30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dit klinkt heel fijn, Evelyn. Ik heb op dit moment een beetje dezelfde gedachte... laten zijn wat is, laten komen wat komt... het geeft mij in ieder geval rust!

Verder gaan met die glimlach, samen hand in hand... kan het mooier??

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ik ben nu veel relaxter en we zien het wel. Wat heeft het voor nut om je onder druk te zetten? Juist dan kun je pech hebben dat het niet lukt.
    Dus: relax take it easy (mooi nummer trouwens)

3. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    idd raar hahah als de mannen eens wisten wat wij hier aan info neerzetten :D:D:D

4. Hihi, niet doen hoor, dan krijg je een forumverbod:D;):D

5. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    nee doe ik ook niet haha, meidengeheim :D:D:D
    (lig dubbel van het lachen)

6. Haha, hier ook! Houden zo he!!!:D:D:D

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik vind het ook heel lief van jou dat je zo bezorgd bent om mijn knie. Ik probeer inderdaad mijn brace niet te vergeten en meestal lukt dat ook wel. Ik wil echt niet weer over mijn grenzen gaan met alle gevolgen van dien (heb ik destijds bij de hernia wel gedaan, dus ik heb al geleerd...). Ik probeer nu echt goed naar mijn lichaam te luisteren. Goed dat jij dat ook doet!

Met mijn cyclus gaat het prima (hoop ik, tenminste). Ik heb deze maand inderdaad overgeslaan wat betreft proberen zwanger worden. Naar wat ik heb gevoeld aan mijn eisprong, zou ik zondag ongesteld moeten worden en dan zit ik weer op een cyclus van 28 dagen zoals vroeger. Hiervoor is het enkele maanden 27 dagen geweest.

Maar uiteindelijk is 28 dagen in dit geval beter, want anders zou mijn meest vruchtbare dag precies op de communiedag van mijn dochtertje vallen en dat lijkt me (met al dat bezoek op zo'n feest) niet zo handig met klussen. Ik hoopte dus dit keer op 28 dagen, want dan valt mijn vruchtbaarste dag een dagje later. Ik ben nu dus heel benieuwd... morgen ongi of overmorgen. Zoals het er nu naar uit ziet en zoals ik gevoeld heb, dus overmorgen...

Dan is mijn wens uitgekomen en dat zie ik dan toch als een hoopvol teken! Ben benieuwd!

8. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ik ga nog ff een wasmachine draaien en dan lekker op de bank hangen en tv kijken.

Misschien kom ik nog ff terug... en anders iig morgen.

Ziekeboeg: Beterschap!!
    Testers: Succes!!
    Zwangeren: lekker snoepen vanavond, tenminste als het binnen blijft

Ik wens iedereen alvast een hele fijne avond met eventueel lekker hapjes (ik ga zo ff de keuken in en maak bladerdeegrollen met ham/kaas en salami/kaas - oprollen, plakken snijen, 10 tot 15 min in de oven en smullen maar - ff mannetje verrassen)

9. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    aaaaaaaaaaaaaaahhhh peuterpubertijd..... mijn kleine man wil maar niet slapen.... zo vermoeiend is t voor mij zelfs. word ik boos gaat hij lachen. ik leg m neer in zijn bed, gaat hij staan. ik stop m in gooit zijn dekens op de grond..... ahhhhhh

10. Mmm Evelyn, dat klinkt lekker! Je man zal zeker toehappen hoor!!!;):D Fijne avond nog en veel plezier!!!:D

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Eigenlijk zou het niet kunnen, want bewust niet geklust in de vruchtbare periode. En, ik zou het ook erg vinden mocht het wel zo zijn... heb radiografie en MRI gehad, zware medicatie... ik word al bang als ik er alleen nog maar aan denk!

12. Succes meid!!! Heel vermoeiend lijkt mij. Kun je niet weglopen en hopen dat ie dan vanzelf rustig wordt en gaat slapen?

13. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Dat is minder - hoop dat hij gauw slaapt en jij verder kunt gaan met je foto's ;)

Ik ben nu echt ff weg dames! dag dag

14. Oei nee je hebt gelijk... Ik hoop het ook niet voor je... Hoop dat je zondag ongesteld wordt!!!

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Vind ik ook. Ik heb dit nummer destijds als motto genomen tijdens mijn opnames in de psychiatrie, heb het toen ook als ringtone op mijn GSM gezet. Ik ben met deze gedachte inderdaad al heel ver gekomen!

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Oke, zo te horen moeten wij dus oma naar jou sturen. Hoop dat je gauw ongi wordt en jij fris aan een nieuwe ronde kunt starten. Mei maand roze maand!

Grrrrr ik ben echt verslaafd - ben nu weg (zei ik net ook al :))

ZP verslaafd??? Nee hoor :D:D:D

17. Haha, en nu wegwezen jij!!! :D:D:D
    Tot snel!;)

18. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    is ook mijn ringtone :D heerlijk nummer

Meiden toch, iedere keer als ik weg wil gaan worden jullie actief en heb ik ineens geen zin meer om weg te gaan..... maar ja, de wasmachine vult zich niet alleen en de hapjes springen ook niet vanzelf de oven in (kon dat maar... :D) - dus - moet jullie nu toch echt alleen laten..... ;)

19. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ben ook niet verslaafd, hoor. Blijf hier alleen altijd hangen... :D

Enneuh, stuur oma deze maand maar naar mij, ja. De koffie staat al klaar!!!

20. Ach, ik zeg ook al een half uur lang tegen mn man dat ik echt zo ga stoppen... ;):D

Deel Deze Pagina