Pfff door al het gestress ben ik helaas ook terug gevallen in mijn oude gewoonte..... nu sturen jullie de "stoppen met roken politie" op me af.... ik heb een pakje gisteren gekocht.... voel me zoooo mega schuldig... maar ik kon ff niet meer..... ben ook van plan om snel weer te stoppen hoor.... wat voor een vrouw ben ik als ik zwanger wil worden om dan te roken..... Nee, dat kan ik niet - dus ik stop gauw weer ondanks dat ik nog ff een tijdje de ijskip zou blijven..... Voel me zooooo schuldig.... schaam me dood , maar ik wil eerlijk zijn, vandaar dat ik het ff meld.... geeft mij des te meer een motivatie om op korte termijn weer te stoppen - ik weet dat ik het kan....
Meis ik kan er helemaal in komen maar..... pak nu je pakje en gooi ze in de gootsteen 1 voor 1 en zet de kraan aan....... Je kan het kom op... je hebt ze niet nodig en je wordt en niet blijer van...... ( ben zelf bijna een jaar geleden gestopt 20 juli om precies te zijn!) Knuff Enne goed hoor da je het eerlijk vertelt, ben trots op je
Heeft me veel moeite gekost om dit ook net te typen, want ik schaam me echt, voor mij mag ik het pakje oproken en dan worden er geen nieuwe meer gekocht!!! Pfff hoopt ze stiekem
Niet schamen.... nergens voor nodig, je bent eerlijk en dat is goed! Buitenom dat je dat tegen ons bent is het goed eerlijk tegen jezelf te zijn! Je kunt het hoor echt waar (hoe lang ben/was je er al af?)
evelynw, ik snap het wel. Even 2 daagjes roken en dan weer stoppen. Maar je mag best wel even roken. Wat een stress. alles bijelkaar. voel je maar niet schuldig. De een doet dit de ander dat. Maar het is niet bevorderlijk voor de vrucht baar heid. Misschien kan dat je over de streep trekken. Mijn broers vriendin is zwanger en die willen op eens onze babykleertjes hebben. Ik moet zeggen ik leen ze als een boer met kiespijn. Worden ze toch weer iets minder. En ik had ze liever zelf nodig gehad. En ik kreeg niet hun kleertjes toen ons zoontje was geboren. Hij is er ook wel altijd als hij ons nodig heeft maar anders om heeft hij meestal geen tijd. Zal ik hem dat eens zeggen? Hier verder een spannend weekend, maar ik verwacht ongesteld te worden. Dan hopelijk maandag ofzo. Niet een paar dagen overtijd, dan wordt ik zo nerveus. Dat vind ik niks. Liever weer vlot aan de volgende ronde. Groetjes Elba
Nou doordat er hier zoveel getokt word en dan ook behoorlijk veel persoonlijke dingen, vind ik niet dat we nog vreemden voor elkaar zijn @ Evelyn: Ik snap best dat je nu even een soort van wraakultimatum aan je vriend stelt, (niet praten/testen geen sex) misschien is dit een manier om je vriend zijn ogen te openen, ik hoop het echt! Wel goed dat je er weer met vriendinnen uit wil gaan en lekker lol maken! Dat heb je soms ook nodig. Zorg goed voor jezelf meissie!
Ja vind ik ook, niet schamen. Lekker van genieten, pakje oproken en klaar!!! Wel genieten hoor anders heeft het geen zin.
Lieve meiden, Dit hexje vliegt haar bedje in.... gaap, nog 7 dagen werken heb ik weekeind Slaap lekker allemaal voor straks en tot morgen...... @ Knuffel.... ga op je gevulde koek zitten zodat hij warm blijft voor je Dus je kan hem gewoon pakken hoor Als je me maar iet wakker maakt haha en anders ik sta op om 7 uur dan kun je er bij Sweet dreams and don't let the bed bugs bite you
Ik geniet er nu ook nog van - een klein beetje dan..... Nou, ik was er ook bijna 1 jaar vanaf, ben 1 augustus 2009 gestopt - zonde zonde zonde Maar ik weet dat ik het kan.... Oh, ik kan heel wraakzuchtig zijn whahahah echt waar, dus mijn vriend zal het nog zwaar krijgen (maar ja, straf me stiekem ook wel een beetje nu.. ) ach ja, maar hopen dat hij het licht ziet.... Nou, weet niet of het stappen echt door gaat, heb niet veel vriendinnen - vooral niet die spontaan kunnen stappen ivm kids .... dus heb nog hoop dat 1tje wel kan, hoor ik morgen... en anders ga ik wel alleen naar de bios of zo.... ik wil er gewoon ff uit - en ga ik niet - nou dan stalk ik jullie morgenavond whahahahah
Zo, ga ff lekker mijn huispakje aan doen, log ff uit niet dan mijn vriend de lap pakt en ineens de berichten hier ziet staan.... kom straks nog ff terug.... Als er in de tussentijd iemand weggaat: Welterusten.....
Dat was het zeker Bekijk bijlage 74855 Zo spring nu op mijn bezem en ben weg...... HIIIIIHHHHIIIIIIIIIIIIIIII
He lieverdsssss........... Wilde ff kwijt dat we een jongensnaam en een meisjesnaam hebben uitgekozen, zo goed als uitgekozen......ben er echt heel blij mee...........dus hoop dat het niet voor niks is. Lees zulke enge berichten in een ander topic. Die met 7 wkn nog een hartje zagen en toen met 10 wkn niks meer.
Oh iemand enig idee wanneer we die meeting gaan houden welke periode, ik wil nl niet dat jullie allemaal in tranen gaan uitbarsten als jullie mijn buik zien........*hoewel kunnen we lekker aan grouphug doen*
Nee, hoor. Ik was net binnen, belt m'n moeder. Bijna een uur aan de lijn gehad. Die wist ook dat Knuffelman een weekend weg is en vond dat wel een goed excuus om alle roddels uit het dorp even aan mij voor te leggen........ Maar goed, ik heb haar af weten te schudden. Ik heb wel weer enorm om Hex gelachen hoor. Ik dat hele eind lopen naar het andere dorp, was ie dicht!!!!!! Whoahahaha. Ik hoop niet dat ik je wakker gemaakt heb, maar de koek was lekker en volgens ij ben je stiekem nog wakker.
Goofy, niet druk maken.... komt allemaal goed... is juist alleen goed om te zien dat het met de zwangeren onder ons goed gaat.... Maar ben ook wel benieuwd welke maand jullie in gedachten hadden en op welke dag - zaterdags lijkt het mij het handigste - dan zijn de papa's thuis en kunnen op de kids passen zodat mama ff lekker de stad kan onveilig maken met de andere kippetjes.....
@evelyn: weg gooien die sigaretten! Als je eenmaal weer begonnen bent is het veel moeilijker om te stopppen. Je hoeft je helemaal niet te schamen dat je weer begonnen bent. Je moet je nu alleen afvragen wat het je opgeleverd heeft.... Voel je je nu echt veel beter??? (Nee, want je schaamt je diep en weet dat je straks weer een hoop moeite moet doen om te stoppen.) Dus.... Dit klinkt vast heel onaardig, maar ik weet hoe moielijk het kan zijn om te stoppen en hoe langer je wcht hoe moeilijker het wordt... *Einde van het srieuze bericht* Ik snap het wel hoor evely, maar moest toch een poging doen om je weer "op het rechte pad te brengen". @Goofy: wat goed dat jullie nu al namen weten. Ik heb daar uiteraard al weleens over nagedacht en vind dat heeeeeel moeilijk. En laat je nu niet gek maken door alle verhalen van mensen bij wie het fout gaat! Het is nou eenmaal zo dat je het vaker hoort als het misgaat dan als het goed gaat. Het is nog steeds zo dat veel meer zwangerschappen wel goed gaan dan niet hoor. En waarom zou het bij jou dan niet goed gaan????? Natuurlijk kan het misgaan, maar de kans is veel groter dat het wel goed gaat, en dat moet je voor ogen houden. Wel allemaal luisteren naar juf Knuffel he.*kijkt heel serieus en zwaait met haar vinger voor ieder neus!* Jeetje, sorry hoor. Kom ik heel belerend over vandaag?? Zit even is een serieuze bui geloof ik..... Excusses!