Hier idem. Ik wilde na mijn (V)MK eigenlik ook even afstand nemen. Maar zoals je zegt, ik kwam toch weer om te kijken hoe het met iedereen was. Zo zie je maar hoe verslavend zoiets kan werken. Eigenlijk is het wel bizar.....
Je was toch niet van plan om er tussenuit te piepen zonder iets van je te laten horen he??? Ook jij moet lekker doen waar je je goed bij voelt...... En je weet me te vinden...
Vandaag weer bloed geprikt, morgen uitslag. Ik hoop op 0 hcg, want mijn zw.test gaf maandag al negatief aan. Verder al ongi geworden, dus op naar de eerste "normale" ronde, alleen manlief weg in vruchtbare periode, dus nog een maand extra wachten op echte NOD. Ik zal morgen aan je denken, de moeder van mijn schoonzusje was van de week 2 jaar geleden overleden, ben toen op de koffie bij haar geweest om haar moeder niet te vergeten...Dus vind het super dat jullie morgen met zijn allen aan je zus denken...
Ik vind het juist ook fijn om andere dingen hier te lezen dan alleen maar over zwanger worden, juist werk etc. houd de gedachten een beetje weg van het zwanger worden.
Inderdaad, lekker off topic. En als je een keer een vraag ergens over hebt is er altijd wel iemand die het antwoord weet, of het zelf al eens meegemaakt heeft. Zeker als je verder niet zoveel mensen hebt in je omgeving waarmee je het erover wil of kan hebben (zoals ik), vind ik dit echt een ideale plek. Maar het is inderdaad wel zo dat je er "dus" wat vaker mee geconfronteerd wordt.....
Jee Sweet, wat ontzettend balen zeg Kan me voorstellen dat je stiekem best een beetje hoop had gekregen Wat kan zon witte test je dan aanstaren he Goed van je dat je de dokter hebt gebeld! Als ik jou was zou ik het niet meer overleggen met de assistente, maar gewoon een afspraak maken bij de huisarts. Al is het alleen maar om je ongerustheid weg te nemen wat de overgang betreft. Bij mij hebben ze daar ook naar gekeken, dus blijkbaar kunnen ze dat door middel van bloedonderzoek bepalen! Meissie, dikke knuffel voor jou!! @Knuffel, jij maakt het wel spannend zeg!!! @Alexandra, meissie, wat een rot nieuws!!! Je schrijft zo lief over je man, het is inderdaad zo schrijnend te bedenken dat iedere malloot een kind kan krijgen en een lief en mooi stel dat zo graag wilt, dat er zo klaar voor is en zoveel liefde te geven heeft, dat het dan bij hen niet mag lukken. Ik begrijp het ook echt niet meis, kan hier ook zo verdrietig van worden En inderdaad, dan zo confronterend in die wachtruimte Ik leef met je mee lieverd!! @Jippiejee, ik begrijp je helemaal. Het leven van nod naar nod, alleen nog maar met zwanger zijn bezig zijn, heel herkenbaar. Ik hoop dat de afstand je een beetje rust kan geven en misschien wel een hele mooie zwangerschap!! Ik hoop dat je heel snel toch terugkomt hier, al is het alleen maar om ons heel mooi nieuws te komen vertellen!! Ik heb trouwens een afspraak gemaakt bij de gyn. Volgende week woensdag belt ie me om 2 uur. Ik ga hem vertellen dat ik wil afzien van de mri, ben benieuwd wat ie ervan zegt. Ook ga ik vragen naar de tarwekiemolie, wat ie daarover te zeggen heeft en het feit dat ik weer een miskraam heb gehad. Las hier ergens op het forum dat iemand preventief progesteron slikt en/of aspirine, dus wie weet hoe hij daarover denkt...
Het klinkt raar, maar ik hoop ook dat je morgen te horen krijgt dat de hcg op 0 is nu. Wel balen dat je man weg is in de vruchtbare periode!! Ik hoop dat het voor jou ook weer snel raak is, en dat je kleintje deze keer heeeeeeeel goed blijft plakken! Wij komen altijd met haar verjaardag en haar sterfdag met z'n allen samen. Gewoon om haar te herinneren, en om op die moeilijke dagen bij mensen te zijn die het verdriet begrijpen. Ik ben zo klaar met werken, dus dan ga ik lekker naar huis. Misschien dat ik vanaaf nog even langskom hier, maar anders ben ik er morgenavond wel weer. Dikke knuffel!!
Goed zo, voor jezelf opkomen. Ben wel benieuwd wat hij zegt over de MK. Heb inderdaad wel vaker gelezen over dames die hormonen slikken in MK te voorkomen.... Zet je je afspraak in de lijst? Dan kunnen we 'm niet vergeten...
@Jippiejee: Ik vind ook dat je volledig gelijk hebt en dat je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt en als dat tijdelijk even afstand betekent, dan vind ik dat helemaal goed! Zelf heb ik het momenteel ook. Ik ben hier twee dagen niet geweest en dat heb ik bewust gedaan. Maandagavond ben ik, na een gesprek met mijn moeder, emotioneel gecrasht en ik was er voor even erg slecht aan toe. Hoewel dit de afgelopen jaren wel vaker is gebeurd en het dus erg herkenbaar is voor mij, was het toch behoorlijk heftig. Ook lichamelijk ben ik er even niet goed van geweest: misselijk, hoofdpijn... slecht slapen... uiteindelijk doodmoe...! Ik heb ook weer een acute aanval van aambeien, iets waar ik regelmatig last van heb, vooral op momenten van stress en wat heel erg pijn doet. Ik ben uiteindelijk dus ook aan de pillen gegaan, ben nu wel niet zwanger op dit moment, maar las toch dat er op de bijsluiter stond dat je ook je arts moet raadplegen als je een kind wenst. Het maakt me weer bang, maar de pijn is nu toch echt te heftig en het zal even niet anders kunnen. Ik zie wel wat de arts zegt en gelukkig is mijn volgende vruchtbare periode nog even weg... Ik heb zelf dus ook besloten dat het moet stoppen met leven van ei naar ei en NOD naar NOD en dat er dus af en toe afstand nodig is, dagen waarop ik ook andere dingen doe en gewoon leef en gelukkig ben (iets wat ik uiteindelijk de laatste drie jaar al heb moeten missen). Ik ben dan ook gisteren gaan shoppen met een vriendin en vandaag heb ik een bakkie gedaan met een andere vriendin in onze tuin in het zonnetje... ik heb er heerlijk van genoten!!! Lieve Jippiejee, ik steun je dus volledig in jouw beslissing, wens je veel succes en dat je droom snel waarheid mag worden. Ik zal je ook missen, maar doe wat voor jou het beste is. Veel liefs en een knuffel! Karen. @Lentebloempje: Een beetje te laat, maar toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! @Eternity: Veel sterkte met de gedenkdag van je zus. Op de verjaardag van mijn overleden broer, komen wij ook nog altijd elk jaar samen om zijn geboortedag te herdenken en samen iets te eten. Zijn sterfdag komen we niet echt samen, maar beleven we veeleer in stilte. Ik weet dus uit ervaring dat het zware dagen zijn! @Sweetvienna: Balen, meid, van die lange cyclus. Hopelijk heb je snel zekerheid!!! @Alexandra: Wat een naar nieuws, meid, dat je deze IUI als mislukt moet beschouwen. Ik begrijp jullie onmacht en verdriet volledig en ik heb er geen woorden voor. Ik wens jullie gewoon heel veel kracht toe om positief te blijven en heel veel geluk voor wat nog komen gaat! Dikke knuffel, meid...
Alexandra.. wat vreselijk! Meer weet ik er niet over te zeggen.. Knuffel voor jou en je mannetje Sweet.. potverdikkie! Als oma weg is kan ze toch op zijn minst roze achterlaten! Marjolein.. goed dat je de gyn hebt gebeld! En vraag goed door he meis... Jippie.. 'k ga je missen.. maar ik snap en herkenje gevoel wel.. Knuffel.. Ik duim voor roze Hier verder weinig te melden.. Manlief zou koken, ik was nml pas laat thuis.. Hij maakt altijd verse soep.. Laat hij de kip en groenten met kruiden uren trekken. Heerlijk.. Belt hij me op.. "lieverd.. ik goot de boullion af en uhmmmm was ik vergeten er een pan onder te doen.. Dus alles is door de gootsteen heen" Lag helemaal in een deuk
Nog even iets anders. Ik trok net na het douchen mijn BH aan. Ik had al het idee dat m'n boobies wat "gegroeid" waren. Nu blijkt de rechter ineens best een stukje groter dan de rechter. Ech heel appart.....
Wat een nieuws allemaal..... @Jippie ondanks dat ik er nog maar kort bij ben, ga ik je wel missen. Maar als door dit kippenhok je hele leven bijna stilstaat en je met niets anders meer bezig bent is dat niet goed. Heel veel sterkte en geniet van de komende tijd! @Knuffel Zou het eindelijk zover zijn dan??? Spannend!!!!
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen... Maar nu wordt het toch weer spannend. Ik ga er maar gewoon vanuit dat Oma eerdaags voor de deur staat.
Dat doe ik ook iedere keer, dan is de teleurstelling minder groot. Een dezer dagen (mocht het gelukt zijn) zou de innesteling moeten plaatsvinden. Dus dan ga je toch zitten opletten of je misschien wat voelt. Heb jij wat gevoeld?
Ik heb niet echt iets gevoeld denk ik. Had maandag wel ineens een steek in die regio, maar ja.... Ik vind het allemaal moeilijk te duiden zeg maar. Als je iets voelt kan het wel 100 dingen betekenen bij wijze van spreken en uiteindelijk blijkt het niets geweest te zijn....
Oh knuffel wat spannend weer, hoe komt je ongi altijd op gang? Bij mij altijd iets voor de ongi met bruin verlies.
Ik heb alle innestelingen gevoeld, irritant want ook terwijl het daarna mis is gegaan. Van mijn zoontje klapte ik ff dubbel van de pijn en deze keer ook, en bij mijn vmk ook.