30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @sanne.. wij gaan bijna gelijk op zie je dat! heb jij er al een gevoel bij?

2. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Ik zie het ja, das grappig. Kunnen we elkaar in de gaten houden ;).
    We zijn braaf om de dag bezig geweest, dus ik hoop het echt. En jij??? Wanneer kun je eigenlijk last van kwaaltjes krijgen? Na de innesteling pas toch. Volgens mij is dat ergens rond de 8ste?

3. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @sanne, ja mijn zwager heeft ook zijn gvb een en ik weet dat hij het best pittig vond. Wat voor beroep heb je dan dat het redelijk normaal is???

Ja het is inderdaad raar maar voor deze ene keer vind ik het niet erg om mijn ongie te krijgen. Ben zo blij dat we weer verder mogen.

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja vanaf mobiel dus lees alleen even bij! Sorry meiden :) reageren gaat zo traag via mobiel. Ik ben inmiddels bijgelezen, en reageer morgen uitgebreider op iedereen! Knuff!

5. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Sweetvienna Ben blij dat ik vanmiddag tussen de buien door heb bijgelezen.....

@Bieb Ik ben manager Sales & Operations.....Heb heel veel (voornamelijk mannelijke) klanten die allemaal golfen. En op de baan is het wel makkelijker zaken doen, dan op kantoor :p

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @sanne.. je kunt al wel eerder wat kwaaltjes krijgen maar pas na de innesteling bouwt je hcg echt.. Dus dan komen de kwaaltjes!

Ik heb opzich wel een goed gevoel er over... maar dat is misschien niet zo reeël.. na de vorige mk voelde ik mij in de nieuwe cyclus ook zwanger. Gewoon psychisch..;)

Voel me nu nog niet zwanger hoor! Heb er gewoon een goed gevoel bij.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mensen ik ga slapen!
    Sweet dreams to @ll

8. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Slaap lekker. En morgen weer een dag dichter bij NOD;)

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Pfff meiden, ik heb er zo ongelooflijk de pest in...ben mijn cyclus zo zat....ik baal zo van mijn lichaam...en ik weet t, ik mag niet klagen, heb al een kindje, zit nog maar in ronde 4 maar vanochtend weeeer een spierwitte test, witter dan wit....ik had toch wat hoop gekregen. Ik zit verdorie al op dag 46 vandaag...Ik geloof er nu echt niet meer in, dat mn ongi uitblijft door een zwangerschap, die innesteling zou dan allang geweest moeten zijn en ik zou dan allang HCG moeten zijn gaan opbouwen...dus dat is het niet. Want als mn ei nog later is geweest dan ik denk, dan is het sowieso niet gelukt want we hebben het daarna niet meer gedaan.

Ik word werkelijk niet goed van mn cyclussen. Het is altijd al zo geweest maar ik word nu zo met mn neus op de feiten gedrukt dat mijn cyclus niet goed is...vooral sinds ik hier op dit topic zit. Meiden halen me links en rechts in met hun cyclussen. Waar een ander al weer ongi wordt, mag ik hopen dat ik mn ei heb...Ik vond mn zoontje altijd al een wonder maar sinds ik hier zo geconfronteerd wordt met mijn langere cyclussen, zie ik het nog meer...wat een ongelooflijk geluk hebben wij gehad met hem, wat een wondertje, met mijn cyclussen.

Ik hoop zo dat mn ongi doorbreekt. Misschien hou ik het psychisch wel tegen. Wil ik dat gesprek niet aan met mijn man of hij wel of niet wil doorgaan voor een tweede en hou ik het onbewust tegen ofzo? Het lijkt me stug maar je gaat van alles denken he.

Ik hoorde van mijn ouders afgelopen weekend dat mijn vaders zus toen ze mijn leeftijd had, al in de overgang terecht kwam. Daar ben ik ook wel bang voor. Ik moet ook zeggen dat de zin in seks bij mij de laatste jaren enorm is afgenomen, ik had voorheen echt veel meer zin, het is niet te vergelijken met wat het was. Dus het kan zomaar een kwestie van hormonen/overgang zijn. Ik weet het niet.

Ik heb er zo de balen van, van mijn lichaam...

10. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Nod

31-05- Jippiejee - 30 jaar - ronde 10 - 1e kindje
    03-06- Bieb - 31 jaar - 1ste kindje
    03-06- Hexje - 33 jaar - ronde 3 - 1 ste kindje
    04-06- Chantal78 - 31 jaar - ronde 11 - 1e kindje
    04-06- Knuffel - 34 jaar - ronde 6 - 1e wondertje
    04-06 - Jeanine1976- 33 jaar- ronde 6 - 1e kindje
    05-06-lentebloempje -ronde 12-3e kindje
    05-06-Biancje-30 jaar-ronde 2-1e kindje
    13-06????- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    13-06- Sanne1975 - 35 jaar - 1e kindje
    16-06?- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 10 na mk - 1e kindje
    19-06 Suussuus - 41jaar - ronde6 - 3de kindje
    24-06 - Leonieke - 33jr - ronde 7 - 1ste kindje - mk mrt'10
    26-06 - Saskia33-34 jaar - ronde 10 -1 e kindje
    26-06- Eternity - 30 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    26-06- MVL - 36 jaar -2x MK nov.09 / mei.10
    26-06- Elba - 30 jaar - ronde 3 - 2e kindje
    27-06- Rieanne - 32jaar -ronde 2 -2e kindje zoontje van bijna 6 jaar
    28-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 5 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    30-06- Saffron-35 jaar- 5de ronde- dochter bijna 4, zoon 2

?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4
    ?? - Jel1978 - 32 jaar - bezig sinds mei 2008 - in afwachting van nieuwe cyclus na MA
    ?? Marjolein, 31 jaar - 1e ronde na miskraam - eerste dochtertje geboren en gestorven januari 2008, 2e dochtertje december 2008

????? - Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar

AFSPRAKEN
    01-05 femke32 gynaecoloog 2de echo
    02-06 snoetetoet controle vk
    03-06 Goofychick intake VK
    08-06 Goofychick tweede (termijn) echo gyn 10 wkn
    08-06 Shadowcat76 tweede afspraak VK, controle
    10-06 kristel79 intake vk
    10-06 Glimworm 1e echo met 7 weken
    22-06 snoetetoet 20 weken echo
    24-06 kristel79 1ste echo

BEVALDATA
    22-10- Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    06-11- snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje - ronde 10
    11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje
    19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    05-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 3
    11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje
    25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje
    29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje
    20-01- kristel79-31 jaar-2de kindje -ronde 17
    24-01- Glimworm- 30jaar - 1e kindje - ronde 20
    ----------------------------------------------------
    Ja, ik vind t leuk om een keer samen te komen:D:

1. Kristel (Leiden)
    2. Eternity (Weert)
    3. Evelyn (Elst Gld)
    4. Alexandra (Den Haag)
    5. Saskia (omgeving Leiden) kan niet op 4 september
    6. Jippiejee (Oost Groningen)
    7. Goofychick
    8. Hexje (Ommen, Ov)
    9. Suussuus (BE omgeving Maastricht)
    10. Knuffel
    11. Leonieke (Iets boven Alkmaar NH)
    12. Mykelti (Beverwijk NH)
    13. Saffron (omgeving amstelveen)
    14. Femke32 ( omgeving antwerpen )
    15. karen1974
    16. shadowcat

11. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Hey Sweet dat lijkt me zo balen! Is het misschien een idee om naar de HA te gaan om eens te kijken wat er aan de hand is?

12. suussuus

suussuus Niet meer actief

he lieve sweet

ik vind het zoooooooooo rot voor je, je kunt als het ware niet meer vertrouwen op je eigen lichaam, je hebt er geen controle over.
    en ondanks dat je zegt dat je cyclusen nooit echt normaal zijn geweest mag jij net zoals ons allemaal toch ook hoop hebben op nog zo,n wondertje, het is je tenslotte wel al een keer gelukt !!!
    Maar waarom nu niet ????
    Je kunt zowiezo je bloed al eens laten onderzoeken, om te kijken naar je hormonen, heb ik onlangs ook gedaan, omdat mijn libido totaal weg was en ik me afvroeg of de overgang al gestart was.
    En met je hubbie praten.... dat vond ik zelf ook heel moeilijk omdat hij 2 kinderen genoeg vond, en uiteindelijk bleek dat ik het hem min of meer kwalijk nam dat hij dat niet wilde waardoor ik onbewust geen zin meer had.

In iedergeval heel veel liefs en sterkte en ik blijf ook voor jou duimen dat je wens snel in vervulling mag gaan

Hele dikke knuf, suus;););)

13. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Lieve Sweet, een cyclus tot 6 weken wordt nog als normaal gezien, dus tot deze maand zat jij nog netjes ruim binnen die norm. Het kan altijd zo zijn dat er een keer een uitschieter tussen zit, maar nu al 46 dagen vind ik inderdaad behoorlijk lang. Dat jij nu daarover zit te stressen zal waarschijnlijk ook niet helpen. Er is maar één ding dat je kunt doen om je eigen ongerustheid weg te nemen en dat is naar je huisarts gaan.

Een afnemend libido kun je aan zoveel dingen wijten, maar ook dat is normaal als je al wat langer bij elkaar bent. Het is natuurlijk ook vaak zo dat als je elke cyclus rond de eisprong "verplicht" moet vrijen, je het voor de rest van de cyclus er wel mee gehad hebt.

Ik snap je ongerustheid wel hoor, maar pas op dat je geen dingen gaat zoeken die er niet zijn want je maakt jezelf gek ermee. *knufs*

Zo, en nu moet ik naar het zkh voor iui. :D

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Alexandra wou gaaf nieuws ik duim heel hard voor je nog iets minder als een uur en dan gaat het gebeuren:)

@ Marjolein, hele dikke knuffel.... en fijn dat je er weer bent.....

@ lentebloepje sorry dagje te laat maar niet minder gemeend GEFELICITEERD hoop dat je straal verwent bent:D

@ Evelyn dikke knuffel........

@ Mvl fijn dat je er weer even was, en ja is heel dubbel maar probeer vooruit te denken.... knuff

@ Knuffel hoop dat je heel gauw weer beter bent..... en met goed nieuws spannund hoor :D

@ Jippiejee Dikke knuffel had zo goeie hoop dat ze niet zou komen.... zet maar hele vieze koffie en doe maar lekker onbeschoft zodat ze gewoon niet weer wil komen...

@ Saffron ook voor jou een hele dikke knuffel

voor de rest natuurlijk ook allemaal een dikke knuffel

@

15. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej meiden,

Ik heb net de assistente van de huisarts aan de lijn gehad. En er zit niets anders op dan geduld hebben zegt zij. Als ik een maand overtijd ben, is het goed om een afspraak te maken. Een maand! :$ Ze vroeg of ik zwanger zou kunnen zijn, heb haar verteld dat we bezig zijn en dat ik al 2 x negatief getest heb. Volgens haar kan het een zwangerschap zijn, bij sommige vrouwen bouwt het HCG maar heel langzaam op. Maar het kan ook gewoon een langere cyclus zijn dit keer. Afwachten dus..
    Bedankt voor jullie reacties, doet me goed.
    Alexandra, succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jippie en Saffron...toch weer ongi....dikke knuffel meiden...
    En voor de rest natuurlijk ook!

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Goed dat je hebt gebeld, maar inderdaad een maand wachten:$, maar dan zou ik wel vanaf dag 35 rekenen, als ik jouw cyclussen zo zie, dus dan ben je al 10 dagen overtijd voor de HA:D:D, anders moet je helemaal zo lang wachten...

17. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja dat heb ik ook gezegd..dat mijn cyclussen ongeveer 34 a 35 dagen zijn...je moet toch wat he...8)

18. eternity

eternity Niet meer actief

@jipiejee: balen van je ongi meid!!
    Maar dan gaan we samen eind juni voor roze!!

@saffron; oma ook al bij jou??? Jeetje, wat balen!!!
    Ik had zo'n goede hoop voor je!!
    Maar goed, ook jij dus eind juni roze!!!
    Ik beveel het gewoon!!

@sweet: oh meid, wat klote van die negatieve test, en vooral ook dat je zo'n lange cyclus hebt!!
    Ik kan me zo voorstellen dat je er helemaal de balen van hebt!!! Het voelt ook zo oneerlijk dan hè!
    En ik weet dat het uitzonderingen zijn, maar mijn zus testte pas 3 weken na nod positief toen ze zwanger
    was van haar zoontje... Het IS mogelijk!
    Maar als je kunt jezelf toch laten testen of je in de overgang bent?
    Maar ik denk dat die kans toch erg klein is, niet? Of komt dat toch nog vaak voor, zo jong al?
    Heel veel sterkte, en ik zou oma heel graag jouw kant op sturen! Ik ben haar al weer meer dan beu! :x
    Oh, ik las dat je al naar de huisarts had gebeld!! Hihi

@alexandra: IK BEN VOOR JE AAN HET DUIMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heel veel succes meid! :D

Ik heb echt een mega rare ongi deze keer.
    Het is gewoon lang niet zo heftig (qua bloed) als normaal, maar ik heb wel veel meer ongi-pijn... :(
    Zou dit nog kunnen komen dat ik de vorige keren nog met de effecten van de pil zat ofzo???

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

Sweet, goed dat je gebeld hebt! En nu hoop ik dat de suggestie van de assistente uitkomt (sorry, kan het niet helpen.. en blijf onverminderd positief voor je!)

Alexandra, SUCCES!!!!!!!! Wat ga jij spannende dagen tegemoet!

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Sweetvienna: jeetje meid, wat een toestand. Wat kan je dan teleurgesteld raken in je eigen lijf he! En dan is het heel vervelend als je hier telkens leest dat iemand alweer een volgende ronde in gaat (zelfs ik heb dat eel beetje, en mijn cyclus is bij lange na niet zo lang als die van jou). Goed dat je de HA gebeld hebt! Ik moet wel zeggen dat ik maand over tijd wel heeeeel erg lang vind hoor. Misschien tzt toch maar een leugentje om bestwil???;););) Even de tijd wat inkorte zeg maar.... Ik hoop natuurlijk dat gewoon snel duidelijkheid krijgt. Of door een ongi of door een zwangerschap. Heel veel sterkte ermee en je weet dat je hier altijd je gal kan spuwen......

Deel Deze Pagina