Pfff meiden, ik kan niet weg blijven van ZP. Bedankt voor al jullie lieve reacties of hier of pb..... het doet mij echt goed...(tranen in mijn ogen, brok in mijn keel).. ben niet iemand die veel vriendinnen heeft en het voelt super goed bij jullie.... Ik hou jullie zeker in de gaten en hou jullie op de hoogte betr mijn situatie. Kippetjes, nogmaals heel erg bedankt!!!
Je hoeft om mij niet per se weg te blijven omdat je zwangerschapswens in de koelkast staat, om mij blijf je gewoon meekletsen, hoewel ik me ook kan voorstellen dat het moeilijk is voor je om ons steeds bezig te zien met zwanger worden... KNUFFEL!
Marjolein, Neee..!! Meisje toch.. Weet niet wat ik je kan zeggen, adviseren.. Ik had zulke goede hoop en gun het je zo! Heel veel sterkte.. Lfs
Update: Oma gisteren puur haar bezoek aangekondigd, vannacht is heeft ze in alle hevigheid huisgehouden.. :x auw.. Ik zet mijn banner voor de zekerheid nog maar een dagje verder.. Ik heb er wel vrede mee hoor. Ik kan niet zo goed tegen onzekerheid en wachten, en voel me nu gek genoeg opgelucht.
Evelyn, Lieverd, doe wat jezelf goed voelt. Als je de behoefte hebt om mee te lezen of mee te kletsen ben je van harte welkom, en trek je het niet dan is dat ook goed. Ikhoop iig dat we je heel snel weer mogen verwelkomen als actief mede-kippetje.. Ik hoop echt dat jullie er samen uitkomen. Kan me voorstellen dat je je knap hulpeloos voelt soms.. Sterkte. lfs
he lieve meiden ik ben in middels een week ziek thuis met een ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan, ik voel me al een hele week ladderzat, loop te zwabberen door het huis, dus constant duizelig. Heb hier onstekingsremmers voor gekregen die helaas , las ik in de bijsluiter, het zwanger worden bemoeilijken, lullig natuurlijk , maar ik wil z.s.m. van die duizeligheid af. Ik heb af en toe wel jullie bezocht en meegelezen, maar het lukte niet altijd om te reageren. Toch leef ik met jullie allemaal mee, en hoop ik dat er eigenlijk niemand dit gezellige kippen hokje verlaat Ik ben er net, en wil ondanks alle negatieve gebeurtenissen , ook net als allemaal veel meer positiviteit, veel meer HCG, etc.... en hoe meer positiviteit we uitstralen en geven aan elkaar hoe meer we zelf ook positiviteit aantrekken !!! Sorry als het wat zweverig klinkt, is niet zo bedoelt ! Hoop niet dat jullie denken, wat wil die bejaarde kip nou die zo af en toe een komt kakelen, ik meen het echt. Hele dikke knuffel voor allemaal en kan iemand mij eens helpen een foto te plaatsen dan kunnen jullie mijn '"jonge"" kop eens zien xxx suussuus
Heej meiden, Even snel een update van mijn kant, op de rest reageer ik hopelijk vanmiddag weer, dadelijk eerst de wekelijkse boodschappen inslaan... Ik heb vanochtend getest, uiteraard weer negatief. En dat vind ik op zich niet eens het ergste, ik heb al zo'n gevoel dat het niet raak is, maar waar ik wel stevig van baal is dat mijn cyclus dus wéér zo f***king lang is :x vandaag zit ik al op dag 41 :x:x:x:x en daar word ik echt niet vrolijk van :x Tot gauw, meiden
goedemorgen..het is rustig hier..... @suussuus: wat vervelend zeg! hoop dat je er snel van af bent! En dat het het zwangerworden niet te veel/ te lang in de weg zit! En ik denk wel dat ik verder begrijp wat je bedoeld....over positieviteit etc.... hier verder even niet zo veel te melden...... tel de dagen af...moet nog even geduld hebben...heb nog steeds geen idee welke kant we op gaan...nog steeds wel wat van die vage vroege symptomen maar die net zo hard bij een virus ofzo kunnen passen (en aangezien mijn gehoest en gesnotter, ga ik voorals nog daar vanuit...maar ja hopen doe je toch)
@sweet; dat lijkt mij inderdaad zo ontzettend naar! Dan zit je maar te wachten en te wachten tot je eindelijk weer de volgende ronde in kan.......zeker omdat je denkt dat het niet gelukt is......toch blijf ik voor je duimen dat het deze keer wel raak is!
Getver, kan me voorstellen dat je hier van baalt! Had je altijd al zo'n af en toe heel lange cyclus? Ik hoop dat je hagelwitte test je ongi an maar opwekt, kan je verder hè. (Hoewel een fout negatieve test natuurlijk een betere optie zal zijn, maar daar geloof je niet meer in denk ik, heb ik ook hoor: wit is wit bij mij)
NOD 22-05- Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar 30-05- Saffron-35jaar - 4de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 30-05 - Rieanne 32 jaar - 1ste ronde, zoon bijna 6 31-05- Jippiejee - 30 jaar - ronde 10 - 1e kindje 01-06- Elba - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 02-06- Eternity - 30 jaar - ronde 3 - 1e kindje 02-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 4 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 02-06 - Saskia33-34 jaar - ronde 9 -1 e kindje 03-06?? MVL - 35 jaar - ronde 1 na 2x MK, 4e kindje 03-06- Bieb - 31 jaar - 1ste kindje 03-06- Hexje - 33 jaar - ronde 3 - 1 ste kindje 04-06- Chantal78 - 31 jaar - ronde 11 - 1e kindje 04-06- Knuffel - 34 jaar - ronde 6 - 1e wondertje 04-06 - Jeanine1976- 33 jaar- ronde 6 - 1e kindje 05-06-lentebloempje -ronde 12-3e kindje 13-06????- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 13-06- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 16-06?- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 10 na mk - 1e kindje 19-06 Suussuus - 41jaar - ronde6 - 3de kindje 24-06 - Leonieke - 33jr - ronde 7 - 1ste kindje - mk mrt'10 ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4 ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA AFSPRAKEN 01-05 femke32 gynaecoloog 2de echo 02-06 snoetetoet controle vk 03-06 Goofychick intake VK 08-06 Goofychick tweede (termijn) echo gyn 10 wkn 08-06 Shadowcat76 tweede afspraak VK, controle 10-06 kristel79 intake vk 10-06 Glimworm 1e echo met 7 weken 22-06 snoetetoet 20 weken echo 24-06 kristel79 1ste echo BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 20-01- kristel79-31 jaar-2de kindje -ronde 17 24-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20
Rieanne even opgezocht, kon niet langer de spanning verdragen. Ze heeft een heel licht streepje en is overtijd: ieieieieieh.... Saffron, hoe gaat het bij jou???? Hier geen idee, mmmm nou ja zal wel niks zijn ik moet maar weer rustig het weekend afwachten, morgen de 24e dag dus vanaf dan echt spannend, heb geen testen in huis dus als maandag Oma er nog niet is kan ik dan naar de kruitvat... Ik hoop dat ik zover kom, ik heb het gevoel van niet...
Heej Saffron, dus voor jou ook weer spannend, vervelend he dat wachten... Maar even op je reactie ingaande...dat kan nu toch niet meer raak zijn? Twee weken geleden had ik vandaag ineens een slijmsliert, leek op vruchtbaar slijm. Dus dan zou vandaag mn NOD zijn, dan zou ie toch positief moeten aangeven?
Heej Suussuus, wat balen voor je! Dat schiet ook niet op he. Je hoopt toch dat als je aan de medicijnen zit, je snel opknapt en als dat dan toch langer duurt dan gedacht..balen meid. Sterkte ermee! Een foto uploaden, kun je doen bij je instellingen. Maar niet iedere foto is daar geschikt voor. Als ze te groot zijn, dan lukt het niet. Je moet trouwens ook eerst een foto-album aanmaken, daar kun je de foto's uploaden. Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de gezichten van de meiden hier Succes en beterschap!