Jazekers...wij gaan voor ROZE deze maand!!! Weet je al wanneer Jamie de prik krijgt? Ben wel blij dat Mayra er nu voorlopig vanaf is, vind het maar niks al die prikken:x
Oehwwww wat een knapperd, die kleine van jou!!! Jammer dat ik Mayra al uitgehuwelijkt heb aan de buurjongen, want anders...
Nou hopelijk is ie tegen die tijd helemaal beter! Mayra was ook nog een beetje ziekjes, maar de kinderarts had haar van tevoren nog even nagekeken en ze vond het wel kunnen. Je weet het toch niet he. Ze kunnen er 10 na nog ziek van worden, misschien dat ze dan tussendoor ook nog een virusje kunnen pakken ofzo. Wel fijn dat ie nog voor de vakantie krijgt, vond ik wel fijn gevoel iig!
Bekijk bijlage 68564 en dit is zijn halfbroertje Davey (uit vorig huwelijk hans)... hij word 27 mei alweer 5 jaar... Echt een doerak
Jawel, maar zit nu op mn werk, heel hard te werken haha! Zal er binnenkort nog eens een paar in mn album zetten. Volgens mij heb ik er op hyves ook nog wel een paar, alleen ook niet heel recent..
Ik heb culturele antropologie gestudeerd, maar daar kun je dus nooooit een baan in vinden. Ik ben nu studieadviseur/accountsecretaresse. We hebben ook avondopleidingen, dus vandaar dat ik nu werk, tot 21.30. En jij dan?
Culturele antroplogie, waar moet ik daarbij aan denken help me even...? secretaresse is ook leuk heb ik ook nog een tijdje gedaan bij de politie. Ik werk van ma-don als tandartsassistente en ben tevens teamleidster van de assistentes. Ik assisteer zowel bij algemene tandheelkunde (vullingen etc) maar assisteer ook in het Implantologie team (titanium wortels) en ik behandel ook zelf. gebitreinigingen, sealen etc... dus al met al een manusje van alles....
Lijkt me best leuk werk wat jij doet! Bevalt het je zelf ook? Ik kan de link van antropologie niet knippen en plakken. Anders moet je maar eens kijken op wikipedia ofzo . Hoeft niet hoor, alleen als je het graag wilt weten! Vind jij het trouwens niet errug rustig hier
Heej dames, ik ben hier ook even. Maar ik ben gevloerd dus ga er ook meteen weer van tussen. Kwam alleen even kijken naar nieuws maar dat is er niet. Dikke knuff!!
Kristel, gelukkig wel samen met jou Remi, dat scheelt weer. Maar toch... waar zijn alle andere kippetjes nou toch?? @Sweetvienna, gaat het wel goed met je? Gevloerd? Moe bedoel je of ben je ziek?
-Ik heb even gekeken op wikipedia, maar lijkt me inderdaad lastig daarin een baan te vinden.... - het werk bevalt mij prima zit helemaal op mijn plek hier... lekker zelf een beetje knutselen in die monden en ondertussen de zorg voor de patienten... helemaal geweldig.....
Fijn zo! Hopelijk niet teveel vieze monden enzo Toch niet echt een baan voor mij geloof ik. Maar ieder zijn ding, gelukkig!
nou je ik kom wel eens van de gebitjes tegen dat ik denk van gatsie.... en daar zoen je je vrouw en kindertje mee.... ieuw
Haha, zou echt de neiging hebben om een tube tandpasta leeg te spuiten in zo'n mond denk ik. Gelukkig is mijn man daar heel fris in. Moet er toch niet aan denken...ieuwh