30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @jel.. wat een vreselijk nieuws. Ik was er al bang voor, maar daar heb je niks aan. Had zo gehoopt dat jij je kindje mocht houden.
    Je schrijft dat je normaal een tranentrekker bent! Gewoon laten komen die tranen hoor! Als iemand er recht op heeft ben jij het wel.

@mvl.. fijn dat het hcg zo enorm gedaald is. Ik hoop dat je snel op 0 staat.

@glimworm.. gefeliciteerd. En dat de test zo vroeg knalt is idd een goed teken!

@alexandra.. ik hoop dat het gelijk raak is voor je! Maar het lijkt me vreselijk spannend allemaal

Morgen hier dus allemaal testers.. Ik duim voor een knalroze dag!

Vandaag bij de gyn geweest en de uitslag gekregen van de aanvullende waarden die hij heeft geprikt afgelopen vrijdag.
    Al mijn waarden zijn meer dan prima (ook de waarden die de eerste keer marginaal waren)
    Dus hij weet het niet meer. Er is geen enkele aanwijsbare reden waarom het steeds misgaat.
    Hij is optimistisch over onze volgende kansen.

Hij heeft wel beloofd te gaan zoeken in de nieuwste onderzoeken of er iets is waar ik wat aan hebben kan. Maar inprincipe kan hij niks meer voor mij betekenen.

Alleen bij een volgende zw moet ik wel gelijk bellen..

Tja..
    Sta er een beetje dubbel in. Natuurlijk is het fijn o m te horen dat ik kerngezond ben, maar ......

Mogen wel als we willen gelijk weer zwanger worden.

Mijn (.)(.) doen trouwens nog steeds pijn en daar baal ik van...
    Ook nog allemaal pukkeltjes rond mijn tepel.

Als de baby weg is wil ik alle tekenen ook gelijk de deur uit doen. En ik snap dat ik zeur mvl en mykelti want jullie zitten met meer punten..
    Maar ik moest het toch even kwijt!

2. Eternity, wanneer heb je je ei gehad? Anders misschien een innesteling? (of je darmen, kan natuurlijk ook...;))

3. NAnette, jee wat een dubbel bericht zeg. Tuurlijk super dat er niks aanwijsbaars mis is! Maar toch gaat het steeds mis... Als ze nou wisten waardoor, dan hadden ze er misschien iets aan kunnen doen! Wel fijn dat jullie meteen doormogen. Gaan jullie dat ook proberen? Of even rust?

4. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Ja, hier nog een verdried eter. Het liefst lekker chocola of erger nog bonbons met drank erin, Af en toe moet kunnen toch.
    Ja ik zit wel lekker op die wachtbank, maar ik geloof dat ik daar nog wel een tijdje zal blijven zitten.
    Een vriendin van me is zwanger van de 2e. Beide in 1e ronde zwanger en haar buurvrouw is ook zwanger. Natuurlijk heel leuk voor ze zo samen zwanger zijn. Maar ik moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers ben op het leuke contact dat zij hebben. En ik kan dan toch niet zo goed mee doen omdat ik niet zwanger ben nu. Zij kan niet zo goed begrijpen dat je niet in 1 keer zwanger bent en hoe dat is. Alsof ik niet snap hoe het moet ofzo. haha. Maar ik vind het ook wel leuk dat ze zwanger is. misschien steekt ze me wel aan.

5. Elba, kan me je jaloerse gevoelens wel goed voorstellen hoor (denk/weet zeker de meeste meiden hier wel). Vanmiddag kwam een docent zijn 2 weken oude dochtertje laten zien. Toen moest ik ook wel even slikken hoor. Om mij heen lijkt trouwens ook iedereen weer zwanger te zijn, word er soms ook wel een beetje verdrietig van:(

Dussss, nog maar een bonbonnetje met drank erin dan?;)

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    ...

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Aan de ene kant fijn dat ze niets hebben kunnen vinden, aan de andere kant had je liever iets gevonden, waar wat aan te doen is.

Ik mag ook gelijk de gyn bellen als ik zwanger ben, maar ja, wat heb je eraan, ze kunnen toch niets voor je doen, alleen een extra echo ter geruststelling. Maar dat helpt niet om een MK tegen te houden...

En je zeurt en klaagt niet hoor, het klinkt wel heel bekend, als het dan toch mis is, dan alle kwaaltjes en HCg de deur uit en direct opnieuw beginnen, mijn idee.. Ik vind, voordat ik verder kan, 4-5 weken veels te lang duren.

Lekker blijven zeuren en klagen, heb je recht op, na 4 keer mis.

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Daar zijn we gewoon nog niet uit om eerlijk te zijn..

9. Dat kan ik me goed voorstellen.. Het is ook niet niks, telkens die achtbaan van emoties:( Hoop dat jullie er goed over kunnen praten samen!?

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja ik bedacht me net onder de douche dat ik je nog moest antwoorden, dat ik dat was vergeten :) ja zelfs onder de douche denk ik aan jullie! het moet niet erger worden :p

Ja ik heb het gevoel dat oma komt, heb een dikke buik en zo'n drukkend gevoel onderin. Maar niet op mijn blaas! Het voelt gewoon allemaal een beetje zwaar en dat heb ik altijd vlak voor mn ongi. Heb het idee dat ik dan wat vocht vasthou. Dus bij mij eigenlijk als altijd, behalve dan dat ik veel meer slijm/afscheiding heb :$:) Misschien dat het bij jou raak is, omdat je zegt dat het op je blaas drukt...?! Dat had ik nl. bij mij de zwangerschap van mijn zoontje!! Spannend voor jou ook! Bij mij is het echt niet raak hoor...ik weet het haast zeker...

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Oh dat is vervelend allemaal. Bah. En vooral als je niet waardoor het komt. Ik heb het ook een poos gehad allemaal van die rare klachten. Kijk eens bij pms daar horen ook heel veel klachten bij en dat heb volgens mij ook. En het is ineens gekomen. Ik hoop dat de uitslag goed is, maar dat ze wel iets kunnen vinden.
    Ik ga voor je duimen.
    Knuffel.

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Glimworm gefeliciteerd!ronde 20 wat een kanjer ben je.

Ja, hier een bonbonnetje met drank erin.

Sweetvienna, houdt die oma maar buiten de deur hoor. Niet open doen.

13. Meiden, ik ben er weer vandoor! Mag eerder weg! Tot morgen!!:)

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Moeilijk hoor, zo'n bericht. Gefeliciteerd u bent helemaak geznd. Maar daar ben je niet mee geholpen. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar ja, zoals je al zegt, er is gelukkig niets ernstigs mis.
    Maar meis, je mag hier rustig zeuren/klagen/huilen/.../.../... als je wilt hoor. Daar zijn we voor!
    Dat zou handig zijn, als zwanger zijn besmettelijk zou zijn:D:D
    Dat zou ik ook wel willen, maar ben bang dat ik dan binnen een maand 150 kilo weeg:$:$

15. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Alexandra, t is natuurlijk niet leuk dat jullie nu in de MMM zitten maar wie weet, keert dit het tij en wordt het eindelijk jullie ronde! wij duimen hier allemaal heeeel hard..succes meid

16. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Fijne avond Marjolein!

17. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    :( Knuffel...dikke knuffel meid, wil je nog wat lekkers? chips, chocola, koekjes? we hebben genoeg hier in dit kippenhok...

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat ik zo snel zie is dat wel gerelateerd aan je cylcus. Dat heb ik bij nog niet ontdek. Ik heb er de hele maand last van. Wel is het zo dat het de ene dag erger is als de andere. Ik zal eens op gaan letten of ik dat aan m'n cyclus kan linken.

19. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik heb de deur gebarricadeerd :D
    Maarja, als ze komt, heb ik wel weer duidelijkheid (en een gesprek te voeren...:$)

Ik kan me je gevoelens tov die twee die zwanger zijn in je omgeving heel goed voorstellen hoor. Denk dat wij hier allemaal wel weten hoe dat is. Is toch ook logisch en menselijk? Dikke knuff

20. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Nanette, fijn dat je waarden goed zijn. Maar idd wel dubbel ja. Ik ben het even kwijt maar had je je vitaminewaarden e.d. al eens laten controleren? sorry als je dat al eens hebt verteld...er wordt hier zo veel gekletst....:):)
    Sterkte ermee meis

Deel Deze Pagina