30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

nee hoor Eternity: als het verlangen heeeeeel sterk aanwezig is duurt elke maand te lang!

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    evelyn, super zeg... gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!!!

3. suussuus

suussuus Niet meer actief

@lentebloempje Happy birthday meid !!!
    en je bent echt niet oud zeg, wat moet ik dan wel niet zeggen met mijn 41!!! En dat je niet zo op je vruchtbaredagen hebt gelet is misschien wel eens een keer goed , who knows ?
    Moet ik ook nodig zeggen hoor, ik wil er niet teveel aan denken, maardat lukt voor geen meter, zeker nu ik nog ziek thuis ben.

Had zonet nog mijn magic 8 ball in hangen, om te vragen of het komende maand zou lukken !!! (belachelijk om mezelf zo bezig te zien) Gelukkig kan ik er nog om lachen.

en van die zere boob, ja daar heb ik laatste keer ook last van gehad en je weet gewoon niet wat je moet denken

Ik duim voor je, en toch een hele fijne verjaardag

liefs suus:D:D:D

4. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hey saskia, las ik nou dat je in omgeving leiden woont? zijn wij buurtjes?

5. Lentebloempje, gefeliciteerd meid! Weer een jaartje erbij, toch ook wel dubbel he..

@Alexandra, SPANNEND!!! Ik hoop zo voor je dat het heel snel raak mag zijn! Mijn duimen draaien!!!

Hier gaat het wel weer. Zit nu op mn werk en ben wel een beetje down, maarja dat is ook wel logisch denk ik. Ik heb van het weekend de halve Ikea leeggekocht en ik probeer nu weer vol positieve en goede moed naar de toekomst te kijken. Hoop nu wel dat het snel raak is en goed mag gaan... (voor jullie natuurlijk ook allemaal!!!)

6. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    marjolein hoe is t nou met je?

7. suussuus

suussuus Niet meer actief

Ik ga heel zeker heel hard voor je duimen meid !!!!!!!
    hoe snel weet je dan eigenlijk of het gelukt is en hoe controleren ze dat ???

succes !!!!!!:p:p:p

8. Hoi Kristel,
    het gaat wel dus... We gaan weer vol goede moed de volgende ronde in!

9. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Lentebloempje VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!! en Alexandra Ik ga heel erg hard duimen voor je!!!!

10. Oh meiden, heb trouwens besloten de MRI niet te laten doen. Ik ben er zo helemaal klaar mee en ik ga proberen vertrouwen in mn lichaam te hebben. ook als het niet goed is, dat mn lichaam het dan zelf kan oplossen. Ik moet het wel nog even met de gyn bespreken, ben benieuwd wat ie ervan vindt. Maar ben zo klaar met ziekenhuizen...de eerstvolgende keer dat ik erheen ga wil ik gewoon voor een hele mooie echo met een lief klein levend en vooral gezond kindje op het scherm!!!

11. Sweetvienna, jij nog geen nieuws?
    En Jippiejee???

12. Saskia, voor jou ook een dikke knuffel! Heel begrijpelijk hoor dat je je zorgen maakt en het nou ondertussen veel te lang vindt duren... Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!

13. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Lentebloempje, GEFELICITEERD met je verjaardag. En 34 jaar is nog hardstikke netjes, ik ben twee weken geleden 36 jaar geworden en toen voelde ik me ook zo oud. Biologische klok gaat tikken....

Alexandra, super die eitjes, en natuurlijk DUIM IK HARDSTIKKE VOOR JE morgenochtend. Ben erg benieuwd naar je verhaal morgen.

Evelyn en Glimworm, gefeleiciteerd met jullie nieuwe baan.

Update van mijn kant; ik ben zaterdag ongi geworden, dus heel netjes op tijd. Morgen nog even bloed laten prikken, zw.test was maandagmiddag negatief, dus hopelijk donderdag goed nieuws over het hcg. Dan ben ik er weer helemaal klaar voor. Voel me nog wel af en toe erg down, komende zaterdag had ik uitgerekend geweest van de eerste zwangerschap en daar heb ik het wel moeilijk mee.

14. saskia33

Lieve Marjolein: logisch dat je je down voelt ja. Vind het al heel wat dat je aan het werk bent! Hoop voor jou snel op een hele goede zwangerschap met na 9 maanden een prachtig kindje!!

15. saskia33

Kristel ja woon in de buurt, heb 15 jaar in Leiden gewoond en nu sinds 4 maanden in een dorp in de buurt.

16. saskia33

Lieve MVL: heel dubbel! Gelukkig is je cyclus weer op gang, maar aan de andere kant inderdaad die uitgerekende datum van je eerste zwangerschap..... Hele dikke knuffel!

17. MVL, fijn dat je er weer bent meid;) Ik hoop heel erg dat je je heel snel weer een stuk beter voelt! En de bloedtest is vast goed, aangezien de test negatief is (hoe dubbel ook, dat is natuurlijk goed nieuws). En probeer niet teveel na te denken van wanneer je uitgerekend zou zijn etc. Dat doet alleen maar heel erg veel pijn. Ik had dat na Luna* ook niet gedaan. 25 mei zou ik uitgerekend zijn, maar ik heb er niet bij stilgestaan. Wilde mezelf niet onnodig kwellen. Al begrijp ik je heel goed hoor!!! We gaan gewoon heel snel weer voor een hele mooie zwangerschap meid!!! Positief proberen te blijven!!!

@Saskia, bedankt voor je lieve woorden!

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @evelynw: ik hoop voor je dat de derectie net zo enthousiaist is als jij bent. Dan komt het vast wel goed. Nog even spannen dus, maar alvast voorzichtig gefeliciteerd! Misschien wel een frisse nieuwe start???
    @Saffron: en, en, en, ..... Jij houdt het wel spannend hoor.
    @Saskia: begrijpelijk hoor dat je je af en toe zorgen maakt. Maar krop het niet op, uit het hier. Ook ik heb niet veel mensen in mijn omgeving met wie ik er over kan (en wil) praten. Dus Zp is ideaal vind ik!
    @lentebloempje: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep Hoera!
    @Alexandra: wat spannend. Natuurlijk duim ik voor je!
    @Marjolein: wat goed dat je er weer even bent! Het lijtk me heeeel logisch dat je een "beetje down" bent (kan me voorstellen dat dat eigenlijk een understatement is). Heeft het Ikea bezoek je een beetjke goed gedaan;);)? Ik kan me goed voorstellen dat je zieknhuizen even helemaal zat bent. En als jij je hier het beste bij voelt, lekker zo doen. Je kan later toch altijd nog wel weer een MRI latn doen als je toch "spijt" krijgt....
    @MVL: dubbel inderdaad. Goed dat je lijf weer zo op de rit lijkt te zijn! Zaterdag, tja ik weet niet zo goed wat ik hierop zeggen moet. Dikke kus. Ik vind het wel weer leuk dat je er even was. Was benieuwd hoe het met je ging....

Hier nog steeds koorts, hoofdpijn, heel veel hoesten, keelpijn, doordoor rugpijn, ...... Ach ja. Gaat wel weer over.

19. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Meiden, bedankt voor de felicitaties.... maar ik moet nog ff het telefoongesprek afwachten - om te kijken of de directie met mijn voorwaarden kan leven :D

Lentebloempje: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Alexandra: Ik ga heel erg hard duimen voor je!!!!

Marjolein: Pfff bewonder jou, hoe jij ermee omgaat en nu weer met volle moed de toekomst in kijkt..... respect!!

MVL: hoop dat HCG idd nu mooi gedaald/weg is - pfff wat klinkt daar raar zeg, maar ja, dan kun je tenminste weer verder ;)

Hier niet zoveel te melden. Pas nu op mijn buurmeisje. Heb haar om 12:30 eten gegeven en dan op bed gelegd. Wat een schatje is het.... maar ben wel blij dat ik straks werk, dan pas ik wat minder op.... doet toch een beetje zeer.... besef dan telkens meer dat ik dit waarschijnlijk niet zal mee maken.... pfff

20. Knuffel meid, heb jij al enig idee wanneer je gaat testen??? En heel veel beterschap voor jou!!

Deel Deze Pagina