30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @knuffel; dankjewel !!!
    Ik ga zo eerst eens even alle thee uitplassen en misschien dat ik t vanavond nog ga testen...en anders gewoon morgen als NOD uitblijft.......

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Alexandra: wat vervelend dat het zo gelopen is vandaag. Klinkt als een hele onprettige ervaring. En dan ook nog eens een "tegenvallende" uitslag. Misschien kan je dit met je eigen behandelaar bespreken. Die man moet eigenlijk even verteld worden dat jij daar enorm kwetsbaar ligt te zijn, en dat je dus ook op die manier behandelt wenst te worden. Of misschien kijken of de volgende echo door iemand anders gedaan kan worden. (Ik weet helemaal niet of dit mogelijk is hoor, maar het moet voor jou zo "prettig" mogelijk gemaakt worden toch...) Serkte meis, en ik hoop dat je deze ervaring snel achter je kan laten.

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Laat je niet gek maken!!!!!!!!!!!!!!!!

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zo'n echo kan wel zeer doen als je erg gespannen bent, maar met de juiste gyn hoeft dat niet!

BAlen dat je eitje er nog niet was alexandra! Kon hij ook al zeggen of hij iets op zag komen? Ik kan me voorstellen dat je er moe van wordt!

5. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Lieve Evelyn. Misschien is het kwetsend of confronterend wat ik ga zeggen, maar ik ga toch eerlijk zijn. Toen ik dit las, dacht ik "Dit is geen gezonde relatie, of jouw vriend is op zijn minst nog lang niet emotioneel volwassen genoeg."
    Als je alleen nog maar iets van hem gedaan kunt krijgen door hem op de één of andere manier te manipuleren of op afstand te houden of hem te straffen, wat zegt dat dan over jullie relatie? Als jij hem iets moet leren, is het dan gelijkwaardig? Als hij zich van jou afkeert nadat je hem eerlijk hebt verteld over je eisprong... meid, ik zou mij diep gekwetst voelen als de man waar ik van hou dit bij mij deed, terwijl hij juist de persoon in mijn leven moet zijn die lief voor me is en me in ieder geval probeert te begrijpen.
    Als ik jouw verhaal zo lees is een goed gesprek wel het minste dat jullie nodig hebben om een beetje op één lijn te komen... misschien een gesprek met een onafhankelijke derde erbij?
    Ik begrijp dat het allemaal vreselijk moeilijk voor je is. Heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    whahahaha.. dat zou wel een idee zijn..
    ghehehehehehe.. misschien als de volgende jarig is dat ik dat nog doen ga ook! geweldig!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik wil het niet nog zwaarder maken, maar ik ben het wel een beetje met alexandra eens..
    Ik pbde je laatst ook dat je goed om jezelf moet denken!
    Je bent het waard om gelukkig te zijn!

Als jullie nu niet gaan praten ben ik bang dat je te ver van elkaar verwijderd gaat raken...

Als je het vervelend vindt dat ik dit zeg, moet je het gewoon zeggen hoor. Dan houd ik volgende keer gewoon mijn grote waffel;)

8. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Er waren een paar eitjes te zien van 9mm, maar het telt pas vanaf 12mm. Vandaag is mijn 15e cyclusdag.
    Afgesproken is dat ik eerst 3 rondes IUI zonder hormonen doe, en daarna 3 rondes met hormonen.

Wanneer mijn volgende echo is weet ik niet, dat hoor ik morgen wel van mijn eigen behandelaar.

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he knuffel.. waar is je symptonen banner eigenlijk?:p:p

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    'k heb trouwens mijn avatar maar even veranderd..
    vond een foto van mijn dochter achteraf toch niet zo'n goed plan..

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    volgens mij jaag ik iedereen steeds weg..

*ruikt onder haar oksels of ze ook stinkt*

12. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    nee hoor, ik ben er ook nog...

13. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ik denk dat ze mij ruiken...hahahah... hou vandaag lekker een pyamadagje

14. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ahh ben jij het:p

HEerlijk een pyama dag! Ik ben jaloers op je!'

Hier regent het trouwens keihard! niks aan als ik naar buiten kijk

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Nanette: leuke avatar hoor. En mijn banner, ik zal 'm weer eens opzoeken. Gistere lag de site plat, dus had ik alleen een kruisje :(:(
    @Evelynw: ik ben bang dat ik het ook met Alexandra eens ben (dat was ook wel een beetje te lezen in mijn reactie). Hij moet toch ook rekening met jou houden, en niet alleen andersom. Het klinkt een beetje alsof hij de beslissing heeft genomen dat hij geen kinderen (meer) wil (en het dus ook niet tot oktober wil proberen, en ook zijn sperma niet wil laten testen). Het zou dan op z'n minst wel zo netjes zijn om dat met jou te bespreken en je dat net op zo'n pijnlijke manier duidelijk te maken zoals hij vannacht deed. Ik zou toch echt nog een keer met hem in gesprek gaan. Er moet denk ik (snel) duidelijkheid komen. Hij moet zijn verantwoordelijkheid nemen...

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik lig zelfs nog in mijn bed... Heb ook niet veel zin om eruit te komen. Het giet werkelijkwaar buiten. Ga zo toch maar naar beneden. Op zoek naar paracetamol en iets tegen de hoest.. Pfoe, vermoeiend hoor, ziek zijn.

17. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hier giet t ook verschrikkelijk, had zoiets van t is toch slecht weer, ik ga toch nergens heen... lekker dagje pyama. Maar helaas nog wel een hoop te doen, beetje puinruimen hier in huis. zoonlief ligt net op z'n bedje voor een middagdutje dus dit is mijn kans om wat te gaan doen.
    Knuffel beterschap, ziek zijn niet leuk en dat deprimerende weer maakt t ook niet veel beter.... veel vitamientjes nemen dan ben je er hopelijk zo weer bovenop

18. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    evelyn is je pakje peuken al op?

19. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Alexandra, Nanette en knuffel: Ik kan er tegen hoor, niets wat jullie zeggen kwetst mij - echt niet - vind het juist fijn en prettig dat jullie gewoon jullie meningen plaatsen....

Weten jullie, ik wordt onderhand moe van al dat gepraat..... wil het gewoon ff laten rusten en mij concentreren op het solliciteren ... wil mijn leventje opbouwen - en als hij dan niet mee aan dezelfde kar trekt dan betekend het - misschien klinkt het wel hard (van binnen nu even wel...) dat het helaas einde oefening is....
    Mag er eigenlijk niet echt aan denken - maar het dringt wel steeds meer tot mij door.... vooral na afgelopen nacht - ik was echt gekwetst en dat vertelde ik hem ook vanochtend....
    Maar ja.... ik zal ook nu ff hier niet meer zeuren - ik wacht nog ff af..... erg om te zeggen - maar mijn sollicitatie van morgen is voor mij even belangrijker nu dan een gesprek met hem aan te gaan vandaag - ik wil graag weer werken, dus - misschien dat ik wel morgenavond met hem ga praten - wordt er wel een beetje moe van en kom me voor als een CD die blijft hangen.... alsmaar hetzelfde en kom geen stap verder.....

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    :) ------------ :) -------- :)

Deel Deze Pagina