Jel meid heel veel sterkte gewenst, j ehad het al wel een beetje verwacht hè... Maar daardoor niet minder verdrietig, het was je zo gegunt, je had al zoveel geduld moeten hebben, maar het mocht niet zo zijn. Ik wens je echt heel gauw weer een zwangerschap toe en zoals al veel meiden hebben gezegt, niet te stoer doen hè, het is niet niks.. .Knuf
Glimworm; JOEHOE! VETTE STREEP!!! alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Sweet, je weet het nog niet hè, alhoewel ik het gevoel ken, dan weet ik het ook zeker ('denk ik dan') Alexandra; goed nieuws toch? Weer een stapje dichter bij meis! En zo snel al! Ik hoop zo dat je gauw de twee strepen mag zien!! En inderdaad, die echo, als je er niet teveel over nadenkt valt het allemaal wel mee (vond ik) Testers, succes!!!!!!! Span-nund!!!! Hier verder geen nieuws, ik ga er van uit dat ik nu toch wel op de roze wachtsofa kan neerploffen!
@alexandra: dat is goed nieuws meid!!! En ik hoop voor je dat het de eerste keer al gewoon gaat lukken, en dat je dan eindelijk zwanger mag zijn en blijven! Ik ga voor je duimen!!! Heeeeeel veel succes!!!
@Jippiejee, ja hoor, gezien je banner, kom maar gezellig knus bij ons zitten hoor! Je hebt nu lang genoeg geklust, je zal wel moe zijn Sapje?
Sweet, (had het vanmorgen al naar je gepost,maar even in de herkansing) Heb jij ook het gevoel dat oma komt? ik ook... raar drukkend gevoel op mijn blaas 4 dgn (!) voor nod .. Heb ik nooit als ik ongi wordt.. Wat voel jij dan? Komt het door onze pillen ?? Succes met testen. Ik wacht nog een dagje als ik het red.. Glimworm, Jeetje meis wat gaaf! Ik dacht vanmorgen nog met het 3fm nieuws -echt waar!- zal je zien dat als Michael Buble zijn uitgestelde optreden geeft sta jij met je dikke buik in het Gelredome. Kom ik thuis lees ik dit! Te gek, gefeliciteerd! Alexandra, Tja.. dan ben je ineens in de MMM...Dat zul je wel anders bedacht hebben van te voren. Kan me voorstellen dat dit dubbel voelt. Meis, ik hoop zo dat dit vlot leidt tot een gezonde zwangerschap! Jullie hebben lang genoeg gewacht. Marjolein, haha.. Ik zei toch dat je het niet ging redden... ze gaat testen! Als ie maar knal roze is dan! Succes! Suus, jij ook succes morgen. Ik volg zaterdag...
Oh ja Leonieke, je hebt gelijk!!! Helemaal vergeten dat ik dat gezegd heb Maarre wat jij hebt, lijkt me toch wel een kwaaltje van een zwangerschap misschien??? Of het komt door die pillen... mmmm toch maar niet een testje morgenvroeg??
haha dat zou heel mooi zijn idd, dan laat ik hem gelijk mijn buik signeren Ik heb het mijn vriend inmiddels verteld, hij is wel blij, maar net als ik wacht hij liever de komende tijd even af hoe het gaat. hij vroeg zelfs of ik geen kwaaltje heb dat elke keer als oma bijna komt logeren dat ik dan zo'n streep op de test heb dat heb ik hem maar snel uit zijn hoofd gepraat.
Kan me voorstellen dat jullie allebei heel voorzichtig zijn... Maar toch ook proberen te genieten he!!! (heel moeilijk, ik weet het...)
Ik ben er ook hoor. Ben tussen door ook maar wat aan het rommelen. Het is zo rustig. Heb net een bak cookie dough ijs voor mezelf geschept. Kreeg geen "medeleven" van m'n vent over het gevoel dat ik van de echo kreeg, hoe bedoel je frustie-eten.... Nou ben ik weer allenig
Ik heb sinds de echo van 28 april al elke dag gedaan aan "frustie-eten", dus die buik wordt nog niet echt kleiner...jammer dan... Mannen snappen er ook echt niets van, dat zie ik nu alweer bij jou...
Och meiden, gewoon lekker dooreten hoor!!! Mannen grrrrr:x En die kilo's gaan er echt wel weer vanaf!! Oh nee, eerst heel veel kilo's erbij straks!!! (ik begin alvast, zit nu aan de engelse drop)
Dus ik ben niet de enige die aan frustie-eten doet. Pfoe, dat is wel een opluchting. En mannen.... tja. Ik ga vanavond toch nog wel proberen om 'm in een goede bui te krijgen
Tja hier nog een! Alhoewel ik eten (lees snoepen) altijd wel heel erg lekker vind hoor Enne, Knuffel, inderdaad toch een beetje lief zijn voor je man straks hoor! Daarna mag je weer lekker met ons komen eten hierzo
Nog even en dan plof ik lekker op de sofa! Het begint lekker druk te worden daar geloof ik. Jij nog heel even. Ga je het volhouden (het niet testen bedoel ik)???? Of ben je toch gezicht onder de druk
ik heb het geluk dat ik niet veel weeg, en alles kan eten wat los en vast zit, dus dat doe ik ook. Heerlijk, chocola, koek, chips, alles wat lekker en ongezond is, lust ik bergen van...
Hoi meiden en kan iedereen aan zijn stok wennen??? Jel, jeetje meid weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Echt heel erg allemaal. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven en voral niet opgeeft. Een hele dikke knuffel van mij in ieder geval. MVL, zo dat gaat inderdaad wel snel ja. Nou gelukkig en nou maar hopen dat je weer snel verder kan. En ja mannen, soms is het goed dat ze zo zijn anders deden we hier samen niks anders dan met zwanger worden bezig te zijn. Toch nog iemand die ons af en toe met beide benen op de grond houden. Maar soms is het ook heeeel vervelend. Ik hoop dat ie snel even wat begrip toont. Misschien is dat toch de reden dat vrouwen zwanger kunnen worden en mannen niet. Marjolein, oohh heerlijk dat je gezinnetje weer vrij is van ziek zijn. Hopen voor je dat het voorlopig zo blijft. En wat erg van je baas zeg. Ik hoop dat het nog te behandelen is. Knuffel, ooh echt wat heb je dan dat je je zo rot voelt? En weet je al wanneer je de uitslag krijgt??? En ik blijf beneden ik wacht tot de sofa verhuisd is een stok zit zo hard. haha. En even tussen door wie is tijgertje??? toch niet een man van iemand????? Glimworm, yesss even goed nieuws tussendoor. Super gefeliciteerd en ik hoop dat dit voor mvl, mykelt en jel. Lentebloempje, oohh hopen dat je meisje snel beter is. Niks aan volgens mij een ziek kindje. En wat goed dat de ogen van je zoontje goed zijn. Alexandra, oohh ik hoop voor je dat het dan gaat lukken met die iui. En die folikkelmetingen doen geen pijn hoor. Het is alleen even vervelend misschien om daar te liggen, maar het doet geen pijn. En de iui zelf heeel even gevoelig/pijnlijk. Maar niet ernstig. En voor alle testers zet hem op hoooorrrrr. Dikke knuffel.
Knuffel, ik weet het niet. Zei vanochtend nog tegen mn man dat ik nog nooit zo laat getest heb Vind het nu al best knap van mezelf haha! Maar ik weet het niet zo goed. Denk echt dat het te vroeg is, maar echt geen idee of ik me kan beheersen @MVL, wat heb jij een geluk dan zeg!!!
Bieb, gewoon lekker blijven zitten dan he, op de plek waar je zit! Kan me voorstellen dat je al die tijds tok zitten toch een beetje hard vindt op een gegeven moment! Mijn baas krijgt nog een scan en dan weten ze pas meer. Even afwachten dus.
Meiden, ik plof ook op de sofa hoor. We wachten het maar weer af. maar ik kreeg net een hele rare steek in mijn onderbuik, en nu heb ik 'n beetje 'n raar 'pijnlijk' gevoel in m'n onderbuik. Ik hoop dat dat niks ernstigs is. mijn schatteke komt zo thuis, dus ik ga zo lekker film kijken met hem. Jaja, wij zijn nogal film-verslaafd allebei! Tot morgen lieve meiden!