Oh, ik hoop zo voor je dat je over 8 maanden een wondertje in je armen mag houden! En dat de rest van de meiden van hier (en ikzelf natuurlijk) dan binnen no-time jou roze wolk mogen volgen...
whaaaaa Glimworm!!! Gefeliciteerd!!! Wat een duidelijke streep! En idd wat breng je dat bescheiden! Geniet ervan meid!
Ikzelf word trouwens eerdaags ongi...ik voel het aan mn lichaam, aan alles, t zit eraan te komen. Nouja niets aan te doen helaas.
WHAAA Glimworm, wat een geweldig nieuws!!! Ik kan de bijlage helaas niet openen, maar aan de reacties van de andere meiden te horen is ie knalpositief!!! Heb je verder nog kwaaltjes??? Ohw, nu krijg ik ook de neiging te gaan testen morgen...
Oh nee!!!!! Ik zou je willen zeggen dat je hoop moet houden, maar snap dat je daar nu misschien niet op zit te wachten... Dikke knuffel meid! Ik hoop dat je gevoel het mis heeft...
nee dat is het gekke juist, vorige ronde zo'n last van krampen in de onderbuik/zij en spierpijn gehad en nu gewoon helemaal niks op een beetje weeig gevoel voor het eten na dan bij mijn eerste keer zws had ik ook bijna nergens last van, het verschilt echt per zwangerschap @ marjolein: ik zal eens kijken of ik de bijlage om kan zetten in een echte foto
lief van je meis, ik ken mn lichaam vrij goed...dus denk dat het einde oefening is voor deze maand...geen idee hoe het nu verder gaat met onze wens...maar goed, geen bloed geeft....
Hoi meiden @Jel syterkte meid @glimworm feliciteer je voorzichtig , hoop dat het nu goed mag blijven gaan. Dochterje is ziek. gisterenavond opeens hoge koorts 39 vannacht 40. gaat nu beter ze is erg moe , maar slapen ho maar. Met zoontje vanmorgen naar oogarts geweest voor oogonderzoek met druppels. Heeft zowat hele zh bij elkaar gejankt. maar ogen zijn gelukkig goed. schoonouders waren zo lief om op mijn zieke meisje te passen. Nu erg moe. Heb ook veel last van mijn buik. Was van di tot afgelopen maandag ong. Vanaf di avond tot gisterenavond af en toe wat gebloed. Misschien allemaal stress. Ben aan vakantie toe. Begin juli gaan we kamperen op de sprookjescamping. We hebben er allemaal thuis zin in. Even heerlijk weg.
@glimworm HALLELUJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! supergewoon, ben zo blij voor jou !!! ik durf nog niet te testen, misschien morgen ochtend, ben dan ook 2 dagen voor DOT @marjolein, durf jij het aan morgen om te testen ? heel veel succes in ieder geval
@knuffel; het is een kwestie van hoe hun het verslag maken, wat bepaald hoe lang het duurt. En inderdaad hoe druk ze het hebben. Als hun digitaal dicteren, dan hebben ze binnen 'n dag de uitslag hoor. Jammer dat je niet hier in het ziekenhuis de echo hebt gehad, dan had ik de uitslag meteen voor je op kunnen zoeken. Vandaag nog zelfs. @mvl; ik ben ook tot op een bepaalde hoogte wel meegaand, maar als het me echt te erg word, dan ga ik ook op de "negeer-tour" hoor!! Dan moeten ze maar eerst nadenken voordat ze wat zeggen. @marjolein; jeetje, wat erg dat je baas kanker heeft!!! Ik geloof wel dat het even heftig is nu daar. Heel veel sterkte daar. @Glimworm: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat goed zeg, meteen zo na je MK!!! Dat is echt 'n dikke vette duidelijke streep!!!! Ik ben echt zo blij voor je meissie!!!!! @sweet: oh meisje toch, wat balen dat je de ongi aan voelt komen!!!! Maar nog niet de hoop opgeven hoor! Eerst gewoon nog eens goed praten met dat mannetje van je!! En wat opties op de tafel leggen, die hem ook wat rust kunnen geven. Maar vooral ook aan jezelf denken!! Jij bent zelf ook heel erg belangrijk hè! En jouw wens ook!! Dikke knuffel!!!
ja meiden, het gesprek zit er hier wel aan te komen, mn ongi lijkt me daarvoor een prima moment. maar ik ben t nog niet dus nog even afwachten...
Nog even aankijken dan, you never know, maar als het dan toch doorkomt, lijkt me dat inderdaad een geschikt moment om te praten.
Ik zou zo graag willen dat ik iets voor jullie kan doen. Heel veel sterkte, en blijven praten (maar ja, dat weet je zelf ook heus wel en hoef ik je dus niet te vertellen....).
Meiden jullie doen al veel! Jullie steunen mij en anderen hier enorm! Maar genoeg nu weer over mij... dikke knuff voor jullie allemaal!!
Da's inderdaad even slikken. Ook als je zwangere vrouwen ziet die dan net zo ver zijn als dat jij eigenlijk had moeten zijn. (Dat had ik wel in ieder geval.) Wat ook niet altijd even prettig is is dat je in een ziekenhuis altijd in dezelfde wachtruimte zit als zwangere dames als je zelf voor een onderzoek komt i.v.m. subfertiliteit of curettage. Dergelijke confrontaties heb je altijd en overal en herinneren je weer aan je eigen verdriet. Cést la vie...
@Glimworm, ja gek toch he, hoe iedere zwangerschap anders kan zijn. En iedereen zit maar te letten en te wachten op kwaaltjes, terwijl dat uiteindelijk lang niet altijd iets zegt... Ben echt HEEL blij voor je! Hoe reageerde je man?? @Sweet, wel moed houden hoor! En anders inderdaad gewoon een testje doen!! Samen? Morgenochtend??? oehhh spannend En wat betreft het gesprek, even het testje afwachten zou ik zeggen!! @Suussuus, doe jij ook mee??? Ohw spannend! Wel alledrie roze dan he, anders is het zo bittersweet... @Knuffel, ik doe lekker toch wat ik wil hoor @lentbloempjes, wat sneu dat je meisje ziek is, hopelijk is ze snel weer opgeknapt! Gelukkig waren de oogjes van je zoontje goed! Alvast een hele fijne (en vruchtbare) vakantie toe gewenst!!