Helemaal geen klaagzang, daarvoor zijn we toch met zijn allen, kan me goed voorstellen dat het steekt!
Heb al sinds 1e keer bevolkingsonderzoek verhoogde pap-uitslagen. Laatste keer -nov'09- was ie redelijk laag (pap2) en kreeg ik van de gyn 'erg groen licht' voor zwangerschap.. en mocht een jaar wegblijven. Nu maar weer afspraak gemaakt en een maandje naar voren gesmokkeld.. dus kan/mag/moet na 11 mnd'n geen succesvolle zwangerschap de mmm in. Bruin blijft, zij het minimaal. Nu wel ietsie beginnende buikpijn.. ben bang dat het ouwe wijf haar tassen al aan het pakken is voor een logeerpartij.. :x
@mykelti: hihi, mooi is het hè! Zo romantisch! @saskia: dank je meid! Ik vind het ook echt 'n super mooi kasteel. @sweet: ik ga idd trouwen ja. 23 september! Heel veel beterschap voor je kleine mannetje! En wat enorm fijn dat je man toch wel een 2e kindje wil!!! Heel veel succes donderdag! Ik hoop dat ze gauw een eitje kunnen vinden, en dat jullie dan ook meteen raak schieten! @goofy; wat fijn dat alles goed was op de echo!!!!! @leonieke: neeeeeeeej!!!!! oma moet wegblijven bij jou!!! Barricadeer de deur meis! Ze mag er niet in!
Hahaha... ik zie mezelf al helemaal staan. Armen wijd voor de deur, hooivork in mijn handen om oma weg te porren.. Joh, als het dan toch niet raak is mag ze liefst zo snel mogenlijk komen, is ze ook bijtijds weer weg en kunnen we doorrrrrrr! Hmmm...zit eens ff te rekenen, meestal is ze een dag of 6 bij mij.. dat betekend dat ze onmogelijk over 5 dgn al bij jou kan zijn... Eternity is de volgende roze op de lijst...
Hoi meiden Ben ik weer. Zaterdag terug gekomen van vakantie. In vakantie ongesteld geworden , dus niet zwanger. Wel leuke maar hete vakantie gehad. Vandaag is mijn kleine mannetje 2 jaar geworden. Dus hele dag visite. Zijn er nog in de afgelopen 2 weken zwangeren bij gekomen? Wie praat me bij?
@lentebloempje; wat balen van je ongi! Maar wel gefeliciteerd met je kleine vent! Ik kan je niet zo goed bijpraten, ben zelf niet zo veel geweest de laatste tijd (vakantie en erg druk daarna). Maar volgens mij zijn er helaas geen zwangeren bij gekomen.
nope geen roze bij maar wel een paar die snel mogen testen. dus ben benieuwd. hoop zo dat er meer roze mag zijn. ik mis roze!
ik zag dat er een nieuwe serie van babyboom (ncrv volgensmij)gaat komen (waarvoor ze nog mensen zoeken....) de vorige keer was in de periode dat ik zwanger probeerde te worden (en was volgens mij)...dat lijkt al weer zo ontzettend lang geleden.....
een knuffel voor allemaal ik ga douchen en mijn bedje opzoeken, morgen om 730 al weer aan het werk....
Heb me gisteravond niet in kunnen houden en toch getest. Noppes, nada, nikske... Ach ja dat dacht ik al. Vannacht nou ja vanmorgen 3 uur wakker gelegen door prikkelbare darm (sjonge jonge jonge wat een misselijkmakende pijn weer) dus zit hier maar alweer op kantoor. Hoop voor de kipjes die vandaag vrij hebben dat ze ergens de koelte opzoeken en genieten van het mooie weer.
nog niet de hoop verliezen meid, ik duim voor je, het kan nog !!! @lentebloempje, welkom terug en nog gefeliciteerd met je mannetje !!! Had je helaas ook met wat anders feliciteren, maar jij mag ook mee naar de volgende ronde, dus laten we er maar voor gaan !!! ben even weg, ik moet zelf en met de kids naar de tandarts(brrrrr) knuffel suus
Hey Suus heel veel sterkte zo met de kids bij de tandarts. Ook voor jou sterkte al weet ik natuurlijk niet of dat nodig is Ik heb echt een hekel aan de tandarts terwijl ik nog geen enkel gaatje hebt (we kloppen het even af). Vast kindertrauma
@leonieke, hoe is het met jou meid ??? wij willen hier roze zien !!! ik hoop zo dat jij oma de stuipen op het lijf hebt gejaagd met je hooivork !!! liefs suus
dat kindertrauma, heb ik ook , ben zelfs al 2 keer onder narcose behandelt, maar nu gaat het beter en daarnaast moet ik me ook sterk houden voor de kids ik zou ze geen angst willen overbrengen die ik zelf heb en de tandatrs zelf is echt een schatje
Ik ben pas paar maanden geleden voor het eerst hier in NL naar de tandarts geweest. Wat een overwinning want ik woon alweer 16 jaar in NL. Ging nog steeds braaf elk half jaar helemaal in België bij mijn ouders naar de tandarts Echt zo bang om naar een nieuwe tandarts te gaan....
Goedemorgen kippetjes, @Leo, wat balen van die nega test, ik zou zeggen hou die hooivork in de gaten en jaag oma een heel eind weg!! fijn dat je terrecht kan bij de gyn en ik had hetzelfde gedaan hoor wat betreft die maand extra... en laten we eerlijk zijn het voelt toch ook veel langer!!!! @Eternety, WAUW!!!! wat een gave trouwlocatie, dit word wel een heel mooi bijzonder dagje voor jullie, nu nog hopen dat jullie dag bekroond word met een roze test binnenkort!! Weet je al wanneer je gaat testen?? @Sweet Vienna, sneu is dat het als die kleintjes zo ziek zijn elke keer, Tom heeft dat ook gehad in zn kleine jaartjes en is nu eindelijk aan het opknappen dus er is hoop!! Maar ik zou ook vragen voor een doorverwijzing naar de kno, hij kan je iig verder helpen ook zonder dat hij buisjes zou krijgen! Fijn dat je man ineens zo positief is, lijkt het toch dat je het minder alleen hoeft te dragen of niet? Nu hopen dat de gyn positief nieuws kan overbrengen! @Lentebloempje, balen dat je ongi bent geworden, hopen dat je oma op vakantie hebt achtergelaten? En alsnog gefelciteerd met je grote kleine kerel, is hij goed verwend?? @Suus, suc6 bij de tandarts! @Saskia, balen dat je negatief hebt getest maar wie weet geen bloed geeft moed toch? @Marjolijn, voor jou duurt het ook niet meer zolang, hoop dat je op roze mag! @Saffron, werk ze vandaag in deze hitte!!! @all die ik ben vergeten, geen opzet maar gebrek aan geheugen Hier nog steeds last van vervelende krampen en kokhalzend tandenpoetsen... weet echt niet wat ik ervan moet denken, heb echt ongi krampen maar daar is het wat te vroeg voor. Twee dagen lang gore slijmslierten verloren maar die zijn ook gestopt dus heb geen flauw idee wat ik nu deze maand moet verwachten. Dus wacht heel ongeduldig af en mijn originele plan morgen al te test heb ik maar even van me af gezet. heb nou echt niet het idee dat ik zwanger ben met die akelige krampjes allemaal. Fijne dag lieve kippetjes!! liefs Rieanne
he lieve meid, ik duim voor je hoor, en het is misschien beter dat je even wat langer wacht met testen dan dat je van plan was (als je je kunt inhouden tenminste, ik vind dat altijd zo moeilijk) liefs suus oh ja, het bezoek bij de tandarts ging super we waren na 20 minuten al klaar, niemand gaatjes, gewoon helemaal TOP !!!
Hey Suus: fijn dan is dat klotsende oksel moment ook weer voorbij Rieanne: misschien juist allemaal tekenen dat het bij jou deze ronde wel gelukt is? Ik duim heel hard voor je.