Ik vind het gewoon heel erg slim!! Ik kan er niks anders van maken! Hahaha. Maar dat is echt ranzig ja. En wel lief van je mams dat ze de producten van de Douglas terug wil brengen! Zoiets zou ons mam ook doen!
Ja ik schaam me rot, durf niet terug te gaan met die producten, zal je zien krijg ik diezelfde verkoopster whahahaha dat heb ik weer...pffff hahahaha
Ik zou echt exact hetzelfde hebben hoor! hahahaha Maar jij bent wel erg vindingrijk moet ik zeggen! Is altijd handig!!
Nou meiden, de wc wacht...(en nee niet daarvoor, dat zou ik hier nooit neerzetten hahaha), ik ga m even schoonmaken...leuk.....
Dat is geen slecht iets hoor!!!! Zie wat het je heeft bespaard in de afgelopen dagen! Succes met de wc! Ik heb net ook tussendoor afgewassen en een beetje opgeruimd.
Hahahaha, het is gewoon echt de beste omschrijving!! En ik ben blij dat ik je toch nog aan het lachen heb gemaakt!
@leonieke: balen van oma. Sluit je lekker aan bij de roze juni club. Oh, ik lees nu dat oma misschie wel weer weg is. Wat verwarrend allemaal zeg! @Marjolein: jeetje meid wat een onzekerheid allemaal!!! Is het roze verlies gestopt of zet het toch door???? Ik zou graag willen dat ik iets voor je kon doen... En die kleine nu al zo krimineel. Die jeugd van tegenwoordig. @Sweet: wat een actie van dat tuniek! Tja, als je zeker weet dat je 'm toch niet draagt (zou ik ook niet doen hoor). En nu lekker een nieuwe! Goede actie. Dat van de Douglas was dan weer een minder goede actie. Maar goed, als mams het terug brengt is dat ook weer opgelost! Hier nog steeds niet lekker. Vanmiddag weer naar de fysio, ik hoop dat die iets aan mij rug kan doen. Morgen de HA bellen over die B12 injecties. Ergens hoop ik zo dat dat inderdaad de oplossing is. Misschien dat ik me dan eindelijk weer een beetje lekkerder in m'n vel voel...
Ga straks verder bijlezen, maar ff voor jou een dikke knuffel. Kan me voorstellen dat je heel erg onzeker bent. Maar bij mijn vmk had ik geen roze verlies maar echt direct een behoorlijk plas bloed en toen was ik ook nog maar een paar dagen na NOD. Ik ken mensen die juist positief savonds testen met kruidvat ipv in de ochtend. Blijf hoop houden voor je.
Tja soms heb ik van die acties.... Nou ik ben heel benieuwd of je wat van de injecties gaat merken! Hou je ons op de hoogte?
@knuffel: ik hoop echt dat je je heel snel weer beter voelt meid!! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt, dat dat nu al zo lang duurt. Ik hoop dat die vitamine B12 injecties je helemaal er bovenop helpen!
Leonieke: hoop voor je dat ongi niet doorzet! Ik zal volgende week oma wel weer op visite krijgen, heb al een dag of 5 last van mijn borsten en sinds vandaag ook wat buikpijnachtige verschijnselen. Meestal voorbode van ongi bij mij.
DAmes bedankt voor de lieve woorden. Ik hoop ook echt op verbetering. Ben al zooooooo lang bezig met mijn (niet meewerkende) lijf..... En eh, Saskia. Dat soort verschijnselen zijn natuurlijk altijd op 2 manieren uit te leggen . Edit: en weg was iedereen weer