30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden #2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Knuffel, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bij mij begint het wel meestal met bruin. Vaak 's avonds, en dat is het de volgende ochtend feest. Nu dus vanmorgen bruin, en de rest van de dag zo goed las niets.... Ik heb ook nog helemaal niet de ongi-krampen die het anders altijd zo fijn inluiden. Misschien dat mijn griep hier nog enige invloed op heeft, maar vreemd is het wel.

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Duurde dat dan lang??? Ik heb maandag of zo wel ineens een steek gevoeld, maar dat was echt maar heel even.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep ken er twee van het NOD topic waarbij het progesteron gehalte elke keer te laag was waardoor het vruchtje niet goed innestelde.
    En nu dus alle twee zwanger met progesteron, maar dan meot het wel daardoor komen. Dat kunnen ze alleen maar weten door bloed te prikken in je cyclus.

@Alexandra, ja daar ben ik me nu ook wel meer bewust van als ik dinsdag bij de gyn zit, dat daar ook mensen zitten die niet blij zijn. Vind ik best moeilijk.
    Dat heb je bij een VK doorgaans niet.

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat ze daar nou niet een oplssing voor verzinnen.... Ze weten toch waarvoor je komt! En dan heb je dus geen zin om tegen al die zwangeren aan te kijken.....

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou iid. Dat begrijp ik ook niet nee. Je kan natuurlijk een gescheiden wachtkamer hebben, maar als je er uit komt zie je ze nog zitten. Je ontkomt er niet aan denk ik.

Ohhhh ben helemaal in de wolken, heb net mijn pasgeboren nichtje gezien.....zwijmel!!! (sorry Alexandra en anderen)

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Geen sorry, weet je nog. En daarbij, we weten precies hoe je je voelt, hebben we allemaal weleens.
    Ik moet aleen wel heel eerlijk toegeven dat ik het iets minder heb op hele kleine babietjes. Ik vind ze leuker vanaf ong. een jaar. Ik vindt het vooral heel erg breekbaar als ze zo klein zijn... Beetje eng, maar dat is misschien wel anders als het eigen is.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep dan is het zeker anders, ga je zeker meemaken.
    Vind het wel spannend worden weer voor jou. Zeker met je kwaaltjes.
    Zo en nu ga ik wat drinken pakken en naar bed ;)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik hoop het zo!!!!!!

Ik ga zo ook afsluiten en naar bed. Hopelijk is morgen die koorts ook weg!!!

9. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hey hey

lieve meiden willen jullie wat minder kakelen hihi tegen de tijd dat ik heb bijgelezen moet ik alweer achter de pc weg haha
    Zonnetje staat al hoog aan de hemel dus volgens mij word het een mooi dagje vandaag... voor mij een zonder pc want ik ga op schoolreis jeeeej.

kom vanmiddag wel even om het hoekje spieken als de kinders mij nog niet hebben gesloopt.
    liefs Rieanne

10. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Eternity: heel veel sterkte vandaag met de gedenkdag van je zus!

Jippiejee: ik begrijp je helemaal (had dat stukje geschreven). Ik neem me ook elke keer voor als dat dipje zich aandient om hier even niet te komen....maar dat mislukt dan toch weer. Want het dipje trekt ook wel weer weg en dan mis ik alle verhalen van de kippetjes weer. Dus dan maar liever iets te veel met het zwangerschapsgebeuren bezig...maar ik hoop voor jou dat het je rust brengt en dat je ons natuurlijk niet verlaat!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee een fractie van een seconde.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity, veel sterkte met het samenkomen voor je zus, hoop dat jullie ook een "gezellige dag" hebben, dat je maar veel mooie herinneringen op mag halen op zo'n heftige dag.
    Knuff.

13. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Snelle update;

HCG uitslag was 22, moet helaas over 2 weken weer bloedprikken. Ongesteld kon wel met laag zwangerschapshormoon, dus het is waarschijnlijk wel al een echte menstruatie. Alleen mag dus nog niet zwanger worden, eerst hcg op 0, dan pas verder. Dus deze maand gaat ook aan mij voorbij.. nod komt dus op eind juli op zijn vroegst te liggen, dat ik weer echt meedoe.

Ben er een beetje door van slag, nog een hele maand wachten.. Een MK is al niet leuk, en dan ook nog eens minstens 6 weken nasleep..

14. MVL, wat balen zeg... Wat is eigenlijk de reden dat je niet zwanger mag worden??

15. Knuffel, heb jij al nieuws???

EN Sweet??

Goofy, ik zal het eens vragen aan de gyn. Bloed prikken heb ik er wel voor over als het dat zou zijn...!

16. Vanochtend trouwens met mn meissie naar de dokter geweest, Ze werd wakker met allemaal grote bulten op haar lijfje, een stuk of 6. Ging ik haar een uur later verschonen, was haar lijfje net een grote bult, ik schrok me helemaal rot... Blijkt het een allergische reactie te zijn. Ze krijgt nu een drankje, dus hopelijk gaat het snel beter. En we moeten opletten dat het niet op haar keel/longen slaat... Hopelijk houden ze haar bij het KDV goed in de gaten. Zo rot:( En geen idee waar ze allergische reactie van heeft gekregen...

17. eternity

eternity Niet meer actief

@karen: meid, wat naar dat je zo gecrasht bent!!
    Goed van je dat je toch wat leuke dingen bent gaan doen gister.
    Ik wens je heel veel sterkte. En ook beterschap met je aambeien.
    Anders gewoon naar de HA gaan hoor!!
    En dank je voor je sterkte!

@saskia: dank je meid!!

@knuffel: spannend voor jou hoor!! Ga je nog testen?

@goofy: dank je wel!! Het is altijd een heel moeilijke dag, en ik voel me eigenlijk ook best een beetje
    verdrietig. 5 jaar geleden om deze tijd leefde ze nog... Ze stierf om iets voor 2 uur 's middags.
    Ik mis haar zo... :(

@mvl: jeetje wat een klote nieuws zo! Maar 22 is toch echt super weinig?!?
    Ik snap niet dat je niet meteen door mag hoor. Je hoort toch best vaak dat vrouwen meteen na een MK weer zwanger zijn!?
    Want als je nu je ongi hebt, wil toch zeggen dat je lichaam er weer klaar voor is? Of heb ik 't nou geheel mis?
    Als dat zo is: sorry!

@marjolein; zo hè, wat schrikken!!! Wel even goed in de gaten blijven houden waar ze die allergische reactie dan van heeft!
    Beterschap voor je meisje!

Ik ga nu even naar de stad, even wat wandelen, en daarna naar m'n mams.
    Misschien tot vanavond!
    En nogmaals: iedereen bedankt voor alle sterkte wensen!!
    Dikke knuffel!!

18. Eternity, van mij ook natuurlijk heel veel sterkte gewenst! Hoop dat je door het mooie weer toch een beetje afleiding kan vinden en juist de mooie herinneringen mag herdenken!

@Karen, van mij ook hele dkke knuffel

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje meid, dat is niet wat je wilde. Weten ze waarom het zo lang duurt??? Ik vind het echt heel vervelend voor jullie. Een dikke knuffel.

@Marjolein: dat was vast schrikken zeg! Ik hoop voor je meisje dat ze er snel vanaf is. Had ze er veel last van???

Hier verder nog geen nieuws. Nog geen ongi, bruin-verlies is echt minimaal....... Booby's zijn wel wat me in verhouding vandaag:D:D. We wachten af. Als het zo blijft eerdaags toch maar eens testen, maar stiekem reken ik toch echt op oma:):):):).

20. Knuffel, gelukkig heeft ze er geen last van. Net ook KDV gebeld en het ging goed! Ze lag lekker te slapen. heb wel gevraagd of ze ook tijdens het slapen id gaten willen houden, niet dat ze het dan ineens benouwd krijgt ofzo... Brrr moet er niet aan denken...

Jij maakt het verder wel spannend he...!! Wanneer ga je een testje doen denk je? Enig idee?? (nu??;))

Deel Deze Pagina