30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Waarom zou hij dat vreemd vinden???
    Soms hebben mensen nou eenmaal even wat hulp nodig!
    Ik heb ook heel even bij 'n psycholoog gelopen.
    Is niks om je voor te schamen!
    Het leven kan echt ENORM moeilijk zijn!!!

2. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Ik vind het ook helemaal niet vreemd om met een psycholoog te gaan praten, maar was alleen een beetje bang dat hij dat wel zou vinden. Helemaal oke vond hij het niet maar hij heeft er verder niks van gezegd. Wel gisteravond gevraagd hoe het gesprek was gegaan.

3. eternity

Helemaal oke vond hij het niet??
    Wat een rare reactie. :(
    Maar goed, ieder z'n ding zo hè.
    :)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @marjolein.. meisje wat schrik ik! LAs dat het roze verlies wel weer is gestopt. Kan me voorstellen dat je bang bent nu in combinatie met een lichtere test.. Maar het hoeft niks te zeggen he!

@LEonieke... Wat jammer dat je ongi uiteindelijk toch is gekomen:(

@sakia.. Goed man dat je voor hjezelf kiest en een afspraak maakt! Mensen die toegeven dat ze af en toe een ander nodig hebben zijn de mensen die de boel op de rit kunnen houden!

@knuffel.. Ik zag je gisteren niet aankomen hoor:p Ik zat de laatste aflevering van lost te kijken..Jammer dat het afgelopen is:(

@sweet.. jij slechte vrouw:p

@eternity... Owww ben ik gewoon helemaal kwijt waar ik op zou reageren bij jou..
    zucht...

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    o ja! Je de sluwe vrouwen..
    VReselijk man als je daar niet mee kunt opschieten:(
    maar je hebt het er maar mee te doen:S

6. saskia33

Hij is een beetje een man van doe maar normaal dan doe je al gek genoeg enne dat soort dingen ga je toch niet met een buitenstaander bespreken...maar verder is hij heel lief hoor:D

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Heel herkenbaar hoor! Die van mij vond ook een beeje onzin. Daar is hij achtefa wel van terug gekomen. Hij had zelfs wel mee willen gaan als dat nodig was:$:$. Maar heel geod dat je doet wat je zelf het beste vind hoor! Als jij er baat bij hebt maakt het niet zoveel uit wat een ander ervan vindt. En je hoeft het toch niet aan de grote klok te hangen....

8. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Ik heb besloten om wat minder hier te komen. Wil minder met het zwanger worden bezig zijn.
    Iedere maand als het niet lukt is het dan heel moeilijk als je ziet dat er weer een paar van de groep zwanger zijn.
    Lieve meiden ik gun het jullie van harte hoor echt waar , maar op zo moment doet het zeer. Misschien moet ik gewoon accepteren dat ons gezin uit 4 bestaat en zo blijft.
    Ik weet het allemaal even niet meer.
    Ben soms ook gewoon een beetje down , ook omdat alles in ons gezin soms niet zo loopt zo als alles moet lopen.
    Nog een dikke maand dan gaan we op vakantie ben hier zo aan toe.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    yep ik ook hoor, een jaar in therapie gezeten, en daar heb ik heel veel aangehad.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oke sorry, wilde je alleen maar een steuntje in je rug geven.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meissie, heel begrijpelijk. Hoop dat je er wel uitkomt met in je gezinssituatie. Dikke knuff.

En in navolging van Lentebloempje ga ik ook minder komen hier. Stoot ik jullie ook niet tegen de borst, en merk toch een beetje afstand.
    Natuurlijk blijf ik jullie wel volgen.
    Kus

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ja stom is dat he, heb ik vaker gehoord hoor dat sommige sávonds positiever testen dan smorgens.

We gaan gewoon door met duimen.

13. saskia33

Hey goofy niet weggaan hoor, je stoot niemand tegen de borst. We zijn met zijn allen 30+kippen zwanger of nog niet zwanger!!!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

Marjolein: ik schrok een beetje van je www op hyves en had een vermoeden dat het mis zou zijn, maar dat is gelukkig nog niet helemaal zeker, ook al word je hier ook niet bepaald wijzer van :s

Voor jou en voor Leonieke een extra dikke knuffel!

en voor de rest natuurlijk ook een knuffel, je verdienen het allemaal!

lees ik nu dat er weer een hoop weggaan hier??:(

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Lentebloempje: Verevelend meid dat het allemaal even niet zo gaat als jij graag zou willen. En als je hier (op ZP) uiteindelijk alleen maar verdrietig wordt, is het misschien beter om minder (of helemaal niet) te komen. Ik zou het jammer vinden, maar begrijp het helemaal hoor! Kies voor jezelf, jij bent belangrijker dat dit topic!! Ik hoop dat je snel weer lekker in je vel zit en wellicht tot dan. Een dikke knuffel!
    @Goofy: :$:$:$:$:$. Ga je ons verlaten?????? Je stoot ons helemaal niet voor de borst (mij niet in ieder geval). Oke, soms zijn er meiden die in een dip zitten (ik ben er daar regelmatig 1 van), en daardoor misschien anders reageren. Maar ik hoop niet dat ik (en ik denk dat dat voor de rest misschien ook wel geldt), dit ik iets geschreven heb wat bij jou verkeerd over kwam. Ik vind het juist leuk dat de zwangeren hier blijven komen. Dat is toch weer even: daar doen we het allemaal voor! Voor ook zo'n wondertje in mijn buik. Ik zou het echt heel erg jammer vinden als je weg blijft. Je behoort toch tot "de oude garde" volgens mij was je er vanaf het begin bij. Maar dit schrijvende, je moet wel doen waar je jezelf goed bij voelt. Ik kan me ook wel voorstellen dat jij het ook weleens beu bent om te luisterren naar al onze klachten..... Meid, je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, maar ik zal je missen als je hier niet meer komt kakelen...... Ook voor jou een dikke zoen!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Leonieke, balen zeg, pfff stom hè ineens zo'n lange cyclus, denk je echt van alles, komt oma weer. Ik hoop op meer succes voor jou in juni!

17. eternity

@nanette: het zijn geen sluwe vrouwen, het zijn gewoon feeksen!!!
    En ik zit er idd mee opgescheept. Daarom kom ik niet zo vaak meer bij m'n pa... :(

@saskia: Aha, op die manier!!!! hahahaha. Dan snap ik zijn reactie ook wel.
    Ik was vroeger ook zo iemand, die dacht dat je dat niet met een vreemde moet gaan bespreken.
    Maar ik ben wijzer geworden, hihi.

@lentebloempje; oh meissie toch...
    Je moet doen waar je je zelf het lekkerst bij voelt hoor. Maar ik zal je wel gaan missen als je weg gaat hier.
    Maar ik snap je hoor... En als er iets is, en je wil ff lekker van je af praten, mag je me altijd PB'en!!
    Dikke knuffel!!

@goofy; ik heb maar 5 afspraken gehad bij de psycholoog, maar hij heeft me echt heel erg vooruit geholpen toen.
    Een beetje het "gereedschap" gegeven om het zelf weer 'n beetje aan te kunnen, zeg maar.
    Wat lees ik nou??? NEEEEEEEEE, niet weg gaan hier!!!!!!! Is goed voor het HCG gehalte als je blijft!!! :D
    Ik spreek nu voor mezelf hoor, maar mij stoot je er absoluut niet mee voor voor de borst als je hier komt.
    Juist niet!!! Zo zie ik tenminste ook nog goed nieuws voorbij komen wat betreft zwangerschappen. Dat geeft me hoop.:)
    Dikke knuffel!

18. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Marjolijn, hier ook duim-duim-duim, dat alles goed mag gaan!!

@alle meiden die afstand willen nemen, wat knuffel ook al zei, jullie moeten echt gewoon doen wat goed voelt. Ik vind het wel heel jammer als jullie niet meer langs komen. Maar ik heb zelf ook van die periodes dat ik minder op ZP wil! Dus gewoon doen wat je wil enne terugkomen kan ook altijd natuurlijk!!!!!!!!;)

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey BIEB!!!!!!!!!!!!!
    Alles goed???? Mag je binnenkort weer meedoen??? Oh ik hoop echt van harte dat dit jullie ronde is!!

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    #1140 evelynw76, 27 mei 2010
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
    Saskia, ik ken het. Zo was ik ook en het resultaat was idd een burn-out afgelopen oktober. Let goed op jezelf, neem gas terug, doe gewoon je eigen ding wat je moet doen - weet dat het moeilijk is, maar een burn-out is niet wat je wilt mee maken.... ik spreek uit ervaring.... :(
    En je moet je niet schamen dat je bij een psycholoog loopt.
    Ik liep er ook, bijna een half jaar. Had er wel baad bij. Nu waar ik weer in de knoop zit denk ik erover na haar weer in te schakelen..... maar ja, heb nog maar 5 sessies over en die wil ik bewaren als ik weer werk... als ik die nu al opmaak, dan moet ik straks per sessie 85 euro betalen pfff een hoop geld.
    Ik heb inmiddels mijn hart uitgestort bij mijn moeder.... voor het eerst in jaren en ik moet zeggen het luchtte erg op. Maakt niet uit welke beslissing ik ga nemen betr de situtuatie rondom mij en mijn vriend (zwanger worden even buiten gelaten) zij blijft mij steunen.
    Heb mijn verhaal ook gedaan bij 2 vriendinnen, daar weet ik dat ze de mond tegenover mijn vriend houden, en alle twee zeggen: Dacht al eerder dat je vriend niet per se een kind wil anders hadden jullie al lang een klein wondertje thuis rondlopen.....
    Pfff werd ff weer met de neus op de feiten gedrukt.... Nou vriendlief is vanaf morgenavond 1 week vrij en dan maar kijken hoe het hier gaat, kaart ook weer een gesprek aan deze week......
    Gisteren even shoppen geweest - was dat heerlijk - ff alles vergeten en lekker geld uitgeven - en nee- ik heb niets terug gebracht :D.
    En vandaag een postieve mail ontvangen, heb maandag a.s. eindelijk een sollicitatiegesprek......
    volgt er toch zonnenschijn na regen.........:(

Deel Deze Pagina