Saffron..........jeetje meid wat een beheersing om niet te testen......WOW ik had allang tig testen gedaan.... maar wt denk je? symptoompjes?
maar dan nog... ''t is inderdaad hun probleem, maar je trekt t je blijkbaar toch aan, zit je wel dwars..
hey......ja het kost mij wel moeite hoor.....maar heb al twee keer zo'n negatest gehad de afgelopen paar rondes.....die kwam ook hard aan.....dus vandaar dat ik liever wacht......maar ja nu ga ik iedere keer gespannen naar toilet......weet niet of ik het de hele dag ga volhouden hoor (maar inmiddels heb al al n liter thee naar binnen gewerkt, dus nu testen is ook niet echt verstandig) symptoompjes genoeg maar ja die kunnen voor beide gelden helaas (of anders voor het verkoudheidsvirusje waar ik last van heb) ik heb goede hoop....maar ik ben ook bang dat het weer niet zo is.....(ik ken dit gevoel niet van de andere twee keer....toen ging ik er erg ongedwongen in, leefde gewoon door zeg maar, maar nu ben ik er om de een of andere rede veel meer mee bezig en maak ik mij er veel meer druk om)
mmmm t is inderdaad stil vandaag ik ga ook weer even verder; verjaardag van zoonlief aan het voorbereiden en alvast wat voor de vakantie aan het doen
Zo, na een drukke ochtend ben ik er ook ff..... Mykelti, ik ken het, vroeg opstaan voor een hondje. Wij hebben zondags om 8:30 uur hondenles, dus de wekker ging hier al om 6:30 uur af pfffff.... Nou gisteren was het hier redelijk gezellig, heb de film gekeken van "Confession of a shopaholic". Heb alle delen reeds gelezen en gisteren kwam per toeval op film1.1 de verfilming - super leuk.... vriend zat achter de lap.... om 22:30 toch maar eens stokbrood etc op tafel gezet, maar ja, gezellig???? Ieder deed zijn eigen ding en ff gespeeld met hondje.... Om 1 uur naar bed gegaan, kwam meneer ineens in stemming en ik: Nou, niet dat ik achteraf commentaar krijg... maar dit weekend heb ik waarschijnlijk mijn eisprong... is iig ergens rond dinsdag/woensdag weer voorbij. Nou ja, vriend draaide weer terug naar zijn kant...... wat baalde ik op dat moment.. Is nu bewijs genoeg dat hij geen kind wil hebben... anders had ie er maling aan gehad (excuus voor de details.....) - ik hoef dus ook niet te wachten of ongi wel of niet komt - ongi komt gewoon in juni Dus oma - in juni alleen bij mij op de koffie komen, je bent helaas welkom bij me.... Net, tijdens ontbijt erover gehad en ik zei: Jij gisteren ineens geen zin meer, ik vanaf dinsdag dan maar geen zin meer - heel makkelijk. Toen keek ie een beetje raar... ga vandaag ook ff op afstand. Vanmiddag is hier in het dorp de Luikse markt, dus daar ga ik - als het tussendoor droog is - ff naar toe. Voor de rest bekijkt hij het vandaag maar.... kijken of hij hieruit iets leert.... Maar nu genoeg met mijn ego bericht :x Nanette, wat iri zeg van je zus..... ze zou juist blij moeten zijn dat jij nog dingen verzint.... sommige mensen hechten daar schijnbaar geen waarde meer aan tegenwoordig.... maak je niet druk, is het niet waard (makkelijker gezegd dan gedaan - ik weet het).
@Marjolein Het is allemaal ook zo zwaar voor je. Je kan niet altijd maar positief blijven. Soms is het ook wel goed om even lekker uit te huilen. Doe waar je je goed bij voelt. Ook als je een tijdje van het forum weg blijft vergeet ik je niet hoor! In gedachten zend ik je licht en kracht toe. *knufs*
mmm heb je wel die testjes in huis? anders misschien vanavond... je heb anders kans omdat je nu toch in spanning zit dat je menstruatie uitgesteld word. lijkt mij dat je wel wilt weten waar je aan toe bent..
Jeetje meid, schiet allemaal niet op he zo, wordt denk ik toch hoog tijd voor een goed gesprek lijkt mij, anders worden de irritaties alleen maar groter en groter... hij is toch een weekje vrij deze week? misschien het moment om alles op een rijtje te zetten voor jllie beide... sterkte... ps: mannen zijn hardleers, die snappen pas dat ze fout zitten als t te laat is....
Ik heb net weer een follikelecho gehad. Het was een mannelijke gynaecoloog dus ik had al meteen zoiets van "Nee he!" Mijn behandelaar is een vrouw en zij is echt super aardig en bij haar doet een inwendige echo ook geen zeer. Bij deze man was het echt vreselijk naar! (Ik voel het ook nog steeds.) Zei die dat mijn baarmoeder ver naar achteren lag en dat ik moeilijk te echoën was... tja of hij kan het gewoon niet zo goed. Ik vond 'm echt onbeholpen. En dan nog blijven kijken terwijl ik me aankleed. Bah, alsof het nog niet ongemakkelijk genoeg is. Anyways, er was nog steeds geen eitje gerijpt dus ik heb weer een lange cyclus. Morgen moet ik dan weer mijn eigen behandelaar bellen voor de volgende echo. Waarom kan ik nou niet gewoon spontaan zwanger worden...
mmm minder zeg, soms vraag ik me af waarom mannen gynacoloog worden... zo dat ze met hun beroep hun sexuele frustraties kunnen uitoefenen? Bah! Maar balen dat er nog geen eitje gerijpt is, wanneer moet je dan weer voor een echo?
Kristel, ik wordt op moment een beetje moe van al dat praten... iedere keer begin ik en het eindigt weer nergens..... deze week is hij idd vrij, maar ik heb ook nog een aantal dingen in mijn agenda staan deze week, dat ik ff moet kijken wanneer.... want als we praten en ik weer tranen laat lopen is en blijft dat meestal 2 tot 3 dagen zichtbaar bij me (morgen 14 uur sollicitatie, dinsdag oppassen op buurmeisje - een beetje dubbel - maar ja, kan nu niet van alles weg blijven lopen, vrijdag hele dag op pad met een vriendin - ff zonder mannen - heerlijk ). Ik zie het wel, ik hou hem nu eerst maar op afstand - zo heb ik ook de tijd om na te denken.....
Meiden hier nog niet echt tijd voor jullie kippetjes, mannetje is heel erg ziek geweest, zaten van de nacht van vrijdag op zaterdag om 03:15 bij het HAP in het ziekenhuis. Gelukkig begint het iets beter te gaan maar we hebben een nacht overgeslagen en nu in mijn toestand is dat niet top kan ik je vertellen maar anyway.....gaat erom dat die kleine zich weer beter gaat voelen. @Marjolein, lieverd iid doe wat goed voelt, heb zo met je te doen, hele dikke knuff voor jou. @Knuffel, lees ik ergens uit een reactie dat je niet lekker bent??? Beterschap. @Eternity, kwam voorbij dat je toch weer ongi gaat worden, getver....dikke knuff voor jou ook.
@Alexandra, op hoeveel dagen zit je nu dan??? Zou toch wel wat te zien moeten zijn nu toch? Is er nog helemaal geen eitje te zien?? Misschien eens, als dat zo door blijft gaan, kijken of je aan de clomid kan? Hele dikke knuff voor jou ook. En nou ga ik een bakkie doen, zijn weinig aan elkaar toegekomen dit weekend.
ja hoor testen in huis! maar ik drink altijd erg veel overdag, dus vraag mij af of het zin heeft om te testen......
He nachtbraker! Ja erg he, dan realiseer je je ineeens dat je Oud bent. Kwart over zes. Dat is eigenljk midden in de nacht, en zeker op zondag! En over de ei-sprong: ik gebruik geen ovu-testen, voel 'm nooit en heb eigenlijk ook nog nooit bewust rekbaar slijm gezien... Als ik dit zo zie staan vraag ik me af hoe het me ooit gaat lukken (weer) zwanger te raken. Nou ja zeg, wat een reactie. Misschien moet je de volgende keer op marktplaats een oude bungalow tent kopen en zeggen: zo, hier passen ze alle 7 wel in.... (of is dat heel gemeen). Je kan toch moeilijk bij alle kinderen rekening houden met de 6 broertjes en zusjes. Zoals je man zegt, dit is hun probleem en niet dat van jou hoor! En eh, staat wel weer gezellig zo'n banner. Mooi gezegd: Ergert u niet, verwonder u slechts. Spannend hoor. En als jij nog niet wilt testen, lekker niet testen. Ongeacht wat de test-verslaafden hier zeggen. Wat blijft het toch een vervelende situatie. Ik ben bang dat ik de hele dag enorme ruzie zou hebben. Hij houdt gewoon helemaal geen rekning met jou! Ik zou 'm ermee confronteren. Maar ja, ik weet dan ook zeker dat die van mij nooit in de gaten zou hebben dat ik hem negeer om hem iets in te laten zien. Dat moet ik 'm toch echt gewoon recht in zijn gezicht vertellen (tenzij ik een week de tijd heb, maar zoveel geduld heb ik eigenlijk nooit).
vanaf nod kan je op elk moment van de dag testen, maar dan niet eerst vlak van te voren een liter thee drinken om je blaas vol te krijgen.
mmm gelukkig zijn niet alle mannelijke gyneagologen zo hoor! ik heb tijdens "bevalling'/ keizersnede en de curretage (twee weken later ivm infectie) een mannelijke gehad...en die was super aardig! Erg rustig, begripvol en absoluut geen pijn bij inwendige echo etc.! Mocht het ons gegund zijn en we krijgen nog een kindje, dan probeer ik ook echt bij hem te gaan voor mijn afspraken (ivm keizersnede wordt het ziekenhuis bevalling). In het zelfde ziekenhuis juist ervaring gehad met een zeer onaardige vrouwelijke gyn.
@alexandra; wel erg vervelend dat je zo'n onaardige gyn had zeg! En zo hardhandig! Zo'n echo hoeft helemaal geen pijn te doen! En erg balen dat je nog even moet wachten en weer opnieuw zo'n echo moet! Ik duim voor je dat het eitje snel wil rijpen!!!!