 20 weken echo

20-07 Glimworm nekplooimeting
    22-07 Hexje Naar gyn in ziekenhuis
    27-07 Saskia33 afspraak HA
    28-07 Glimworm controle vk 13 weken
    28-07 Marjolein MRI SCAN
    02-08 Saffron afspraak gyn

BEVALDATA

22-10- Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    06-11- snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje - ronde 10
    11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje
    19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje
    25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje
    29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje
    30-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20
    09-02- Hexje - 33 jaar - 1e kindjes:D - ronde 3

Ja, ik vind 't leuk om een keer samen te komen:

01. Kristel (Leiden)
    02. Eternity (Weert)
    03. Evelyn (Elst Gld)
    04. Alexandra (Den Haag)
    05. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september
    06. Jippiejee (Oost Groningen)
    07. Goofychick
    08. Hexje (Ommen, Ov)
    09. Suussuus (BE omgeving Maastricht)
    10. Knuffel (omgeving Amstelveen)
    11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH)
    12. Mykelti (Beverwijk NH)
    13. Saffron (omgeving Amstelveen)
    14. Femke32 ( omgeving Antwerpen )
    15. Karen1974
    16. Shadowcat76 (Roosendaal)
    17.Lisavs(omgeving Tiel/Nijmegen)

3. Jel, wat ontzettend balen zeg!! Ik hoop toch echt heel hard dat het jullie nu heel snel gegund is!!!

4. eternity

eternity Niet meer actief

@goofy; ik heb passie in 'n relatie ook altijd heel belangrijk gevonden.
    Maar op de een of andere manier wordt dat gewoon minder.
    En die stelletjes die je ziet waar het dan zo vanaf spat, zijn vaak stelletjes die net bij elkaar zijn.
    Ik heb daar ook heel veel moeite mee gehad hoor, om dat te accepteren.
    Maar nu ben ik gewoon happy met mijn ventje, en daar heb ik meer dan genoeg aan! :D
    Enneh; ik wil super graag weten wat het geslacht van jullie frummeltje is; dus mij mag je zeker ook PB'en!

Meiden; we hebben de lokatie vastgelegd.
    23 september om 14.45 gaan we trouwen in het Kasteel!! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
    Ik moest het ff kwijt!!!

5. Eternity, jaaaaa jippie!!! Goed zeg!! En nou over paar daagjes nog een mooie test erbij!! Helemaal compleet!!:D

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hé wat super!!! Heb je een plaatje van het kasteel? Ben er dol op!
    Als wij ooit "echt" gaan trouwen (zijn nu gepartnerschapt) wil ik ook in een kasteel trouwen. Helemaal geweldig!

En tsja, passie, dat moet ook wel bij je passen denk ik. Wij zijn allebei meer van de "geest". Weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. Mijn ex had meer aanleg voor de lichamelijke activiteiten, maar daarbij was de rest k*t. Met mijn hubby is alles top, we zijn echt soulmates zeggen we wel eens. Ondanks dat er natuurlijk altijd wat kan zijn... Echt ervan af spatten in bed dan doet het niet, maar ik hou me altijd voor dat het lichamelijke (ervan uitgaande dat we het hier vooral over hebben) een tijdelijk iets is. Mijn vader bv is gehandicapt en die kan bijna niets meer, maar ondanks dat zijn mijn ouders nog gelukkig samen. Een relatie die alleen maar gebaseerd is op "het eraf spatten" is volgens mij niet persé stabiel. Er moet altijd een combi van beiden zijn. Maar dat is natuurlijk mijn mening... :D:D:D

7. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    wow eternity!
    een kasteel. stuur je naderhand wat foto's door? wil wel zien hoe je eruit zien met je jurk hoor. je zal schitteren meid!!
    wat gaaf zeg.
    ben zo blij voor je!!!

en ja passie.....zoals eternity zegt.. ik heb ook een ex gehad waar het op dat vlak na jaren nog spetterde....maar hij spetterde ondertussen ook bij anderen....dus ja..voor mij hoeft dat niet meer hoor.
    ik ben super blij met mijn vent ik wil gewoon geen ander meer.
    en passie kunnen wij nog hebben hoor alleen niet elke keer.
    ( en nu ik zwanger ben staat dat op een heeeeel laag pitje)
    maar dat komt weer goed.

ik ga zo werken dus.... tot de volgende.

oh ja marjolein....ik was er ook zeker van dat het niet gelukt was...:D:D

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hier in afwachting van.. ja van wat eigenlijk..?
    Gisteren ineens bruinverlies (na sex) en nu niks meer..
    Weer wat misselijker en borsten blijven gevoelig.
    Gisteravond -why tell me why- een digi test van CB gedaan;Niet zwanger.
    Zag wel heeeeeel licht tweede streepje maar daar mag je niet naar kijken staat erop (nu zeggen ze dat bij de ovu's ook en daar kun je wel degelijk eisprong aan afleiden)
    Dus...

Goofy, spannende dag dus vandaag. Vertel het mij maar niet dan.. ik wil het wel heeeel graag weten maar ben bang dat ik het op het net flap.. ;)

Eternity, Whaaa..! Een heus kasteel. Wordt super romantisch.. ik hoor het al! Enne inderdaad: foto's foto's foto's...

9. leonieke

Marjolein en Sanne; Wij zijn de kippies van ZP en we laten de moed niet zaaaaaaakken... la la la la...
    Kom op dames er moet toch iemand op roze...?! :$

10. leonieke

Niets meer aan toe te voegen Femke. Ervaring hier is idem

11. eternity

eternity Niet meer actief

@marjolein; dat zou het echt helemaal compleet maken! Dan ben ik helemaal de gelukkigste vrouw
    ter wereld. :D :D

@mykelti: speciaal een foto voor jou meid! :D

@femke: uiteraard ga ik foto's plaatsen hier na de bruiloft! Ik vind het ook echt zo top allemaal!
    En wat betreft die ervaring met dat spetterende vonken... Hier ook een ex met hetzelfde...
    En dat: nooit meer!!

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ohhh ben verliefd.... :D

13. Oohhw Leonieke, deze maand gaat het worden voor jou!!! Ik voel het gewoon!!! Wat knap dat je vanochtend niet getest hebt...wanneer probeer je er weer eentje?? En lalalala, we houden zeker hoop hoor... al word ik er soms wel een beetje moedeloos van (maar dat zal iedereen hier wel zo af en toe eens hebben)

@Femke, ook ik sluit me helemaal aan bij jouw woorden over jullie relatie!

Eternity, mooi hoor!!!

14. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Oh eternity: wat een super mooie plek om straks te trouwen!!!

15. leonieke

Etenity, Waaaauw!

Marjolein, Mwah.. ik weet het niet. Vertrouw het laatste toilet bezoek niet helemaal.. maar we hopen gewoon verder.. :)
    Als het zo blijft test ik woensdag. En dat red ik.. ;)!

16. Oh nee...heb je roze gespot??

17. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej meiden,

Ben ik ook weer even. Ik ben hier niet meer zo vaak te vinden als voorheen. Hoe gaat het met iedereen? Ik heb de afgelopen weken niet meegelezen en niemand heeft mij bijgepraat maar ik las iets over Bieb en HCG? Maar er staat niets op de lijst. Verder nog nieuwtjes? Als ik de lijst zo bekijk, gaat het niet hard met nieuwe zwangeren! Toch onze leeftijd die telt?

Eternity ga je trouwen? Wat leuk, gefeliciteerd!

Hier gaat het maar zo-zo. Zoontje blijft vreselijk slecht slapen. Afgelopen nacht is hij van 22.00 uur tot 02.00 uur wakker geweest. En als hij zulke nachten heeft, is er altijd iets aan de hand weet ik uit ervaring. Dus ik heb voor morgen toch maar weer een afspraak bij de dokter gemaakt. Hij heeft al dik een week een hese schorre stem en ik heb het idee dat hij nog last heeft van zn oortjes. Dus hij blijft kwakkelen tot nu toe.

Ik ben vorige week bij de gyn. geweest en haar mn cyclus laten zien van de afgelopen 9 maanden. Alles tussen de 5 weken is normaal volgens haar. Zij vond dat mijn cyclussen weliswaar lang(er) waren maar niet abnormaal. Ik heb haar ook verteld van de ovutesten die maar niet positief werden. Heb haar gezegd dat ik het idee heb dat ik geen eisprong heb, of tenminste niet altijd. Ze vertelde dat er wel medicijnen zijn die kunnen zorgen voor een eisprong maar dat dit de kans op een zwangerschap niet vergroot.
    En ze wilde eerst meer weten van mn cyclus. Dus nu moet ik om de zoveel dagen naar het ziekenhuis voor een follikelmeting/echo.
    Volgens haar heb ik mijn vruchtbare periode ergens in week 3 van mn cyclus. Maar we gaan het zien op de echo's. Mn man had meteen zoiets van 'dan weten we ook meteen wanneer we moeten vrijen' en daar viel ik bijna van van mn stoel. Dat wilde hij toch niet?! Maar nu dus wel ;) dus dat vond ik wel heel erg lief. Dus ik hoop heel erg dat er gewoon een eitje netjes groeit en springt.

Ik had de tweede echo voor morgenochtend staan maar die valt samen met de afspraak voor mijn zoontje bij de huisarts. Ik vind mijn zoontje belangrijker dus heb helaas meteen de 2e echo moeten verschuiven. Op de eerste was niet veel te zien maar ik was dan ook net van mn ongi af. Nu heb ik een afspraak op donderdagmorgen om 8:$ uur....

Sorry dat ik nu niet meer individueel op mensen reageer maar ik ben het echt even kwijt allemaal wat hier gebeurt!

Dikke kus voor jullie allemaal!

18. Lieve Sweet, wat vervelend van je kleine mannetje zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je een afspraak hebt gemaakt bij de huisarts. Hopelijk vinden ze iets (of liever niets natuurlijk, maar gezien je ervaring zal er wel iets zijn), wat ze makkelijk kunnen verhelpen en is er iig niks ernstigs! Maar die slapeloze nachten, echt slopend he... Hoop dat jullie ventje snel weer helemaal opgeknapt is en jullie weer volop kunnen genieten van elkaar! Succes bij de dokter alvast!

En wat betreft jouw afspraak bij de gyn, wat fijn dat ze het nu allemaal gaan uitzoeken! Eindelijk krijg je misschien wat meer duidelijkheid en wie weet hulpmiddelen om toch sneller zwanger te worden!! En wat heerlijk, die reactie van je man!!! Echt super meis!! HEt gaat jullie vast snel lukken!!!

19. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej Marjolein, dank je voor je lieve reactie. Ik hoop ook snel meer duidelijkheid te hebben wat betreft mn zoontje en mn cyclussen. Ik maak me echt wel weer een beetje zorgen om mn zoontje. Maar goed, ik hoop maar dat het allemaal meevalt.
    Ja, dat was wel een hele verrassing van mn man :D de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;) we gaan het allemaal zien.
    Hoe is het met jou dan?

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, ik heb ook de weg weer gevonden.

Hier ff een update: vanochtend de pretecho gehad,

ALLES IS GOED in hoeverre ze het kon zien!!!!
    Was best ff spannend omdat ik de kleine niet zoveel voel.

En we weten wat het is......maar dat ga ik niet hier in het openbaar neerzetten.
    Je weet nooit wie meeleest.

Deel Deze Pagina