Knuffelman werd vroeger thuis ook altijd enorm verwend. Toen we samen gingen wonen heb ik heel duidelijk gezegd dat hij door mij niet zo verwend zou worden als zijn moeder. Dat hij vanaf nu toch echt zelf zijn zooi op moet ruimen e.d. En tegen alle verwachtingen in is dat ook best aardig verlopen. Oke, van het huishouden heeft hj geen kaas gegeten (meer omdat hij zich er niet zo druk om maakt), maar als ik vraag aan hem of hij iets wil doen doet hij dat meestal wel (wel voorzien van commentaar, maar goed hij doet het wel).
Ik heb wel leuk nieuws! Ik ben sinds afgelopen donderdag weer aan het werk. Na bijna 9 maanden werkloos bankhangen En nu kwam mijn vriend vrijdag thuis met de vraag van zijn baas of ik al werk had, want ze willen me graag weer hebben! (ik heb daar een paar jaar geleden ook gewerkt) dus nu zit ik ineens in de luxepositie dat ik nog kan kiezen ook!
Voor dat ik ging samenwonen, deed hij in de weekeinden braaf alles, maar eenmaal samenwonend deed hij niks meer Ik moet het altijd vragen Het antwoord is dan ja dat doe ik zo en als dat zo een uur duurt dan heb ik het zelf al gedaan Ja weet het ligt ook aan mezelf lol
Heel herkenbaar dat ja zo.....eigenlijk zouden we het klusje dan gewoon moeten laten liggen voor de mannen....... Laatst moest vriend even voor katten zorgen zat ineens 1 van de 2 op aanrecht heel zielig druppels water uit de afwasbak te likken, bleek hij hun bakje water vergeten zijn bij de vullen....Aahhh zielig.... Maar saskiaman maakt wel heel erg lekker ontbijtjes voor me met versgeperste sinasappelsap....dusssssssss zo slecht heb ik het niet hoor
Die van mij kan trouwens heel goed het huishouden doen...pakt veel sneller dan ik een schoonmaakdoekje of de stofzuiger en doet het dan echt veel beter dan ik...maar hij stapt wel weer rustig uit zijn onderbroek en sokken om dan vervolgens weg te lopen en die te laten liggen...totdat ik ze dan maar eens opraap...
Daar ben ik het ook wel mee eens, Je zegt dat je bang bent om haar te verliezen, maar als je het er zo bij laat zitten wordt de band tussen jullie misschien alleen maar slechter en raak je haar misschien uiteindelijk kwijt. Probeer haar te laten zien hoe jij je voelt. Ze mag dan snel aangebrand zijn, maar ze heeft net zo goed met jou (en anderen) rekening te houden, als dat er met haar rekening gehouden wordt En eerlijk gezegd vind ik persoonlijk dat als zij geen begrip voor jou kan opbrengen maar dat andersom wel verwacht, dat ze jouw zussenvriendschap ook niet meer waard is.
@ Knuffel: ik kom niet eens dioor die kippies hier heen, haha Ik werk nu als een ondersteunende functie, dus echt het meest eenvoudige werk , ik zou door kunnen groeien maar dat zou zeker een jaar kosten om alles goed te leren qua systeem enzo, maar waar ik in 2007 heb gewerkt kan ik gelijk al veel hoger beginnen, ik ken daar de weg, het systeem en de mensen, dat scheelt al zoveel. Ik doe nog navraag of ik volgend jaar parttime kan gaan werken ivm beebje. Als ik daar groen licht van krijg stap ik over *schaam*
Ga je schamen dat je daarvoor schaamt!! Je hebt toch groot gelijk. iedereen zou kiezen voor het beste..... You go girl!
@glimworm! een baan waar ze je voor vragen, dat moet wel goed voelen! @sweet.. verdikkie nog geen duidelijkheid. hoop dat je dat wel snel hebt! @leonieke.. wow wat een belevenissen @all.. Ik nomineer mij vrijwillig voor de titel "domme doos 2010" Het begon al vroeg.. Ik was mijn toetsen kwijt.. niet een beetje kwijt, maar echt kwijt kwijt (wel weer gevonden) Ik vergeet helemaal materiaal klaar te leggen voor de onderwijs assistent Ik rijd compleet het verkeerde hofje in voor een afspraak (terwijl ik het echt goed had nagekeken.. dus verkeerd onthouden) Ik ben een uur te vroeg voor de fysio.. En als uiteindelijke topper was ik vanmorgen vergeten dat ik fysio had,m dus had een jurkje aan. Conclusie,.. Ik lag met mijn dikke reet omhoog met een handoekje voor de netheid! ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Hey kippies, Even snel een berichtje en dan ga ik lekker naar buiten, het is MOOI WEER!!!! Hier geen nieuws, geen oma en geen test gedaan, ik wacht (in spanning....) af wat komen gaat... Nou nee eigelijk ben ik op de 1 of andere manier heel relaxed, ik zie wel... Heb ik al es eerder gehad, gaf geen goed nieuws, naja het wordt er toch niet anders van, ik zie wel!
Ik hoop het, maar verwacht niks, eigelijk zal ik zelfs verbaasd zijn waarschijnlijk, ik wen er al bijna aan dat het niet gelukt is zeg maar, gek hè.... Nou dag meiden, ik kom later nog wel ff langs!!