Nod 22-05- Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar 30-05- Saffron-35jaar - 4de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 31-05- Jippiejee - 30 jaar - ronde 10 - 1e kindje 01-06- Elba - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 02-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 4 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 02-06 - Saskia33-34 jaar - ronde 9 -1 e kindje 03-06?? MVL - 35 jaar - ronde 1 na 2x MK, 4e kindje 03-06- Bieb - 31 jaar - 1ste kindje 03-06- Hexje - 33 jaar - ronde 3 - 1 ste kindje 04-06- Chantal78 - 31 jaar - ronde 11 - 1e kindje 04-06- Knuffel - 34 jaar - ronde 6 - 1e wondertje 04-06 - Jeanine1976- 33 jaar- ronde 6 - 1e kindje 05-06-lentebloempje -ronde 12-3e kindje 05-06-Biancje-30 jaar-ronde 2-1e kindje 13-06????- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 13-06- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje 16-06?- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 10 na mk - 1e kindje 19-06 Suussuus - 41jaar - ronde6 - 3de kindje 24-06 - Leonieke - 33jr - ronde 7 - 1ste kindje - mk mrt'10 26-06- Eternity - 30 jaar - ronde 4 - 1e kindje ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4 ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA 27 juni - Rieanne - 32jaar -ronde 2 -2e kindje zoontje van bijna 6 jaar AFSPRAKEN 01-05 femke32 gynaecoloog 2de echo 02-06 snoetetoet controle vk 03-06 Goofychick intake VK 08-06 Goofychick tweede (termijn) echo gyn 10 wkn 08-06 Shadowcat76 tweede afspraak VK, controle 10-06 kristel79 intake vk 10-06 Glimworm 1e echo met 7 weken 22-06 snoetetoet 20 weken echo 24-06 kristel79 1ste echo BEVALDATA 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje - ronde 10 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 20-01- kristel79-31 jaar-2de kindje -ronde 17 24-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20 ---------------------------------------------------- Ja, ik vind t leuk om een keer samen te komen: 1. Kristel (Leiden) 2. Eternity (Weert) 3. Evelyn (Elst Gld) 4. Alexandra (Den Haag) 5. Saskia 6. Jippiejee (Oost Groningen) 7. Goofychick 8. Hexje (Ommen, Ov) 9. Suussuus (BE omgeving Maastricht) 10. Knuffel 11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH) 12. Mykelti (Beverwijk NH) 13. Saffron (omgeving amstelveen) 14. Femke32 ( omgeving antwerpen ) 15. karen1974 16. shadowcat __________________
Wat een K*T opmerkingen van je zus! :x Ik weet dat niet iedereen dit zou doen, maar ik zou haar echt even de wind van voren geven! en haar terug op haar plaats neerzetten. Laat je niet het putje inpraten door haar hoor! Ook jij verdient het om een wondertje in je armen vast te houden en gebeurt het niet linksom, dan gebeurt het rechtsom! Zwanger worden heb je zelf niet in de hand, soms duurt het wat langer, maar het wachten maakt het geluk uiteindelijk dubbel en dwars waard. en ik weet zeker dat jij er dubbel zoveel van zal genieten. Dit klinkt nu wel heel makkelijk gezegd door mij, omdat ik nu weer zwanger ben, maar ook wij hebben er heel wat geduld voor moeten hebben, dus ik weet hoe je je voelt, zeker als je nare (zwanger)berichten hoort die je nog meer triggeren. meis, probeer de hoop niet op te geven, het gaat echt een keer lukken, op welke manier dan ook, ik weet het zeker!
hoi @ rieanne: balen zeg! Hier ligt oma op de loer.......al de hele middag wat pijn in mijn buik en onderrug...en toch maar n testje gedaan en die was negatief. Eerst had ik nog wel een beetje hoop omdat ik erg veel thee gedronken heb vandaag (met daardoor mogelijk een neg. test), maar de klachten doen nu dus wel degelijk een ongi vermoeden. Ben wel teleurgesteld en ga steeds meer twijfelen aan mijn lijf......
@ karen; wat naar dat je zus zulke opmerkingen maakt! En wat vervelend dat je je zo rot voelt! Ik hoop dat morgen de zon weer wat gaan schijnen voor je! Sterkte!
mmmm iedereen gaat er weer vandoor.... de thee en chocolade zijn hier op dus ik ga ook weer even verder (een lekkere warme douche nemen) en kom straks misschien nog wel even langs........
Nee he Saffron! Balen! Hoop toch voor je dat je oma niet op bezoek krijgt en dat het iets anders is... Maar wat balen he als je dan een nega test hebt. Ben je overtijd en dan nog geen positieve test. Sterkte ermee meid.
Ik heb het twee rondes gedaan en ik denk dat ik het weer ga doen als het deze keer niet gelukt is. Ik vond het ook wel fijn te zien dat ik zeer waarschijlijk een eisprong heb en dat het klopte met mijn ovu testjes! Ik vond het niet heel vervelend, wakker worden-tempen-opslaan in telefoon-later invullen bij fertility-friend. Het viel mij heel erg mee!
nope, ik heb ook vaak cylcus van 24 dagen, dit is de 25, dus als ik morgen nog niet ongesteld bent ga ik het toch wel heel spannend weer vinden, naja eerst nog maar es morgen afwachten...
Ja ik heb aldoor getempt.....ik vond het erg prettig, heb vaginaal getempt, even betrouwbaar als rectaal, dat vond ik zo'n gedoe!!!
vaginaal tempen.. daar zou ik nou nooit op zijn gekomen! @jippie... Ik kan me voorstellen dat jij het spannend vind.... Je houdt ons wel op de hoogte he.. morgen gelijk nadat je je test aan manlief hebt laten zien moeten wij het weten
Welkom Lisa! Hier komt de ongi ook maar langzaam op gang... Nog steeds bruin... En af en toe letterlijk 1 spikkeltje rood op 't toiletpapiertje. Vaag... Maar we gaan elkaar zeker moed in praten! Ik ga weer gauw terug naar vriendlief, hihi.
Evelyn heel veel sterkte en succes vandaag bij je sollicitatie! Heb me gisteravond niet in kunnen houden en getest....heel erg maagdelijk wit (behalve het controlestreepje dan). Tja dat wordt dan op naar ronde 10 vrees ik.
Hier hetzelfde, al bruinverlies van zaterdag, maar vandaag geloof ik toch dat oma er echt is... sinds deze ochtend ook bloedverlies dus! Dus, op naar ronde 5! Maar we praten elkaar zeker moed in... ik doe mee... kan het ook wel gebruiken, eerlijk gezegd!! @Lisa: Ook van mij, van harte welkom!
De reactie en de knuffel helpen al heel veel, hoor... Bedankt!! Het gesprek bij de psychiater viel me vooral tegen omdat ik het gevoel had dat ze niet meer echt naar me luistert. Ik ken haar (en werk dus intens met haar samen) sinds mijn eerste opname in 2007. Het klikte altijd heel erg goed tussen ons en ik kon echt op haar bouwen, ze stond bij wijze van spreken dag en nacht voor me klaar. Maar, het is ook een dame met pit (een vrouw met ballen, zoals ik dat zeg) en als ze een idee heeft, dan praat je dat niet uit haar hoofd. Zo doe ik het al een hele tijd heel erg goed en ik ben op de goede weg en daarvoor word ik ook steeds enorm gecomplimenteerd door haar, wat heel tof is. Nu had ik echter het gevoel dat hierdoor alles wat me wel zwaar viel, plots geminimaliseerd werd, want ik kan het toch, ik doe het toch wel goed, ik ben toch wel sterk. Vorig gesprek hebben we het bijvoorbeeld uitgebreid gehad over dat ik zwanger wilde worden en dat ik bang was (dat minimaliseert ze dan ook weer) en toen ik tijdens dit gesprek vertelde dat ik een miskraam had gehad in maart viel ze uit de lucht: "Wilde jij nog een kind, dan???". Ik voelde me daardoor zo stom. Ik was er gewoon niet goed van... En zo ging het met al de rest ook... Op het einde zei ze me ook nog eens dat ik niet meer hoefde terug te komen, want dat ik het gewoon prima deed (ik mag natuurlijk wel altijd zelf weer contact opnemen mocht dat nodig zijn, maar ik kreeg dus geen controleconsult meer). Dit betekent dus dat we van om de vier maanden naar niks meer gaan en dat is voor mij toch wel een grote stap ineens. Waarom vraagt ze me niet eerst hoe ik me hier bij voel? Ik voel me er nu echt 'uitgekickt', maar het kan natuurlijk ook aan mij liggen. Hoedanook, voor mij een onveilig en bedreigend gevoel! Vanuit mijn trots zal ik dan ook niet snel geneigd zijn om terug contact op te nemen, dus is dit einde samenwerking... *slik*
En dan over mijn zus... Lieve, lieve Nanette, Evelyn, Bieb, Alexandra, Glimworm en Saffron, ook jullie bedankt voor jullie deugddoende woorden! Ik ben blij te lezen dat jullie de reacties van mijn zus ook 'not done' vinden en dat ik dus niet ALWEER degene ben die bij ons in de familie overreageer, overdrijf en niet kan relativeren... kortom, degene die niet begrepen wordt, want juist dat maakt mij zo intens triest en eenzaam. Bij mijn zus vliegt alles als het ware in haar schoot en ik moet overal voor vechten. Niet dat ik dat haar niet gun, maar nog nooit heeft zij (ook niet toen ik zo ziek was en in opname was) enig begrip kunnen opbrengen voor mij en dat vind ik de laatste tijd zo triest. Het heeft de band tussen haar en mij beslist minder sterk gemaakt dan dat die ooit eens was... Toch waren wij altijd de beste vriendinnen en zij weet absoluut niet dat ik het de laatste tijd hierdoor allemaal wat minder zo voel EN ik durf het haar ook niet te zeggen (dat durfde ik niet tijdens mijn opnamen, niet daarna bij spanningen tussen ons, en niet nu). Ik ben namelijk veel te bang dat ik haar zal verliezen en dat zou ik absoluut niet willen. Ik heb namelijk al gemerkt dat ze licht ontvlambaar kan zijn en in zo'n geval ben ik, als hoogsensitief persoon, dus wel de pineut. Dan ben ik daar dagen en nachtenlang door van slag... Ik laat het dus liever weer koelen zonder blazen, krop het weer op, deel het misschien met mijn dagboek, mijn therapeute en met jullie en ga weer door... Meiden, toch bedankt voor het meedenken en meevoelen... jullie zijn schatten!!!
@nanette; ik het niet getest nee. Maar het rood is gisteravond toch nog doorgezet. Beetje laat wel, maar goed... @karen; ja, ik kan het moed inpraten ook wel gebruiken. echt zo balen elke keer hè... En ik zou toch een keer met je zus praten hoor meis. Al dat opkroppen is ook niet goed. En zo weet zij natuurlijk ook niet wat er bij jou speelt, en dat dat jou heel erg kwetst! Nou kippetjes, wij hebben besloten om vandaag naar de Efteling te gaan, dus ik ben meteen weer weg. Ik hoop dat ik vanaaf niet al te veel hoef bij te lezen dan, hahaha.