30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heel eerlijk gezegd heb ik een beetje mn twijfels...het kan zo tegenvallen he...hier op het topic is het heel gezellig en we zijn allemaal met hetzelfde doel hier. Maar misschien zijn we in het echt wel zo verschillend dat het niet werkt...ik weet t niet...

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Zoontje is wakker dus ik ga weer!! kort maar krachtig :D tot laters!!!

3. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat lief dat je er naar vraagt. Het gaat op zich wel redelik. Maar dat kan ook nog komen omdat ik nu eigenlijk alleen maar bezig ben met ziek zijn.... Daar voel ik me al beroerd genoeg bij zeg maar:):).

Dat klinkt wel hoopvol inderdaad. Wellicht toch door voor een tweede??? Ik hoop het zo voor je (als de natuur het wil natuurlijk....).
    Ik heb op het forum wel vaker gelezen dat dames er een langere cyclus van krijgen. Het zou dus kunnen hoor!
    Oh, en over elkaar ontmoeten, ik ben ook nog niet helemaal overtuigd hoor! Twijfel ook enorm (maar onder druk toch op de lijst gezet:D:D).

4. eternity

eternity Niet meer actief

Nu ligt je focus even ergens anders.
    Wel klote dat je je zo beroerd voelt!!
    Wel goed voor jezelf (laten) zorgen hè!

@sweet: hm, dat is wel minder, dat je daar nu weer een langere cyclus van hebt. :x
    Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt, want dit is ook echt niks idd.

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik ben al de hele middag aan het bijlezen, want alweer een kleine twee dagen niet langs geweest, en ja, dat merk je dan wel, hé...
    Af en toe, tussen de bedrijven door en als er geen reclameblokken zijn, kijk ik ook nog even vanalles op TV, dus het schiet niet echt op. Nu een poging, om ook in delen, op iedereen een beetje te reageren ;)

Samen met Femke en Suus, zijn we inderdaad met drie Belgskes voor de meeting op 4 september. Ik merk echter dat de andere twee heel wat dichter bij de Nederlandse grens wonen als ikzelf en hoe graag ik dan ook zou willen, ik weet niet of het voor mij haalbaar is.

Mijn mama is een Nederlandse en mijn familie woont voornamelijk in Eindhoven en Nijmegen, wat van mij uit al 200 tot 250 km rijden is. Ik woon tussen Gent en Brussel en doe er anderhalf uur over tot Antwerpen (met de trein twee uur en ongeveer vijf tot in Nederland, dus dat is zeker uitgesloten), dus hoe ver het is naar Utrecht weet ik op dit moment al helemaal niet.

De interesse blijft dus wel, maar de haalbaarheid... daar twijfel ik dus nog over!

En over het feit dat jullie allemaal topmeiden zijn en die meeting dus ook top zal zijn, ook daar twijfel ik inmiddels helemaal niet meer aan. Ik zou het dus wel des te jammer vinden mocht ik niet kunnen komen... enfin, we zien nog wel...

6. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    misschien is t voor jou te combineren met een familie bezoekje?

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dat dacht ik eerst ook, maar achteraf misschien toch wel moeilijk, omdat het allemaal tantes en ooms van me zijn die in Nederland wonen (broers en zus van mijn moeder) en die hebben zelf ook vanalles om handen op een dag, dus misschien komt het voor hen gewoon niet goed uit als ik dan ook nog eens langs kom. Een bezoekje aan mijn oma was natuurlijk wel leuk geweest, maar helaas kan dit niet meer omdat zij sinds 2008 is overleden. Ik kom dus gewoon niet meer zo vaak in Nederland.

Uiteraard kan ik het wel altijd nog een keertje uitzoeken of eea toch niet mogelijk is, maar op dit moment kan ik dat dus moeilijk zeggen...

8. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    @Marjolein: Ik wil jou speciaal ook nog even extra sterkte toewensen en ik vind inderdaad ook dat je moet doen wat voor jou op dit moment het beste voelt. Ik snap dus ook volkomen dat je even wat afstand van dit forum neemt, maar weet dat je altijd welkom bent hier en dat wij voor je klaar staan... heel veel liefs...

@Evelyn: Hey, meid, wat k*t zeg, die reactie van jouw partner. Ik wil ook niet nog wat meer olie op het vuur gooien, maar sluit me inderdaad, net zoals veel andere meiden hier, ook aan bij wat Alexandra schrijft. Ik hoop echt dat jullie hier samen uitkomen!

Succes voor morgen bij het solliciteren!!

@Knuffel: Beterschap meid... (en Goofy, jij ook met je kleine man).

@Eternity: Balen van je ongi, meid... Ik wens je heel veel succes voor de volgende ronde. Duim, duim, duim...

@Saffron: SPANNEND!!! Ik duim voor een positieve test!

@Nanette: Mooie avatar!!!

9. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Bedankt, meid... dat is heel lief van je... en stelt me sowieso al meer gerust!

10. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    *rofl* Goed te horen dat jullie de humor in jullie huwelijk houden! Hahahaha!

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Enfin... nu nog even een update van mezelf...

Twee weken geleden had ik erge buikpijn en vruchtbaar slijm op zondag (ik schreef jullie daar toen nog over). Nu blijkt dat dit inderdaad die dag mijn eisprong is geweest. Toen ik dit doorhad, kreeg ik heel veel hoop, want in tegenstelling tot wat ik eerst dacht, hadden we dus helemaal juist geklust... er was dus een kans...

Maar net toen ik begon te hopen, kreeg ik bruinverlies (voor mij altijd een teken dat oma weldra voor de deur zal staan). Ik ben dus vrijwel zeker dat het ronde vijf wordt... al is het er nu nog niet helemaal... ik weet het gewoon!

Vrijdagavond had ik ook een controle consult bij mijn psychiater (om de vier maanden ongeveer). Ik vond dit echt een k*tgesprek en ik voelde me toen al niet goed. Dit in combi met mijn (alweer) nieuwe ongi en de reacties van mijn zus: "Ja, je wordt gewoon te oud!" of "Je moet er zo veel niet mee bezig zijn" of zoals onlangs toen ze duidelijk haar eisprong voelde en daarbij zei: "Ja, we hebben het eergisteren gedaan, als het spiraal er nu uit zou zijn geweest, was ik alweer zwanger geweest!" (Alsof het zo gemakkelijk gaat!!!! Maar ja, bij haar dus wel en dat lijkt ze me er steeds vaker nog eens in te wrijven).

Altijd gaat haar pad over rozen en na alles wat ik al te verduren heb gehad, lijkt het nog maar eens niet makkelijk te zullen gaan... as usual... ik heb er zo geen zin meer in... voel me zo down, zo depri... zo ellendig... ik kan het hele weekend eigenlijk alleen maar al huilen en voelde me gisteren letterlijk stikken onder die ingehouden spanning en emoties.

Gelukkig was mijn mannetje superlief en praatte hij mij weer moed in. Ik zou namelijk alles definitief (en vooral impulsief) hebben opgegeven!!! Ik ben normaal geen opgever, nooit, maar ik heb al zoveel meegemaakt en de laatste jaren al zo hard gevochten, dat ik dat niet nog eens zie zitten... en uitgerekend dat maakt me nu zo bang...

*einde klaagzang en ego-bericht... hopelijk morgen weer positiever*

Liefs,
    Karen.

12. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Eternity: BALEN dat oma langs is gekomen.

Evelyn: zoals andere dames al zeiden houdt je vriend wel heel erg weinig rekening met je, dat hij ineens geen zin meer heeft toen je aangaf dat je eisprong er aan zit te komen!

Kippetjes, ik wil ook heel erg graag bij de kippenhokmeeting zijn maar ik kan niet op 4 september (ben ik een straaltje zon aan het opzoeken in Portugal;)

13. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou ik ben er weer.. en jullie zijn braaf geweest hoor:p

Mijn dochter heeft fijn de kerk op stelten gezet, dus ik had een knalrood hoofd..
    Daarna is moeders even op de koffie geweest en heeft de caravan goedgekeurd!

Straks nog ff toetsen nakijken! BLEGHHHHHHHHHHHH!!!!

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @karen: wat vervelend dat je je zo down voelt. En dat bruin-verlies zal het zeker niet minder gemaakt hebben. Waarom was het zo'n vervelend gespek bij je psych? En je zus, tja die denkt echt niet na. Wat is dat nou voor een opmerking??? Lekker makkelijk als je zelf met een poep en een scheet zwanger bent.
    Wel fijn dat je mannetje je zo steunt. Probeer toch een beetje de leuke dingen voor ogen te houden (ik weet het, heel makkelijk gezegd door een ander, en met dit weer ook eigenlijk helemaal onmogelijk....). Ik weet niet zo goed wat ik zou kunnen zeggen om je te kunnen helpen. Behalve dan dat ik je een dikke knuffel geef!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @karen.. kun je dat niet met je zus bespreken? Want als ze weet dat jij zwanger wilt worden vind ik dit soort opmerkingen echt keihard! dat kan ze niet maken...

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zitten wij hier braaf te wezen, zet je dochter de boel op stelten. Nou ja, toch maar iets aan haar opvoeding doen hoor!:p:p:p Was het heel genant, of viel het eigenlijk wel mee?

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    #1557 evelynw76, 30 mei 2010
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
    Zo, had ik ff geluk, aangekomen bij de luikse markt scheen ineens de zon - HEERLIJK!!!
    Ben dit keer met lege handen thuisgekomen - bijna iets gekocht voor mijn hond - maar kon me beheersen :D

Zo, nu zit ik weer achter de lap met oordopjes in mijn oren - luisterend naar Eric Clapton (van zijn rustige nummers wordt ik lekker kalm) en weer sollicitaties typen pfffffffffff hoop zo dat het morgen lukt..... wordt het solliciteren onderhand beu!! :x

Straks maar de zon opzoeken (heb een klein kamertje met zelfgemaakte foto's van San Francisco - mijn favoriete stad - aan de muur hangen waar mijn zonnenbank staat en een grote wereldkaart) - dus ga zo ff op vakantie :D ook al is het maar een half uurtje - maar toch ff chillen..... :D:D:D:D:D niet te lang anders ben ik morgen een verbrande kip als ik op gesprek moet

whahahahahaah

18. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    sluit me aan bij knuffel en karen - spreek je zus er op aan..... kwel jezelf niet langer... sterkte meid

19. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hello ladies,

hier ongi begonnen.... ach ja op naar de volgende ronde, heb nu iig duidelijkheid
    Nu snel even bijlezen

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    whahahaha ach ja, het is een klein schatje, heeft zeker niemand kwalijk genomen - lig hier een een deuk - stel het me net voor: jij rood hoofd en je dochtertje mega actief whahahah

Deel Deze Pagina